SEOEDU

7تا از مهمترین نکات لینک سازی خارجی (نکات خیلی کاربردی)

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
در حال ثبت رای

نکات مهم که تا به حال درمورد بک لینک نشنیده اید

در این پست قصد داریم تا مهمترین نکات لینک سازی خارجی را به شما بگوییم و درمورد این صحبت کنیم که وقتی می خواهیم بک لینک بسازیم و آن را برای وبسایت خود تهیه کنیم.

همانطور که میدانید تاثیر بک لینک ها بر روی سئو سایت بسیار زیاد است و هنوز هم یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای بهبود رتبه های سایت و ارتقا رتبه های سایت در نظر گرفته می شود.

پس زمانی که شما می خواهید بک لینک بسازید قطعا باید نکات مهم بک لینک ساختن را بدانید. زیرا شما با ساختن بک لینک به شدت به درآمد گوگل ضربه میزنید. زیرا گوگل از طریق تبلیغات درآمد زیادی را کسب می کند. حال شما با این اقدام به درآمد این شرکت ضربه میزنید.

پس قطعا باید به گونه ای رفتار کنید که هیچوقت به شما شک نکند و وبسایت شما را جریمه یا پنالتی نکند.

ابتدا اگر درمورد بک لینک اطلاعاتی ندارید و می خواهید آن ها را بهتر بیاموزید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله ” بک لینک چیست ” را مطالعه فرمایید تا اطلاعات مقدماتی درمورد این مقاله را کسب کنید.

نکات مهم ساخت بک لینک

نکات مهم ساخت بک لینک

برای اینکه دوره آموزش لینک سازی خارجی را به صورت دقیق پشت سر بگذارید حتما مقالات seoedu در زمینه لینک سازی خارجی را پیگیری کنید زیرا ما سعی کرده ایم تا جدیدترین نکات را برای شما آماده کنیم. در این قسمت می خواهیم نکات مهم ساخت بک لینک را به شما بیان کنیم.

  1. ساخت بک لینک در سایت های قوی

    یکی از مهمترین نکات لینک سازی خارجی ااین است که شما بک لینک را از وبسایت های قوی دریافت کنید. وبسایت های قوی در اینجا منظور سایت هایی هستند که DA یا دامین آتوریتی آن ها بالا باشد و قوی باشند. برای مثال ساخت بک لینک در وبسایتی مثل ted.com می تواند بر سئو سایت شما تاثیر بسیار خوبی را بگذارد. پس تلاش کنید تا بک لینک های خود را از وبسایت های قوی دریافت کنید.

  2. ساخت بک لینک در سایت هایی با spam score پایین

    خیلی ها فاکتور اسپم اسکور را معیار مناسبی برای ساخت بک لینک نمی دانند اما این مسئله برای ما متفاوت است زیرا تجربه زیادی خوبی درمورد ساخت بک لینک در سایت هایی با اسپم اسکور بالا نداریم.
    پس به شما هم پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید لینک سازی خوبی را داشته باشید از وبسایت هایی که اسپم اسکور بالای 20% دارند قطعا خودداری کنید و به هیچ عنوان از آن ها برای وبسایت خود بک لینک تهیه نکنید.

  3. ساخت بک لینک در سایت های مزرعه لینک ممنوع!!

    سایت های مزرعه لینک به وبسایت هایی گفته می شود که در سایت خود لینک های خیلی زیادی را قرار داده اند و یا دیگران در آن وبسایت های لینک های زیادی قرار داده باشند.
    پس شما اگر در وبسایتی مشاهده کردید که تعداد لینک های خروجی آن وبسایت به بالای 20 عدد رسید در آنجا لینک سازی نکنید و از آن بگذرید.
    اگر بخواهم دلیل آن را برای شما توضیح دهم باید با یک مثال برای شما بگویم:
    تصور کنید یک لیوان آب در هر صفحه وبسایت وجود داشته باشد و هر بک لینک حکم شخص تشنه ای را در آن صفحه داشته باشد، زمانی که تعداد تشنه ها 2 نفر باشند میزان آب بیشتری به آن ها می رسد و سیراب می شوند. اما زمانی که تعداد بالا باشد میزان آبی که به افراد می رسد کم بوده و هیچ کس سیراب نخواهد شد
    برای لینک سازی هم دقیقا همین مسئله وجود دارد. زمانی که شما در یک وبسایت مشاهده می کنید که 100 ها بک لینک گرفته اند شما با گرفتن بک لینک در آنجا هیچ سود یا منفعتی نبرده اید و فقط وقت خود را برای ساخت بک لینک در آنجا هدر داده اید.

  4. لینک سازی در سایت های مستهجن و زشت ممنوع!!

