SEOEDU

نوشتن توضیحات محصول به همراه نکات تاثیر گذار بر فروش سایت

آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 توضیحات محصول چیست؟
  2. 2 دلایل اهمیت نوشتن توضیحات محصول
  3. 3 9 نکته برای نوشتن توضیحات محصول
    1. 4 1- تحقیقات خود را با ساختن آواتار مشتری انجام دهید (Do Your Research by Building a Customer Avatar)
    2. 5 2- بر نیازهای احساسی و مزایای عملی تمرکز و توجه داشته باشید (Focus On Emotional Needs and Practical Benefits)
    3. 6 3- توصیفات خود را سئوپسند کنید (Make Your Descriptions SEO-Friendly)
    4. 7 4- از یک زبان توصیفی استفاده کنید که تصویری از محصول را ترسیم می کند (Use Descriptive Language That Paints a Picture of the Product)
    5. 8 5- از کلمات قدرتمند استفاده کنید اما از به کاربردن کلیشه ها اجتناب کنید. (Use Power Words but Avoid Cliches )
    6. 9 6- از قدرت داستان های اثبات کننده استفاده کنید (Leverage the Power of Proof-Building Stories)
    7. 10 7- جوایز، تأییدیه ها و شهادت افراد مشهور را ذکر کنید (Mention Celebrity Endorsements, Testimonials and Awards)
    8. 11 8- مطمئن شوید که متن، مکمل تصاویر است (Make Sure Text Complements Images)
    9. 12 9- توضیحات را کوتاه و قابل خواندن کنید (Make Descriptions Short and Scannable)
  4. 13 چند نمونه از نوشتن صفحات محصول برای انوع صنایع
    1. 14 1- نحوه نوشتن توضیحات محصول برای مواد غذایی
    2. 15 2- نحوه نوشتن توضیحات محصولات برای انواع پوشاک
    3. 16 3- نحوه نوشتن توضیحات محصول برای جواهرات
    4. 17 4- نحوه نوشتن توضیحات محصول برای صنایع دستی (Etsy)
  5. 18 چگونه کلمات lsi را پیدا کنیم؟
  6. 19 سوالات متداول:
    1. 20 1- در توضیحات محصول از چه مواردی می توان استفاده کرد؟
    2. 21 2- برخی از مزایای نوشتن صفحات محصول کدامند؟
    3. 22 3- توضیحات محصول چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

اگر بر اهمیت نحوه نوشتن توضیحات محصول تأکید زیادی بکنیم، باور کنید اغراق نکرده ایم! تعداد کمی از سایر صفحات وبسایت ها تأثیر مستقیم و قابل توجهی بر نرخ تبدیل آن وبسایت دارند. تقریباً 90 درصد مشتریان می گویند که صفحات توضیحات محصول عامل اصلی برای تصمیم گیری آنها جهت خرید آن محصول بوده است.

اکثریت قریب به اتفاق صاحبان کسب و کارهای آنلاین به صفحه توضیحات محصول توجه زیادی نشان نمی دهند. آیا شما هم جزو این افراد هستید که اهمیت زیادی به نحوه نوشتن این صفحه نمی دهید؟ اگر شما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه توضیحات محصول خود را بنویسید که بتوانید فروش خوبی داشته باشید، دقیقاً درست آمده اید.

در این مطلب ما بعد از تعریف توضیحات محصول، دلایل اهمیت نوشتن توضیحات محصول و 9 نکته مهم برای نوشتن این توضیحات را بیان کرده ایم. در انتهای مطلب هم برای آشنایی بیشتر شما با نحوه نگارش این توضیحات، چند نمونه از صفحات محصول برای انوع مختلف صنایع را ذکر کرده و به برخی از سوالات متداول کاربران در این زمینه پاسخ داده ایم.

