SEOEDU

8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

8 تنکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت و افزایش رتبه در گوگل

در این مقاله قرار است با 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت صحبت کنیم و اینکه چطوری میتوانیم سایت خود را به صفحات اول گوگل برسانیم.

هر کسی دوست دارد جایگاه سایت خود را در گوگل ارتقاء دهد اما همه موفق نمی شوند.

برخی دلشان می خواهد بدون هیچ سعی و تلاشی به موفقیت برسند و یک شبه سایتشان در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. در واقع این افراد نه تنها موفق نخواهند شد یک شبه به صفحه اول بیایند بلکه با ترفند و کارهای نادرست و غیر قانونی که خلاف نظر سئو صحیح است؛ به نوعی خود را از چشم گوگل می اندازند و گوگل ممکن است آنها را جریمه کند و در حقیقت جایگاهی هم برای این افراد در صفحات اول گوگل وجود نخواهد داشت.

در این مقاله ما برای شما 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت به صورت استاندارد معرفی می نماییم، توجه کنید که تکنیک هایی که به شما معرفی می کنیم قرار نیست یک شبه سایت شما را به صفحه اول گوگل ببرند اما برای سئو اهمیت بالایی دارند و برای سایت شما مفید هستند.

با رعایت و عمل به این نکات به مرور زمان شاهد تاثیرات آنها در بهبود سئوی سایت خود و ارتقاء جایگاه آن در گوگل خواهید بود. با ما همراه باشید…

تاثیر امنیت سایت بر افزایش رتبه های سایت در گوگل و سئو سایت

امنیت – امن ترین تکنیک بهبود سئو

در اولین بخش از معرفی 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت، به سراغ امنیت سایت میرویم. در بحث آموزش سئو می توان گفت یکی از مهمترین مباحث، موضوع امنیت یک وبسایت می باشد.

اگر با این تصور که احتمال وجود مشکل برای سایتتان از سوی هکرها پایین است سایت خود را رها کرده اید، کاملا در اشتباه هستید. نکته اول اینکه با شرایط فعلی بهتر است قبل از هر چیز به دنبال تهیه گواهی SSL باشید.

کاربران از اینکه اطلاعاتشان در گوگل هک شده و یا ربوده شود می ترسند به همین علت به هر سایتی اعتماد نخواهند کرد، اما گواهی SSL می تواند به کاربران آرامش خاطر بدهد و اعتمادشان را جذب نماید.

نکته دوم اینکه به همه ایمیل هایی که دریافت می کنید، اعتماد نکنید ممکن است پشت آنها یک هکر در کمین سایت شما باشد.

با تکنیک سرعت پیشرفت سایت را الهام ببخشید

افزایش سرعت سایت، دومین تکنیک از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت، بدیهی است که اگر سرعت بالا آمدن سایتتان و لود شدن صفحه های آن پایین باشد و زمان زیادی از وقت کاربران را بگیرد، صبر کاربران لبریز شده و از سایت شما خارج خواهند شد.
شاید خرید هاست اولین کار سازنده سایت است اما اکثرا به آن توجه نمی کنند. 70% از سرعت سایتی که طراحی می کنیم مربوط به هاستینگ سایت است. اگر در هنگام خرید هاست به شرکتی که از آن خریداری می کنیم دقت نکنیم و آن شرکت معتبر نباشد قطعا تاثیر زیادی در سرعت سایتمان خواهد گذاشت.

