سئو سایت فروشگاهی، بهترین روش برای تحول درآمد فروشگاه آنلاین شما.
از بخش خدمات سئو سایت که صحبت میکنیم، حتما یک رشته از کار به موضوع سئو سایت فروشگاه برخورد می کند. سایت های بسیار بزرگ و باحجم urlهای بالا که کار سئو را برای هر کارشناس سئو سخت می کند. اما شما نگران نباشید، اینجا یک تیم متخصص در seoedu فقط برای بهینه سازی سایت فروشگاهی شما آماده است.
در سئو سایت فروشگاهی ما همیشه سعی داریم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن فروش شما را چندین برابر کنیم.
افزایش ترافیک سایت
با استراتژی های صحیح و تولید محتوا هاب برای سایت ترافیک را افزایش و در کنار آن فروش را بالا میبریم.
شماره یک حوزه خوتان باشید
ما سعی داریم تا سئو سایت فروشگاهی شما را به بهترین شکل اجرا کنیم تا به شماره یک حوزه تبدیل شوید.
خدمات سئو سایت فروشگاهی SEOEDU
هرآنچه شما برای بهترین شدن سئو سایت شرکت شما نیاز است.
تحقیق کلمات کلیدی
در سئو سایت فروشگاهی مفهوم تحقیق کلمات کلیدی بیشتر به سمت دسته بندی های سایت حرکت می کند.
کیورد تارگتینگ
بیشتر تارگت ها بر روی دسته بندی های محصولات در نظر گرفته میشود تا محصول زیاد در اختیار مشتری قرار گیرد تا حق انتخاب داشته باشد.
تدوین استراتژی سایت فروشگاهی
در این بخش نقشه سایت را برای شما آماده می کنیم تا مسیر سال های آینده سئو سایت خود را در دست داشته باشید و همیشه طبق آن حرکت کنید.
بک لینک و رپورتاژ آگهی
اجرای کمپین های قدرت مند بک لینک و رپورتاژ اگهی با تجربه بسیار بالا و با تخصص زیاد در حوزه بک لینک و رپورتاژ. رسیدن به رنک یک کوگل در زمان کوتاه تر.
بهینه سازی سرعت سایت
از مهمترین فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت بحث و موضوع سرعت می باشد. سایتی قدرتمند تر است که مشکلات فنی کمتر و سرعت بهتری داشته باشد.
تولید محتوا محصولات
در سئو سایت فروشگاهی بحث تولید محتوا متفاوت می شود و کلا قلم نویسنده به سمت مارکتینگ و فروش محصول خواهد رفت.
فرآیند خدمات سئو سایت فروشگاهی در seoedu
مسیر ثبت سفارش خدمات سئو در تیم ما به چه صورت است؟
تکمیل فرم بریف
برای این که ما با فروشگاهی اینترنتی شما بیشتر آشنا شویم شما باید فرم بریف درج شده در صفحه را برای ما کامل و ارسال نمایید تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن پروژه شما را مدیریت کنیم.
بعد از اینکه فرم بریف توسط شما کامل شد، ما برای شما پروپوزال و مسیری که برای شما در سئو در نظر داریم را ارسال می کنیم و همینطور شما با رقبای خود در این بخش بیشتر آشنا خواهید شد.
عقد قرارداد و اجرا پروژه
بعد از جلسه پروپوزال در رابطه با قرارداد خدمات سئو در خدمت شما خواهیم بود و باهم دیگه برای آینده کسب و کار شما و رشد آن قدم های استوار بر می داریم. موفقیت شما آرزوی قلبی ماست.
هزینه خدمات سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟
طبیعتا زمانی که شما میخواهید محصولات خود را در قفسه های فروشگاه خود بچینید باید هر کدام را در دسته بندی های اختصاصی و قفسه های خاص و در بخش های مشخصی از فروشگاه قرار دهید. نه اینکه مواد شوینده در بخش های مختلف فروشگاه باشند و مواد غذایی هم پراکنده!
در سئو سایت فروشگاهی باید مراقب این مسئله باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن دسته بندی ها را انجام دهیم تا در نهایت هدف اصلی خود را به راحتی لمس کنیم.
هزینه سئو سایت فروشگاهی هم طبیعتا با توجه به حوزه ای که شما فعالیت می کنید مشخص میشود که تکمیل فرم بریف می تواند به ما کمک کند تا قیمت مناسب حوزه کاری شما را مشخص کنیم. پس حتما فرم بریف را با دقت تمام کامل کنید.
چرا باید به تیم SEOEDU سفارش سئو سایت فروشگاهی بدهم؟
تیم ما مجموعه کاملی از انواع خدمات سئو سایت فروشگاهی، تولید محتوا، خرید بک لینک، سفارش رپورتاژ آگهی و غیره را ارائه میدهد.
همچنین متخصصان ما از دانش روز بهرهمند بوده و توانستهاند نتایج درخشانی در زمینه سئو انواع وبسایتها به دست آورند.
هزینه سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟
قیمت سئو سایت فروشگاهی تعرفه مشخصی ندارد. به همین دلیل ابتدا باید تجزیه و تحلیل سایت انجام شود. سپس براساس سختی کلمه کلیدی، جایگاه فعلی سایت و وضعیت رقبا و غیره، میتوانیم تعرفه سئو سایت فروشگاهی را به شما اعلام کنیم.
چرا باید هرچه سریعتر اقدام به سئو سایت فروشگاهی خود نمایید؟
سال به سال بر حجم خرید آنلاین افزوده میشود. اگر هر چه سریعتر سایت خود را سئو کنید. میتوانید با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، توسط مشتری هدف دیده شود. در نتیجه بخشی از سهم بازار خرید آنلاین را به دست خواهید آورد.
رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول میکشد؟
براساس سختی کلمه کلیدی، بین شش ماه الی یک سال برای رسیدن به صفحه نخست گوگل زمان لازم است.
شما میتوانید جهت ثبت سفارش طراحی سایت خود همین حالا از بخش تماس با ما اقدام کنید یا با شماره 09130904084 تماس حاصل فرمایید.
