SEOEDU

خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول + راه رفع آن

روش حل خطا Invalid object type for field “author”

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
در حال ثبت رای

خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول به معنای آن است که ویژگی @type در پراپرتی author برای داده ساختار یافته Review Snippetها به درستی تعیین نشده است. این مقدار باید “person” یا “organization” باشد. در ادامه به بررسی کامل این مشکل و روش حل آن خواهیم پرداخت.

معرفی اجمالی بخش Review Snippet

خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول

Review Snippets یکی از قطعات غنی در نتایج جستجو است که میانگین امتیاز ثبت شده از سوی داوران یا خریداران و مخاطبان صفحه را نمایش می‌دهد. این مورد یکی از پرکاربردترین داده‌های ساختار یافته می‌باشد. به همین خاطر ممکن است بسیاری از شما وبمسترها مشکلاتی را در مورد آن مشاهده کرده باشید.

شما می‌توانید گزارش Review Snippets را به عنوان بخشی از قسمت Enhancements مشاهده کنید. قبل از اینکه راجع به خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول صحبت کنیم، بهتر است بدانید که این نوع داده برای محتواهای مختلفی قابل درج است که عبارتند از کتاب، کلاس، رویدادها، محصول و غیره. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با این Structured Data و آشنایی با نمونه کدهای اسکیمای آن، آموزش بخش review snippets را مطالعه کنید.

آشنایی با خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول


خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول چیست؟ در پاسخ باید گفت این ارور زمانی ایجاد می شود که نشانه گذاری Review در پراپرتی author و نوع آن مقدار لازم یا صحیح را ندارد.  برخی از ویژگی‌هایی که گوگل در مورد این داده ساختار یافته پشتیبانی می‌کند عبارتند از:

و غیره که در مقاله آموزش Review Snippets معرفی شده‌اند.

در قسمت Author که مرتبط به خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول می‌شود، گوگل آن را یک پراپرتی موردنیاز توصیف کرده است که خود ویژگی‌هایی دارد. از جمله @type, name, url و غیره. در رابطه با توضیحات این Property می‌توان گفت:

گوگل در روش نگارش این بخش از Propertyها، نمونه مثال‌هایی را ذکر کرده و گفته است که از آنها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام نویسندگان صفحه وب در نشانه گذاری گنجانده شوند. نباید نام تمام نویسنده‌ها را در یک فیلد جایگذاری کنید. روش زیر پیشنهاد شده است:

“author”:
[{“name”: “Willow Lane”},
{“name”: “Regula Felix”}]

برای درک بهتر نویسنده از گوگل اکیدا توصیه کرده است که از پراپرتی‌های type و url (یا sameAs) استفاده شود. همچنین باید از URLهای معتبر استفاده کنید. شما می‌توانید در صورتی که نویسنده یک فرد است، به صفحه نویسنده پیونده داده و اطلاعات بیشتر راجع به او ارائه نمایید:

“author”:
[{“@type”: “Person”,
“name”: “Willow Lane”,
“url”: “https://www.example.com/staff/willow_lane”}]

همچنین برای نویسندگانی که یک سازمان هستند می‌توان به صفحه اصلی آن پیوند داد که به شرح زیر می‌باشد:

“author”:
[{“@type”:”Organization”,
“name”: “Some News Agency”,
“url”: https://www.example.com/}]

شما باید فقط نام نویسنده را در ویژگی author.name به کار ببرید. نباید اطلاعات دیگری را اضافه کنید. همچنین توصیه شده است که اطلاعات زیر اضافه نشود:

یک نمونه کدنویسی صحیح در این بخش به شرح زیر است:

“author”:
[{“name”: “Echidna Jones”,
“honorificPrefix”: “Dr”,
“jobTitle”: “Editor in Chief”}],

“publisher”:
 [{“name”: “Bugs Daily”}]}

یک دلیل مهم در ایجاد خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول آن است که ویژگی Type به درستی تعیین نشده باشد. شما باید از مقدار Person برای افراد و Organization برای سازمان‌ها استفاده نمایید. نباید از مقدار Thing استفاده شود و یا مقادیر ذکر شده به صورت جابه‌جا به کار برده شوند.

یک نمونه کد کامل و صحیح برای این داده ساختار یافته به شرح زیر می‌باشد:

“author”:
[{“@type”: “Person”,
“name”: “Willow Lane”,
“jobTitle”: “Journalist”,
“url”: “https://www.example.com/staff/willow-lane”},
{“@type”: “Person”,
“name”: “Echidna Jones”,
“jobTitle”: “Editor in Chief”,
“url”: “https://www.example.com/staff/echidna-jones”}],
“publisher”:
{“name”: “The Daily Bug”,
“url”: https://www.example.com
},
// + دیگر فیلد‌های مرتبط به مقاله شما …}

روش برطرف کردن خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول

همانطور که گفتیم، فیلد author در داده ساختار یافته review خود دارای چند ویژگی است که یکی از آنها @type می‌باشد. با توجه به توضیحات قسمت قبل، احتمال آنکه دلیل ایجاد خطا Invalid object type for field “author” در بخش Review Snippets سرچ کنسول عدم تعریف مقدار person یا organization باشد حتمی است.


نکته: زمانی که روی گزینه ذربین کلیک می‌کنید، اطلاعات بیشتر از مشکل نمایش داده می‌شود که می‌توانید مقادیر تعریف شده برای این review snippets را مشاهده کنید:


شما می‌توانید برای حل سایر مشکلات در بخش Review Snippetها مانند رفع خطا  Multiple reviews without aggregateRating object و رفع خطا  Item does not support reviews به مقالات سایت SEOEDU مراجعه کنید.

منبع: لینک

خروج از نسخه موبایل