سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

امروزه امکان سفارش تولید محتوا برای معرفی خدمات و محصولات مختلف در مدت زمان بسیار کوتاهی وجود دارد.

اما باید دید که آیا محتوای تولید شده دارای کیفیت مناسب برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می باشد یا این که نیاز به بررسی بیشتر و دقت بالاتر در تولید آن است.

از سوی دیگر انواع محتوا را می توان برای پلتفرم های مختلف سفارش داد که این خود می تواند یکی دیگر از چالش های پیشرو در زمان نیاز به سفارش تولید محتوا باشد.

اگر شما هم خواهان تولید محتوا برای کسب و کار یا وبسایت خود هستید به طور حتم سوالات زیادی است که نیاز دارید برای آن ها جوابی پیدا کنید.

اگر چنین است با ما در ادامه همراه باشید. شاید بتوانیم کمک کوچکی به شما در راه رسیدن به پاسخ سوال هایتان بکنیم. اما قبل از آن لازم است بدانیم چقدر با تولید محتوا آشنایی دارید.

آیا با سفارش تولید محتوا آشنایی دارید؟

آشنایی با فرآیند سفارش تولید محتوا

آیا به دنبال سفارش تولید محتوا هستید؟ و آیا با انواع محتوا و اهمیت هر یک از آن ها آشنا هستید؟ به طور حتم یکی از مهم ترین نکاتی که در ابتدای کار باید به آن توجه کنید انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی است که امکان انتشار آن ها در پلتفرم های مختلف مانند وبسایت ها و یا شبکه های اجتماعی در اینترنت وجود دارد.

اگر با انواع محتوا و نحوه تولید آن ها آشنایی زیادی ندارید باید بدانید که نکات بسیار زیادی هستند که باعث اهمیت دوچندان این موضوع می شوند. برای مثال می توان به بهینه بودن یک محتوا و یا تولید شدن آن بر اساس نکات سئو اشاره کرد.

در صورتی که محتوایی که تولید می کنید بهینه نباشد و یا نکات سئو در آن رعایت نشده باشد، ممکن است حتی با هزینه هایی که می کنید نتوانید به هدف خود در انتشار محتوا برسید.

برای همین است که در زمان سفارش تولید محتوا باید به طور حتم بر روی سئو بودن آن تاکید کنید.

وقتی یک محتوا به خوبی سئو شده باشد به این معنا است که کاربران و مخاطبان شما در فضای مجازی می توانند به راحتی آن را با سرچ در گوگل google یا بینگ bing یا هر یک از پلتفرم های دیگر پیدا کنند.

البته این که یک کاربر بتواند در فضای مجازی با استفاده از موتورهای جستجو به محتوای شما دست پیدا کند پایان راه نیست.

بلکه در ادامه پس از کلیک کاربر بر روی سایت یا پلتفرم شما باید محتوایی که تولید کرده اید به حدی جذاب باشد که مخاطبان برای چند دقیقه و حتی برای چند ساعت مجذوب خواندن آن محتوا و یا مشاهده آن شوند.

تفاوت سفارش تولید محتوا و سفارش آگهی

سفارش تولید محتوا و آگهی

یکی از نکات دیگری که باید در زمان سفارش تولید محتوا در نظر داشته باشید، تفاوت آن با سفارش آگهی است.

به طور حتم باید به هر یک از این موارد با توجه ویژه و دید متفاوتی نگاه کرد. در یک نگاه کلی این دو با هم یک تفاوت اساسی دارند.

در زمانی که شما قصد سفارش آگهی را دارید در واقع می خواهید به دنبال مخاطبان و کاربران در دنیای مجازی (و یا در دنیای واقعی) بگردید و ممکن است که شما در این راه از ابزار متفاوتی استفاده کنید.

برای مثال امکان دارد که شما از کانال های موجود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستا برای دادن آگهی استفاده نمایید و یا این که از سایت های پر بازدید برای معرفی خود به مردم در دنیای مجازی بهره ببرید.

روش های بسیار زیادی برای سفارش اگهی وجود دارد که هر یک از آن ها می تواند به جای خود بسیار کمک کننده باشد و به شما در جذب مخاطبان و یا مشتری ها بیشتر کمک کند.