پیروی از این نکات باعث می شود که یک صفحه محصول جذاب، خوب و کاربرپسند بنویسید و از همه مهمتر بازدیدکنندگان خودتان را مستقیماً به سمت کلیک روی دکمه «افزودن به سبد خرید» سوق دهید. خوشحال می شویم تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

توضیحات محصول چیست؟

توضیحات محصول چیست؟

توضیحات محصول (product description) یک محتوای متنی است که در صفحه محصول نمایش داده می شود و توضیح می دهد که محصول شما چیست و چرا بازدیدکنندگان باید آن را بخرند، چه سودی از خرید آن محصول عاید آنها می شود یا آن محصول چه مشکلی از کاربران را می تواند حل کند و…
بسیاری از سایت های فروشگاهی آنلاین برای افزایش چشم‌گیر تعداد بازدیدکنندگان خودشان از این صفحه به سادگی رد نمی شوند و حتی سفارش نوشتن این توضیحات و سفارش تولید محتوا سایت فروشگاهی شان را به افراد مختصص و کاردان می سپارند.

نوشتن توضیحات محصول دو هدف دارد:

در حالی که بیان ویژگی های فنی یک کالا مهم است، به همان اندازه مهم است که از توصیفات محصول به عنوان فرصتی برای ترغیب بازدیدکنندگان برای خرید استفاده کنیم.

دلایل اهمیت نوشتن توضیحات محصول

طبق تحقیقات انجام شده یک پنجم افرادی که خرید خودشان را رها کرده و نیمه تمام گذاشته اند، به این علت بوده که توضیحات نوشته شده درباره محصول مبهم بوده و آنها را برای خرید، قانع نکرده است. یعنی خریدارن نتوانسته اند اطلاعات موردنیاز یا جواب پرسش های خود را در آن پیدا کنند! در نتیجه سبد خرید و یا حتی بازدید از کل وبسایت را رها کرده و دوباره در گوگل به جستجو پرداخته اند.

برخی از دلایل اهمیت و نکات تاثیر گذار بر فروش توضیحات محصول عبارتند از:

از آنجا که در خریدهای آنلاین تعامل کمی با مشتریان وجود دارد و خریدار امکان لمس فیزیکی محصول یا کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید را از طریق فروشندگان حضوری ندارد، توضیح محصول اگر به خوبی و طبق یک سری از اصول و قوانین نوشته شود، می تواند خلاهای موجود را پر کند. در نتیجه مشتری با شناخت کامل از محصول، اقدام به خرید می نماید.

موتورهای جستجو از جمله گوگل به نوشتن توضیحات محصول یا همان تبلیغ‌نویسی برای محصول بها و اهمیت زیادی می دهند. پس با ارائه تصویری واضح از محصول و همچنین رعایت اصول سئو از جمله چگالی کلمات کلیدی این صفحه را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. با این کار باعث می شوید افراد بیشتری شما را در نتایج جستجوی گوگل یافته و در نتیجه نرخ تبدیل تان نیز افزایش می یابد.

اگر شما محصول خودتان را به خوبی توصیف کنید و در نوشتن صفحه محصول تان دقت و ظرافت زیادی به خرج دهید، می توانید در وقت خودتان صرفه جویی کنید. حتماً می پرسید: چگونه؟ خیلی راحت! اگر مشتریان شما با خواندن این صفحه به تمام اطلاعات مورد نیاز خود برسند و پاسخ تمام پرسش های خود را دیافت کنند، دیگر لزومی ندارد که برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

توضیحات محصول فرصتی عالی برای استفاده از تاکتیک هایی مانند ایجاد حس فوریت، اثبات اجتماعی، دعوت به اقدام و موارد دیگر است که اگر به درستی انجام شود، می تواند ترافیک را از طریق موتورهای جستجو به سمت وبسایت ها هدایت کند.

9 نکته برای نوشتن توضیحات محصول

می توانید از اطلاعات زیر به عنوان یک چک لیست گام به گام برای ایجاد توضیحات محصول جدید یا بهبود توصیفات محصول فعلی استفاده کنید و نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی تان را افزایش دهید.

