SEOEDU

گرفتن رتبه بدون بک لینک ممکن است؟

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

گرفتن رتبه بدون بک لینک ممکن است؟

بدون شک مهم ترین هدفی که یک مدیر وبسایت یا سئوکار دارد، دریافت بالاترین و بهترین رتبه از گوگل است. یکی از روش هایی که توسط افراد متخصص جهت دریافت رتبه ی بهتر وبسایت و قرار گرفتن در صفحه ی اول نتایج جست و جو مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از بک لینک در وبسایت است. به همین دلیل، با بررسی موضوع گرفتن رتبه بدون بک لینک با شماهمراه هستیم؛ پس برای دریافت سوالات خود در این باره مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

ما در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین و برترین روش های موجود و مورد استفاده توسط مدیران وبسایت برای دریافت رتبه ی خوب از گوگل و بدون استفاده از بک لینک بپردازیم، پس با ما همراه باشید. شاید شما هم با این سوال رو به رو شوید که آیا امکان گرفتن رتبه بالا بدون استفاده بک لینک وجود دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال بله است. شما می توانید با راهکارهایی که در این مقاله مورد بررسی قرار داده می شود، رتبه ی ایده آل خود را از گوگل دریافت کنید.

در صورتی که به مباحث سئو علاقمند هستید، پیشنهاد میکنیم حتما مقاله آموزش سئو را که جزو کاملترین مقالات رایگان سئو می باشد مشاهده و مطالعه کنید.

مهم ترین دلیل تمایل افراد برای گرفتن رتبه بدون بک لینک چیست؟

دلایل زیادی برای تمایل فراوان مدیران وبسایت جهت گرفتن رتبه بالا از گوگل بدون استفاده از بک لینک وجود دارد که ما در این قسمت به مهم ترین این دلایل اشاره خواهیم کرد. به عنوان مثال تمامی افراد درون گرا به انجام دادن تمامی فعالیت ها توسط خود علاقه ی بیشتری دارند و دوست دارند که به مقدار کمی با سایر افراد در تعامل باشند. این تمایل افراد درون گرا به تنهایی و دوری از جمع، به اندازه ای است که مواردی مانند قدم زدن های تنهایی خود را به در کنار دیگران بودن ترجیح می دهند.
کاربرن عزیز، پیشنهاد می کنیم سری هم به دیگر محتوای مربوطه در این زمینه یعنی سئو مارک قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بزنید.

برخی از مدیران وبسایت نیز به اصطلاح درون گرا عمل می کنند و به جای استفاده از بک لینک و تکیه بر ارتباط با دیگران، از روش های دیگر استفاده می کنند. مهم ترین دلیل هایی که افراد به استفاده از روش های دیگر به جای استفاده از بک لینک برای گرفتن رتبه ی بهتر از گوگل عبارت اند از:

در صورتی که شما مدیر وبسایتی هستید که به گرفتن رتبه از گوگل نیازمند هستند و یکی از شرایط شرح داده شده در قسمت بالا را دارید، بهتر است منطقی عمل کنید و از روش هایی که برای گرفتن رتبه بدون بک لینک وجود دارد استفاده کنید.

بدون بک لینک میتونم رتبه بگیرم؟

برترین استراتژی های گرفتن رتبه بدون بک لینک کدام اند و چگونه انجام می شوند؟

در این قسمت از مقاله به بررسی روش های موجود بدون استفاده از بک لینک، در گرفتن رتبه ی بالا از گوگل برای وبسایت خواهیم پرداخت.

خلق اعتبار بالا برای وبسایت مورد نظر

این که یک وبسایت و یا یک وبلاگ را راه اندازی کنید، کار بسیار دشوار و غیر ممکنی نیست اما این که اعتبار و ارزش لازم را برای همان وبسایت ساخته شده به وجود بیاورید، راحت نیست و نیاز به حرفه و مهارت لازم دارد. نکته ای که در ارتباط با کسب اعتبار وبسایت وجود دارد و تمامی افراد برای کسب ارزش برای وبسایت خود آن را مورد توجه قرار دهند، توجه به مشکلات عموم مردم و رسیدگی به مشکلاتی است که ممکن است آن ها در ارتباط با موضوع وبسایت شما داشته باشند.

قراردهی چنین محتواهایی به مقدار کافی در یک وبسایت می تواند سبب حل مشکلات کاربران و همچنین افزایش اعتبار وبسایت شود. یکی از برترین روش هایی که برای قراردهی محتوای مناسب در سایت های خود، استفاده از کوکتل محتوا است. کوکتل محتوا سبب می شود تا مدیران وبسایت راحت تر بفهمند که کاربران و مخاطبین آن ها چه نیاز و سلیقه ای دارند.