بی نظیر ترین راه بهبود سایت: تولید محتوا

در تکنیک سوم از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت به سراغ تولید محتوا می رویم، مهمترین نکته ای که درباره تولید محتوا می شود گفت این است که به هیچ وجه سعی نکنید که محتوایی که در سایت خود قرار می دهید را از دیگر سایت ها کپی کنید.
موتورهای جستجوی گوگل به راحتی متوجه این امر شده و اهمیتی برای محتوای شما قائل نخواهند شد. همچنین سایتی که مطالب و محتوای آن را کپی کرده اید توانایی شکایت از شما را خواهد داشت و این ممکن است برایتان دردسر ساز شود.
مورد دیگه ای که می توان به آن اشاره کرد همیشگی بودن سایت شماست، سایت یک ماکت نیست که شما یک بار برای همیشه آن را بسازید و تمام، بلکه سایت احتیاج به رسیدگی مداوم دارد؛ اگر شما همیشه به تولید محتوای خود ادامه دهید قطعا زیر ذره بین گوگل خواهید رفت، زیرا گوگل از این حرکت شما متوجه می شود که قصد شما از فعالیت جدی است و راحت تر به شما اعتماد می کند. چه بسا برای تولید محتوا زمانی مشخص تعیین کرده باشید و هر بار محتوای پربار و مفید برای کاربران تولید کنید.

شما می توانید سفارش تولید محتوا وبسایت خود را از طریق پنل سفارش محتوا وبسایت seoedu به تیم قدرتمند ما بسپارید و دیگر نگران محتواهای خود نباشید.

محتوا پادشاه است “بیل گیتس”

کلمه کلیدی، کلید موفقیت در گوگل

یکی از مهمترین تکنیک ها از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت، پیدا کردن کلمات کلیدی درست و مناسب برای صفحه فرود است، دقت کنید که کلمه کلیدی که انتخاب می کنید متناسب با محتوا و موضوع سایتتان باشد تا بتوانید از آن نهایت بهره را ببرید. حتما در عنوان های سایتتان از کلمه کلیدی استفاده کنید.
مهمتر از اینها حضور کلمه کلیدی در نقاط مختلف محتوای شماست که باید متناسب با اندازه محتوای سایتتان به میزان مشخصی مورد استفاده قرار گیرد.

این روند دقیقا مانند استفاده نمک در غذا می باشد، اگر میزان استفاده شما از کلمه کلیدی خیلی کم باشد از نظر گوگل شما اهمیت زیادی برای کلمه کلیدی قائل نیستید و هدف سایتتان مشخص نیست و در مقابل اگر بیش از حد از کلمه کلیدی در محتوای خود استفاده کنید گوگل آن را اسپم می خواند.

جذب بازدیدکنندگان با استفاده از ویدئو

یکی دیگر از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت، می تواند ویدیو ها باشند، ویدیو ها در سایت معجزه می کنند.

مدت زمان حضور کاربران در سایت شما گوگل را آگاه می کند که سایت شما برای کاربران مفید است و علاوه بر محتوای متنی مناسب شما می توانید از ویدئو ها استفاده کنید.
ویدئو ها قابلیت بالایی در جذب کاربران را دارند و هر چه ویدئوی شما با محتوای سایتتان متناسب تر باشد و همینطور از کیفیت بالایی برخوردار باشد کاربران رضایت بیشتری داشته و مدت زمان بیشتری را در سایت شما صرف خواهد کرد.

همچنین دقت کنید که عنوان ویدئو های سایت با کلمه کلیدی مرتبط باشد.

شبکه های اجتماعی – توسعه سایت شما

شبکه های اجتماعی می توانند مقدار زیادی از کاربران سایت شما تامین کنند. این تکنیک از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت می تواند فروش زیادی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

اگر به دنبال کسب و کار در گوگل هستید به شما توصیه می کنیم در کنار سایت خود در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و توییتر به فعالیت بپردازید.
این فعالیت باید مستمر باشد اما مراقب باشید در تمامی پست هایتان از لینک سایت استفاده نکنید زیرا ممکن است گوگل این مورد را اسپم تشخیص دهد. می توانید تبلیغ سایت خود را بکنید و درباره امکانات و محتواهای مفید آن پست بگذارید و از این طریق به جذب کاربر بپردازید.

کاربران فضای مجازی هیچ گاه متوقف نخواهند شد و مدام در صفحات مختلف درحال گردش هستند، از این رو می توان همیشه به این روش اطمینان کرد، در واقع اگر کاربران به صفحه اجتماعی شما مراجعه کنند و با محتوای مناسب و قوی شما روبرو شوند، احتمال جذب شدن آنها به سایت شما بسیار بالا خواهد بود.

