SEOEDU

خرید و فروش بک لینک | گوگل فقط نفهمه!

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

بک لینک یا لینک دهی چیست و چرا مهم است؟

خرید و فروش لینک | بک لینک ها پیوندهایی هستند که از یک وب سایت یا دامنه به وب سایت دیگر منتقل می شوند و بالعکس برای مثال شما ساعت ساز هستید و مقاله جالبی در مورد تعمیر یک ساعت خاص در وب سایت خود منتشر کرده اید یک وبلاگ نویس که در مورد ساعت می نویسد از مقاله شما استفاده می کند و پیوندی به وب سایت شما در وبلاگ خود قرار می دهد.

. دیدگاه ها و نظرات بسیار متفاوتی در مورد بک لینک ها وجود دارد اما وجه اشتراک همه این رویکردها این است پیوند یک وب سایت نقش بسیار مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجود دارد. در ابتدای توسعه اینترنت از پیوند ها برای پیمایش بین صفحات وب استفاده می شد.

قبل از اینکه گوگل به عنوان موتور جستجو وارد عمل شود، بک لینک ها موضوع خاصی نبودند. با گذشت زمان بک لینک ها به یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی برای موتورهای جستجو تبدیل شدند، موتور جستجوی گوگل تعداد بک لینک ها عنوان شاخص اقتدارمی داند و از آنها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده می کند زیرا وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگر پیوند می یابد و یک وب سایت خارجی برای ارجاع به وب سایت شما از بک لینک استفاده می کند و توجه کاربران را به مطالب شما جلب می کند این بدان معنا ایت که محتوی وب ارزشمند و قابل توجه است.

لینک های خارجی با کیفیت بالا و متعدد به سئو و افزایش رتبه شما در گوگل کمک زیادی می کند که موجب افزایش محبوبیت صفحه شما در اینترنت و افزایش شانس بازدید صفحه شما توسط کاربران می شود همواره باید توجه داشته باشید که کیفیت بک لینک ها بسیار مهم تر از تعداد آنها است زیرا در صورت وجود بک لینک های بد، خطر حذف کامل وب سایت خود را از فهرست گوگل دارید باید همواره سعی کنید که بک لینک ها را از وب سایت هایی که دستور العمل های گوگل را نقض می کنند حذف کنید زیرا ممکن است تاثیرات منفی بر رتبه بندی شما ( پایین آوردن رتبه یا حذف دامنه ) داشته باشند.

اگر حذف چنین پیوندهایی امکان پذیر نیست، باید این پیوند ها را نامعتبر اعلام کنید تا در صورت رتبه بندی گوگل از آسیب به وب سایت خود جلوگیری کنید.

حتما قبل از خرید بک لینک مقاله آموزش لینک سازی خارجی ما را مطالعه کنید. زیرا باید ابتدا اصول لینک سازی را بدانید و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

خرید و فروش بک لینک

خرید و فروش بک لینک

در اوایل کار گوگل بک لینک ها مهم ترین عامل رتبه بندی وب سایت ها بودند و ایده پشت آن ساده بود، هرچه پیوندهای بیسشتری به یک وب سایت مراجعه شود آن وب ارزشمند تر است. اما مدیران سایت مختلف به سرعت از این مزیت استفاده کردند و برای صفحه های خود بک لینک های زیادی خریداری کردند.

گوگل با اطلاع از این موضوع آنها را به عنوان هرزنامه از فهرست خارج کرد. هرچند از اهمیت بک لینک در رتبه بندی گوگل از آن زمان به بعد به طور قابل توجهی کااسته شد اما هنوز هم یکی از معیار مهم گوگل در ارزیابی ارتباط و قابلیت اطمینان محتوی وب سایت ها است.

به دلیل اینکه بک لینک ها هنوز هم یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی صفحات وب هستند، داشتن بک لینک های قدرتمند یکی از اهداف اصلی اپراتورهای وب سایت ها است. همچنین با توجه به اینکه ارائه دهندگان زیادی در بازار وجود دارند که اقدام به غروش بک لینک می کنند، وسوسه بهبود رتبه با بک لینک های خریداری شده همواره وجود دارد واین موضوع ایده خرید پیوند را بیش از پیش جذاب می کند.

