SEOEDU

آموزش سئو صفحه اصلی از صفر تا صد 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 آموزش سئو صفحه اصلی از صفر تا صد
  2. 2 یک سوال بزرگ: آیا باید صفحه اصلی را سئو کرد؟
  3. 3 نکات مهمی که قبل از شروع سئو صفحه اصلی باید به آن‌ها توجه کنید!
  4. 4 چرا آموزش سئو صفحه اصلی مهم است؟
  5. 5 چگونه می‌توانید رتبه صفحه اصلی سایت خود را افزایش دهید؟
  6. 6 ۱. برای این صفحه، یک محتوای جذاب براساس اصول سئو تولید کنید.
  7. 7 ۲. به ساختار و ظاهر “Home Page” توجه ویژه داشته باشید.
  8. 8 ۳. بخشی را برای نمایش آخرین مقالات منتشر شده در برگه نخست تعریف کنید.
  9. 9 ۴. عنوان صفحه اصلی را با کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید.
  10. 10 ۵. توضیحات متا صفحه اصلی را بهینه کنید.
  11. 11 ۶. تگ H1 را برای صفحه نخست وب سایت‌تان بهینه کنید.
  12. 12 ۷. توجه ویژه به لینک سازی داخلی و خارجی صفحه نخست داشته باشید.
  13. 13 ۸. سئوی تصاویر در صفحه اصلی را فراموش نکنید.
  14. 14 ۹. لوگوی خود را بهینه کنید.
  15. 15 ۱۰. “CTA” یا فراخوان به عمل مناسب در این صفحه قرار دهید.
  16. 16 ۱۱. برای برندینگ، از نام تجاری خود در بخش‌های مختلف “Home Page” استفاده کنید.
  17. 17 سخن نهایی
  18. 18 سوالات متداول درباره آموزش سئو صفحه اصلی
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید صفحه اول سایت‌تان را به رتبه برتر گوگل برسانید. مقاله آموزش سئو صفحه اصلی را بخوانید و آن را در سایت‌تان اجرا کنید

آموزش سئو صفحه اصلی از صفر تا صد

در این مطلب، می‌خواهیم درباره آموزش سئو صفحه اصلی صحبت کنیم. زیرا مهم‌ترین صفحه هر سایتی، صفحه اصلی یا “Home Page” آن است. به همین خاطر پس از اتمام طراحی سایت، سئو این صفحه اهمیت بسیار بالایی دارد.

در صورت عدم توجه به این مسئله، ممکن است آن‌طور که انتظار داشته‌اید بازدید نداشته باشید. طبیعتا در این شرایط، بازگشت سرمایه قابل توجهی نسبت به پولی که برای هزینه طراحی سایت پرداخته‌اید، اتفاق نخواهد افتاد.

اما ممکن است این سوال برای شما ایجاد شده باشد که چگونه باید صفحه اصلی را سئو کنیم؟ آیا نحوه سئو این صفحه، با صفحات دیگر سایت تفاوتی دارد؟

به خاطر اهمیت بالای این صفحه، ما در مجموعه SEOEDU تصمیم گرفتیم، علاوه بر پاسخ به سوالات بالا، نحوه بهینه‌سازی این بخش از وب سایت را در این مقاله به شما آموزش دهیم.

یک سوال بزرگ: آیا باید صفحه اصلی را سئو کرد؟

آموزش سئو صفحه اصلی

ممکن است برخی افراد به شما بگویند که نیازی به بهینه سازی صفحه اصلی سایت نیست. حتی وب‌سایت معتبر Yoast، هم همچنین عقیده‌ای دارد. علت این ادعا به این خاطر است که معتقد هستند اگر مثلا عنوان هوم پیج سایت پر از کلمات کلیدی باشد، ممکن است برای این صفحه وب مشکلاتی ایجاد کند.

اما تجربه به ما نشان داده است که بهینه کردن صفحه اصلی، تاثیر بسیار مثبتی روی نتایج سایت در گوگل وجود دارد.

نکته مهمی که مبحث آموزش سئو صفحه اصلی وجود دارد این است که شما باید استراتژی مناسبی برای استفاده از کلمات کلیدی مختلف در این صفحه، داشته باشید و در هر بخش آن از کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید.

