SEOEDU

معرفی بهترین شرکت های تولید محتوا

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

یکی از مهم ترین مواردی که می تواندبه موفقیت بیشتر کسب و کار آنلاین منجر شود، تولید محتوای باکیفیت است. اهمیت این موضوع تا حدی است که بسیاری از کسب و کارها با تولید محتوای خوب و مناسب می توانند به سرعت رشد کنند.

اما چگونه می توان بهترین شرکت تولید کننده محتوا را پیدا کرد؟ با توجه به این که امروزه سایت های زیادی در زمینه توید محتوا فعالیت می کنند، شناخت سایتی که محتوای ارزان ولی باکیفیت بالا تحویل بدهد، کمی سخت است. به همین جهت تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین تولیدکننده تولید محتوا سایت آشنا شوید و به کسب و کار خود رونق دهید!

بررسی بهترین شرکت تولید محتوا

بهترین شرکت تولید محتوا

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کسب و کارهای آنلاین فعالیت در فضای مجازی و ایجاد مشاغل اینترنتی بیشتر شده و نیاز به محتوای مناسب روز به روز بیشتر احساس می شود. همه افرادی که در فضای مجازی مشغول به کار هستند، برای رسیدن به فروش بالای محصولات و یا موفقیت در خدمات آنلاین به محتوای مناسب نیاز دارند.

شرکت Seoedu یکی از بهترین های تولید محتوا می باشد که با دارا بودن تخصص و ایده می تواند شما را در رسیدن به اهداف بالای سازمانی کمک کند. این شرکت بهترین مشاور شما در تولید محتوا و به کار گیری آن در جهت درست می باشد.

محتوا در انواع مختلفی بسته به نوع فعالیت و کسب و کار تولید می شود. بهترین محتوا، اطلاعات دقیق، درست و جذاب درباره محصولات و یا خدمات می باشد که بتواند کاربران بیشتری را جذب کند. به همین جهت تولید محتوا باید با اهداف سئوی سایت هماهنگ باشد و پتانسیل بالایی درجذب کاربر و تبدیل او به مشتری دائمی داشته باشد. بسیاری از سایت ها توسط محتوای خوب موفق به کسب رتبه برتر گوگل شده اند!

شما می توانید برای بهبود رتبه های وبسایت خود و بهبود نتایج سایت در گوگل، از طریق وبسایت seoedu ، اقدام کنید. این سایت متشکل از افراد خبره و متخصص در زمینه تولید محتوا و سئو سایت است تا شما را در رسیدن به اهداف تان کمک کند.

تولید محتوای اختصاصی و با کیفیت، بررسی و آنالیز رقبا، تولید محتوا بر اساس رنک بندی گوگل، تولید محتوا سئو شده، استفاده از کلمات کلیدی پرسرچ و رعایت اصول نگارشی، تنها بخشی از دهها خدمات وبسایت seoedu است.

این وبسایت با تشخیص کلمه کلیدی مورد نیاز با کسب و کار شما و تنظیم استراتژی به تولید محتوا حرفه ای می پردازد. سپس تلاش می کند با استراتژی های اصولی شما را به رتبه یک گوگل برساند و برند شما را به مخاطبان و بازار هدف بشناساند.

تولید محتوا مهمترین اصل دیجیتال مارکتینگ

تمامی شرکت‌هایی که امروزه در فضای آنلاین فعالیت می کنند با تولید محتوای خوب و هدفمند در جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری موفق تر عمل می کنند.
اهمیت محتوای مناسب و با کیفیت عالی باعث دیده شدن و ایجاد ترافیک در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی و در نهایت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار می گردد.

همچنین تولید محتوای خدماتی در تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، اهمیت ویژه ای دارد. در واقع تولید محتوا نکته اساسی در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است که باعث برتری شما در بین رقبا می گردد.

شرکت های برتر تولید محتوا

تعداد زیادی آژانس‌ تولید محتوا در ایران وجود دارند که با استفاده از افراد فریلنسر مشغول تولید محتوا در موضوعات مختلف هستند. محتوا در انواع مختلفی مانند محتوای متنی، تصویری، طراحی پوسترهای تبلیغاتی، طراحی سایت، تولید محتوای وبلاگ، ترجمه و ویراستاری، انیمیشن سازی و غیره در آژانسهای مختلف تولید می شود. این شرکت ها به صورت تخصصی می توانند سفارش تولید محتوا سایت را انجام دهند.