اما اگر تا به حال از راهکار انتشار اگهی استفاده کرده اید، باید بدانید که تولید و انتشار محتوا با آگهی تبلیغاتی بسیار متفاوت است.

مهم است بدانید که در تولید محتوا بر خلاف زمان انتشار آگهی نیازی به وبسایت های دیگر و یا کانال های تلگرام که متعلق به افراد دیگر است نیازی ندارید و در زمان تولید محتوا شما در واقع به دنبال این هستید که کاربران سایت شما را پیدا کنند و معمولا این کار را با ابزار سئو انجام خواهید داد.

سفارش تولید محتوا و انتشار آگهی در فضای مجازی

انتشار محتوا در وبسایت

همان طور که گفته شد شما برای انتشار محتوا در فضای مجازی نیازی به سایت های دیگر و یا کانال های دیگران ندارید بلکه باید برای خود یک سایت یا کانال در شبکه های اجتماعی مانند اینستا ایجاد کنید.

دقیقا برای همین است که در این روش تمرکز شما بر روی وبسایت شرکت، برند یا مجموعه خودتان است و هیچ کاری به دادن آگهی در سایت ها و کانال های مجموعه های دیگر نخواهید داشت.

البته این بدان معنا نیست که دادن آگهی یا ریپورتاژ نمی تواند به شما کمک کند. بلکه سفارش رپورتاژ آگهی هم به طور حتم می تواند به عنوان یک مکمل در کنار تولید محتوا برای شما بهترین نتیجه ها را در پی داشته باشد.

برای همین بهترین کسب وکارها در دنیای مجازی و موفق ترین سایت ها به طور معمول سعی می کنند تا در آغاز کار خود از هر دو روش برای جذب مخاطب استفاده کنند.
در واقع یکی از این روش ها که تولید محتوا است به کاربران کمک می کند تا شما را پیدا کنند.

اما روش دیگر که سفارش رپورتاژ آگهی است به شما کمک می کند تا کاربران را در فضای مجازی پیدا کنید.

به نظر بسیاری از متخصصان بازاریابی با استفاده از هر دو ابزار خواهید توانست بهترین نتیجه را در کمترین زمان به دست اورید.

انواع محتوا و نحوه سفارش آن

هر کسی باید متناسب با نیاز خود اقدام به تولید محتوای متنی، ویدئویی و .. مناسب برای انتشار در فضای مجازی کند.

اگر قصد تولید محتوا برای سایت یا شبکه های اجتماعی را دارید باید ابتدا در مورد نوع محتوایی که قصد تولید آن را دارید تصمیم بگیرید.

شما باید این کار را با توجه به نیازمندی های خود انجام دهید.

برای مثال ممکن است که شما یک محصول داشته باشید که نیاز به معرفی داشته باشد، در این صورت شاید یکی از بهترین راه های تولید محتوا، تولید یک محتوای متنی باشد که به معرفی محصول شما می پردازد.

البته روش های دیگری هم برای معرفی محصولات وجود دارند که به عنوان مثال می توان به تولید محتوای ویدئویی یا تصویری اشاره نمود که در آن کالای شما به صورت تصویری به نمایش گذاشته شده است.

هر یک از این ابزار باید در جای خود به بهترین نحو استفاده شوند تا پس از سفارش تولید محتوا و معرفی محصولات و خدمات شما در فضای مجازی کاربران مشتاق را هر چه بیشتر به سمت شما جذب نمود.

نکته دیگر این که باید توجه داشته باشید که محتوای خود را در چه پلتفرمی می خواهید انتشار دهید. برا مثال اگر شما یک وبسایت دارید، به طور حتم امکان انتشار انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی را خواهید داشت.

اما در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی ممکن است نیاز به تولید محتوای خاصی داشته باشید. زیرا که بعضی از شبکه های اجتماعی بیشتر ویدئو محور هستند. به عنوان مثال یک کانال اینستاگرامی دارید شاید بهتر باشد روی تولید محتوای تصویری تمرکز بیشتری داشته باشید.

به روز رسانی محتوا به صورت اصولی

شما می توانید برای محتواهای قدیمی وبسایت خود نیز که قبلا در وبسایت منتشر کرده اید، سفارش تولید محتوا جدید بدهید.

در این ویدیو من به شما آموزش دادم که چطوری می توانید یک به روزرسانی حرفه ای و خوب داشته باشید.