سئو سایت فروشگاهی، هزینه سئو سایت فروشگاهی
احتمالا شما هم جز افرادی هستید که برای افزایش درآمد خود، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کردید. اما بعد از مدتی، به خاطر نداشتن بازدید و فروش کم، ناامید شده و تصمیم به رها کردن سایتتان گرفتهاید. اما دست نگه دارید! اجازه دهید مشکل را بررسی کنیم و راه حل را به شما بگوییم. درست است که طراحی سایت و حضور در فضای آنلاین، موجب افزایش فروش میشود. اما تنها راهاندازی سایت کافی نیست. بلکه بعد از این مرحله، باید اقدام به سئو سایت فروشگاهی نمایید. ممکن است اولین باری باشد که این مطلب را میشنوید، شاید هم نه! اما به هر صورت، اگر دنبال راهکاری برای افزایش بازدید سایت خود و درآمد بیشتر هستید، این مطلب مخصوص شما است. با مطالعه این مقاله، میتوانید راهکار مناسبی برای حل مشکلات سایت خود بیابید. تا انتهای مطلب، همراه با SEOEDU باشید.
سئو چیست؟
سئو یا “SEO”، به معنای بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو است. این، یعنی اینکه سایت شما بعد از از ساخت و راهاندازی، باید در نتایج جستجوی کاربران در گوگل دیده شود. در غیر اینصورت اگر دیده نشوید، چگونه قرار است فروش داشته باشید؟ وقتی تکنیکهای سئو روی سایتی اجرا نشود، کاربر اصلا از وجود سایت شما با خبر نمیشود. به همین دلیل است که شما بعد از طراحی سایت فروشگاهی خود، نتوانستهاید فروش داشته باشید. نکتهی مهمی که در سئو سایت وجود دارد، این است که اجرای تکنیکها باید به گونهای باشد که سایت را در صفحه اول گوگل نمایش دهد. تنها در این صورت است که پرداخت هزینه سئو سایت، بهصرفه بوده و منجر به افزایش درآمدتان میشود. بنابراین هدف نهایی از “SEO”، حضور سایت در صفحه اول گوگل است.
مزایای سئو سایت فروشگاهی چیست؟
همانطور که اشاره کردیم، بزرگترین مشکلی که اکثر صاحبان سایت، بعد از طراحی سایت با آن روبرو میشوند، این است که برخلاف انتظارشان، اصلا بازدید کنندهای ندارند. در ادامه بیان کردیم که راه حل این مشکل، انجام تکنیکهای “SEO” روی سایت است. در ادامه، به طور کامل در رابطه با مزایای سئو سایت فروشگاهی صحبت میکنیم و سپس روشهای اجرای این تکنیکها را در تیم SEOEDU را به شما توضیح میدهیم. همراه ما باشید.
آمارها چه میگویند؟
طبق دادههای منتشر شده جهانی، بیش از ۴ میلیارد کاربر در اینترنت وجود دارد. از این میان، ۴۳ درصد از کاربران قبل از هر خریدی، برای آشنایی و بررسی محصولات به شبکههای اجتماعی و سایتهای فروشگاهی سر میزنند. از طرفی، ۷۵ درصد کاربران فقط نتایج صفحه اول گوگل را میبینند و به صفحات دوم به بعد اصلا سر نمیزنند. به همین دلیل، امروزه سایتهایی مانند دیجی کالا، به خاطر سئو سایت فروشگاهی خود، توانسته برای برند خود اعتمادسازی کرده و همواره در رتبه اول نتایج گوگل حضور دارد. از طرفی، دلایلی چون افزایش استفاده از گوشیهای هوشمند، امکان پرداخت امن، دسترسی به اطلاعات کامل محصول، راحتی خرید آنلاین و غیره موجب رشد فروشگاههای اینترنتی و افزایش میزان خرید آنلاین شده است.
میلیونها نفر در اوایل سال 2020 برای مهار شیوع ویروس کرونا (COVID-19) مجبور شدند در خانه بمانند. این پاندمیک، عادات خرید را تغییر داد و تاثیر فراوانی روی افزایش میزان خرید آنلاین داشت. عکس زیر به خوبی گفتههای ما را ثابت میکند. همانطور که میبینید، میزان فروش آنلاین، از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۲۱ ، با یک شیب تند رشد صعودی داشته است و پیشبینی میشود تا انتهای ۲۰۲۴ به بیش از ۶ بیلیون دلار آمریکا برسد.
بنابراین هر چه سریعتر سایت فروشگاهی خود را سئو کنید، تا به تعداد زیادی مشتری بالقوه دسترسی داشته باشید و از دنیای پر رقابت امروز حذف نشوید. به خصوص که رقیبان زیادی دارید که آنها نیز اقدام به سئو سایت خود نمودهاند و اکنون درآمدهای نجومی دارند. شما میتوانید از طریق این لینک، اقدام به سفارش سئو سایت فروشگاهی نمایید.
مزایای سئو سایت فروشگاهی
اجرای سئو سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی برای موفقیت بیزینس شما دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:
1. اعتبار کسبوکار شما افزایش مییابد.
تصور کنید کار شما فروش گوشی هوشمند است. وقتی کاربری برای خرید موبایل در گوگل سرچ میکند، اگر در صفحه اول حضور داشته باشید، سایت شما به او نشان داده میشود. در نتیجه، کاربر روی سایت شما کلیک کرده و وارد میشود. حال اگر سایت طراحی مناسبی داشته باشد و اطلاعات خوبی در رابطه با محصولات خود ارائه دهید. باعث ایجاد رضایت و اعتماد در وی شده و برند شما در ذهنش ماندگار خواهد بود. در نتیجه ممکن است از شما خرید کند. حتی اگر هم خریدی اتفاق نیفتد، در آينده بارها برای دریافت اطلاعات به سایت شما مراجعه خواهد کرد که این امر تاثیر مثبت روی رتبه سایت دارد.
2. توانایی شکست رقبا را خواهید داشت.
تنها ۷۵ درصد کاربران، روی سایتهایی که کلیک میکنند که در صفحه اول حضور دارند. به همین دلیل، رقابت تنگاتنگی بین سایتها برای حضور در این صفحه وجود دارد. در نتیجه هرکس بتواند در این صفحه ارزشمند ظاهر شود، میتواند مشتریان را جذب کند. در نتیجه با حضور در صفحه اول گوگل، مشتریان به جای مراجعه به سایت رقیب، وارد سایت شما میشوند
3. میتوانید تمام مخاطبان هدف را جذب کنید.
اگر محصول شما در رابطه با فروش گوشی موبایل است. باید روی کلمه “خرید گوشی” سرمایهگذاری کنید تا کاربران با سرچ کلمه “خرید گوشی”، بتوانند سایت شما را پیدا کنند. اگر سایت خود را روی کلمه “خرید گوشی” سئو نکنید، سایت شما با سرچ این کلمه، دیده نمیشود. به همین دلیل مشتری هدف خود را که به دنبال “خرید گوشی” است، را از دست میدهید. به همین دلیل باید با کمک تکنیکهای سئو و و تجزیه و تحلیل صحیح کلمات کلیدی، میتوانید مخاطبان هدف خود را به سایتتان هدایت کنید.
