SEOEDU

پشتیبانی سایت وردپرس به همراه خدمات طراحی و سئو سایت با SEOEDU

خدمات طراحی سایت و پشتیبانی سایت وردپرس

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
در حال ثبت رای

پشتیبانی سایت وردپرس از جمله خدماتی است که برای سایت های وردپرسی انجام می شود. این نوع سرویس ها را می توان در 3 دسته کلی تقسیم بندی کرد که شامل راه اندازی سایت، بهینه سازی و مدیریت و تولید محتوای آن است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به معرفی این موضوع و مزیت های آن صحبت کنیم.

منظور از پشتیبانی سایت وردپرس چیست؟

مشاوره

نزدیک به 835 میلیون وب سایت وردپرسی که 43 درصد از کل سایت های دنیا را تشکیل می دهند، توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند. وجود پلاگین ها، تنوع آنها و نیز قالب های بسیار زیادی که برای این پلتفرم وجود دارند از یک سو و ایراداتی که ممکن است به آن برخورد کنید، همگی از دلایلی هستند که غالب وبمستران مبتدی و تازه کار را به استفاده از این خدمات سوق می دهند.

سرویس های پشتیبانی سایت وردپرس می توانند در بخش های زیر به شما کمک کنند که این موارد عبارتند از:

پشتیبانی سایت وردپرسی چیست؟

پشتیبانی سایت وردپرس از چه خدماتی تشکیل شده است؟

در بخش قبل، 3 دسته بندی کلی را برای پشتیبانی سایت های وردپرسی معرفی کردیم. حال لازم است به صورت جزئی تر، خدماتی که در هر دسته ارائه می شوند را معرفی کنیم:

خدمات نصب و راه اندازی سایت وردپرس

از ابتدایی ترین خدمات پشتیبانی که معمولا در هنگام طراحی سایت وردپرس ارائه می شوند، می توان گفت:

همچنین از دیگر خدمات در این بخش می توان به اتصال هاست به دامنه با تنظیم DNSها، معرفی سایت به گوگل، ساخت سایت مپ، تنظیم فایل Robot.txt اشاره کرد.

خدمات راه اندازی وردپرسی چیست؟

خدمات پشتیبانی بهینه سازی سایت وردپرس

بسیاری از کارفرمایانی که سایت خود را راه اندازی می کنند، در قدم دوم برای پشتیبانی سایت وردپرس خود از سرویس های بهینه سازی آنها استفاده می نمایند. به طور کلی، 2 بخش بسیار مهم در این قسمت قرار دارد که می تواند به طور مستقیم، تجربه رابط کاربری و سئو سایت شما از دید گوگل را تحت تاثیر قرار دهد:

بهینه سازی سرعت وردپرسی و خدمات آن

مدیریت و تولید محتوا سایت

بخش دیگری از خدمات پشتیبانی سایت وردپرس، مربوط به سرویس هایی است که برای نگهداری و هدایت یا مدیریت سایت وردپرس انجام می شود. این موارد عبارتند از:

از دیگر خدماتی که می توانند توسط ادمین سایت ارائه شوند، می توان به درج محصول، تنظیم موجودی، قیمت، تمدید دامنه و هاست، بروزرسانی قالب و افزونه ها، تهیه نسخه پشتیبان، بررسی آپتایم و غیره اشاره کرد.

خدمات مدیریت سایت وردپرسی

چرا سرویس های پشتیبانی سایت وردپرس اهمیت دارند؟

خدمات و سرویس های پشتیبانی برای سایت های وردپرسی بسیار مهم است. دلایل اهمیت این موضوع را می توان در ابعاد مختلفی بیان کرد که برخی از مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از خدمات پشتیبانی سایت، اجرای بهینه کارهایی است که مدنظر دارید. به این نکته توجه کنید که هر خدمات پشتیبانی توسط یک فرد متخصص انجام می شود. طبیعتا کسی که سئوکار است، نمی تواند برای بهینه سازی سرعت سایت اقدام کند. چراکه این کار نیاز به دانش برنامه نویسی قوی و بهینه سازی کدهای قالب دارد.

چرا امنیت سایت مهم است؟

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس چیست؟

در انتهای بخش قبل گفتیم که هرکدام از سرویس های پشتیبانی سایت وردپرسی، هزینه های مخصوص خود را دارند. حتی زیر شاخه های هر سرویس پشتیبانی می تواند تعرفه های جداگانه ای داشته باشند. به عنوان مثال، هزینه سئو سایت فروشگاهی بالاترین تعرفه را در بین انواع روش های سئو خواهد داشت.

برای تخمین هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی می توانید نگاهی به تعرفه های درنظر گرفته شده برای ارائه خدمات مادر نمایید. در این صورت، ماکزیمم قیمت ها از این طریق بدست می آید. با این حال، بسته به مسئولیت هایی که بر عهده تیم پشتیبانی درنظر گرفته شده است، این هزینه ها متفاوت هستند. در میان 3 دسته کلی که در بخش قبل بیان کردیم، خدمات پشتیبانی برای بهینه سازی سایت به عنوان گران ترین مورد شناخته می شوند. چراکه معمولا از آنها به عنوان ماژول های جداگانه و حیاتی برای سایت یاد می شود.

فاکتورهای مهم در تعیین هزینه پشتیبانی برای وردپرس کدامند؟

برای تخمین هزینه پشتیبانی سایت وردپرس، می بایست فاکتورهای زیر را درنظر بگیرید که به شرح زیر می باشند:

تعرفه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی

خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در SEOEDU

مجموعه SEOEDU که در ایران به پاس اعتماد شما کاربران، اکنون در لیست 5 موسسه برتر سئو است، خدمات متنوعی را برای پشتیبانی سایت ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان گفت:

ما در تیم SEOEDU، تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم رضایت شما کاربران را در حداکثرترین حالت ممکن دریافت کنیم. خوشبختانه تاکنون نیز توانسته ایم رضایت را از شما کاربران دریافت کنیم. شما می توانید برای استفاده از خدمات این مجموعه از شماره تماس 09130904084 یا دکمه چت آنلاین اقدام کنید.

سرویس های پشتیبانی سایت وردپرس در سئوادیو
خروج از نسخه موبایل