تا زمانی که رتبه بندی در گوگل به تعداد بک لینک ها بستگی دارد می توان تصور کرد که تعداد زیادی از اپراتورها ی وب سایت ها صرفا برای کسب رتبه بهتر به فکر خرید بک لینک باشند و به تبع تعدادی هم برای کسب درامد پیوند هایی را در ازای پیوند به سایت های دیگر یا در ازای مبلغی منتشر می کنند. خرید و فروش بک لینک ها یک طناب است که می تواند به سقوط چشمگیری منجر شود.

جریمه گوگل برای خرید و فروش لینک

از آنجایی که خرید بک لینک برای گوگل نوعی فریب است، سالها ست که مبارزه با این شکل از تولید بک لینک در اولویت اپراتورهای موتور جستجو گوگل است.

طبق استرتژی های گوگل خرید یا اجاره لینک امکان پذیر نیست و وب سایت های متخلف مستحق جریمه هستند. گوگل پیوند های خریداری شده را مجاز نمی داند و هر روز تعداد زیادی از بک لینک ها را ارزیابی و پیوند های خریداری شده را شناسایی می کند.

مجازات های گوگل بسته به میزان تخلف وب سایت ها در خرید بک لینک متفاوت هستند، گوگل با بی اعتبار کردن پیوند های خریداری شده باعث می شود صفحه ناگهان پیوند زیادی را از دست بدهد، که منجر به رتبه بندی پایین تر صفحه و کاهش شدید بازدید کنندگان سایت می شود.

همچنین در صورت تشخیص تخلف بیشتر توسط گوگل امکان حذف کامل صفحه نیز وجود دارد. از آنجایی که پیوندهای پولی سطح بالایی از بررسی های گوگل را به خود جلب می کنند و نسبت خطر به منفعت آنها زیاد است ، ارزش ریسک کردن را ندارد اما در نهایت تصمیم با شما است.

در صورتی که به ساخت پی بی ان علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله آموزش ساخت pbn را مطالعه کنید.

سفارش محتوا برای بک لینک

عه! تعجب کردی؟؟

بله دقیقا اگر میخواهید برای بحث لینک سازی خارجی خود کیفیت بسیار عالی ایجاد کنید، موضوع تولید محتوا پیش می آید.

اما شاید برای شما این موضوع سوال باشد که سفارش تولید محتوا برای این موضوع بسیار بالا می رود و در نتیجه باید بخشی از بودجه خود را صرف آن کنیم.

پس راه حل کم هزینه این است که بخشی از محتوا صفحه هدف را بردارید و بخشی از آن را تغییر دهید و از این طریق محتوای جدید ایجاد کنید و برای لینک سازی خارجی از آن استفاده نمایید.

توانایی گوگل در شناسایی پیوند های خریداری شده

شناسایی پیوند های خریداری شده گوگل را با چالش های زیادی مواجه می کند حتی اگر شبکه های وبلاگ به طور مکرر شناسایی و مجازات شوند ، باز هم خرید و فروش بک لینک به صورت پنهانی و نا محسوس وجود خواهد داشت با این حال نباید گوگل و توانایی های آن را در تشخیص پیوند های خریداری شده نادیده گرفت.

هیچ کس دقیقا نمی تواند بگوید خطر کشف شدن توسط گوگل به عنوان خریدار یا فروشنده بک لینک چقدر زیاد است.

این موضوع بستگی زیادی به نسبت پیوندها در نمونه کارها دارد، اگر فقط چند لینک خریداری شده و تعداد زیادی پیوند طبیعی وجود داشته باشد احتمالا خطر بسیار کمتری نسبت به سایتی که لینک های زیادی را در مدت کوتاهی خریداری می کند یا می فروشد وجود دارد.

همچنین اگر پیوند های خریداری شده از منابع غیر معتبر خریداری شوند خطر شناسایی بک لینک های خریداری شده بیشتر است.

شما می توانید از وبسایت ما پکیج بک لینک edu را تهیه و خرید نمایید و از آن برای بهبود رتبه های سایت خود استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی = بک لینک

یکی از بک لینک هایی که در سئو خارجی بسیار زیاد می بینیم و زیاد خرید می شود، موضوع سفارش رپورتاژ آگهی می باشد.

افراد زیادی برای خرید رپورتاژ اقدام می کنند ولی خوب باید اصول و نکات و قواعد اجرای کمپین های رپورتاژ را رعایت کنند تا گوگل به موضوع خرید و فروش بک لینک هایی که از آن صفحه می گیرید پی نبرد!

google.com

خروج از نسخه موبایل