به همین خاطر، به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از همه کلمات کلیدی در یک بخش، از آن‌ها در بخش‌های مختلف صفحه نخست سایت استفاده کنید.

بنابراین باید عنوان این صفحه را تنها روی مهم‌ترین کلمات کلیدی سئو کنید تا بهترین عملکرد را از نظر “SEO” داشته باشد.

در این صورت است برگه نخست وب سایت شما، می‌تواند ترافیک ارگانیک بالایی از طریق نتایج گوگل جذب کند و با افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری، درآمد شما را بهبود دهد.

بنابراین اگر سایت شما میزان بازدید کمی دارد، شاید لازم است نگاهی به وضعیت این صفحه داشته باشید.

کارشناسان SEOEDU، آنالیز “SEO” این صفحه را برای شما انجام می‌دهند تا بدانید کدام بخش ضعیف است و باید تقویت شود. برای اطلاع از هزینه سئو سایت با ما تماس بگیرید.

نکات مهمی که قبل از شروع سئو صفحه اصلی باید به آن‌ها توجه کنید!

قبل از اینکه وارد بحث اصلی آموزش سئو صفحه اصلی شویم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از قوانین سئو برای تمامی صفحات سایت باید اجرا شوند.

از آنجایی که این مطلب، به طور اختصاصی برای آموزش سئو صفحه اصلی نوشته شده است، پرداختن تفصیلی به تمامی این قوانین از حوصله خارج است.

به همین خاطر در مبحث آموزش سئو صفحه اصلی به طور تیتروار، به اصول مهمی که باید برای بهینه سازی تمامی صفحات سایت رعایت کنید، اشاره می‌کنیم که عبارتند از:

اگر می‌خواهید بیشتر درباره اصول سئو بدانید، می‌توانید به مقاله معرفی روش های افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی و 100 درصد رایگان، مراجعه کنید.

در ادامه به بحث اصلی یعنی آموزش سئو صفحه اصلی می‌پردازیم. تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا با روش بهینه سازی یکی از مهم‌ترین صفحات وب‌سایت آشنا شوید.

چرا آموزش سئو صفحه اصلی مهم است؟

صفحه نخست سایت، اولین جایی است که کاربر قبل از آشنایی با کسب‌وکار شما، وارد آن می‌شود. به همین خاطر باید تاثیر خوبی در اولین برخورد روی وی بگذارید.

طراحی درست و اجرای “SEO”، می‌تواند شما را به این هدف برساند. به طور کلی ما باید پس از ساختن هوم پیج و سئو آن، باید به سه هدف اصلی زیر برسیم:

از آنجایی که اجرای سئو یا همان فرایند بهینه سازی وب سایت برای گوگل، جهت موفقیت کسب‌وکار بسیار مهم است.

اگر شما اقدام به “SEO” صفحه اصلی نمایید، می‌توانید صفحه نخست سایت خود را هم برای گوگل و هم برای کاربران بهینه کنید.

در این شرایط هم نیاز کاربر برطرف می‌شود، هم گوگل امتیاز مثبتی به سایت شما می‌دهد و هم شما به هدف خودتان که دیده شدن و فروش بیشتر است خواهید رسید. یعنی یک تیر و چند نشان!

به همین خاطر ما در تیم SEOEDU به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دقت تا انتها مطالعه کنید تا بدانید چگونه می‌توانید صفحه اصلی سایت خود را بهبود دهید.

چگونه می‌توانید رتبه صفحه اصلی سایت خود را افزایش دهید؟

همان‌طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، صفحه نخست معتبرترین صفحه در سایت شما است. برگه نخست سایت، از لحاظ قدرت صفحه باارزش‌تر بوده و شما باید اعتبار آن را در دیگر صفحات مهم سایت تقسیم کنید.

بنابراین در موقعیت‌هایی که برای کلمات کلیدی مورد نظر بسیار رقابت بالایی وجود دارد. می‌توان با ترفندهایی، این صفحه را برای کلمات کلیدی پر رقابت “SEO” کرد.

اما در صورت عدم بهینه سازی این بخش سایت، آن هم در شرایطی که مجبور هستید با رقیبان قدرتمندی رقابت کنید، نمی‌توانید با کلمات کلیدی دشوار، به صفحه اول نتایج گوگل برسید. طبیعتا این موضوع منجر به از دست رفتن بخشی از ترافیک ورودی با کیفیت خواهد شد.