نحوه کار این شرکت ها بدین صورت است که مشتریان آژانس محتوا می‌توانند پروژه‌های خود را در سایت مورد نظر ثبت کنند. سپس بهترین گزینه را در بین فریلنسرها انتخاب کرده و تولید محتوای خود را به صورت برون سپاری به وی می سپارند.

هزینه تولید محتوا در این آژانس‌ها بستگی به نوع محتوای درخواستی، تعداد کلمات و تخصصی بودن آن متفاوت است. توجه داشته باشید که مبلغی نیز به عنوان کارمزد به شرکت های تولید محتوا تعلق می گیرد.

آشنایی با 7 شرکت برتر تولید محتوا

با رونق کسب و کارهای آنلاین، شرکت‌ها و آژانس‌های تولید محتوا ایجاد شدند تا نیاز تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ برطرف کنند. برخی از بهترین شرکت های تولید محتوا را در ادامه معرفی می کنیم.

Seoedu:

seoedu یک سایت تخصصی در حوزه تولید محتوا و سفارش رپورتاژآگهی فعالیت می کند. در تیم seoedu شما می توانید سفارش تولید محتوا خود را به قوی ترین تولید کننده های محتوا در ایران بسپارید.

شما کافی است از طریق پنل کاربری وبسایت (panel.seoedu.ir) از بخش سفارش تولید محتوا اقدام نمایید. محتواهای این شرکت کاملا سئو شده و یونیک و قابل اعتماد می باشد. در این وبسایت شما علاوه بر دریافت بهترین کیفیت محتوا، قیمتی باورنکردنی را مشاهده خواهید کرد.

داشتن محتواهای یونیک و همینطور نوشته شده با اصول سئو، بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در دنیای سئو و همینطور مارکتینگ این محتواست که با کاربر تعامل برقرار کرده و می تواند محصول یا خدمات شما را بفروشد. پس داشتن محتواهایی که با کاربر تعامل بگیرند و ارتباط برقرار کنند می تواند به شما در بحث فروش بسیار کمک کند.

علاوه بر این داشتن مطالب بسیار خوب و حرفه ای باعث می شود تا رتبه های شما در گوگل افزایش یافته و منجر به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شود.

وبسایت تخصصی seoedu با ارائه خدماتی همچون تنظیم استراتژی به همراه مشخص کردن اهداف سازمانی، شخصیت سازی برند، تولید محتوای باکیفیت و تخصصی، استفاده از فریلنسرهای مجرب، ارائه مشاوره آنلاین، مشاوره و اجرای سئوسایت و راهنمایی در رسیدن به رتبه برتر گوگل، بهترین شرکت تولید محتوا ایران است.

تولید محتوا در وبسایت seoedu با قیمت مناسب بسیار تخصصی و هدفمند انجام می شود. به همین جهت به جرات می توان این وب سایت را قوی ترین شرکت تولید محتوا دانست.

خدمات تولید محتوا در seoedu

شما در وبسایت seoedu می توانید این خدمات را برای موضوع تولید محتوا درخواست دهید:

چرا باید seoedu را برای ثبت سفارش تولید محتوا انتخاب کنیم؟

تیم seoedu با قیمتی بسیار عالی و همینطور ارائه محتواهای با کیفیت این تضمین را به شما می دهد که محتواهای تحویل شده همگی یونیک و سئو بیس باشند و شما با خیالی آسوده محتوا را فقط در وبسایت خود منتشر کنید و شاهد دریافت رتبه های خوب خود در گوگل باشید.

الو محتوا:

این سایت در حوزه تولید محتوا متنی فعالیت می کند که در خصوص محتوای درخواستی تحقیق و پژوهش انجام می شود. تعیین کلمات کلیدی بازار هدف در فایل اکسل سرلوحه انجام تولید محتوا در این سایت می باشد. هزینه تولید محتوا در الو محتوا به عوامل مختلفی مانند سطح تخصصی متون، تعداد کلمات و مدت زمان تحویل محتوا بستگی دارد.

فرا محتوا:

این شرکت نیز همانند دیگر شرکت های تولید محتوا در زمینه تنظیم استراتژی، تولید محتوای منطبق بر استراتژی و مشاوره آنلاین فعالیت می کند. محتواهای این شرکت در 4 نوع متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی تولید می شود که بسته به نوع و کیفیت آن هزینه های متفاوتی دارند. قیمت تولید محتوا در فرا محتوا کمی بالاتر از سایت های مشابه می باشد. بنابراین برای همه مقدور نیست که با این سایت کار کنند.