4. هزینه تبلیغات شما را کاهش میدهد.
دنیای اینترنت، بسیار گسترده است و کاربران زیادی با نیازهای متفاوت در این فضا وجود دارند. به همین دلیل، همه کاربران، مشتری هدف شما نیستند. بنابراین باید سایت شما، برای کسانی نمایش داده شود که به کالاها و خدمات شما نیاز دارند. با سئو سایت فروشگاهی، میتواند تبلیغات سایت را تنها به کسانی نشان دهید که به محصولات شما نیاز دارند. این موضوع هزینه تبلیغات شما را کاهش میدهد. به همین دلیل پرداخت هزینه سئو سایت، یک سرمایه گذاری محسوب میشود و بازدهی بیشتری نسبت به سفارش تبلیغات دارد.
5. سطح آگاهی از برند را افزایش میدهد.
یکی از تکنیکهای “SEO”، تولید محتوا جهت اجرای بازاریابی محتوایی است. شما با کمک محتوا و تولید آن بر اساس سئو، میتوانید درباره کالاها یا خدمات خود اطلاعات خوب به مشتریان بدهید. این مسئله شما را به سایت مرجع در حوزه خودتان تبدیل میکند و ارزش برند را در ذهن مشتریان بالا میبرد. همچنین محتوا، نقش بسیار مهم در اعتماد کاربر و خرید او از شما دارد.
6. موجب بازگشت سریعتر مبلغ سرمایهگذاری شده، خواهد شد.
قطعا برای راهاندازی کسبوکارتان، هزینههای زیادی مانند پرداخت هزینه طراحی سایت، سرمایهگذاری برای خرید کالا یا ارائه خدمات، استخدام نیرو کار و غیره کردهاید. اجرای سئو سایت فروشگاهی و پرداخت هزینه برای سئو سایت موجب میشود خیلی زود رتبه سایت بالا برود و دیده شوید. این مسئله یک فاکتور حیاتی است و باعث میشود خیلی سریع به درآمد بالایی برسید که بدون سئو، ممکن است رسیدن به آن، سالها طول بکشد.
7. موجب افزایش ترافیک سایت ورودی سایتتان میشود.
بزرگترین مشکلی که طراحان سایت فروشگاهی دارند. کم بودن میزان بازدید سایت است. اما وقتی که در صفحه اول قرار داشته باشید. بیش از ۳۳ درصد ترافیک سرچ گوگل را در اختیار دارید. در نتیجه تعداد کاربران زیادی وارد سایت شما خواهند شد. طبیعتا افزایش ترافیک بازدید، موجب فروش بیشتر میشود.
8. بیزینس شما را بزرگتر میکند.
یکی از مزایای داشتن سایت، امکان فروش به صورت ۲۴ ساعته در کل هفته خواهد بود. با کمک سئو سایت فروشگاهی. میتوانید به صورت ۲۴ ساعت توسط مشتریان دیده شوید و بدون محدودیت زمانی و مکانی بفروشید. طبیعتا فروش بیشتر، موجب بزرگتر شدن بیزینس شما خواهد شد.
فرایند اجرای سئو سایت فروشگاهی
10. موجب موفقیت شما در بازار محلی میشود.
بعضی کسبوکارها به خاطر ماهیتشان، برای ارائه خدمات نیاز به مراجعه حضوری مشتری دارند. به همین دلیل ما شاهد ظهور مفهومی به نام سئو محلی یا لوکال سئو هستیم. اگر شما روی “Local SEO” سرمایه گذاری کنید، سایت شما به مشتریانی که در اطراف محل بیزینستان حضور دارند، نیز نشان داده میشود. از طرفی قرار دادن مشخصات کسبوکارتان، در بخش گوگل مپ باعث میشود که کاربران محلی شما را پیدا کنند. همچنین نوشتن نظرات مثبت توسط کاربران برای سایت، باعث افزایش اعتبار بیزینس و اعتماد کاربران جدید به شما میشود.
11. در نهایت، فروش و تبلیغ بیشتر خواهید داشت.
مجموعه موارد گفته شده، همه یک نتیجه دارند و آن افزایش درآمد است. البته به شرطی که اجرای تکنیکهای سئو سایت فروشگاهی خود را به کارشناسان حرفه ای بسپارید. زیرا برای اجرای صحیح سئو سایت فروشگاهی، باید استراتژي مناسب چیده شود و با کمک تکنیکهای کلاه سفید تکنیکها اجرا شوند. همچنین اجرای برخی فرایندهایی که موجب جریمه گوگل میشود. اما در صورت سپردن کار به کارشناس سئو سایت فروشگاهی، تکنیکها به شکل کلاه سفید اجرا میشود تا جریمه نشوید و رشد بالایی تجربه کنید. مجموعه SEOEDU تیمی حرفه ای از کارشناس سئو سایت فروشگاهی در اختیار دارد. به همین دلیل شما میتوانید با خیال راحت، خدمات سئو سایت فروشگاهی خود را با قیمتی مناسب به ما بسپارید. کارشناسان ما بعد از بررسی کسبوکارتان، سئو سایت فروشگاهی شما را برای کلمات پرفروش انجام میدهند تا درآمدتان بیشتر شده و هزینههای شما کمتر شود.
تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایت های دیگر
تکنیکهای سئو به سه دسته داخلی، خارجی و سئو تکنیکال تقسیم میشود. هر سایتی با سایت دیگر متفاوت است. به همین دلیل باید استراتژیهای متفاوتی جهت اجرای سئو داخلی، خارجی و تکنیکال در انواع سایتها طراحی شود. در کل، در فرایند طراحی سایت و سئو آن، باید به نوع کسبوکار هدف آن توجه شود. به همین دلیل حتی نحوه طراحی سایت فروشگاهی با مثلا طراحی سایت شرکتی تفاوت زیادی دارد.
چه مواردی در سئو سایت فروشگاهی مهم هستند؟
هدف سایت فروشگاهی دیده شدن محصول است. برای همین فرایند سئو سایت فروشگاهی با سایتهای دیگر مانند سئو سایت شرکتی، بسیار متفاوت است.
در این نوع سایت، تمرکز کارشناس سئو سایت فروشگاهی، باید روی دسته بندی محصولات باشد.
زیرا تعداد زیادی صفحه محصول در سایت وجود دارد که اکثرشان محتوا و خصوصیات مشابه دارند و اگر فرآیند سئو سایت فروشگاهی به درستی انجام نشود، توسط گوگل به خاطر محتواهای مشابه جریمه میشوید.