با گوگل ادوردز یه قدم جلوتر از دیگران حرکت کنید

اگر به تازگی اقدام به افتتاح سایت کرده اید و یا قصد سرمایه گذاری کوتاهی را دارید این روش برای شما بسیار مناسب است. اما طرز کار گوگل ادورز چگونه است؟
درواقع گوگل ادورز با تبلیغات سایت شما در بازه زمانی مشخصی نسبت به مقدار هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید سایت شما را چندین بار به رخ کاربران می کشد.

شاید بپرسید که مگر قرار به عدم استفاده از کارهای غیر قانونی نبود؟ بله درست است اما از آنجایی که گوگل ادورز همانطور که از نامش پیداست توسط خود گوگل ارائه شده است مشکلی در سئو سایت شما بوجود نمی آورد. استفاده از گوگل ادروز برای سایت شما موثر است و اصلا نگران کلاه برداری نباشید زیرا گوگل حتما جواب اعتماد شما را خواهد داد.

به طور خلاصه با استفاده از گوگل ادورز سایت شما در مقابل دید کاربران قرار میدهد و اگر تکنیک های بی نظیری که قبل از این مورد به آنها اشاره کردیم را رعایت کرده باشید قطعا کاربران جذب سایت شما خواهند شد و بازدید سایت شما بالا می رود، در نتیجه شاهد بهبود سئوی سایت و بالا آمدن در نتایج گوگل خواهید بود.

این تکنیک از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت می تواند برای برندینگ و افزایش اعتبار شما برای کاربران کمک کند. شما با این حرکت خود را در جلوی چشم کاربران خود قرار میدهید.

راه اندازی کامنتها راهی برای بهبود سئو و رضایت کاربران

و آخرین تکنیک از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت را می توان به بحث کامنت ها و کامنت گذاری در سایت تعلق داد.

شاید به نظر بی اهمیت بیاید اما وقتی بخش کامنت های سایت خود را فعال می کنید کاربران شروع به پرسش و پاسخ هایی از شما و از یکدیگر می کنند که در نتیجه این روش رضایت آنها را در بردارد.

اگر کاربران در سایت شما حضور پیدا کنند و سوالی برایشان پیش بیاید و جایی برای پاسخ به سوالشان را پیدا نکنند ناراضی از سایت شما خارج خواهند شد.

علاوه بر اینها هر پیامی که در این قسمت برای شما قرار می گیرد در سئوی سایت شما تاثیر خواهد داشت اما از طرفی حواستان به دشمنان و سوء استفاده گران باشد، از آنجایی آنها چشم دیدن پیشرفت سایت شما را ندارند با قرار دادن لینک سایت های خودشان برای تبلیغ و یا لینک سایت های مستهجن می خواهند ارزش سایت شما را پایین بیاورند، که البته شما می توانید با نوفالو کردن کردن لینک های سایتتان به موتورهای جستجو این پیغام را بدهید که هر لینکی که درون سایت قرار میگیرد را دنبال نکنند.

در صورتی که تمایل دارید می توانید جهت ارائه راهکار و آنالیز سایت خود از خدمات مشاوره سئو مجموعه SEOEDU استفاده نمایید.

نتیجه گیری

در پایان بازهم میخواهیم به شما هشدار بدهیم که هرگز به دنبال میانبر هایی از قبیل خرید بک لینک نروید زیرا گوگل بسیار هوشمند شده است و تمامی اقدامات شما را زیر نظر دارد اگر کوچکترین قدم اشتباهی بردارید گوگل متوجه خواهد شد؛ بهترین راه این است که از راه درست و قانونی و با صبر و تحمل سایتتان را به بهترین جایگاه برسانید.

8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت به شما معرفی کردیم جزو بهترین روش ها برای بالا بردن سایتتان در گوگل هستند، امیدواریم نهایت استفاده را از آنها ببرید.

neilpatel

خروج از نسخه موبایل