انتخاب مناسب ترین کلمه کلیدی جهت تولید محتوا

مهم ترین نکته ای که در ارتباط با انتخاب کلمه های کلیدی و گرفتن رتبه بالا از گوگل وجود دارد، این است که کلمه کلیدی های انتخاب شده حجم بسیار پایینی داشته باشند و بتوان با استفاده از آن ها از رقبا سبقت گرفت. به هر اندازه که کلمه های کلیدی حجم کمتری داشته باشند، به همان اندازه جست و جوی آن ها توسط کاربران آسان تر و سریع تر خواهد بود.

استفاده از کلمه های کلیدی کم حجم و طولانی، یک از برترین روش های مورد استفاده برای افزایش سطح بازدید کاربران از وبسایت است. این استراتژی یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به رتبه ی دلخواه گوگل بدون استفاده از بک لینک است.

مورد توجه قرار دادن نظرات مشتری ها (کاربران)

از دیگر ترفند های مورد استفاده برای دریافت رتبه ی ایده آل وبسایت توسط گوگل، مورد بررسی قرار دادن نظرات کاربران است. توجه کردن به نظرات مشتری ها یکی از بهترین روش های بازاریابی در شغل های کوچک به حساب می آید. در صورتی که به هر دلیلی تمایل به استفاده از بک لینک را ندارید، می تواند از شیوه ی ارزیابی مشتری استفاده کنید زیرا اگر مشتری ها از وبسایت شما رضایت داشته باشند، گوگل نیز رتبه ی بهتری را به دبسایت شما می دهد.

همچنین از مهم ترین مواردی که می تواند در رتبه ی ارائه شده گوگل به سایت تأثیرگذار باشد، می توان به موارد اشاره شده در قسمت زیر اشاره کرد.

در صورتی که نیاز به بک لینک دارید می توانید بک لینک EDU را از وبسایت ما تهیه کنید.

تلاش دریافت کردن لایک و تقدیر از کاربران

با توجه به این که دریافت لینک جهت گرفتن رتبه بالای وبسایت هزینه ی بالایی دارد، تمامی مدیران وبسایت از انجام دادن این عمل خودداری می کنند. روشی که چنین افرادی در پیش می گیرند و در بسیاری از مواقع نیز نتیجه بخش است، تولید محتوا با کیفیت بالا است. البته استفاده از یو آر ال های تکمیل نشده نیز می تواند موثر باشد. از دیگر روش های خوب با بازدهی بالا در زمینه ی گرفتن رتبه بدون استفاده از بک لینک، استفاده از شبکه های اجتماعی است. همچنین آموزش رایگان سئو، یکی دیگر از محتواهای بی نظیر سایت Seoedu است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کنید.

برنامه های اجتماعی همانند اینستاگرام، فیس بوک و… از برترین روش های مورد استفاده برای شناساندن وبسایت و پخش کردن آدرس آن است. مدیران سایت می توانند با راه اندازی اکانت های مربوط به وبسایت و قراردهی آدرس آن در هر کدام از پست های به اشتراک گذاشته، کاربران را به بازید از سایت علاقه مند کنند.

استفاده از استراتژی های مورد استفاده توسط رقبا

در صورتی که رقبای شما در زمینه سئو تجربه های بیشتری از شما دارند، می توانید از فعالیت های آن ها الگو گرفته و در جهت گرفتن رتبه بدون بک لینک، فعالیت های چشم گیری را داشته باشید.

استفاده از پیوند های داخلی (لینک های داخلی)

تمامی مدیران وبسایت می توانند با استفاده از لینک سازی داخلی به افزایش رتبه ی وبسایت خود دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید که یکی از انواع بک لینک، لینک های داخلی و مورد استفاده درون وبسایت است.

استفاده از قوانین سئو محتوا برای بهبود و ارتقا محتوا

یکی از بهترین تکنیک هایی که میتوان بر روی سایت پیاده کرد تا بدون نیاز به لینک سازی خارجی و رپورتاژ، به نتایج برتر گوگل رسید موضوع پیاده سازی و اجرای سئو محتوا قوی در وبسایت شما می باشد. شما میتوانید جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این تکنیک به صفحه سئو محتوا مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله اختصاصی برخی از بهترین روش های گرفتن رتبه بدون بک لینک را برای شما علاقه مندان ذکر کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله و استفاده از راهکارهای آن، بهترین رتبه ممکن در گوگل نصیب شما شود.

خروج از نسخه موبایل