حال تصور کنید این به روز رسانی محتوایی با محتوا باکیفیت انجام شود که قطعا می تواند به وبسایت شما یک رشد اساسی بدهد.

 

هزینه سفارش تولید محتوا

هزینه تولید محتوا متنی

امروزه کسب و کارهای مجازی یکی از پردرامدترین کسب و کارها هستند که به دلیل نیاز بسیار بالای افراد برای معرفی خود به جامعه توانسته اند افراد زیادی را به خود جذب کنند.

اگر نگاهی به دنیای مجازی بکنید خواهید دید که مجموعه ها و شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید انواع محتوا فعالیت می کنند. هر یک از آن ها نیز خدمات خود را با نرخ مشخصی ارائه می نمایند.

یکی از جنبه های مهمی که برای هر فردی در زمان سفارش تولید محتوا مهم است هزینه هایی است که هر فرد باید برای تولید محتوا بپردازد.

به طور حتم شما هم در صورت نیاز به تولید محتوا به یکی از مهم ترین جنبه هایی که اهمیت خواهید داد هزینه های تولید آن خواهد بود.

شاید برای تصمیم گیری هر چه بهتر در مورد بهترین مجموعه که می تواند بهترین محتوا را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهد نیاز به کمی جستجو داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین مجموعه های فعال در این حوزه را پیدا کنید.

باید توجه داشته باشید که تولید محتوا یک هنر است و هر کسی به راحتی نخواهد توانست بهترین محتوا را تولید و در اختیار شما قرار دهد. برای همین این هنر هر چه بیشتر باشد باید ارزش بیشتری برای آن قائل شد و به طور معمول هزینه بیشتری هم خواهد داشت.

نه تنها در ایران که در سایر کشورهای جهان نیز به همین گونه است و هر چه محتوا دارای کیفیت بالاتری باشد هزینه تولید آن نیز بیشتر است.

ثبت سفارش تولید محتوا به صورت آنلاین

همانطور که می دانید با ورود ویروس کرونا دیگر تمامی کارها بر بستر وب قرار گرفت و تماس های تلفنی و ثبت سفارشات به صورت واتساپی و امثال این ها جای خود را به پنل های ثبت سفارش تولید محتوا دادند.

شما می توانید با استفاده از پنل ثبت سفارش تولید محتوا وبسایت seoedu سفارش محتوا خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و آن را به تیم ما بسپارید.

بعد از ثبت سفارش شما، پروسه تولید محتوا شما توسط تیم ما انجام شده و همینطور فایل های مربوطه از طریق بخش پنل کاربری و از قسمت تیکت ها برای شما ارسال می گردد و در اختیار شما قرار می گیرد.

سعی داریم تا همیشه محتواها را در سریع ترین زمان ممکن به شما برسانیم.

6 نکته مهم برای تولید محتوا عالی

 

 

مدت زمان نتیجه گیری پس از سفارش تولید محتوا و انتشار آن

سفارش تولید محتوا متنی، تحویل فوری

ممکن است که شما بتوانید بهترین محتوا را برای انتشار در فضای مجازی تولید کنید و از طریق وبسایت خود و سایر پلتفرم های موجود آن را منتشر کنید.

در این زمان یکی از مهم ترین سوال ها برای شما این است که چه مدت باید منتظر ماند تا شاهد به نتیجه نشستن تلاش های خود در تولید محتوا باشیم.

در پاسخ به این سوال باید گفت که محتوای ارگانیک که با در نظر گرفتن اصول تولید شده است به طور معمول نیاز به زمان دارد تا بتواند به تدریج مخاطبان را در فضای مجازی به خود جذب کند.

برای همین شما پس از سفارش تولید محتوا و انتشار آن به تدریج شاهد رشد سایت خود خواهید بود و در صورتی که سایت شما در ابتدای راه جذب مخاطب است، باید با صبر تلاش کنید تا با تولید محتوای با کیفیت به طور مدوام هر روزه ترافیک سایت خود را افزایش دهید تا بتوانید در مدت زمان نه چندان طولانی موفق به مشاهده نتیجه تلاش های خود در این عرصه شوید.

