SEOEDU

پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

احتمالا در دنیای امروز بسیاری از شما با تولید محتوا و سئو آشنا هستید. یکی از مهم ترین ابزارها برای تولید محتوا، کلمات می باشند. اگر در حوزه کسب و کار آنلاین فعالیت می کنید به خوبی از اهمیت پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز باخبرید. کلماتی که در حوزه فعالیت شما مشتری جذب می کنند و به رونق اقتصادی شما کمک می کنند!
جستجو و انتخاب کلمه کلیدی از اساسی ترین مراحل در بهبود رتبه سایت است. استفاده از کلمات کلیدی مهم و پرسرچ در صدر فعالیت های سئوکاران قرار دارد. تا جایی که یکی از عوامل موفقیت در بهبود رتبه سایت انتخاب کلمه کلیدی درست و پرمخاطب است. اگر به تازگی وارد حوزه تولید محتوا و سئو شده اید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی چیست

همانطور که از اسمش پیداست، کلمات کلیدی یا keyword کلماتی هستند که مخاطب توسط آنها منظور خود را در گوگل برای پیدا کردن مطالب خود بیان می کند. محتوای یک سایت توسط کلمات کلیدی است که شناخته می شود. در واقع وقتی کاربران عبارتی را در گوگل جستجو می کنند، در حال به کارگیری کلمات کلیدی هستند.
به طور مثال شما قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما را دارید، در اینترنت عبارت بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما را جستجو می کنید.

اگر مقصد مکشخصی دارید، مثلا به دنبال خرید بلیط مشهد هستید، در گوگل عبارت بلیط هواپیما مشهد را جستجو می کنید. در حقیقت این کلمات همان کلماات کلیدی می باشند که به شما کمک می کنند تا زودتر به مطلب درخواستی خود برسید.

استفاده از کلمه کلیدی درست و پر سرچ می تواند به مقدار قابل توجهی به سئوی سایت و بهینه سازی رتبه آن کمک کند. اما چگونه می توان کلمات کلیدی پولساز و مهم را انتخاب کرد؟ قبل از انتخاب کلمه کلیدی مناسب باید درباره آن بهخ خوبی تحقیق کنید. در ادامه با مهم‌ترین ابزارهای دستیابی به کلمه کلیدی درست آشنا می شویم.

در صورتی که تمایل دارید تا درمورد کلمه کلیدی اصلی اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد میکنم مقاله ” کلید واژه کانونی ” را مطالعه کنید.

ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز

افرادی که در حوزه وب فعالیت می کنکد به خوبی از اهمیت استفاده از کلمه کلیدی در پیشبرد اهداف گوگل اطلاع دارند. علاوه بر هوش فردی ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که به پیدا کردن کلمات لیدی پولساز کمک می کنند.

با بکار گیری این ابزارها به راحتی می توانید مناسب ترین و بهترین کلمه کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید.
استفاده از کلمات کلیدی پرسرچ یکی از مهمترین مراحل سئوی سایت می باشد که به عنوان یک تکنیک مورد استفاده سئوکاران قرار می گیرد. در بسیاری از مواقع دیده می شود که وب سایت ها از کلماتی استفاده می کنند که کاربران آنها را در موتورهای جستجو سرچ نمی کنند.

این قضیه باعث کاهش رتبه سایت و عدم بازدید توسط کاربران می شود. بنابراین باید با ابزراهای کمک کننده کلماتی را در وب سایت خود به کار ببرید که افراد مختلف به دنبال آنها هستند.

یکی از بهترین راهها برای بکارگیری کلمات مهم تولید محتوا متنی می باشد. اگر در محتوا متنی خود کلکات کلیدی پولساز و پربازدید را استفاده کنید به راحتی امکان دیده شده آن را در نتایج گوگل افزایش می دهید.

برخی از وب سایت ها این کار را به افراد متخصص و تولید کنندگان حرفه ای محتوا می سپارند. تولید کننده ای که به خوبی از اهمیت کلمات کلیدی مطلع است و آنها را می شناسد در تولید محتوای با کیفیت، یونیک و پرمخاطب توانمند است.

بنابراین اگر برای وب سایت خود به دنبال یک نویسنده متخصص باشید، بزرگترن سرمایه گذاری را انجام داده اید. برای انجام سفارش تولید محتوا سایت می توانید به وب سایت های تخصصی در این زمینه مانند seoedu مراجعه کنید. اما اگر می خواهید خودتان محتوای با کیفیت تولید کنید در ادامه مهمترین ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی آشنا می شوید:

keyword planner

یکی از ساده ترین ابزارها برای انتخاب کلمه کلیدیkeyword planner می باشد. درواقع خود گوگل این ابزار را در اختیار شما قرار می دهد. به طوری که کلمه کلیدی مهم و پرسرچ براساس مناطق مختلف دنیا و تاریخ و زمان آنها توسط گوگل نمایش داده می شود.

با ثبت نام در گوگل می توانید از این ابزار استفاده کنید.
بعد از ثبت نام در سایت keyword planner بر روی گزینه Discover new keywords کلیک کرده و کلمات کلیدی خود را تایپ کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه GET STARTED کلمات کلیدی پیشنهادی توسط گوگل را مشاهده می کنید.

kwfinder

یکی دیگر از ابزارهای مهم برای پیدا کردن کلمات کلیدی پولسازkwfinder است. این ابزار نیز مشابه کیورد پلنر عمل می کند. بدین ترتیب که با جستجوی کلمه کلیدی می تواند کلمات مناسب را به شما نمایش دهد. ولی تفاوت آن با کیورد پلنر در این است که ابزار kwfiner علاوه بر این که کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد، میزان سرچ آنها را نیز بیان می کند.

با این که این ابزار بسیار کمک کننده است اما یک ایراد بزرگ دارد و آن محدودیتی است که در جستجوی کلمه کلیدی قرار داده است. با استفاده از این ابزار روزانه فقط 5 عبارت را می توانید جستجو کنید.

keyword explorer

یکی دیگر از ابزارها keyword explorer سایت moz است. اگر قصد دارید علاوه بر کلمه کلیدی
درصد سختی آن را نیز بدانید، این ابزار بهترین گزینه است. همچنین با استفاده از کیورد اکسپلورر می توانید به اطلاعاتی مثل priority, organic، CTR دست پیدا کنید.
برای این کار فقط کافیست عبارت کلیدی خود را وارد کرده و روی جستجو کلیک کنید. تنها ایراد این گزینه محدودیت آن در تعداد کلمات است.

semrush

ابزار semrush یکی دیگر از مهمترین ابزارها برای یافتن کلمه کلیدی می باشد. با استفاده از این ابزار می توانید کلمه کلیدی مناسب سایت خود را حدس بزنید. با مراجعه به این سایت می توانید از امکانات مختلف آن برای تحلیل و بررسی نیز استفاده کنید.

seochat

سئو چت نام سایتی است که کار آن تحلیل و بررسی وب سایت های دیگر است. در این سایت می توانید ابزار متفاوتی برای انتخاب کلمات کلیدی پولساز به کار ببرید.seo chat کلمات پیشنهادی زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

البته با تمام مزایایی که این ابزار دارد، هنوز نمی تواند آمار دقیقی از کلمات کلیدی به شما نمایش بدهد. بلکه فقط کلماتی را پیشنهاد می دهد که کاربران در گوگل جستجو می کنند. هر چند مزیت دیگری مانند سنجش درصد سختی کلمه باعث کاربردی بودن این ابزار شده است. سنجش سختی کلمه با این ابزار دقیق تر از سایر ابزارها می باشد. البته برای بدست آوردن سختی دقیق کلمات کلیدی باید آن را به طور دقیق بررسی کنید.

keywordtool.io

شاید باورتان نشود اگر بگوییم که کیورد تولز keyword tool io یکی از بهترین ابزارها برای جستجوی کلمه کلیدی است. چرا که روش کار با آن ساده است ودر عین حال محدودیت ندارد. اما تنها ایرادی که دارد این است که با استفادهاز نمی توانید میزان سرچ کلمه را متوجه بشوید. یکی دیگر از امتیازات کیورد تولز این است کهکلمات پیشنهادی در موتورهای جستجوی مختلف را به شما نمایش می دهد. همچنین کلمات پرسرچ در youtub ، bing و غیره را نیز در اختیار شما می گذارد.

google trends

یکی دیگر از ابزارهایی که گوگل به شما می دهد google trends می باشد. این ابزار در واقع کلماتی را که به اصطلاح ترند شده اند و توسط مخاطبان به مقدار بالا سرچ می شود، نشان می دهد.
گوگل ترندز، کلمات ترند و نمودار کلمه کلیدی را به شما نشان می دهد. علاوه بر این تعدادی از کلمات کلیدی مهم را نیز به شما نشان می دهد. حتی شهرهایی که بیشترین تعداد سرچ آن کلمه را دارند، نیز نمایش داده می شود. برای تولید محتوا این ابزار بیشترین استفاده را دارد. به خصوص در هنگام تولید رپورتاژ آگهی می توان به این ابزار مراجعه کرد.
انتشار رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی درست برای دیده شدن سایت شما می باشد. برای سفارش رپورتاژ آگهی می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و بهترین نتیجه را در جهت افزایش رتبه سایت خود بگیرید. Seoedu یکی از وب سایت های حرفه ای در زمینه تولید رپورتاژ می باشد.

wordstre

اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند برای داشتن پایگاه داده هستید که کلمه کلیدی زیادی را به شما پیشنهاد بدهد، این ابزار بهترین گزینه است. این ابزار توانایی ارائه کلمه کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی شما را در اختیارتان می گذارد.

تحقیق کلمات کلیدی می تواند به انتخاب کلمه کلیدی مناسب کمک کند. با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، رفتار کاربران و آنالیز رقبا می توانید پولساز ترین کلمه کلیدی خود را برای رونق کسب و کار تان انتخاب کنید.

بکار گیری کلمه کلیدی کارآمد برای افزایش درآمد

در این مقاله نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز را بیان کردیم. اما این روش ها تنها راه برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب سایت شما نیست بلکه با استفاده از هوش خود و آنالیز رفتار مشتری نیز می توان به نتایج خوبی رسید.

شاید باور این مطلب کمی دور از ذهن باشد اما استفاده از کلمه کلیدی پر سرچ و مفید می تواند به جذب مشتری و افزایش رتبه در گوگل منجر شود. به همین راحتی با یک انتخاب درست سایت خود را بهبود بخشیده و به سئوی سایت کمک می کنید. آموزش سئو یکی دیگر از روش هایی است که به بهبود رتبه سایت شما ختم می شود.

انتخاب کلمات کلیدی کارآمد به سئوی سایت و کسب رتبه برتر در نتایج گوگل کمک کرده و موجب تبدیل کاربر به مشتری وفادار می گردد. در نتیجه درآمد شما افزایش پیدا کرده و فروش سایت شما چندین برابر می گردد.

اگر قصد دارید رقیبان خود را در حوزه ای که فعالیت می کنید، شکست دهید و یا ترافیک خوبی را وارد سایت کنید ناچارید از کلمات کلیدی مناسب و بهینه را به کار ببرید. اگر کلمات کلیدی مناسب را به کار نبرید، حتی با افزایش ترافیک سایت، موفق به فروش بالای محصول نمی شوید. بنابراین می توانید اهمیت استفاده از کلمات کلیدی را درک کنید و تمام تلاش خود را برای سفارش تولید محتوا سایت انجام دهید.

کلمات کلیدی پولساز کدام هستند؟

با توجه به اهمیت به کار گیری کلمات کلیدی باید برای افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان بالا از کلماتی استفاده کنید که پرمخاطب، جذاب و ترند هستند. با این کار مخاطبانی که محصولات یا خدمات شما را لازم دارند، به راحتی سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو پیدا کرده و از شما خرید می کنند. بنابراین کلمه کلیدی درست، کلید موفقیت شماست!

یکی از مشکلات سایت های فروشگاهی که فروش زیادی ندارند، استفاده از کلمه کلیدید اشتباه و یا کلماتی است که کاربران آنها را جستجو می کند. بهترین راهکار برای چنین سایت هایی که ترافیک خوبی دارند امادرآمد بالایی ندارند، استفاده از کلمات کلیدی هدفمند است. کلماتی که بتوان از آنها رتبه گرفت و کاربر را به مشتری وفادار تبدیل کرد. به همین دلیل بسیار اهمیت داردکه بدانید چطور مناسب ترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و باعث افزایش ترافیک سایت و کسب درآمد شوید.
برای این کار فقط کافیست با مشاوران حرفه ای seoedu تماس بگیرید و با راهنمایی های لازم و پیدا کردن کلمه کلیدی پولساز بهترین نتیجه را کسب کنید.

خروج از نسخه موبایل