SEOEDU

9 افزونه برای نمایش پادکست سایت وردپرس

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

معرفی 9 افزونه نمایش پادکست به روی سایت

امروزه یکی از دغدغه هایی که برای بحث رتبه بندی گوگل وجود دارد و می تواند به سئو سایت شما کمک کند، پادکست یا فایل صوتی می باشد. با توجه به اینکه گوگل در حال حاضر می خواهد سرچ صوتی را به بحث جستجو ها اضافه کند این پادکست ها می توانند به شدت به شما در بهبود سئو سایت و رتبه های شما در گوگل تاثیر گذار باشند. پس حتما آن ها را جدی بگیرید. در این مقاله ما 10 افزونه برای نمایش پادکست در سایت وردپرسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

پادکست چیست؟

تا کنون بدون واسطه با مخاطب خود سخن گفته اید؟ یعنی صدای شما بدون واسطه و مستقیم به گوش کاربران رسیده است؟
یعنی برای سخن گفتن با مخاطب و کاربر خود مجبور نبوده اید که تأییدیه از سازمانی دریافت کنید و یا مجبور به سانسور کردن حرفتان شوید؟
پادکست ها این امکان را به شما میدهد که ارتباطی سریع تر و بهینه تر با مخاطب داشته باشید و برای صحبت مستقیم و بدون واسطه نیاز به سانسور یا تاییدیه نداشته باشید زیرا سخن گفتن شما با لحنی زیبا، تاثیر صحبت‌های شما را بر روی مخاطب دوچندان می‌کند.
پادکست ها در واقع گفتگوی رادیو اینترنتی می باشد که ممکن است صحبت انفرادی و یا گفتگوی چند نفر باشد.

تا چند سال قبل رادیو وسیله بسیار محبوبی بود بین مردم تا اینکه دیگر شاهد پیشرفت در زمینه موسیقی و غیره بودیم پادکست ها در واقع همان رادیوها هستند که شما در هر زمان و در هر مکانی می توانید از آن ها استفاده کنید مزیتی که پادکست ها نسبت به رادیو ها دارند این است که در رادیو ها امکان توقف گوینده، جلو بردن، عقب بردن و به اصطلاح کنترل پخش وجود نداشته و ندارد و شاید در آینده نخواهد داشت ولی در پادکست‌ها این امکان وجود دارد و شما می توانید به صورت آنلاین مشترک شده و گوش دهید و یا آن را دانلود کرده و بعد به سراغ آن بروید.

در این مقاله دو تعریف دیگر از پادکست‌ها خدمت شما عرض می نماییم:

تعریف اول: فایل های صوتی که شما بروی سرورهای خودتان آپلود می کنید و به کمک یک سری از برنامه ها می توانید از این فایل های صوتی استفاده کنید و برای مخاطبان تون به اشتراک بگذارید.

یک مزیت دیگری هم که این پادکست ها و یا فایلهای صوتی دارند این هستش که مخاطبین شما می‌توانند آنها را دانلود و در زمان دیگری به آنها گوش دهند در این تعریف خاص دو ویژگی نهفته که اگر رعایت نشود در واقع اصل پادکست رعایت نشده است.

یکی اینکه مخاطبین بتوانند مشترک این پادکست شوند و دوم اینکه یک سلسله از فایل های صوتی باشد و نه فقط یک فایل صوتی
تعریف دوم که می‌خواهیم خدمت شما عرض کنیم این است که در این اصطلاح تمام فایل های صوتی که وب سایت ها و یا شبکه‌های اجتماعی عرضه می کنند را هم در بر می گیرد حتی اگر ویژگی مشترک شدن را نداشته باشد در واقع این پادکست ها فایل های ویدیویی را هم در بر می‌گیرد.

معرفی 9 افزونه نمایش پادکست در سایت وردپرس

ما در بخش معرفی افزونه وردپرس سعی داریم تا بهترین افزونه ها و کاربردی ترین افزونه ها را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد میکنیم حتما از بخش معرفی افزونه وردپرس ما دیدن کنید.

1- افزونه ی Simple podcast

افزونه پادکست سئو وردپرس

یکی از بهترین افزونه های پادکست که شما می توانید آن را از طریق وردپرس انجام دهید این افزونه می باشد.

همانطور که از اسم این افزونه مشخص است کار با آن بسیار راحت می باشد از رابط کاربری وردپرس استفاده می کند و شما نمی توانید آن را جز اضافی از سایت خود فرض کنید برای استفاده از این پادکست می توانید آن را دانلود کرده و از طریق وردپرس وارد سایت خود شده و آن را از طریق افزودن افزونه فعال کنید.