روند مشاهده تاثیر مثبت انتشار محتوا در هر یک از پلتفرم هایی که در اختیار دارید می تواند چیزی بین یک تا چند ماه به طول انجامد و در صورتی که شما در این مدت به تولید انواع محتوا که جذابیت لازم برای کاربر را داشته باشد ادامه دهید، خواهید توانست به مرور رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش داده و به رنک های بالاتر در گوگل و یا سایر پلتفرم های موجود در اینترنت برسید.

هزینه تولید محتوا برای سایت چقدر است؟

هزینه تولید محتوا متنی برای وبسایت ها مختلف می باشد. سایت هایی که در حوزه های تخصصی و علمی فعالیت می کنند مثل حوزه های پزشکی، حقوقی، بورس، ارز دیجیتال و امثال این موارد قطعا برای نوشتن محتوای چنین سایت هایی نیازی به تحقیق و مطالعه بیشتر می باشد و در نتیجه هزینه تولید محتوا شما افزایش خواهد یافت.

اما در مورد حوزه های عمومی که وقت کمتری برای مطالعه و تحقیق درمورد آن گرفته می شود، هزینه کمتری نیز دریافت خواهد شد.

موضوعی که وجود دارد و باید مورد توجه قرار داد این است که هزینه کردن برای تولید محتوا هرچقد بیشتر باشد قطعا ارزش محتوا شما و کیفیت آن محتوا نیز بیشتر خواهد شد و این منجر می گردد تا رتبه های شما در گوگل بالاتر رفته و در نتیجه ورودی بیشتری را دریافت کنید.

پس هزینه کردن برای تولید محتوا را برای وبسایت خود یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید و مطمئن باشید نتیجه خیلی خوبی را از این بابت دریافت خواهید کرد.

چگونه می توان موفق به دریافت سفارش تولید محتوا از کارفرما شد؟

سوال دیگری که برای بسیاری از افراد در حوزه تولید محتوا وجود دارد این است که چگونه می توانند نظر کارفرما را به خود جلب کنند و اولین قدم ها را در بازار تولید محتوا به منظور نشان دادن مهارت ها و هنرهای خود به مخاطبان برداشت؟

به طور حتم اگر کسی به خوبی مراحل آموزش تولید محتوا را گذرانده باشد و با سعی و تلاش و هم چنین بهره بردن از استعدادهای خود بتواند موفق به تولید محتوا شود در مدت زمان کوتاهی خواهد توانست نظر مثبت کارفرماهای متعددی را جلب نموده و پروژه های خوبی را برای اجرا بگیرد.

البته برای رسیدن به بالاترین نقطه در بازاریابی و تولید انواع محتوای متنی و یا تصویری علاوه بر نیاز به آموزش سئو محتوا نیاز است که مجموعه شما مهارت های بسیار بیشتری کسب کند. برای مثال کسب مهارت در لینک سازی را می توان یکی از این مهارت ها دانست.

هر یک از این مهارت ها در جای خود نیاز به اموزش جداگانه ای دارد که برای مثال می توان آموزش لینک سازی خارجی را نام برد که در کنار تولید محتوا به ارتقای رنک سایت شما کمک خواهد کرد.

نکات مهم در هنگام ثبت سفارش محتوا

نکات مهم و ضروری در ثبت سفارش تولید محتوا

زمانی که شما می خواهید بحث تولید محتوا خود را برون سپاری کنید و به یک شرکت بسپارید بهتر است نکات زیر را در مورد آن رعایت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای بحث تولید محتوا خود بگیرید.

  1. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هر مطلب.
  2. تعیین کلماتی که برای لینک سازی داخلی می خواهید استفاده کنید.
  3. ارسال کلمات لانگ تیل و lsi برای تولید کننده محتوا
  4. تعریف پرسونای مخاطب هدف

رعایت همین 4 نکته می تواند کیفیت محتوا سفارش داده شما را افزایش دهد. کافی است فق

کلام آخر
امیدواریم که توانسته باشیم قدم کوچکی در راه پاسخ دادن به تعدادی از سوال های شما در زمینه سفارش تولید محتوا و هزینه های آن برداشته باشیم و شما را با اهمیت این موضوع آشنا کرده باشیم.

به طور حتم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در زمینه تولید محتوا، سفارش آگهی و موارد مرتبط در اختیار شما قرار دهیم.