1- تحقیقات خود را با ساختن آواتار مشتری انجام دهید (Do Your Research by Building a Customer Avatar)

آواتار مشتری یا همان پرسونای خریدار به زبان ساده یعنی مخاطب شناسی!
قبل از نوشتن حتی یک کلمه، باید خوانندگان خود را بشناسید. آواتار مشتری یا هیچ گروه خاصی از مخاطبان را در بازار هدف شما نشان نمی دهد بلکه ترکیبی از همه ویژگی های خریداران ایده آل شما می باشد.

آواتارهای مشتری جنبه های زیادی از پایگاه مشتری شما از جمله مشخصات جمعیت شناختی، ویژگی های شخصی، درد، خواسته ها و موارد دیگر را شامل می شود. بنابراین یک آواتار ممکن است مرد و زن، جوان و پیر، فقیر و ثروتمند باشد که برجسته ترین ویژگی های مشترک بازار هدف شما را نشان می دهد.
هنگام ساختن آواتار، سوالات زیر را در مورد مشتریان خود بپرسید:

هنگام انجام تحقیقات به نوع و لحن زبانی که مشتریان شما از آن استفاده می کنند توجه ویژه ای داشته باشید. استفاده از نوع و لحن زبان مشابه آنها، برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با آنها را آسان تر می کند.

کسب این اطلاعات و درک واضح از مشکلات و سلایق خریداران بالقوه شما می تواند به شما کمک کند تا در نگرش تان نسبت به ارائه خدمات به آنها شفافیت داشته باشید. یعنی بدانید چگونه برنامه ریزی کنید، کجا باید تبلیغ کنید، کجا به دنبال مشتری باشید، لحن بیان شما برای برقراری ارتباط با آنها چگونه باشد و…
چنین درکی به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان همدلی کنید و طوری صحبت کنید که انگار دارید مستقیماً با آنها صحبت می کنید.

2- بر نیازهای احساسی و مزایای عملی تمرکز و توجه داشته باشید (Focus On Emotional Needs and Practical Benefits)

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید: مردم محصول را نمی خرند، آنها احساسات را می خرند. و وقتی نوبت به نوشتن توضیحات محصول می رسد، این جمله واقعاً صدق می کند.

این سوال اساسی را از خودتان بپرسید: این محصول چه نقطه دردی از مشتریان را برطرف می کند یا استفاده از آن محصول چه لذتی را به مشتریان شما ارائه می دهد؟
سپس مستقیماً به مشکل اشاره کنید. بسیاری از وبمسترها فقط به توصیف ویژگی ها و مزایای محصول بسنده می کنند، بدون اینکه صریحاً نقاط دردی را توصیف کنند که این محصول سعی در رفع آنها دارد.

با یادآوری مسائل خاصی که مخاطبان شما با آنها روبرو هستند، فوریت و تمایل به خرید ایجاد می کنید. اگر صندلی تولیدی شما باعث تسکین کمر درد می شود یا پدهای موجود در کفش تولیدی شما از تاول های مزاحم و دردناک جلوگیری می کند، بگذارید مخاطبان شما هم از این موارد آگاه شوند.

اپل در توصیف iPad Mini خود صراحتاً از احساسات توانمندسازی، سهولت و کنترل استفاده می کند. این شرکت همچنین مشکلات خاصی را این محصول منحصر به فردش می تواند برطرف کند را توضیح می دهد.

3- توصیفات خود را سئوپسند کنید (Make Your Descriptions SEO-Friendly)

اگر با اصول نوشتن توضیحات محصول سازگار با SEO آشنایی ندارید، بهتر است بدانید شما تنها نیستید.
در صورت عدم آشنایی با بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، این کار می تواند پیچیده به نظر برسد. استفاده از متاتگ ها، تراکم کلمات کلیدی، ریچ اسنیپت ها و بسیاری از موارد دیگری که باید در سئو به آنها فکر کنید، همه می توانند گیج کننده باشند.

اصلاً ناامید نشوید! نوشتن توضیحات محصولاتِ سئو شده کار نسبتاً آسانی است. فقط کافی است قوانین ساده زیر را دنبال کنید:

قدرت سئو را دست کم نگیرید. توجه به کلمات کلیدی، توضیحات متا، عناوین محصول و کدهای اسکیما می تواند CTR یا همان نرخ کلیک سایت شما را در موتورهای جستجو به طرز چشمگیری افزایش دهد و منجر به ترافیک بیشتر و درآمد بیشتر شود.