همچنین در این سایتها، کاربر باید بتواند با ظاهر سایت رابطه خوبی برقرار کند. به عنوان مثال برای فرایند خرید، دکمهها جای مناسب قرار داشته باشند تا مخاطب گیج نشود.
به همین دلیل باید در فرایند “SEO” به “UI/UX” سایت توجه کرد. این مساله در حوزه سئو داخلی است. لینک سازی، بخصوص لینک سازی خارجی، فرایندی بسیار حساس است و اگر درست انجام نشود موجب حذف سایت در گوگل خواهد شد. در سئو سایت فروشگاهی، برای لینک سازی خارجی باید استراتژی مناسب داشته باشید و فرایند آن، توسط متخصصان حرفهای اجرا شود. از طرف دیگر، یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت فروشگاهی، افزایش سرعت بارگذاری صفحات است.
اگر صفحات وب سایت، زیر سه ثانیه باز نشوند، مشتری سریعا سایت را میبندد و به سراغ رقیبتان میرود. برای همین، باید استراتژی مناسب برای اجرای سئو تکنیکال چیده شود تا سرعت سایت افزایش یابد. بنابراین در سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی، به این نکته توجه ویژه داشته باشید و وظیفه بهینه سازی سایت خود را به شرکتی معتبر بسپارید.
تیم SEOEDU، تجربهی سئوی تعداد زیادی از سایتهایی فروشگاهی را برعهده داشته است و نتایج درخشانی در رساندن سایتها به صفحه اول گوگل دارد. به همین دلیل کارشناسان ما، به خوبی از عهده سئو سایت فروشگاهی شما برمیآیند. بنابراین با اعتماد به ما در صفحه اول گوگل خواهید درخشید.
انواع سایت فروشگاهی و نحوه سئو آن ها در تیم SEOEDU
طراحی سایت فروشگاهی به دو دسته طراحی سایت با سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس و طراحی سایت اختصاصی با کمک زبانهای برنامه نویسی تقسیم میشود. اگر سایت فروشگاهی شما براساس سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس طراحی شده باشد. سئوکار بدون دست بردن در فایلهای وب سایت، فرایند “SEO” را انجام میدهد. همچنین از آنجایی که برای هر کاری در وردپرس، پلاگین اختصاصی تولید شده است. میتوان برای سئو وردپرس، از پلاگینهایی مانند “Yoast SEO” کمک گرفت.
اگر سایت فروشگاهی شما، به صورت کدنویسی شده، طراحی شده باشد. سئوکار باید با دست بردن در فایلهای سایت، فرایند بهبود رتبه سایت را اجرا کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که در مرحله طراحی سایت، کدنویسی باید تمیز و بر اساس اصول سئو انجام شده باشد. در غیر اینصورت، باید کدهای مشکل ساز سایت شناسایی و از نظر گوگل بهینه شوند. البته وظیفه سئوکار، کدنویسی نیست و در صورت شناسایی مشکل، اصلاح کدها به تیم توسعه وب SEOEDU، سپرده میشود. زیرا در SEOEDU، تیمی کامل از طراح سایت و کارشناس سئو در اختیار داریم. به همین دلیل در صورت بهینه نبودن کدهای سایتتان نگران نباشید. شما با سفارش سئو سایت خود به مجموعه ما، میتوانید خدمات یکپارچه دریافت کنید.
نحوه اجرای فرایند سئو سایت فروشگاهی توسط تیم SEOEDU
در این بخش، به طور خلاصه، نحوه اجرای کلی فرایند سئو سایت فروشگاهی را برای مشتریان عزیز توضیح میدهیم. در نظر داشته باشید که خدمات سئو سایت فروشگاهی بسیار گستردهتر است.
اما معرفی تک تک آنها، در حوصله این مطلب نمیگنجد. برای همین به طور کلی، مهمترین مراحل اجرای سئو سایت فروشگاه در تیم خود را به شما معرفی میکنیم.
آنالیز سایت شما
پس از ثبت سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی، وبسایت شما به طور کامل تجزیه و آنالیز میشود. تا مشکلات سایت مشخص شود. سپس گزارش کاملی در رابطه با راهکارهای حل مشکل برای شما ارسال میشود.
بررسی سایتهای رقبا
با کمک ابزارهای مخصوص، اقدام به بررسی و تحلیل رقبا میکنیم تا بدانیم کلمات کلیدی استفاده شده توسط آنها کدام هستند؟ از چه سایتهایی لینک دریافت کردهاند؟ کیفیت محتوای سایتشان چگونه است؟ تا چه حد ظاهر سایت کاربر پسند است؟ سپس براساس اطلاعات جمعآوری شده، برای شما بهترین استراتژی را طراحی میکنیم تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.
شناسایی کلمه کلیدی
قبل از ایجاد هر گونه تغییر در وب سایت شما، ابتدا تحقیق میکنیم تا بتوانیم بهترین کلمات و عباراتی (کلمه کلیدی) را که باید در محتوای خود بگنجانید، شناسایی کنیم. برای اجرای این فرایند، ابتدا با 3 الی 5 کلمه کلیدی را از شما دریافت میکنیم و سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص، کلمات کلیدی بیشتری را بررسی میکنیم. با این شیوه، متوجه خواهیم شد که کدام کلمات ارزش بالا دارند و میتوانند درآمد زیادی برایتان به همراه بیاورند. شناسایی کلمات کلیدی، مهمترین بخش خدمات سئو است. زیرا با کمک کلمات کلیدی، میتوان استراتژی موثری برای رشد کسبوکارتان طراحی کرد.
طراحی استراتژی برای پیاده سازی کلمه کلیدی
در گام بعدی، کارشناسان سئو سایت فروشگاهی تیم ما، استراتژی مناسبی برای استفاده از این کلمات در بخشهای مختلف سایتتان طراحی میکنند. این بخشها شامل صفحه نخست، عنوان صفحات، توضیحات متا، توضیحات محصول، تگ “ALT” تصاویر و غیره میباشد.
به عنوان مثال، تقویم محتوایی مناسب، برای تولید محتوا براساس کلمات کلیدی مخصوص کسبوکار شما نوشته میشود.
مجموعه SEOEDU، تیمی از کارشناسان تولید محتوا در اختیار دارد. به همین دلیل نیازی نیست برای سفارش تولید محتوا، برون سپاری کنید. تیم ما در زمینههای مختلف تولید محتوا محصول، مانند تولید محتوا برای سایتهای خودرو، خدماتی، خردهفروشی و غیره تخصص دارند. به همین دلیل، ما محتوایی با کیفیت بالا تولید میکنیم تا با برند شما هماهنگ باشد.