سفارش آنلاین تولید محتوا

سفارش آنلاین محتوا در seoedu

بعد از شیوع کرونا، همه چیز به صورت آنلاین درآمد حتی تولید محتوا.

برای اینکه بتوانید سفارش آنلاین تولید محتوا انجام دهید، کافی است از طریق پنل سفارش seoedu اقدام نمایید.

از مزیت های سفارش آنلاین تولید محتوا می توان به مواردی چون ارتباط سریع با تیم پشتیبانی، رفع مشکلات و همینطور ارتباط مستقیم با تیم فروش و نویسنده جهت انجام تغییرات و مواردی که شما برای داشتن محتوا بهتر و قوی تر نیاز دارید.

مراحل تولید محتوا خوب

مراحل تولید محتوا متنی خوب

1- انتخاب موضوع

به عنوان اولین قدم در مورد مسئله تولید محتوا، انتخاب موضوع می تواند مهمترین قدم باشد. شما با داشتن دانش کافی و اطلاعات لازم از نیاز کاربر خود می توانید بهترین موضوع را در حوزه ای که در حال فعالیت در آن هستید انتخاب کنید و برای بحث تولید محتوای آن اقدام نمایید.

2- نوشتن عنوان جذاب

برای اینکه بتوانید کاربران خود را به سمت محتوای خود در دنیای وب، که میزان زیادی محتوا وجود دارد جذب کنید، داشتن یک عنوان جذاب می باشد که نوشتن عنوان جذاب نیز برای خود بحث مفصل و طولانی دارد.

3- قلاب محتوایی

در سفارش تولید محتوای سایت باید دقت داشته باشید که حتما، در 500 کلمه اول، به گونه ای اقدام کنید که کاربر جذب محتوای شما شود و حس نیاز در کاربر ایجاد شود تا از این طریق بتوانید، او را تا آخرین کلمه محتوا خود نگه دارید.

پس می توان گفت یکی دیگر از بخش هایی که شما باید خیلی به آن توجه کنید، قلاب محتوایی شما می باشد.

4- نوشتن زیر عنوان های جذاب و قشنگ

همانطور که داشتن عنوان جذاب می تواند کاربران را به داخل سایت جذب کند، داشتن زیرعنوان های قشنگ باعث ماندگاری کاربر در وبسایت شما می گردد که این اتفاق می تواند خیلی زیاد به موضوع سئو سایت شما کمک کند.

5- استفاده از تصاویر مفید و مرتبط

داشتن تصاویر و فایل های گرافیکی جذاب می تواند آنقدر کاربر را به وبسایت شما جلب کند که او مدت زمان ماندن در صفحه سایت شما را فراموش کند.

تصاویر جذاب، می توانند خیلی خیلی به رشد سایت شما کمک کنند.

مراحل سفارش تولید محتوا متنی سایت

سفارش تولید محتوا متنی

یکی از مهم ترین و شاید گفت اساسی ترین بخش در سئو، داشتن یک تیم محتوایی خوب و با کیفیت است. زمانی که شما بتوانید محتوای خوب به کاربر خود بدهید، می توانید رتبه های عالی را در گوگل دریافت کنید.

سفارش تولید محتوا متنی نیز از این موضوع مستثنا نیست، شما باید برای کاربران خود که محتوای متنی را دوست دارند، از یک تیم متخصص و حرفه ای در زمینه تولید محتوا کمک بگیرید.

داشتن فرمت محتواهایی مثل؛ ویدیو، پادکست، تصویر و … نیز می تواند تاثیر چشم گیری بر نحوه رشد وبسایت شما داشته باشند.

سفارش تولید محتوا متنی قاعدتا دارای قوانین و اصول خاصی می باشد. اگر شما بخواهید یک سفارش خوب داشته باشید تا بتوانید نتیجه عالی از محتوا بگیرید بهتر است این موارد را در سفارش تولید محتوا متنی خود رعایت کنید:

  • از نیاز کاربر خود غافل نشوید.
  • لحن و نحوه نوشتن محتوا را حتما در هنگام سفارش بیان کنید.
  • لینک سازی های داخلی را قبل از ثبت سفارش مشخص کنید.
  • از فرد متخصص در حوزه کاری خود برای نوشتن محتوا کمک بگیرید.