نحوه افزایش رتبه صفحه اصلی با سئوی دیگر صفحات وب‌سایت، رویکرد متفاوتی دارد. که در ادامه مطلب آموزش سئو صفحه اصلی، از آن آگاه خواهید شد.

اگر شما بتوانید تمامی نکاتی که گفته می‌شود را اجرا کنید، “Home Page” سایت شما خواهد توانست رتبه بسیار خوبی در صفحه نتایج گوگل یا “SERP” به دست آورد. برخی از این نکات عبارتند از:

۱. برای این صفحه، یک محتوای جذاب براساس اصول سئو تولید کنید.

همان‌طور که گفتیم، یکی از اهداف برگه نخست وب سایت، آشنا ساختن گوگل و مخاطب با خدمات و محصولات کسب‌وکار و جلب اعتماد بازدیدکنندگان است.

برخی کسب‌وکارها از اهمیت محتوا برای آشنایی کاربر با بیزینس‌شان و ایجاد اعتماد در وی غافل هستند.

اما شما این اشتباه را انجام ندهید و یک محتوا جذاب که ساده و روان و براساس اصول “SEO” نوشته شده باشد و کاربران را با شما و برندتان آشنا کند، بنویسید و در این صفحه قرار دهید. همچنین از انواع کلمات کلیدی کوتاه، بلند و دم دراز در لابلای محتوای این صفحه استفاده کنید.

فراموش نکنید که یکی از اهداف این صفحه برندسازی است. به همین خاطر مبحث برندینگ در آموزش سئو صفحه اصلی اهمیت بالایی دارد. بنابراین از نام برند در محتوای این صفحه، بارها استفاده کنید.

همچنین از اهمیت محتواهای صوتی، ویدیویی و تصویری غافل نشوید. تصاویر با کیفیت بالا و البته کم حجم استفاده کنید.

همچنین می‌توانید در ویدیویی جذاب، به معرفی شرکت، محصولات/خدمات خود بپردازید و آن را در این بخش قرار دهید.

در صورت امکان می‌توانید یک محتوای صوتی در بخش مربوط به نظرات مشتریان‌تان قرار دهید که در آن مشتری، نظرش را راجع به شما گفته است.

رعایت این موضوعات، علاوه بر اینکه موجب جلب اعتماد کاربر می‌شود، از نظر سئو تاثیر به شدت مثبتی روی رتبه سایت‌تان دارد.

۲. به ساختار و ظاهر “Home Page” توجه ویژه داشته باشید.

هیچ کاربری از سایت شلوغ، گیج کننده و به هم ریخته خوشش نمی‌آید. صفحه اصلی سایت شما مانند راهنما عمل می‌کند و بازدیدکنندگان از طریق این بخش، به صفحات فرعی مورد نظرشان هدایت می‌شوند.

بنابراین اگر ظاهر این صفحه گیج کننده باشد، کاربر نخواهد توانست بخش موردنظرش را پیدا کند.

به همین خاطر نحوه طراحی ظاهر سایت در مقوله آموزش سئو صفحه اصلی بسیار مهم است. پس در طراحی صفحه اصلی زیاده روی نکنید تا برای کاربر شلوغ و گیج کننده نشود.

به همین خاطر بهتر است ظاهر منو و فوتر سایت، ساده و مرتب باشد. پس باید به صورت منو آبشاری، تمامی صفحات مهم سایت را در این بخش قرار دهید.

بنابراین به سئو این بخش توجه کنید و در طراحی آن از اصول UI/UX به درستی استفاده کنید.

۳. بخشی را برای نمایش آخرین مقالات منتشر شده در برگه نخست تعریف کنید.

همچنین می‌توانید در بخشی از این صفحه، آخرین مقالات منتشر شده سایت را نمایش دهید تا کاربر به راحتی آن‌ها را ببینید.

به دلیل اینکه قرار دادن آخرین مقالات منتشر شده در برگه نخست، از نظر لینک سازی داخلی تاثیر مثبتی روی سئو سایت دارد. به این مسئله در بحث آموزش سئو صفحه اصلی اشاره کردیم.