بازهم اگر خودتان قادر به تولید محتوای سئو شده نیستید، می توانید در دوره های آموزش سئو یا آموزش سئو محتوا شرکت کرده و با یادگیری اصول مربوط به سئو به راحتی بتوانید یک محتوای سئو شده در همه صفحات سایت تان تولید کنید.

اگر هم وقت و هزینه کافی برای یادگیری و شرکت در دوره های آموزشی را ندارید، می توانید تولید محتوای سایت خودتان را به سایت های معتبری بسپارید که خدمات اینچنینی ارائه می دهند. شما می توانید با استفاده از پنل ثبت سفارش تولید محتوا وبسایت seoedu سفارش محتوای خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و آن را به کارشناسان تولید محتوای این سایت بسپارید.

4- از یک زبان توصیفی استفاده کنید که تصویری از محصول را ترسیم می کند (Use Descriptive Language That Paints a Picture of the Product)

متوسل شدن به حواس پنجگانه مثل یک توصیه ای است که هیچ گونه کاربرد عملی ندارد. وقتی صحبت از نوشتن توضیحات محصول می شود، به هر چیزی جز این فکر کنید.

در واقع بازاریابان آن را بازاریابی حسی می نامند و تحقیقات زیادی این موضوع را تأیید می نمایند. بازاریابی حسی در واقع به تحریک لفظی حواس اشاره دارد. بازاریابان از رایحه ها و اشیاء فیزیکی به صورت حضوری با مشتری احتمالی استفاده می کنند. بدیهی است که این چیزی نیست که ما بتوانیم در فروش آنلاین انجام دهیم.

ما سعی می کنیم تجربیات را در قالب کلمات بازسازی کنیم. چگونه؟ با استفاده از صفات خاص و انجام مقایسات مربوطه.

صفات حسی کلماتی هستند که احساس خاصی را در ارتباط با بینایی، بویایی، شنوایی، چشایی یا لامسه برمی انگیزانند. مثل بستنی دابل چاکلت

مقایسه یکی دیگر از ابزارهای مفیدی است که شما با ارجاع به چیزی انجام می دهید که همه می دانند و تشخیص می دهند مانند طعم میوه یا بوی گیاهان! مثلاً دلستر با طعم گلابی

یک نکته مهم: در این کار زیاده روی نکنید استفاده بیش از حد از صفت ها می تواند متن را سنگین و خواندن آن را دشوار کند.

5- از کلمات قدرتمند استفاده کنید اما از به کاربردن کلیشه ها اجتناب کنید. (Use Power Words but Avoid Cliches )

یک کلمه قدرتمند کلمه ای است که احساس و پاسخ را برمی انگیزاند و این کلمات به دلیل کارآیی شان مورد استفاده قرار می گیرند. این کلمات بدون هیچ دلیل دیگری متداول هستند و کلمات قدرتمند یا عبارات اثبات شده ای نیستند. سعی کنید در این تله گرفتار نشوید چرا که ممکن است با بی توجهی و نادیده گرفتن توسط مشتریان مواجه شوید.

کلیشه ها (Cliches) عبارت ها یا کلماتی هستند که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته تا جایی که معنا یا جلوه اصلی خود را از دست داده اند و حتی در حد بی اهمیت بودن یا آزاردهنده بودن تنزل یافته اند.

عبارت هایی همانند «بهترین محصول موجود در بازار» یا «کیفیت عالی» یا «همه دوست دارند» را می توان نمونه ای از عبارات کلیشه ای ذکر کرد. شما سعی کنید خاص باشید.

به جای این که بگویید یک جفت کفش عالی! ویژگی های خاص آن مانند زیره یا طرح را انتخاب کنید و سپس دلیل خوب بودن آن را توضیح دهید.