بهینه سازی صفحه محصول
در این مرحله، کارشناسان ما، اقدام به بهینه سازی تک تک صفحات (به خصوص صفحات محصول)، برای موتور جستجوی گوگل مینمایند. برای سئو سایت فروشگاهی، بهینه سازی صفحات محصول بسیار مهم است. همچنین در این صفحات از “کلمات کلیدی دم بلند” برای جذب مشتریان هدف استفاده میکنیم. صفحات محصول، باید شامل تصاویری از اجناسی باشد که میفروشید. به همین دلیل باید عملیات سئو تصاویر، نیز توسط کارشناس تیم انجام شود.
بهینه سازی ظاهر سایت از نظر UI/UX
سایت فروشگاهی باید کاربرپسند و ساده باشد تا مخاطب بتواند به راحتی خرید کند. در غیر اینصورت، در استفاده از سایت گیج شده و به محض ورود سایت شما را ترک میکند. در نتیجه خریدی اتفاق نمیافتد. ما سایت شما را بررسی میکنیم و مطمئن میشویم که همه بخشها، چیدمان مناسب داشته باشند.
بررسی لینکهای سایت و اجرای لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی، نقش بسیار مهمی در سئو سایت فروشگاهی دارد. استفاده درست از این شیوه موجب قدرت گرفتن سایت و حرکت صحیح و هدفمند کاربر میشود. ما لینکهای داخلی سایت شما را بررسی میکنیم و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف میکنیم.
طراحی استراتژی لینک سازی خارجی
دریافت بک لینک، موجب افزایش اعتبار سایت شما از نظر گوگل و بهبود رتبه خواهد شد. اما استراتژی لینک سازی خارجی باید به شکلی صحیح و در زمان مناسب اجرا شود.
کارشناسان ما براساس اهداف کسبوکارتان، بهترین استراتژی را برای اجرای کمپین لینک سازی خارجی طراحی و اجرا مینمایند.
ارائه گزارش پیشرفت کار
تیم ما، گزارشی از پیشرفت کار را به صورت ماهانه به شما ارائه میدهد تا در تک تک مراحل، شاهد بهبود رتبه سایت خود باشید.
سایر خدمات سئو سایت فروشگاهی
ممکن است براساس نوع استراتژی، لازم باشد اقدامات دیگری مانند خرید بک لینک، سفارش رپورتاژ آگهی، راهاندازی کمپین گوگل ادز و غیره برای سایت انجام شود.
در مجموعه SEOEDU، تمامی این خدمات با بالاترین کیفیت به شما ارائه میشود. بنابراین در صورت سفارش سئو سایت فروشگاهی به ما، میتوانید انواع خدمات یکپارچه را دریافت کنید.
بررسی لینکهای سایت و اجرای لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی، نقش بسیار مهمی در سئو سایت فروشگاهی دارد. استفاده درست از این شیوه موجب قدرت گرفتن سایت و حرکت صحیح و هدفمند کاربر میشود. ما لینکهای داخلی سایت شما را بررسی میکنیم و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف میکنیم.
هزینه خدمات سئو سایت فروشگاهی
تعرفه سئو سایت فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه مطلب در رابطه با عوامل موثر بر قیمت سئو سایت فروشگاهی، صحبت میکنیم تا بتوانید شناخت نسبی درباره این فاکتورها به دست آورید.
عوامل موثر بر هزینه سایت فروشگاهی عبارتند از:
نوع طراحی سایت از نظر “CMS” (طراحی با وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی)
جایگاه فعلی سایت در گوگل
میزان سختی کلمات کلیدی
مدت زمان لازم برای رسیدن سایت به صفحه اول گوگل
میزان نیاز سایت به خدماتی چون تولید محتوا، خرید بک لینک و سفارش رپورتاژ آگهی
بهینه بودن یا نبودن سایت از نظر کدنویسی
نحوه طراحی ظاهر سایت بر اساس “UX” و “UI”
بهینه بودن یا نبودن محتوای سایت
برای تعیین تعرفه سئو سایت فروشگاهی، میتوانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق این فرم، کلمات کلیدی مورد نظر خود را به همراه آدرس سایت، به ما اعلام کنید.
کارشناسان SEOEDU، وب سایت شما را آنالیز کرده و بعد از سنجش میزان سختی کلمه کلیدی، مناسبترین قیمت سئو سایت فروشگاه را به شما اعلام میکنند.
مزایای سفارش سئو سایت فروشگاهی به تیم SEOEDU
ارائه خدمات سئو سایت فروشگاهی با مناسبترین قیمت
ارائه خدمات مشاوره سئو جهت بررسی و آنالیز سایت و ارائه راهکار برای حل مشکلات
اجرای فرایند تحقیق کلمات کلیدی و انتخاب کلمات پرفروش
یافتن کلمات کلیدی پر بازده در انواع دستگاههای مختلف (موبایل، لپ تاپ، تبلت)
طراحی استراتژی مناسب برای افزایش رتبه سایت
بهرهگیری از کارشناسان آشنا با دانش روز و ارائه فرایند آموزش سئو جهت آشنایی سئوکار با آخرین تکنیکهای سئو
ارائه گزارشهای منظم گوگل آنالیتیکس
بررسی دستهبندی محصولات و اصلاح مشکلات مربوط به آن
اجرای سئو تکنیکال جهت افزایش سرعت سایت
اجرای ریچ اسنیپت (اسکیما کد) به صورت اصولی
در اختیار داشتن تیمی کامل از طراح سایت، سئوکار، کارشناس تولید محتوا، گرافیست و غیره
اجرای اصولی لینک سازی خارجی
اجرای سفارش تولید محتوا مخصوص سایت فروشگاهی
اجرای سفارش رپورتاژ آگهی در صورت نیاز کارفرما
اجرای فرایند لوکال سئو برای موفقیت شما در بازار محلی
یکی از فاکتورهای اصلی که گوگل برای رتبهبندی سایت استفاده میکند و آن را اولویت قرار داده؛ سرعت سایت است. طبق تحقیقات مشخص شد، سرعت صفحه اولویت کاربران برای خرید محصولی که به دنبال آن هستند در کوتاهترین زمان ممکن است. موارد متعددی میتواند در افزایش سرعت سایت سایت تأثیر داشته باشد؛ مواردی مانند فایلهای تصویری یا صوتی قرار داده شده، کدهای css و javascript نوشته شده، لینکهای خراب و بسیار نکته دیگر میتواند در سرعت سایت تأثیر داشته باشد. تیم seoedu تمام مشکلات سایت شما را آنالیز کرده و بهدرستی تمامی موارد را برطرف میکند و کمک میکند تمامی صفحات سایت شما در کوتاهترین زمان ممکن بهصورت کامل برای کاربران نمایش داده شود.