همچنین این سیگنال را به گوگل می‌دهد که این بخش به طور مداوم بروز رسانی می‌شود. در عکس زیر، یک نمونه را ببینید:

همان‌طور که میبینید، در صفحه اصلی وب سایت SEOEDU، بخشی برای قرار دادن آخرین مقالات منتشر شده قرار گرفته است.

رعایت تمامی این موارد اشاره شده در مبحث آموزش سئو صفحه اصلی، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان پس از ورود کاربر به سایت، یک نقطه فروش منحصر به فرد برایتان ایجاد کند.

۴. عنوان صفحه اصلی را با کلمه کلیدی اصلی بهینه کنید.

یکی از هدف‌های نهایی ما از آموزش سئو صفحه اصلی، موفقیت کسب‌وکار شما در برندسازی است. یکی از کارهایی که تاثیر مثبت روی نام تجاری شما دارد، توضیح حوزه فعالیت‌تان به سریع‌ترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن است.

به همین خاطر بهتر است پس از نام برند، از کلمه کلیدی اصلی، برای تگ عنوان استفاده کنید. زیرا با این کار هم به گوگل و هم به کاربران می‌گویید که حوزه فعالیت سایت در چه زمینه‌ای است.

بنابراین از کلمه کلیدی اصلی که با حوزه کاری شما مرتبط است، استفاده کنید. مراقب باشید از تعداد زیادی کلمه کلیدی استفاده نکنید تا ربات‌های گوگل گیج نشوند.

تنها از ۶۰ کاراکتر برای نوشتن تگ عنوان استفاده کنید و از چند کلماتی را استفاده کنید که می‌خواهید برندتان با آن‌ها شناخته شود.

در صورت رعایت این مسئله، سئو صفحه اول سایت تقویت خواهد شد. در ادامه یک نمونه ببینید:

۵. توضیحات متا صفحه اصلی را بهینه کنید.

توضیحات متا می‌تواند نرخ کلیک صفحه اصلی شما را تقویت کند و افراد را به سایت شما هدایت کند. توضیحات متا همان مطالب کوتاه دو خطی هستند که در زیر لینک‌های آبی رنگ در نتایج گوگل، به شما نشان داده می‌شود.

در مباحث مربوط به آموزش سئو صفحه اصلی، نحوه نوشتن محتوا برای توضیحات متا جهت جذب بازدیدکنندگان، اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما باید یک متن جذاب برای این بخش بنویسید تا کاربر را ترغیب کنید وارد سایت شود. یک نمونه را ببینید:

نکته مهمی که وجود دارد این است که در توضیحات متا باید از نام برند و کلمات کلیدی اصلی استفاده کنید. برای نوشتن توضیحات متا، نهایتا تا ۱۵۰ کاراکتر می‌توانید استفاده کنید.

۶. تگ H1 را برای صفحه نخست وب سایت‌تان بهینه کنید.

هدینگ‌ها به تگ‌های H1 تا H6 تقسیم شده‌اند. تگ H1 همان عنوان سایت است که باید آن را بهینه کنید.

بنابراین لازم است در تگ H1، از کلمات کلیدی مرتبط با کلمه اصلی استفاده کنید. در این بخش از 3 الی 5 عدد از مهم‌ترین کلمات کلیدی استفاده کنید.

نکته مهمی که در بحث آموزش سئو صفحه اصلی باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم نیست کدام صفحه وب سایت‌تان را بهینه می‌کنید. شما تنها یک بار اجازه دارید از تگ H1 استفاده کنید. در غیر این صورت، صفحه از نظر سئو آسیب می‌بیند.

۷. توجه ویژه به لینک سازی داخلی و خارجی صفحه نخست داشته باشید.

لینک بیلدینگ، یکی از بخش‌های مهم سئو است که اگر درست و اصولی اجرا نشود، تاثیر منفی روی رتبه سایت خواهد گذاشت.

به همین خاطر جهت آموزش سئو صفحه اصلی در سطوح تخصصی، دوره‌های حرفه‌ای آموزش لینک سازی خارجی توسط تیم SEOEDU ارائه شده است.

زیرا شما باید دانش کافی در این زمینه داشته باشید تا لینک سازی داخلی و خارجی به شکلی صحیح انجام شود.