البته منظور ما این نیست که شما باید کل کلمات قدرتمند را به کلی کنار بگذارید. در واقع ثابت شده که کلمات خاصی باعث ایجاد واکنش احساسی قوی و به تبع آن باعث افزایش فروش می شوند.

فقط به یاد داشته باشید که بین کلمات قدرتمند و کلیشه ها تفاوت قائل شوید و همیشه ادعاهای خود را با نکات خاصی اثبات کنید.

6- از قدرت داستان های اثبات کننده استفاده کنید (Leverage the Power of Proof-Building Stories)

توضیحات محصول مکان مناسبی برای بیان داستان های کوتاه است. توضیحات مستقیم بخش عمده ای از متن شما را تشکیل می دهند اما داستان های کوتاه که گاهی اوقات بیش از یک یا دو جمله را شامل نمی شود، باعث ایجاد علاقه و تعامل با بازدیدکنندگان می شود.

در نوشتن توضیحات محصول می توانید نکات زیر را توصیف کنید:

از آواتار خریدار خود برای نوع داستان هایی که باید در نوشتن توضیحات محصول خود بیان کنید، بهره بگیرید. مثلاً مشتریان با اخلاق، علاقمند ارزش هایی هستند که زیربنای محصولات هستند. در حالی که مشتریان دوستدار اقلام لوکس ممکن است بیشتر به فرآیندهای تضمین کیفیت علاقه مند باشند.

7- جوایز، تأییدیه ها و شهادت افراد مشهور را ذکر کنید (Mention Celebrity Endorsements, Testimonials and Awards)

توضیحات محصول برای ایجاد اثبات و اعتماد اجتماعی یک مکان ایده آل است. اضافه کردن بخشی با عنوان نظرات مشتریان در صفحات محصول می تواند نرخ تبدیل را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

سعی نکنید همه نظرات را در این بخش بچپانید. بلکه بهترین ها را انتخاب کنید و مطمئن شوید که آنها را در جلوی چشم و مرکز توجه بازدیدکنندگان تان قرار داده باشید.

موارد زیر نمونه های خوبی برای نوشتن در توضیحات محصول هستند:

8- مطمئن شوید که متن، مکمل تصاویر است (Make Sure Text Complements Images)

در نوشتن توضیحات محصول، شما باید همه چیز را به طور یکپارچه در کنار هم قرار دهید. سفر مشتری باید جریان داشته باشد و قطع نشود. این کار باعث می شود بازدیدکنندگان شما روی اقدام به عمل شما (CTA) کلیک کنند.

اگر مزایا یا ویژگی های خاصی را ذکر می کنید، اطمینان حاصل کنید که تصاویر مربوطه برای بررسی بازدیدکنندگان وجود دارد. توصیفات محصولات معمولاً مستقیماً در کنار یا در زیر تصاویر قرار می گیرند، بنابراین باید همپوشانی و تعامل زیادی بین آنها وجود داشته باشد.

به طور خاص مهمترین ویژگی های مطلوب و اصلی محصولات مانند زیره کفش، طرح های روی لباس، جنبه های فنی تجهیزات ورزشی و… باید به وضوح در تصاویر نشان داده شوند. چون اگر این ویژگی ها را شرح داده اید، بازدیدکنندگان اغلب مایل به بررسی متقابل آنها در تصاویر هستند.

9- توضیحات را کوتاه و قابل خواندن کنید (Make Descriptions Short and Scannable)

محتوایی که کوتاه و خوانایی و درک آن راحت باشد بهتر از محتوایی است که ثقیل و درک آن پیچیده بوده و نیاز به توجه زیادی دارد. برای انجام این کار:

برای اطمینان از سهولت درک نوشته تان، از خودتان بپرسید: آیا یک کودک ده ساله می فهمد که من چی نوشته ام؟

چند نمونه از نوشتن صفحات محصول برای انوع صنایع

1- نحوه نوشتن توضیحات محصول برای مواد غذایی

نوشتن توضیحات محصولات غذایی می تواند مشکل باشد. محصولات مختلف از غذاهای آماده مایکروویو گرفته تا بطری های کمیاب چند صد هزار تومانی به اِلمان های توصیف منحصر به فردی نیاز دارند.