بهینهسازی سایت برای تلفن همراه
طبق بررسیهای انجام شده مشخص شد که بیش از 57 درصد از کاربران از طریق تلفن همراه وارد هر سایت میشوند. باتوجهبه این مورد بهینهسازی سایت و طراحی منحصربهفرد ui/ux برای تلفن همراه از دیگر نکاتی است در سایتهای فروشگاهی باید رعایت شود. مهم است که صفحات مختلف سایت شما برای نسخههای مختلف دسکتاپ و تلفن همراه بهدرستی نمایش داده شود. استفاده صحیح از تبلیغات و جایگاه درست تبلیغات از دیگر موضوعات مهمی است که در این نکته توسط تیم ما مورد بررسی قرار میگیرد. نوشتن توضیحات منحصربهفرد برای محصول یکی از مهمترین نکاتی که شاید سایر افراد به آن توجه کمی داشته باشند توضیحات محصول است. توضیحات محصول یکی از مهمترین مواردی است که میتواند کمک زیادی به کاربران برای انتخاب، مقایسه و خرید محصول داشته باشد. اگر یک سایت فروشگاهی دارید مهم است که توضیحات محصول به صورتی باشد (متن، ویدئو، صوت یا عکس) که بتواند بهصورت کامل به کاربر هرآنچه مرتبط به محصول است را گزارش دهد. توضیحات محصول باید علاوه بر معرفی محصول به کاربران کمک کند که بتوانند تفاوت محصول سایت شما را با سایر محصولات و سایر سایتها متوجه شوند و با اطمینان اقدام به خرید محصول کنند. در seoedu تمامی محتواها و توضیحات محصول توسط نویسندگان خلاق، باهوش و حرفهای نوشته میشود و هر محصول از جنبههای مختلف و از دید کاربران مختلف مورد بررسی قرار میگیرد.
معماری صحیح وبسایت فروشگاهی
معماری سایت یکی از مهمترین نکات در سئوی سایت فروشگاهی است. اگر سایت شما یک معماری درست و اصولی را داشته باشد بهراحتی و در کمترین زمان ممکن کاربران را به آنچه به دنبال آن هستند میرساند اما اگر معماری سایت شما به صورتی پیچیده باشد؛ باعث میشود کاربر در صفحات مختلف گم شده و اقدام به ترک سایت کند. ترک سایت توسط کاربران از چند جنبه مورد بررسی قرار میگیرد. یکی از این موارد افزایش نرخ پرش است که این مورد بهصورت کاملاً مستقیم در سئوی سایت تأثیر میگذارد و مورد دوم ایجاد تجربه کاربری بد است که باعث میشود حتی اگر سایت شما جز نتایج برتر در جستجوها باشد کاربر با یادآوری تجربه بد خود اقدام به کلیک روی سایت شما نداشته باشد. در seoedu تمام تلاش ما ایجاد یک تجربه کاربری عالی برای افراد و در نهایت اقدام به یک خرید راضیکننده است.
طراحی سایت فروشگاهی با استاندارد های سئو چگونه است؟
برای بسیاری از مشتریان اینترنتی مهم است که بدون کمک پشتیبان، خود آنها بتوانند با پلتفرم شما کار کرده و خرید کنند. بنابراین طراحی سایت با رابط کاربری مناسب برای جلوگیری از پرش مشتریان بسیار مهم خواهد بود. از سوی دیگر باید بدانید طراحی سایت فروشگاهی با استانداردهای سئو و دیزاین مناسب، قادر است در حدود 65 درصد از کاربران، اعتماد و یک دیدگاه مثبت را ایجاد کند.
به طور کلی، در طراحی یک سایت تجاری آنلاین، مخاطب ما 2 گروه مهم است. مشتریان انسانی و موتورهای جستجو. سئو سایت فروشگاهی در طراحی، بیشتر به برآوردن انتظارات بخش دوم می پردازد. در اینجا منظور از سئو طراحی سایت فروشگاهی، درنظر گرفتن برخی شاخصه های مهم است که از نظر گوگل برای رتبه دادن به سایت ها درنظر گرفته می شوند.
مثال هایی از طراحی سایت فروشگاهی منطبق با سئو گوگل
برای آنکه بتوانید درک درستی از سئو سایت فروشگاهی در طراحی داشته باشید، چند مثال را برای شما بیان می کنیم که عبارتند از:
درنظر گرفتن تگ های alt: اضافه کردن alt تگ ها به عنوان ویژگی های HTML فایل های چندرسانه ای، برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. این قابلیت به ویژه برای بهینه کردن عکس های محصول، کپی رایت و درک محتوای آن توسط گوگل، تاثیر مثبتی را در سئو سایت شما به همراه دارد.
سرعت سایت: معمولا سرعت مهم ترین چالش بین سئوکارها و طراحان سایت است که باید یک حد تعادل را برای آن رعایت کنید. طراحی سایت های فروشگاهی به دلیل حجم سنگین آنها، سرعت بسیار پایینی دارند و این برای سئو مناسب نیست. چراکه سرعت از نظر گوگل یک فاکتور مستقیم رتبه بندی است و به صورت غیر مستقیم نیز با تغییر بانس ریت اثر می گذارد.
موبایل فرندلی بودن: تقریبا بیش از 64 درصد از کارشناسان نیز بر این عقیده هستند که موبایل فرندلی بودن همانند سرعت، به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر رتبه بندی سایت شما تاثیر می گذارد. بنابراین لازم است طراحی سایت شما از نظر گوگل در ابعاد موبایل بدون هیچ مشکلی انجام شود.
اِلمان های مهم دیگر برای بهینه سازی سایت در طراحی آن عبارتند از: تگ های تصویر، سایت مپ، ناوبری سایت، دسته بندی های محصولات، ساختار URL مناسب، متادیتاها، اسکیما ها و غیره.