رایا مارکتینگ:

استفاده از نویسندگان فریلنسری و تولید محتوا در زمینه های متنوع در زبان های مختلفی مانند فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی و روسی از ویژگی های رایامارکتینگ می باشد. قیمت تولید محتوا در این سایت چندان بالا نیست ولی برای کسانی که به دنبال تولید محتوای باکیفیت تری هستند، سایت های دیگری نیز وجود دارد.

پارس فریلنسر:

یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه برون سپاری و خدمات تولید محتوا وجود دارد، پارس فریلنسر است. این سایت پروژه‌ها را به صورت رایگان به مناقصه گذاشته و فریلنسرها پیشنهادات خود را به صورت رایگان ثبت می کنند. امکان استفاده ازحساب کاربری به عنوان کارفرما و فریلنسر به همراه چت خصوصی و پشتیبانی 24 ساعته برای کارفرمایان و فریلنسرها فراهم است.

الو کانتنت:

اگر برای کسب و کار خود به دنبال تولید محتوا با کیفیت متوسط هستید، می توانید به این سایت اطمینان کنید. این پلتفرم با تولید محتوای گران‌قیمت آماده ارائه خدمات و تولید محتوای متنی، صوتی و ویدیویی به مشتریان خود است. اما مهمترین نکته ای که باید در مراجعه به این سایت توجه کنید، هزینه بالای تولید محتوا در کنار سابقه کم این سایت است.

سایت پونیشا:

نام این سایت برای بسیاری از فریلنسرها آشناست. تولید محتوا در حوزه‌های برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن، تهیه ویدئو و انیمیشن تبلیغاتی، نصب وورد پرس، طراحی گرافیکی و لوگو، خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوای متنی و ترجمه در پونیشا انجام می شود. توجه داشته باشید که در قبال ارسال پیشنهاد برای کارفرما و فریلنسر در این سایت، کارمزد تعلق می گیرد.

یکی از ویژگی های بهترین سایت های تولید محتوا، این است که به خوبی نیازهای مشتری را شناسایی کرده و با پیشنهاد کلمه کلیدی مناسب زمینه رشد مشتری را در فضای رقابتی گوگل فراهم کنند. استفاده از پتانسیل تولیدکنندگان محتوا حرفه ای نقش خود را در بازاریابی موفق نشان می دهد. اکثر شرکت های تولید محتوا ایران توجه چندانی به کیفیت محتوا ندارند. اما اگر کمی دقت کنید می توانید سایت هایی را که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند، به راحتی تشخیص دهید.
شرکت‌های نام برده در کنار بسیاری از شرکتهای دیگر در بازار تولید محتوا فعالیت و رقابت می کنند. اما ملاک موفقیت آنها رضایت کارفرمایان و مشتریان، تعداد پروژه های انجام شده، تعداد فریلنسرهای همکار با این شرکت ها و کیفیت محتواهای تولید شده می باشد.

خصوصیات بهترین شرکت تولید محتوا

برای این که بتوانید به آسانی به یک شرکت تولید محتوا اطمینان کنید، باید خصوصیات شرکت تولید محتوای خوب را بدانید. با بررسی این خصوصیات در شرکت مذکور می توانید به داشتن محتوای عالی برای رسیدن به اهداف خود امیدوار باشید. در ادامه با برخی از مهم ترین ویژگی های این شرکت ها آشنا می شوید:

ا- برخورداری از تیم حرفه ای

یک شرکت تولید محتوا باید از تیم حرفه ای و متخصص برخوردار باشد. داشتن تیم کامل، منسجم و مجرب که بر طبق تقویم محتوایی کار خود را برنامه ریزی و مدیریت می کند، از اساسی ترین خصوصیت یک شرکت موفق تولید محتواست.

2- داشتن استراتژی محتوا

یک شرکت تولید محتوای موفق دارای استراتژی قوی و کارآمد می باشد. یک شرکت تولید محتوا باید توانایی تعیین استراتژی در حوزه های مختلف محتوا را داشته باشد. استفاده از الگوریتم های گوگل و توانایی هماهنگی با آن برای عملکرد بالا در کسب رتبه برتر بسیار مهم و حیاتی است.

3- آشنایی با روش های سئو

شرکت های موفق تولید محتوا بهتر است که به اصول سئو سایت مسلط باشند و حتی آموزش سئو را در برنامه خود داشته باشند. تسلط کامل به سئو و کسب رتبه برتر گوگل به موفقیت بیشتر شما در فضای رقابتی آنلاین کسب و کارتان بشدت کمک می کند. سئو محتوا به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای دیده شدن سایت در نتایج برتر جستجو انجام می گردد.

سئو در واقع بهینه سازی محتوا در جهت دیده شدن بیشتر توسط مخاطبان و کسب رتبه برتر در گوگل است.