به طور کلی مناسب است که اطلاعات زیر را در توضیحات محصولات غذایی وارد کنید:

مواد تشکیل دهنده: لازم نیست که این مواد در مرکز توجه قرار گیرند اما حتماً باید در جایی از متن نوشته شوند. موادی که باعث حساسیت در برخی افراد می شوند را بولد و های لایت کنید.

محل تولید: جایی که غذا درست یا تهیه می شود را ذکر کنید و بر کیفیت تولید آن تأکید داشته باشید.

مناسب برای وگان ها، گیاهخواران، رژیمی یا بدون قند بودن: این اطلاعات را در ابتدا وارد کنید. افراد دارای شرایط خاص مثل گیاهخواران اغلب به توضیحات صفحات محصول توجه خاصی نشان می دهند.

طعم: از زبان حسی و مقایسه برای برانگیختن حس چشایی استفاده کنید.

2- نحوه نوشتن توضیحات محصولات برای انواع پوشاک

پوشاک یکی از بزرگترین و موفق ترین بخش های تجارت الکترونیک است. اما دشواری هایی نیز وجود دارد. بسیاری از جنبه های خرید حضوری را نمی توان دقیقاً به صورت آنلاین نشان داد. بنابراین توضیحات باید تا آنجا که ممکن است اطلاعات خاصی را ارائه دهند. اطلاعات زیر را در توضیحات محصول لباس خود وارد کنید:

خلاصه ای از مشخصات: نوع تناسب (معمولی، باریک، لاغر و غیره)، گردن، سجاف، زیپ دار یا دکمه ای، جیب ها و غیره را شرح دهید.

اندازه و سایز مدل: بلندی و سایز لباس را نشان دهید تا مشتریان بدانند که آیا این لباسی که می خواهند بخرند، قالب بدن شان هست یا نه؟

برند: داستان کوتاهی در مورد برند خودتان بیان کنید. بسیاری از خریداران مشتاق هستند بدانند چه چیزی و از چه کسی خرید می کنند. محصولات برند و شناخته شده طرفداران بیشتری دارند.

اصول مراقبت و نگهداری از لباس ها: مشتریان اغلب قبل از خرید می خواهند راه های صحیح نگهداری از لباس ها و همچنین رازهای بسیار مهم نگهداری لباس در فصل‌های مختلف را بدانند.

اشاره به اینکه برخی از محصولات را می توان با ماشین لباسشویی شست یا فقط می توان آنها را فقط با دست شستشو داد، عدم اطمینان را کاهش می دهد.

مواد: تمام مواد مورد استفاده برای ساخت محصول را ذکر کنید. استفاده از برخی از مواد در پارچه ها از نظر اخلاقی و شرعی منع دارند، به این موارد هم توجه کنید.

3- نحوه نوشتن توضیحات محصول برای جواهرات

طلا و جواهرات اقلامی هستند که قیمت بالایی دارند. به همین دلیل معمول است که مشتریان در خریدشان دچار تردید شوند. توصیفات خوب، این نگرانی ها را برطرف می کند. همراه با مشخصات فنی در مورد اندازه، رنگ و شکل، نکات زیر را در توضیحات محصول برای جواهرات ذکر کنید:

اطلاعات گارانتی: گارانتی برای اقلام گران قیمت مهم و ضروری است.

مواد: مشخصات دقیق مواد مورد استفاده در ساخت آن چیست؟

بسته بندی: از آنجا که جواهرات اغلب به عنوان هدیه خریداری می شوند، جزئیات مربوط به بسته بندی را نیز ذکر کنید.

اطلاعات برند: در صنعت طلا و جواهر، همه بلافاصله نام رولکس را تشخیص می دهند. اطلاعاتی در مورد برند از جمله سابقه، ارزش ها و تکنیک های تولید ارائه دهید.