ساختار اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی از چه المان هایی تشکیل می شود؟
در ساختار اطلاعاتی صفحات فروشگاهی می توان بیش از ده ها المان را معرفی کرد که هرکدام می توانند موجب غنی تر شدن اطلاعات و صفحه سئو شما از نظر On-Page شوند. اگر بخواهیم در سئو سایت فروشگاهی فقط به مدل ساختار اطلاعاتی صفحه محصول این سایت ها بپردازیم، در حدود 22 المان وجود دارند که عبارتند از:
قوانین اعتماد سازی: اولین مورد، بخش قوانین و سیاست های سایت فروشگاهی شما است که می بایست همیشه در صفحات فروش محصول گنجانده شود. این اِلمان نقش مهمی در اطلاع رسانی پیشاپیش قوانین فروش سایت به مخاطب دارد.
بردکرامب محصول و دسته بندی: بردکرامب، ناوبری یا مسیر سایت، از مهم ترین عناصر در ساختار اطلاعاتی صفحه محصول است. چراکه می تواند به عنوان یک راهنما، مسیر دسترسی به محصول را به کاربر و موتورهای جستجو نشان می دهد.
بخش مشتریان: اطلاعاتی که مشتریان برای محصولات شما ارائه می کنند، یک نوع تولید محتوای جذاب و بسیار ارزشمند می باشند. همچنین آنها یک عامل غیر مستقیم در رتبه بندی سایت شما خواهند بود. از نظر جان مولر، مدیر آنالیز وبمسترها در گوگل، اطلاعات مطرح شده در بخش کامنت ها، پتانسیل بهبود سئو صفحه شما و درک آن برای گوگل را افزایش می دهد.
ویدیو محصول: به طور کلی ویدیو از چند نظر برای کمک به سئو و تکمیل ساختار اطلاعاتی صفحات فروشگاهی مفید است. این موارد در ادامه این مقاله به صورت کامل به شما معرفی خواهند شد.
شما کاربران می توانید ترفندهای بسیار بیشتری را برای بهینه سازی On-Page صفحات مختلف فروشگاهی در دوره جامع سئو مستر بیابید. لینک ورود به دوره در بخش زیر قرار داده شده است.
دیگر موارد مهمی که می توان در ساختار اطلاعاتی این صفحات بیان کرد، عبارتند از: دکمه خرید (CTA)، داده های کوتاه و اسکیماها که بسیار مهم هستند، پرسش و پاسخ های متداول برای محصول، تصویر و توضیحات محصول. شما می توانید لیست کامل این دیتاها را در تصویر زیر مشاهده کنید:
6 مورد از نکات مهم در سئو سایت فروشگاهی آن که باید بدانید
رعایت استانداردهای سئو و طراحی در سایت فروشگاهی، قادر است فرصتی را برای ایجاد یک بازخورد اولیه خوب در مخاطبین شما ایجاد کند. بهترین ثمره چنین کاری، افزایش نرخ تبدیل یا CTR مشتریان است. در این راستا می توان 6 مورد از نکات مهم در سئو و طراحی سایت فروشگاهی را درنظر گرفت که عبارتند از:
استفاده از تصاویر باکیفیت: بسیاری از مشتریان به جنبه بصری محصولاتی که خریداری می کنند حساس هستند. بهتر است حتما عکس ها با کیفیت و فشرده، با قابلیت زوم، حالت 360 درجه و در تمام رنگ بندی ها و زوایا ارائه شوند.
استفاده از SSL: همه لینک ها در سایت شما باید با پروتکل HTTPS ارائه شود. چراکه انتقال اطلاعات مشتریان و کاربران شما در تمام سایت به صورت ایمن، حفظ خواهد شد.
اضافه کردن امکانات فروشگاهی: از جمله فیچرهایی که باید در طراحی سایت فروشگاهی خود و سئو آن درنظر داشته باشید، می بایست به اضافه کردن لوگو فروشگاه و برند محصول، کاتالوگ، مسیر بردکرامب، قابلیت فیلتر محصولات و نیز نوار جستجو برای پیدا کردن محصول اشاره کرد.
رفع لینک های شکسته در سایت فروشگاهی: شما می توانید لینک های شکسته را در سایت فروشگاهی خود بیابید و آنها را برطرف کنید. این لینک ها به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند. شما می توانید چنین لینک هایی را در برندها، دسته بندی ها، برچسب ها، ویژگی ها و یا حتی محصولات مشاهده نمایید. پیشنهاد ما استفاده از ابزار اسکریمینگ فراگ برای یافتن اخطارهای 404 و رفع مشکل لینک های شکسته داخلی و خارجی است.
رعایت ترتیب و سلسله مراتب: رعایت سلسله مراتب در ساختار اطلاعاتی، به بهبود تجربه کاربری و افزایش مدت زمان ماندگاری شما کمک می کند. چنین سلسله مراتبی می تواند در حداقل ترین حالت بدین شکل باشد: لوگو و نام سایت، نوار جستجو، منو اصلی، مسیر راهنما، عنوان محصول، ویژگی ها، دکمه خرید، متادیتاها، توضیحات محصول، بخش مشتریان، پاورقی و مجوزها.
برندینگ: پس از سئو و طراحی اولیه سایت، حال نوبت آن است که تبلیغات برند خود را شروع کنید. هدف نهایی برندینگ، افزایش فروش و جلب اعتماد مشتریان حوزه کاری خودتان است. برای این کار می توانید از چند ترفند استفاده کنید: سایت خود را پویا و بروز نگه دارید. با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی و کامنت ها تعامل کنید و در سایت های پربازدید ریپورتاژ بروید.
نکته: به این موضوع توجه کنید که ریپورتاژ آگهی شیوه ای خاصی از تولید محتوا است که سبک نوشتاری و لحن خاصی برای معرفی برند و محصولات شما دارد.
3 فاکتور مهم برای تاثیر ویدیو در سئو سایت فروشگاهی و جذب مشتری
تجارت الکترونیک بازار پویایی است که هرسال به رشد خود ادامه می دهد و بنابر آمارها تا سال 2023 در حدود 6.5 تریلیون دلار گردش مالی خواهد داشت. اما در کنار این نکته توجه کنید رقابت فروشگاه ها نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین تنها راه حلی که می توانید دست بالاتر از رقبا را در این فضا داشته باشید، سئو کردن فروشگاه و غنی تر کردن محتوای سایت تان است. برای این کار، ویدیو یک عنصر بسیار مهم است که با درگیر کردن مخاطب، می تواند تا 2 برابر نرخ فروش محصول شما را افزایش می دهد.
حال که با اهمیت این نوع محتوا در سئو فروشگاهی و غنی سازی محتوا آشنا شدید، 3 فاکتور مهم تاثیر آن را نام می بریم که عبارتند از:
افزایش ماندگاری کاربر: مدت زمانی که کاربر در سایت شما می ماند برای گوگل مهم است. این بدان معناست که کاربر محتوای سایت شما را مرتبط و جذاب دانسته و به همین خاطر گوگل آن را یک فاکتور مهم در رتبه دادن ارزیابی می کند.
