SEOEDU

تکنیک های سئو خارجی در سال 2021

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

دوره آموزش لینک سازی خارجی از مبتدی تا پیشرفته

ثبت نام فوری

تکنیک های سئو خارجی در سال 2021 که لازم است شما بدانید

اصولا بهنیه سازی یک وبسایت یا همان سئو، از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته می شود که در این میان، یکی از مهم ترین بخش های این بهنیه سازی مربوط به سئو خارجی است. بهتر است قبل از این که به بررسی تکنیک های سئو خارجی در سال 2021 بپردازیم، یک تعریف کلی و قابل فهم را برای شما عزیزان و علاقه مندان شرح دهیم.

سئو خارجی یا Off Page SEO چیست؟

به تمامی فعالیت هایی که خارج از سایت خود برای بالا بردن رتبه آن در گوگل انجام دهید، سئو خارجی گفته می شود. این مدل از سئو در واقع به گوگل می گوید که دیگران در مورد سایت شما چه فکری می کنند؟. همچنین از آنجا که گوگل از لینک‌ها به عنوان شاخص‌های قدرت و کیفیت استفاده می‌کند، منطقی به نظر می ‌رسد که صفحات با تعداد لینک‌ئهای زیاد در نتایج جستجوی گوگل، بالاترین رتبه را دارند. این به این معنی است که لینک گرفتن از سایت‌های دیگر بخش مهمی از فرآیند SEO است محسوب می شود.
حال وقت آن رسیده تا برخی از جدیدترین تکنیک های سئو Off Page در سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم.

تکنیک های سئو خارجی در سال 2021 کدام اند؟

جالب است بدانید سال ها قبل، به دست آوردن رتبه ی بالا برای یک وبسایت بسیار راحت تر و بدون دردسر تر انجام می شد. در حالی که امروزه، افزایش سطح بازدید یک وبسایت و به دست آوردن رتبه ی بالا نیاز به استفاده از تکنیک و استراتژی های خاصی دارد که این استراتژی ها به دلیل آپدیت الگوریتم های هوشمند گوگل هر چند وقت یکبار تغییر می کند. به عنوان مثال تکنیک هایی که در سال 2021 مورد استفاده قرار خواهند گرفت، با تکنیک های سال های قبل متفاوت تر است.
البته به این موضوع مهم هم توجه داشته باشید که بررسی سئو یک سایت باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود. بحث سئو به بحث نحوه طراحی سایت شما خیلی بستگی دارد. در صورتی که دوست دارید طراحی سایت را اصولی و با سئو یاد بگیرید میتوانید از صفحه آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی ما دیدن نمایید و اگر تمایل دارید از دوره طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید. پس اگر می خواهید بهترین رتبه را داشته باشید و آمار بازدید سایتتان بالا برود، یا در این زمینه تخصص لازم را کسب کنید یا این کار را به افراد ماهر در این زمینه واگذار کنید.

تكنيك هاي سئو خارجي در سال 2021

1. استفاده از استراتژی های مشخص

همانطور که اطلاع دارید، گرفتن بک لینک یکی از بهترین روش هایی است که با هدف افزایش رتبه ی وبسایت مورد استفاده قرار می گیرد. یادتان باشد که اولین مرحله برای دریافت و افزایش تعداد بک لینک، بهبود بخشیدن شرایط لینک های داخلی است. برای لینک سازی داخلی بهتر است از استراتژی های قوی جهت لینک سازی استفاده کنید زیرا به هر اندازه که لینک سازی داخلی شما قوی باشد، شما را برای لینک سازی خارجی اصولی آماده تر می کند. پس قبل از شروع لینک سازی خارجی، ابتدا لینک سازی داخلی را بهینه کنید.

2. استفاده از بهترین استراتژی های ساخت بک لینک

برای دریافت بک لینک های قوی و مناسب سایت، باید از استراتژی های جدید و البته کارآمد استفاده کنید. به صورت کلی در بحث سئو اگر برنامه یا استراتژی مناسب نداشته باشید، به هیچ وجه نتیجه مناسب نخواهید گرفت.

3. تولید محتوای با کیفیت بالا و تخصصی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، یکی دیگر از تکنیک های سئو خارجی در سال 2021، تولید و استفاده از محتواهای با کیفیت و تخصصی است. این که محتوا و تولید آن در سئو داخلی نیز بررسی می شود، امری واضح و روشن است اما شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای لینک دادن خارجی به وبسایت، شما نیاز به محتواهایی با کیفیت و به روز دارید.