4- نحوه نوشتن توضیحات محصول برای صنایع دستی (Etsy)

Etsy یک بازار آنلاین برای کالاهای خانگی، اقلام دست ساز و قدیمی و یکی از بزرگترین فروشگاه های تجارت الکترونیک در وب است. هنگام نوشتن توضیحات برای Etsyمهم است که به یاد داشته باشید که خریداران به دنبال قطعات اصلی و منحصر به فرد هستند. با در نظر گرفتن این موارد، مطمئن شوید که توضیحات شما جزئیات زیر را شامل می شود:

مواد: فهرست موادی که محصول از آنها ساخته شده است. در مورد انواع چوب، رنگ، فلز و غیره دقیق باشید.

الهام و تکنیک: چند جمله در مورد نحوه ساخت محصول، مسیر طی شده برای تولید محصول و منبع الهام آن بیان کنید. یعنی بگویید که چه چیزی باعث الهام در تولید این محصول شده است. حتی می‌توانید به تاریخچه محصول هم اشاره کنید.

بیوگرافی شخصی: برای محصولات و صنایع دستی یک بیوگرافی مختصری از خودتان ذکر کنید و کمی در مورد خودتان صحبت کنید. این کار باعث ایجاد جذابیت می شود و به محصول شخصیت می بخشد.

تأکید مجدد بر اصالت: برای از بین بردن هر گونه تردید، تاکید کنید که محصول تان منحصر به فرد و دست ساز است.

شما می توانید تولید محتوا محصولات خود را به تیم ما بسپارید، برای این کار کافی است از طریق پنل کاربری خود، از بخش سفارش تولید محتوا اقدام نمایید و در دسته بندی های آن، بخش محتوا فروشگاهی را انتخاب نمایید.

سفارش هایی که توسط تیم seoedu انجام می شود کاملا یونیک، سئو شده و تخصصی می باشد. ما بهترین ها را برای نوشتن محتواهای شما گردهم آورده ایم.

چگونه کلمات lsi را پیدا کنیم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که چگونه میتوانیم کلمات کلیدی lsi برای محتوا خود را خارج کنیم، در این ویدیو یک روش بسیار کاربردی و عالی معرفی شده که میتوانید از آن استفاده نمایید و در نوشتن توضیحات محصول سایت خود از این روش استفاده کنید.

 

سوالات متداول:

1- در توضیحات محصول از چه مواردی می توان استفاده کرد؟

از هر چیزی که بتواند به مشتری شما ایده بدهد و او را ترغیب به خرید کند. از جمله این موارد می توان به محتوای متنی، تصاویر، فیلم، محتوای تولیدشده توسط کاربر مثل بیان نظرات و دیدگاه های مشتریان قبلی، نقد و انتقاد کاربران و… اشاره کرد.

2- برخی از مزایای نوشتن صفحات محصول کدامند؟

برجسته و متمایز شدن از رقبا، بازدید و فروش بیشتر، درگیر ساختن احساسات مشتری و افزایش تعامل عاطفی با مصرف کننده، متقاعد کردن مشتری به خرید، فرصتی برای داستان سرایی و اینکه استفاده از این محصول چه نیازها و مشکلاتی از کاربران را حل می کند، افزایش ترافیک ارگانیک و رتبه بندی در نتایج موتور جستجو و…

3- توضیحات محصول چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک محتوای جذاب و کاربرپسند بنویسید تا بتوانید مخاطب تان را بیشتر در صفحه نگه دارید. با سوال به برخی از سؤالات از جمله اینکه محصول شما چه مشکلی را می تواند حل کند و بیان ویژگی های محصول خودتان در قالب کلمات و جملات قدرتمند کاربران را ترغیب به خرید کنید. از یک لحن و زبان طبیعی در بیان مطالب تان استفاده کنید، انگار دارید با دوست خودتان گفتگو می کنید. از جملات، پاراگراف ها و متن های کوتاه استفاده کنید تا افراد ترغیب به خواندن آن شوند و درک متن برایشان راحت باشد.

 

مشاهده PDF مقاله: نوشتن توضیحات محصول و نکات تاثیرگذار بر فروش سایت

خروج از نسخه موبایل