غنی سازی محتوا: الگوریتم گوگل در محتوا به 2 عنصر مهم اهمیت می دهد. کیوردها و کیفیت محتوا. در الگوریتم گوگل، استفاده از فایل های چند رسانه ای یک پوینت مثبت ارزیابی شده است که سئو سایت شما را تقویت خواهد کرد.
افزایش نرخ CTR: بنابر یک تحقیق با جامعه آماری 30 هزار نفری از سراسر جهان، تا 51 درصد از مشتریان شما بزرگترین اشکال خرید اینترنتی را عدم درگیر شدن و لمس محصول می دانند. ویدیو یک راه حل بسیار عالی برای ارتباط بصری مشتری با محصول و رفع این مشکل است.
کامل ترین راهنمای سئو سایت فروشگاهی تازه تاسیس
با گسترش فضای مجازی که داده های آن در بخش قبل برای شما بیان شد، جامعه آماری بسیاری از کسب و کارهای سنتی به این حوزه مهاجرت کردند. یک راهنمای خلاصه از دستورالعمل های که می بایست این دسته از وبمسترها برای فروشگاه های تازه تاسیس خود درنظر داشته باشند، عبارتند از:
افزودن متاتگ ها: اگر طراحی سایت شما با کدنویسی باشد، باید متاتگ های Back-End را در عناوین، هدینگ ها، توضیحات، تصویر، صفحات وب استفاده کنید.
اضافه کردن در سرچ کنسول: شما می بایست بعد از کامل کردن طراحی سایت، آن را در گوگل سرچ کنسول ایمیل خود ثبت کنید.
سرچ کنسول، کامل ترین و تنها مرجع مشاهده تمامی آمارهای سایت شما در کنار گوگل آنالیتیکس است که فرصت های بسیار زیادی را برای بهینه سازی سایت ارائه می کند.
افزودن سایت مپ: مورد دیگر در سئو سایت فروشگاهی تازه تاسیس، افزودن سایت مپ در سرچ کنسول است. بهتر است پس از نصب افزونه های سئو سایت خود، از URL سایت مپ آنها برای این کار استفاده کنید.
اضافه کردن برند در گوگل بیزینس: حال که تا عمق این مقاله با ما همراه بوده اید، بگذارید یک ترفند که کمتر کسی به آن می پردازد را به شما بگوییم. پس از راه اندازی سایت فروشگاهی، برند خود را در گوگل بیزینس ثبت کنید. توجه کنید که گوگل از طریق جستجوهای محلی به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می کند. شما می توانید با ثبت برند، آدرس و مشخصات کسب و کار خود، فروشگاه خود را به کاربرانی که چنین محصولاتی را نیاز دارند، نمایش دهید.
اضافه کردن کانونیکال لینک ها: بدون شک مشکلی که بسیاری از فروشگاه ها از همان ابتدا با آن مواجه می شوند، نمایش محصولات مشابه است. همه آنها را به یک محصول که صفحه اصلی آن کالا است، به صورت کانونیکال یا Canonical لینک کنید.
بهینه سازی لینک ها: شما باید در همین ابتدا داده های خود را ساختار بندی کنید. urlها، توضیحات، عناوین، دسته بندی ها و کلمات کلیدی. این موارد برای مرتب سازی ساختار سایت شما مهم هستند.
مهم ترین فاکتورها برای هزینه سئو سایت فروشگاهی
هزینه سئو سایت فروشگاهی به چه فاکتورهایی وابسته است. عموما سئو سایت های فروشگاهی بالاترین قیمت ها را در میان انواع خدمات سئو دارند. اما دلایلی مختلفی برای چنین نرخی وجود دارد که عبارتند از:
تنوع محصولات و دسته بندی ها: برخی از وب سایت های فروشگاهی، تنها در یک حوزه کار می کنند. بنابراین دسته بندی ها و محصولات محدودی دارند. اما ممکن است وب سایت های آنلاین تجاری شما بخواهد همانند دیجی کالا و یا با سلام فعالیت کند. این سایت ها در هر شاخه ای، محصولات و دسته بندی های بسیار زیادی برای فروش محصول ارائه می کنند که پروسه سئو را سنگین تر می کند.
کیورد تارگتینگ: فرآیند سئو یک سایت چندین مرحله دارد که یکی از مراحل اولیه آن، کیورد تارگتینگ و تعیین استراتژی، تعیین کانسپت دقیق صفحات و تعیین کلمات کلیدی فرعی است. هرچقدر سایت شما بزرگ باشد، این مرحله طولانی تر و پیچیده تر خواهد شد.
هزینه های سئو داخلی: براساس تجربیات ما، مشکلات فنی داخلی سایت می توانند ناخواسته سرعت سئو سایت شما را کاهش دهند. بنابراین می بایست به صورت جداگانه توسط یک تیم فنی برنامه نویس برطرف شوند.
تولید محتوا: تولید محتوا یکی دیگر از هزینه ها برای سئو سایت فروشگاهی است که می تواند در قالب بلاگ، محتوای دسته بندی و محصول انجام شود.
محتوایی که برای سایت های فروشگاهی تولید می شوند، به خصوص در بخش محصولات، نقش مهمی در افزایش خرید مشتریان دارد.
هزینه سئو خارجی: همچنین فاکتور مهم دیگر، سئو خارجی است که بیشترین سهم هزینه سئو سایت فروشگاهی را به خود اختصاص می دهد. یک قانون ساده در این زمینه وجود دارد. هرچقدر رقابت در حوزه شما بیشتر باشد، باید هم پای رقبای خود هزینه کنید. اما استثنایی که در این زمینه می توان درنظر گرفت، استفاده از تجربیات سئوکارهای متخصص است که می تواند با استراتژی مناسب و ترفندهای آن، مسیر رسیدن به رتبه های بالاتر را با هزینه های کمتر جبران کند.
مدت زمان سئو سایت: به این نکته توجه کنید که سئو یک فرآیند زمان بر است. اما اگر بخواهید سایت خود را در مدت زمان کمتری سئو کنید، باید فرآیند سئو سایت شما به شدت فشرده و دقیق انجام شود. این کار در برخی اوقات منجر به کلاه سیاه شدن سئو سایت با فعالیت های سریع و فشرده خواهد شد که تشخیص آن توسط گوگل مساوی است با پنالی شدن سایت. بنابراین مجبور خواهید بود از یک متخصص حرفه ای سئو در این زمینه کمک بگیرید.