4. از رسانه های اجتماعی قوی استفاده کنید

در تکنیک های سئو خارجی در سال 2021 به این روش توجه بسیاری می شود زیرا طبق گفته های گوگل، استفاده از برنامه های خارجی به صورت مستقیم نمی تواند در افزایش تعداد کاربران و بسایت و در نهایت رتبه ی وبسایت تاثیر داشته باشد اما تاثیرات غیر مستقیم آن در بهینه سازی خارجی تاثیر بسیار چشم گیری دارد. به عنوان مثال تولید کردن یک محتوای خاص و پخش کردن آن در شبکه های اجتماعی همانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و… می تواند لینک های خارجی با ارزشی برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

5. برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر به افرادی گفته می شود که در شبکه های اجتماعی معتبر، افراد بسیاری صفحات آن ها را دنبال می کنند. شما می توانید با استفاده از روش بازاریابی و تاثیرات اینفلوئنسر ها، نام تجاری خود را بیشتر به عموم مردم بشناسانید.
برای انجام دادن این تکنیک، باید سه مرحله ی شناسایی اینفلوئنسر، دستیابی به او و متقاعد کردن آن ها برای حضور در محتواهای شما را انجام دهید.

6. راه اندازی کمپین تبلیغاتی

راه اندازی کمپین تبلیغاتی، یکی دیگر از تکنیک های سئو خارجی در سال 2021 است که می تواند تاثیر بسیار خوبی در برندینگ شما داشته باشد. پس سعی کنید در مناسب های مختلف یک کمپین اصولی راه اندازی کنید و با ارائه پیشنهادات جذاب و تخفیف، خودتان را برای همیشه در ذهن کاربران نگه دارید.

7. از وبلاگ مهمان برای بهبود سئو خارجی وبسایت خود استفاده کنید.

8. کمک گرفتن از ویدئو های جذاب و مرتبط

امروزه ویدئو ها به عنوان جذاب ترین و پرطرفدار ترین محتواهای تولید شده و مورد استفاده در وبسایت ها و برنامه های اجتماعی شناخته می شوند. در این میان یوتیوب به عنوان یک شبکه اجتماعی معتبر، در سراسر دنیا بازدیدی حدود 30 میلیون در طول روز دارد.
پس برای این که از فرصت حداکثر استفاده را کنید، محتوای ویدئویی مناسب با کفیت بالا تولید کرده و از لینک های برگشتی استفاده کنید.

9. استفاده از روش مانیتور کردن بک لینک ها

بررسی تعداد دقیق بک لینک ها و زمان انتشار هر کدام در یک دوره ی مشخص، می تواند تاثیر بسیاری را در سئوی خارجی اصولی یک وبسایت داشته باشد. برای بررسی دقیق مشخصه های اشاره شده می توان از ابزارهای دقیق و به روزی استفاده کرد. با استفاده از این ابزار ها، وبمستر می تواند به شکل بهتری تمامی بک لینک های دریافتی وبسایت خود را مورد بررسی قرار داده و میزان کیفیت آن ها را مشخص کند. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش  ساخت PBN را از دست ندهید.

نتیجه گیری
به این موضوع توجه داشته باشید که سئو خارجی به اندازه سئو داخلی اهمیت دارد و باید به آن پرداخته شود. پس اگر می خواهید سایت و کسب و کارتان در مدت زمان مشخصی پیشرفت کند، حتما نسبت به انجام اصولی آن ها اقدام نمائید.

40%تخفیف

سئو مَستر | آموزش جامع و تخصصی سئو

آموزش جامع سئو و بهینه سازی سایت، از سطح مقدماتی تا پیشرفته، رنک یک برای تو
40 ساعت آموزش
11,380,000 6,828,000 تومان
60%تخفیف

پکیج شتابدهی

بدون امتیاز 0 رای
396,000 158,400 تومان

آموزش آنالیز سئو سایت با netpeak

بدون امتیاز 0 رای
آموزش ابزار نت پیک (netpeak) برای آنالیز سایت و دریافت ارورها و اخطارهای سایت که می توانند در فرایند سئو سایت تاثیر گذار باشند.
رایگان!
خروج از نسخه موبایل