4- تحویل به موقع محتوا

وقت شناسی، برنامه ریزی و تدوین تقویم محتوایی از خصوصیات شرکت های برتر تولید محتوا می باشند. ارزش گذاری برای زمان و توجه به بارگذاری به موقع مطالب و به روز رسانی آنها از معیارهای مهم برای گوگل است.

5- ارزان ترین هزینه تولید محتوا

یکی از معیارهای سنجش شرکت های تولید محتوا، قیمت تولید محتوا می باشد. البته هیچگاه نباید صرفا به دنبال تولید محتوای ارزان باشید. توجه به کیفیت نیز مهم است. اما بهترین شرکت تولید محتوا شرکتی است که باکیفیت ترین محتوا را با قیمت های ارزان و اقتصادی تولید نماید.

6- تخصص در تعیین موضوع محتوا

شرکتی در زمینه تولید محتوا موفق است که به موضوعات روز دنیا اشراف داشته و در انتخاب موضوع مناسب ایده پرداز باشد. بررسی روزانه سایت های رقیب، کسب آخرین اطلاعات و هماهنگ عمل کردن با آپدیت موتورهای جستجو می تواند برتر بودن شرکت تولید محتوا را اثبات کند.

7- دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی

قبل از انجام سفارش تولید محتوا سعی کنید به سایت مورد نظر مراجعه کرده و مجوزهای شرکت را بررسی کنید. اطمینان از دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی می تواند به شما کمک کند تا با خیال آسوده با سایت مورد نظر همکاری کنید.

8-بررسی مشتریان شرکت تولید محتوا

یکی از بهترین کارها برای شناسایی شرکت تولید محتوا تحقیق از مشتریان قبلی است. با شنیدن نظرات مشتریان می توانید از عملکرد شرکت مورد نظر مطلع شده و از تجربیات آنها استفاده کنید.

9- پشتیبانی سایت

برخورداری از تیم پشتیبانی قوی و تمام وقت یکی دیگر از معیارهای سنجش شرکت های خوب تولید محتوا می باشد. پاسخگویی به مشتری و رفع نیازهای آنان در ارتباط و جذب مخاطبان بسیار تاثیرگذار است. ارتباط درست و مداوم بین شرکت تولید محتوا و مشتری می تواند از ضررهای جبران ناپذیری به کسب و کار شما پیشگیری می کند.

10- توجه به جزییات کار

توجه به جزییاتی مانند کیفیت محتوا، علائم نگارشی، قواعد دستوری، املای درست کلمات، بکار گیری کلمات کلیدی و سئو محتوا اهمیت ویژه ای در بازاریابی محتوا دارد. دقت به جزییات محتوا می تواند در جلب رضایت مشتری و تبدیل وی به مشتری دائمی موثر باشد.

همانطور که بیان شد، بهترین شرکت تولید محتوا خصوصیات ویژه ای دارد که به مهمترین آنها اشاره کردیم. Seoedu یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای حرفه ای می باشد که بهترین عامل موفقیت شما در فضای آنلاین می باشد.

اگر به آموزش دیجیتال مارکتینگ علاقمند هستید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما از محتوا وبسایت آقای عراقی با موضوع آموزش دیجیتال مارکتینگ مهدی عراقی مراجعه کنید.

سوالات متداول

1- برای پیدا کردن بهترین شرکت تولید محتوا باید کدام نکات را مورد نظر قرار دهیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت تولید محتوا را پیدا کنید، می توانید به مواردی چون، اصول سئو محتوا، یونیک بودن محتوا، تحویل به موقع و رعایت اصول نگارشی توجه کنید. همینطور گرفتن نمونه کار هم میتواند به شما کمک بزرگی در این موضوع کند.

2- چگونه میتوانیم یونیک بودن محتواها را کنترل کنیم؟

برای بررسی یونیک یا خاص بودن محتوا ابزارهای زیادی وجود دارد که هیچ کدام بهتر از خود گوگل نیست! کافیست بخشی از متن را در گوگل سرچ کنید و بررسی کنید که آیا این متن در گوگل وجود دارد یا خیر. به همین سادگی…!

3- داشتن محتوای یونیک و سئو شده چه تاثیری بر سئو دارد؟

اصل و محوریت گوگل بر روی محتوای باکیفیت و یوزر پسند می باشد. اگر شما بتوانید محتوای خوب و قوی تولید کنید و همینطور برای کاربران خود بنویسید و اصول سئو را در آن رعایت کنید، دیگر کار تمام است.

خروج از نسخه موبایل