شما در بخش‌هایی مانند منو، فوتر و بدنه محتوا سایت، می‌توانید لینک داخلی و خارجی بسازید. تا هم کاربر به راحتی در سایت جابجا شود و هم از نظر سئو رتبه بهتری به دست آورید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که حتما یک تناسب بین تعداد لینک‌های داخلی و خارجی در این صفحه باید وجود داشته باشد. در غیر این صورت امتیاز منفی از نظر سئو برای سایت خواهد داشت.

به همین خاطر موضوع خرید بک لینک، برای سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. اما باید این فرایند اصولی و تخصصی انجام شود تا گوگل را مشکوک نکنید. اگر در این زمینه نیاز به کمک دارید، می‌توانید قبل از خرید و یا سفارش رپورتاژ آگهی با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

همچنین شما باید این صفحه را از نظر داشتن لینک‌های شکسته بررسی کنید و اگر لینکی با ارور ۴۰۴ پیدا کردید، سریعا مشکل را حل کنید.

۸. سئوی تصاویر در صفحه اصلی را فراموش نکنید.

قبلا در مبحث شماره یک مقاله آموزش سئو صفحه اصلی، به این موضوع اشاره کردیم که بهتر است از فرمت‌های مختلف محتوا مانند فرمت تصویری در محتوا استفاده کنید تا کاربر را جذب کند.

اما این تصاویر باید سئو شوند تا بتوانید با شناساندن عکس‌ها به گوگل، از طریق بخش سرچ تصاویر یا “Image” گوگل ورودی بالا داشته باشید.

فرایند سئو کردن تصاویر با اضافه کردن تگ “ALT” به عکس انجام می‌شود. در این تگ شما باید با استفاده از کلمه کلیدی، تصویر مورد نظر را توصیف می‌کنید.

همچنین حجم تصاویر باید تا حد امکان کم شود تا سرعت بارگذاری “Home Page” کم نشود. نرم افزارهای زیادی وجود دارند که بدون افت کیفیت، تصاویر را برایتان فشرده می‌کنند.

۹. لوگوی خود را بهینه کنید.

برندینگ اهمیت ویژه در مباحث آموزش سئو صفحه اصلی دارد. زیرا بخش بزرگی از کارهای طراحی سایت و سئو آن، با هدف افزایش آگاهی کاربران از برند انجام می‌شود. بهینه ساختن لوگو یکی از اقداماتی است که برای شکل گیری هویت برند شما مهم است.

به همین خاطر، هر وب‌سایتی باید لوگو مخصوص خود را برای معرفی نام تجاری کسب‌وکارش داشته باشد. شما باید این لوگو را در صفحه اصلی قرار دهید. این مسئله موجب تقویت هویت برند شما خواهد شد.

۱۰. “CTA” یا فراخوان به عمل مناسب در این صفحه قرار دهید.

هدف نهایی همه کسب‌وکارها از طراحی سایت و سفارش خدمات سئو، افزایش نرخ تبدیل است. مجموع تمامی این تلاش‌ها باید منجر به جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری وفادار شود. اما چگونه؟

اینجاست که “Call-to-Action” ها اهمیت خود را نشان می‌دهند. تصور کنید محتوای جذابی راجع به معرفی محصول نوشتید و کاربر آن را تا آخر مطالعه کرد. بعد آن چه اتفاقی باید بیفتد؟

طبیعتا قصد شما از تولید محتوا محصول، تنها معرفی نیست. بلکه می‌خواهید کاربر عمل خاصی مانند خرید را انجام دهد.

اما این مسئله به خودی خود اتفاق نمی‌افتد. بلکه شما باید او را تشویق کنید تا اقدام مورد نظرتان را انجام دهد.

به عنوان مثال عبارت “لطفا برای خرید روی دکمه قرمز کلیک کنید”، یک کال تو اکشن یا فراخوان به عمل در صفحه محصول محسوب می‌شود.

این جمله ساده، به کاربران‌تان می‌گوید که بعد از مطالعه مقاله، اقدام به خرید کنید و اتفاقا این درخواست، تاثیر بالایی روی افزایش خرید دارد.

طبیعتا در هوم پیج که مهم‌ترین بخش سایت شماست، قرار دادن این دکمه‌ها اهمیت دو چندان دارد.

بنابراین برای افزایش نرخ تبدیل، شما در این صفحه باید با قرار دادن کال تو اکشن‌هایی مناسب، کاربران‌تان را برای تماس با شما، چت آنلاین، ارسال ایمیل، اشتراک در خبرنامه، مشاهده قیمت، یا پر کردن یک فرم تشویق کنید.

در سطوح تخصصی‌تر آموزش سئو صفحه اصلی، مانند دوره‌ی جامع سئو مستر، نحوه ساختن دکمه “CTA”  حرفه‌ای، به شما ارائه می‌شود.

۱۱. برای برندینگ، از نام تجاری خود در بخش‌های مختلف “Home Page” استفاده کنید.

اهمیت این مسئله زمانی خودش را نشان می‌دهد که کاربری می‌خواهد سایت شما را پیدا کند اما آدرس دامنه سایت‌تان را در خاطر ندارد. طبیعتا در این شرایط کاربر با سرچ نام برند خواهد توانست شما را در گوگل به راحتی پیدا کند.

همچنین استفاده از نام تجاری در بخش‌های مختلف برگه نخست و برخورد مداوم بازدید کننده با این نام، موجب افزایش شناخت، اعتبار و اعتماد آن‌ها به شما خواهد شد.

بنابراین از نام برند خود در عنوان اصلی، تگ متا، تگ توضیحات و بدنه صفحه اصلی استفاده کنید.

سخن نهایی

امیدواریم با مطالعه این مقاله، به اهمیت صفحه اصلی سایت برای برندینگ و افزایش نرخ تبدیل پی برده باشید. در حقیقت تمام تلاش‌های شما برای بهینه سازی صفحه اصلی، باید در راستای این باشد که موتورهای جستجو بتوانند شرکت شما، خدمات و محصولات‌‌تان را درک کنند. همچنین کاربران حس خوبی نسبت به سایت و طبیعتا برند شما داشته باشند.

به همین دلیل در مقاله آموزش سئو صفحه اصلی، تلاش کردیم مهم‌ترین نکاتی که باید برای افزایش رتبه این صفحه رعایت کنید را برای شما شرح دهیم.

با این حال اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید، می‌توانید خدمات مشاوره سئو از SEOEDU دریافت کنید.

فراموش نکنید که اجرای “SEO” سایت، امری تخصصی است که در صورت کوچک‌ترین اشتباه، منجر به حذف همیشگی سایت‌تان از نتایج جستجو خواهد شد.

به همین خاطر کارشناسان ما در کنار شما هستند و خدمات سئو سایت، با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مجموعه SEOEDU برای شما انجام خواهد شد.

برای دریافت این خدمات، تنها کافی است از طریق لینک تماس با ما، فرم قرار گرفته در صفحه را پر کنید. ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخ شما را خواهیم داد.

در صورتی که سوالی در زمینه آموزش سئو صفحه اصلی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت‌های همین صفحه از ما سوالات خود را بپرسید.

سوالات متداول درباره آموزش سئو صفحه اصلی

۱. آیا باید صفحه نخست سایتم را سئو کنم؟

بله، بهینه سازی این صفحه برای گوگل، تاثیر بسیار بالایی برای جذب ترافیک ارگانیک و افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری دارد. به همین دلیل در مقاله آموزش سئو صفحه اصلی، درباره نکات مهم که باید برای “SEO” این صفحه رعایت کنید، صحبت کردیم.

۲. در مقاله آموزش سئو صفحه اصلی، به چه نکاتی برای افزایش رتبه هوم پیج اشاره شده است؟

در این مقاله، به نحوه استفاده از کلمات کلیدی در بخش‌های مختلف سایت اشاره کردیم. همچنین درباره اهمیت ظاهر این صفحه، مرتب بودن منوها و فوترها، استفاده از نام برند، استفاده از محتوا سئو شده در این صفحه، قرار دادن لینک‌های داخلی و خارجی و غیره صحبت کردیم. پیشنهاد میکنیم جهت درک بهتر سئو آف پیج، صفحه آموزش سئو خارجی را مطالعه کنید.

۳. آیا شما خدمات سئو صفحه اصلی انجام می‌دهید؟

بله، کارشناسان SEOEDU در زمینه بهینه سازی انواع وب سایت ها رزومه پربار همراه با نتایج درخشان دارند. به همین خاطر تمامی انواع خدمات “SEO” در مجموعه ما با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌شود.

خروج از نسخه موبایل