پس از فعال کردن آن میتوانید از قسمت پیشخوان وردپرس گزینه پادکست را انتخاب کرده و از این افزونه ساده به راحتی استفاده کنید با این افزونه می توانید به راحتی پادکست های چندگانه را مدیریت کنید.

2- افزونه ی libsyn podcasting

از ویژگی های این افزونه می توان به رایگان بودن آن کاربری آسان و راحت و قابلیت ایجاد اپیزود پادکست اشاره کرد این افزونه از مشاهیر حوزه میزبانی پادکست هاست که به راحتی قابل دانلود و فعال کردن است.

3- افزونه ی power press

به جرات می توان گفت بهترین میزبان پادکستها همین افزونه می باشد خود بنده از همین افزونه استفاده می کنم.
شما به راحتی می توانید هر ابزاری لازم دارید پیدا کنید. این افزونه بسیار استقبال خوبی از سئو دارد.
از گوگل پلی هم پشتیبانی می کند.
البته این نکته حائز اهمیت است که برای استفاده از همه امکانات باید هزینه پرداخت کنید که این موضوع از همچین افزونه جذابی دور از انتظار نیست.

4- افزونه ی smart podcast player

اگر شما قصد بارگذاری پادکست های حجیم و زیاد را دارید پیشنهاد ما به شما این است که از این افزونه استفاده کنید . همچنین به خاطر مجهز بودن این افزونه به hdml 5 player حس کاربری خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

علاوه بر رابط کاربری جذابی که این افزونه دارد می‌توان به قابلیت کنترل سرعت پخش پادکست ها هم اشاره کرد.

5- افزونه ی seriously simple podcasting

این افزونه ساده برای مدیریت همه پادکست ها است منتها یک شرط دارد و آن این است که با گوگل پلی و آیتونز هماهنگ باشد. همچنین با این افزونه می توانید کد های کوتاه و یا به اصطلاح ویجت ایجاد کنید البته بدون نیاز ورود به پیشخوان وردپرس.

6- افزونه ی compact wp audio player

اگر به دنبال یک افزونه کوچک و جمع و جور هستید ما این افزونه را به شما معرفی می کنیم.

یک افزونه کوچک و کاربردی می باشد. این افزونه یک دکمه پلی کوچک در پست خود نمایش می دهد و با آن می توانید فایل های mp 3و ogg را پخش کنیداین افزونه بسیار مناسب برای سایت های فروش موزیک می باشد. همانطور که خیلی از شماها با آن آشنا هستید و در سایتهای مختلف آنهارا مشاهده نموده اید.

7- افزونه ی sound press

این افزونه گزینه‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید به تناسب سایتی که دارید آن را سفارشی فرمایید.
این افزونه سه گزینه دارد به نام های استاندارد، آثار هنری و ویژوالدر. این افزونه هم مانند اغلب افزونه ها از یک کد کوتاه استفاده می کند.
در یک آن چندین کاربر می توانند از آن استفاده کننداین افزونه بیشتر برای سایت هایی مناسب می باشد که با موزیک سر و کار دارند.
این افزونه دربین نوازندگان بسیار محبوب می باشد ، به سبب ویژگی هایی که دارد.

7- افزونه ی blubrry power press

اگر شما یک آماتور و مبتدی هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این افزونه برای پادکست های خود استفاده کنید.
خوشبختانه این افزونه از گوگل و اپل پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این افزونه می توان به سریع بودن آن راحتی و آسانی و از همه مهمتر رایگان بودن این افزونه اشاره کرد.
ویژگی دیگری که این افزونه را تکمیل می کند امکانات سئو آن است به همین دلیل می‌توانیم آن را یکی از بهترین افزونه های پادکستها نامگذاری کنیم.

8- افزونه ی music player for woocommerce

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به فکر فروش پادکست ها و موسیقی های خودهستید، ما به شما این پیشنهاد را می‌دهیم که از این افزونه استفاده کنید.
این پادکست از فرمت های ogg mp3 wma wave پشتیبانی می‌کند.
یک ویژگی بسیار مهم به شما معرفی می کنیم از این افزونه و آن هم این که این افزونه در تمام مرورگرهای رایج دنیا و همچنین تلفن همراه هم قابل استفاده می باشد.

9- افزونه ی simple podcast press

اگر به دنبال افزونه ای با کارکردی آسان و نمایی زیبا و سازگار با انواع وب هستید از این افزونه استفاده کنید.
امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید بوده و توانسته باشیم برای شما مشکلی را حل کرده باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را مطالعه بفرمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید در بخش کامنت ها از کارشناسان وبسایت سئو ادیو سوال نمایید. ما سعی میکنیم به شما زیر 24 ساعت پاسخ دهیم.

خروج از نسخه موبایل