رعایت همین 4 اصل در سفارش تولید محتوا سایت خود، می تواند نتیجه خیلی بهتری را به شما بدهد.

سفارش تولید محتوا سایت

همانطور که می دانید سبک های تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و وبسایت کاملا متفاوت است و شاید بتوان گفت از زمین تا آسمان تفاوت دارند.

زیرا زمانی که شما می خواهید سفارش تولید محتوا سایت خود را بدهید باید پرسونای مخاطب و نحوه صحبت کردن با کاربران خود را در نظر بگرید و که در وبسایت ها اکثرا به صورت رسمی می باشد. اما در شبکه های اجتماعی، سبک تولید محتوا به صورت خودمانی و سرگرم کننده تغییر می کند.

پس قطعا زمانی که می خواهید برای وبسایت خود محتوا تولید کنید، باید یک سری توضیحات درمورد ویژگی های مخاطب خود ارائه دهید تا شخصی که برای شما محتوا تولید می کنند بتواند بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد.

سفارش تولید محتوا با کیفیت

قطعا همه ما این موضوع را می دانیم که داشتن محتوا باکیفیت بالا روی سایت می تواند برای بهبود رتبه های ما در گوگل بسیار موثر باشد. پس زمانی که شما می خواهید یک محتوای با کیفیت سفارش دهید، قطعا نیاز دارید تا با یک تیم حرفه ای کار کنید.

ما در تیم seoedu تمام تلاش خود را کرده ایم تا محتواها را با بالاترین میزان کیفیت و همینطور با قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان تولید کنیم.

سفارش تولید محتوا با کیفیت زمانی رخ می دهد که شما با یک تیم با کیفیت همکاری داشته باشید. تیم محتوایی seoedu با سابقه فعالیت با برندهای شرافیت، سپندبار، اتاق، ویزا 724، بادرو، iagco و امثال برندهایی که در حوزه های کاری خود جزو 10 نتیجه برتر می باشند، توانسته است محتواهای بسیار خوب را با کیفیت بالا برای مشتریان خود تولید کند. کافیست یک بار امتحان کنید.

سوالات متداول

برای سفارش تولید محتوا وبسایتم به مشاوره نیاز دارم؟

شما می توانید قبل از اینکه سفارش تولید محتوا خود را از طریق پنل سفارش انجام دهید، می توانید از ما به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت نمایید. جهت دریافت مشاوره با شماره 09130904084 تماس حاصل فرمایید.

در چیدن استراتژی تولید محتوا مشکل دارم، چه کاری باید انجام دهم؟

ما در مجموعه seoedu سعی بر این داریم تا بالاترین سطح کیفی محتوا را برای شما به ارمغان آوریم، همین موضوع باعث شده در سفارشات با تعداد بالا، تقویم محتوایی را توسط تیم seo مجموعه برای شما انجام دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه را از سفارش خود به دست آورید.

برای سایت فروشگاه، تولید محتوا به چه صورت است؟

درمورد تولید محتوا سایت های فروشگاهی باید گفت بیشتر درمورد خود محصول و ویژگی های آن صحبت می شود و همینطور از رشد این صفحات برای بهبود دسته بندی های استفاده می شود. شما می توانید سفارش محتوا محصولات خود را نیز به تیم ما بسپارید.

مدت زمان تحویل محتوا چقدر است؟

ما در موضوع تولید محتوا سعی داریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت محتوا را به شما تحویل دهیم. اما تمام تلاش خود را داریم تا محتوا را در عرض حداکثر 24 ساعت به شما تحویل دهیم.

آیا بعد از تولید محتوا، ادیت و ویرایش هم انجام می دهید؟

بله، در صورتی که تغییر در محتوا لازم باشد و شما نیاز به اصلاح دارید می توانید از طریق تیکت ها اقدام نمایید.

به روز رسانی های محتوا سایت را چگونه انجام دهیم؟

درمورد به روز رسانی مطالب سایت باید گفت بهتر است شما متناسب با محتوا موجود در سایت و همینطور لحن آن صفحه آن را به روز رسانی کنید. برای این موضوع در صورتی که می خواهید ثبت سفارش خود را برای به روز رسانی مطالب قبلی سایت انجام دهید، حتما لینک صفحه را برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم متناسب با آن صفحه برای شما محتوا تولید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید