SEOEDU

10 استراتژی سئو سایت در سال 2021 که همه باید بدانند!

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

10 استراتژی سئو سایت 2021 چیست و چگونه می توانیم سایت خود را سئو کنیم؟

امروزه معمولاً کسب و کار ها مفاهیم اساسی سئو و دلیل مهم بودن آن را درک می کنند. هنگامی که صحبت از توسعه و اجرای یک استراتژی SEO برای کسب و کار شما می شود، تنها گزینه ای که به ذهن شما می آید، ایجاد محتوا بر اساس کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، این کار هم درست می باشد هم اشتباه، اما در استراتژی سئو در سال 2021 نباید فقط روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.

در این مقاله قصد داریم راه های سئو سایت و رساندن سایت به نتایج اول گوگل در سال 2021، 10 استراتژی سئو سایت را معرفی نماییم تا با رعایت جدید ترین الگوریتم های گوگل برای اعتبار سنجی اسناد، وب سایت خود را به رتبه های اول موتور جست و جو برسانید.

قبل از این که استراتژی های سئو را توضیح دهیم، باید بررسی کنیم که استراتژی سئو چیست؟ چه فرآیندی دارد؟ که در ادامه ی مطلب به این دو مورد خواهیم پرداخت.

استراتژی سئو چیست و چه فرآیندی دارد؟

استراتژی سئو چیست و چه فرآیندی دارد؟

استراتژی سئو به معنای سازمان دهی محتوای وب سایت به وسیله ی موضوع آن است که به موتور های جست و جو از قبیل گوگل کمک می کند تا قصد مخاطب و کاربر را هنگام جست و جو درک کند و کاربر را به صفحه ی مقصدش برساند. می توانید یک صفحه وب سایت را بهینه سازی نمایید و درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در موضوع مهارت خود را به موتور های جست و جو نشان دهید و رتبه ی خوبی کسب کنید.

فرآیند سئو

در ادامه ی این مقاله 10 استراتژی سئو سایت 2021 را توضیح خواهیم داد، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

10 استراتژی سئو سایت 2021

بالا بردن سرعت سایت

از سال 2018 سرعت سایت ها به یکی از معیار های گوگل برای انتخاب سایت برتر تبدیل شده است، به ویژه در رقابت رتبه های برتر. می توانید با بهینه سازی حجم رسانه ها و استفاده از افزونه های کش، سرعت سایت خود را بالا ببرید و سایت خود را تبدیل به سایت های برتر گوگل کنید.

نگاهی عمیق تر و جدی تر به تولید محتوا

تولید محتوا هر روز مهم تر از روز قبل است، با زمان بندی دقیق برای ارائه ی محتوا به کاربران، قرار دادن محتوا های احتصاصی، ساخت صفحات با کیفیت به جای ساخت صفحات زیاد، استفاده کردن از تکنیک های روانشناسی در نگارش محتوا، محتوا های خوانا و ساده، تولید محتوا های پر از عناصر چند رسانه ای، ساپورت تمامی نیاز های کاربران در محتوا و… می توانید رتبه ی سایت خود را با این استراتژی بالا ببرید.

لینک سازی و شناخت تکنیک های لینک سازی

ایجاد لینک های بین محتوا های سایت باعث می شود تا کاربران با کلیک روی لینک بیشتر در سایت شما باشند، ساخت سلسله مراتبی اصولی و استاندارد جهت راهیابی خزنده ی گوگل به صفحات مختلف سایت شما که با استفاده از آن می توانید بین صفحات خود قدرت را انتقال دهید. با استفاده از تکنیک های لینک سازی داخلی می توان معجزه ای در سئو سایت ایجاد کرد.

شما می توانید با سفارش رپورتاژ آگهی و داشتن استراتژی مناسب برای هر یک از رپورتاژهای خود بهترین بک لینک ها را برای سایت خود ایجاد کنید.

افزایش طول محتوا های متنی

در سال 2021 یکی از راه های کاربردی برای سئو، افزایش تعداد کلمات در محتوا می باشد، محتوا ها حداقل باید دارای 1800 کلمه باشند. در الگوریتم های جدید گوگل علاقه مندی فراوانی به مقالات و صفحات پر محتوا نشان داده است، واکشی کردن محتوا متنی هم با وجود اهمیت زیادی که چند رسانه ای های دیگر دارند. تولید محتوای متنی هنوز هم یکی از راحت ترین و بهترین روش های رتبه دادن به صفحات و وب سایت ها می باشد.

انتخاب کلمات کلیدی تخصصی تر

سعی کنید بر روی کلمات کلیدی تمرکز بیشتری داشته باشید و کلمات کلیدی تخصصی تری انتخاب کنید تا زودتر به نتیجه برسید، با انجام این کار حتی جای این که در صفحه ی اول گوگل حضور داشته باشید می توانید رتبه ی اول گوگل را نیز به وب سایت خود اختصاص دهید. با این کار هزینه ی شما نیز به شدت کاهش می یابد. مثال هایی برای درک بهتر کلمات کلیدی تخصصی تر وجود دارد که در ادامه ی مطلب به آن ها اشاره می کنیم.
برای مثال شما یک شرکت طراحی سایت هستید، بهتر است که به جای استفاده از کلمه “طراحی سایت” از کلماتی مانند “طراحی سایت شرکتی”، “طراحی سایت وردپرس”، “طراحی سایت فروشگاه اینترنتی” و… استفاده کنید.

اگر به مسئله تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید حتما مینی دوره آموزش تحقیق کلمات کلیدی را تهیه و مشاهده کنید.

ساخت ویدئو

در سال 2021 یکی از استراتژی های شگفت انگیز سئو سایت ساخت ویدئو می باشد. هر وب سایتی که در تولید محتوا های خود از ویدئو استفاده کند بی شک از آن سود خواهد برد. محتوای ویدئویی قدرت بیشتری به وب سایت ها می دهند.

برند سازی

برندی که می سازید در قدرت وب سایت شما تاثیر فوق العاده ای می گذارد، به خصوص اگر کلمه ی کلیدی در برند شما سرچ شود و یا به همان صورت سرچ شود. برندی که ساخته اید متعلق به وب سایت شما و خودتان است و گوگل این را بررسی می کند و با گذشت زمان نتایج خود را اعمال می کند.

یکی از کارهایی که به برندسازی سایت شما کمک می کند سفارش تولید محتوا بر اساس پرسونای مخاطب و نیاز آن می باشد، زمانی کاربر به شما اعتماد می کند و برند شما در ذهن او شکل می گیرد که محتوا خوبی را برای او آماده کرده باشید.

جذاب نوشتن عناوین وب سایت

یکی دیگر از استراتژی های کاربردی در سال 2021 که از اهمیت بالایی برخوردار است جذاب نوشتن عناوین مقالات وب سایت می باشد. یک موضوع را به چند زبان می توان بیان کرد برای کاربر، برخی از آن ها حوصله ی کاربر را سر می برد و در نهایت باعث ترک سایت توسط کاربر می شود و برخی دیگر به قدری جذاب هستند که کاربر کنجکاو شده و تمایل دارد تا پایان مقاله را مطالعه کند و از سایت بازدید کند.

وبسایت را برای کاربر خود طراحی کنید

سعی کنید همه چیز را برای کاربر هایتان بهینه کنید و باعث جلب رضایت کاربران شود. هیچ وقت به فکر گول زدن و فریب دادن گوگل نباشید و سعی کنید نظر کاربر ها را به خودتان جلب کنید. با این کار گوگل شما را در نزدیک ترین نقطه به بازار هدفتان قرار دهد.

در این مقاله 10 استراتژی سئو سایت 2021 را برای شما عزیزان و علاقه مندان در حوزه ی طراحی سایت وردپرس و سئو توضیح دادیم، از مطالب بالا نتیجه می گیریم که برای موفق بودن سایت و رساندن سایت به صفحه ی اول گوگل باید تلاش زیادی کرد و یک شبه نمی توان این کار را انجام داد. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

در صورتی که برای وبسایت خود نیاز به مشاوره سئو دارید می توانید از خدمات مجموعه seoedu نیز استفاده کنید.

آموزش سئو در سال 2021 مفید است؟

اگر بخواهیم در مورد موضوع آموزش سئو صحبت کنیم، باید بگوییم که این حرفه و تخصص یا بهتر است بگوییم علم، می تواند در هر زمانه مفید و موثر باشد زیرا ما روز به روز شاهد آنلاین شدن کسب و کارهای بیشتری هستیم و در نتیجه نیاز است تا با این علم خود را نسبت به بقیه جلو انداخته و منجر به رشد و پیشرفت کسب و کار خود شویم.

moz.com

خروج از نسخه موبایل