    گوگل توانایی درک محتواها را به خوبی دارد و سایت های مستهجن و رکیک را راحت شناسی می کند و روی آن ها به شدت حساس است و نمی خواهد کاربران خود را به سمت منحرف و کج راه بکشاند. شما هم با دریافت بک لینک از این وبسایت ها به گوگل سیگنال این را می فرستید که یک سایت بد و مستهجن هستید. زمانی که تعداد بک لینک های شما از این نوع سایت ها زیاد شود قطعا گوگل با شما برخورد خواهد کرد و جریمه خواهید شد.

  5. در لینک بیلدینگ طبیعی رفتار کنید

    زمانی که شما شروع به سئو خارجی می کنید قطعا باید طبیعی رفتار کنید. زیرا گوگل الگوریتم پاندا را مختص این مسئله قرار داده است و برای وبسایت هایی که بک لینک مصنوعی می سازند و سئو کلاه سیاه انجام می دهند را شناسایی کند و آن ها را جریمه کند.
    پس شما باید روند ساخت بک لینک های خود را طبیعی جلوه دهید و از هرگونه تابلو بازی خودداری کنید.
    گوگل چطوری می فهمد ما لینک سازی انجام می دهیم؟
    زمانی که شما در یک روز 50 بک لینک با یک انکرتکست به وبسایت خود بدهید قطعا گوگل متوجه خواهد شد که شما در حال اسپم هستید و شما را جریمه و پنالتی می کند. پس بهترین کار در بخش لینک سازی برعکس تولید محتوا، بی نظمی و نداشتن یک خط مشخص است. اما نه این معنی که شما لینک سازی را بدون استراتژی انجام دهید بلکه به این معنی که یک روز 5 لینک، یک روز 10 تا و روز بعد 3 تا و روز بعد اصلا ساخته نشود. و همین فقط کافی نیست بلکه باید انکر تکست ها یا کلمات کلیدی که با آن ها کار می کنید متفاوت باشند. پس در لینک سازی خود طبیعی باشید و از هر گونه تابلو بازی جلوگیری کنید.

  6. بک لینک باید دائمی باشد و از ساخت بک لینک موقت خودداری کنید

    یکی از نکاتی که به گوگل یا همان الگوریتم پاندا متوجه می شود که شما در حال لینک سازی هستید این است که لینک های موقت بسازید. پس مطمئن شوید لینکی که در حال ساختن آن هستید دائمی باشد و بعد از گذشت 1 یا 2 ماه حذف نشود. این مسئله بیشتر در زمانی رخ می دهد که شما بک لینک را از جایی خریداری کرده باشید. اما درمورد خرید بک لینک صحبت زیادی داریم و به شما نکات مهمی را در مورد خرید بک لینک در مقالات بعدی خواهیم گفت که چگونه استراتژی خرید بک لینک را به عنوان آخرین تیر خود استفاده کنید.

  7. از گرفتن بک لینک در هدر و فوتر و سایدبار سایت خودداری کنید

    یکی از مرسوماتی که در مورد فروش بک لینک ها وجود دارد این است که به شما لینک هایی از داخل فوتر یا هدر یا ساید بار وبسایت خود می دهند. این کار باعث می شود که شما از هزاران صفحه این وبسایت بک لینک دریافت کنید و گوگل هم خیلی راحت به شما شک کرده و زود مورد عنایت قرار می دهد.
    پس مراقب ساخت چنین لینک هایی باشید. اما برای ساخت چنین بک لینک هایی نیز نکاتی وجود دارد که در مقالات بعدی به شما خواهیم گفت تا بتوانید از این نوع بک لینک نیز برای بهبود رتبه های وبسایت خود استفاده نمایید.

پس در این مقاله با توجه به این 7 نکته ای که درمورد آن صحبت کردیم شما مهمترین نکات لینک سازی خارجی یاد گرفته اید. با رعایت این نوع لینک سازی می توانید با خیالی راحت بک لینک بسازید و از آن ها برای بهبود رتبه های سایت خود کمک بگیرید.

امیدواریم این مقاله از وبسایت SEOEDU نیز رضایت شما را جلب کرده باشد. شما می توانید از بخش مقالات، آموزش رایگان لینک سازی و آموزش سئو را دنبال کنید.

دوره آموزش لینک سازی خارجی

ما در آکادمی seoedu یک دوره تخصصی و حرفه ای برای آموزش لینک سازی خارجی قرار داده ایم که به شما کمک می کنیم از 0 تا 100 لینک سازی خارجی را بدون هیچ نگرانی یاد گرفته و از زدن بک لینک برای مشتریان خود دیگر ترسی نداشته باشید.

backlinko

خروج از نسخه موبایل