SEOEDU

هزینه سئو سایت + ترفندهایی برای کاهش هزینه ها

آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 هزینه سئو سایت به همراه لیست خدمات
  2. 2 لیست قیمت سئو
  3. 3 محاسبه هزینه سئو به چه صورت است؟
  4. 4 لیست خدمات سئو سایت
  5. 5 تعرفه سئو وردپرس با سایت های اختصاصی متفاوت است؟
  6. 6 سئو سایت چیست؟
  7. 7 میانیگن هزینه سئو سایت در سال 1400
  8. 8 بهینه سازی موتور جستجو چقدر است؟
  9. 9 رایج ترین مدل های صورتحساب ارائه دهندگان خدمات سئو
  10. 10 قیمت سئو سایت چگونه تعیین می شود؟
  11. 11 هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را چطوری مدیریت کنیم؟
  12. 12 قیمت و هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟
    1. 13 مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت سئو خارجی سایت چیست؟
  13. 14 آشنایی با شیوه های مختلف قیمت گذاری در سئو
    1. 15 منظور از قیمت گذاری هزینه سئو براساس نوع سایت چیست؟
    2. 16 قیمت سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟
  14. 17 چگونه استعلام قیمت سئو را بگیریم؟
  15. 18 میانگین هزینه سئو سایت در سال 1401 چقدر است؟
  16. 19 قیمت سئو سایت های وردپرسی، جوملا و برنامه نویسی شده
  17. 20 تعرفه سئو در seoedu چگونه است؟
  18. 21 سوالات متداول
    1. 22 هزینه سئو سایت چگونه تعیین می شود؟
    2. 23 لیست خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟
    3. 24 مشاوره رایگان قبل از انجام پروژه سئو
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
در حال ثبت رای

هزینه سئو سایت به همراه لیست خدمات

سئو یک پروسه زمان بر و طولانی است که نیاز به صبر زیادی دارد و حتی ممکن است هزینه سئو سایت شما خیلی بیشتر از هزینه های دیگر روش تبلیغاتی شما باشد، اما باید توجه داشته باشید که SEO یک فرآیند سرمایه گذاری است که درآمد از آن بعد از حداقل 6 ماه مشخص شده و شما را شگفت زده خواهد کرد. پس زمانی که شما می خواهید سایت خود را سئو کنید و برای بهینه سازی سایت خود هزینه کنید، قطعا باید کمی صبور باشید.

البته شما باید حواستان را جمع کنید که بودجه ای که خرج می کنید صرف کارها یا بهتر است بگویم کلماتی شود که برای شما آینده بسیار خوبی را داشته باشند و فقط نوشتن محتوا و بالا آمدن در برخی از کلمات سخت قطعا، قرار نیست فروش شما را افزایش دهند پس در انتخاب کلمات کلیدی خود دقت داشته باشید.

اگر به موضوعات سئو علاقمند هستید، پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه آموزش سئو مراجعه کنید.

لیست قیمت سئو

لیست قیمت سئو سایت

باید گفت چیزی به نام لیست قیمت سئو وجود ندارد و شما نمی توانید هیچ جای دنیا تعرفه ای ثابت را با عنوان لیست قیمت سئو پیدا کنید زیرا هزینه های سئو برای سایت های مختلف در حوزه های مختلف متفاوت بوده و نمی توان یک قیمت مشخص برای آن ها در نظر گرفت.

ممکن است یک سایت با هزینه ماهانه 10.000.000 تومان قیمت گذاری شود و ممکن است یک سایت دیگر در حوزه دیگه 100.000.000 تومان قیمت گذاری گردد.

قیمت seo یک سایت بعد از تحقیق و ارائه پروپوزال توسط شخص سئوکار مشخص شده و هزینه های به صورت تفکیک شده ارائه می گردد.

محاسبه هزینه سئو به چه صورت است؟

محاسبه هزینه سئو با توجه به حوزه کاری شما، جایگاه سایت، شرایط و وضعیت که سئو سایت شما دارد انجام می شود. پس گفتن یک هزینه یا مبلغی ثابت کاری دور از اخلاق حرفه ای می باشد.

برخی از کلمات در گوگل هستند که شاید اصلا نیاز نباشد هزینه های هنگفتی برای آن انجام شود یا برعکس شما در حوزه شلوغ و پر زحمت در حال فعالیت هستید، پس قطعا لازم است تا هزینه سئو سایت شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بودجه ای مناسب برای آن در نظر داشته باشید.

اگر تمایل دارید تا از هزینه سئو سایت خود مطلع شوید و بدانید که چه بودجه ای برای آن باید کنار بگذارید، می توانید از طریق شماره تماس زیر با من در ارتباط باشید.

لیست خدمات سئو سایت 

درمورد اینکه چه خدماتی برای یک وبسایت به منظور سئو آن انجام می شود می توان به موارد زیر به صورت خلاصه اشاره کرد.

  • سئو داخلی
    – لینک سازی داخلی
    – تولید محتوا (پیشنهاد میکنیم جهت درک بهتر موضوع تولید محتوا و نحوه سئو آن، به صفحه آموزش سئو محتوا مراجعه نمایید)
    – سئو تصاویر، ویدیو، پادکست
    – به روز رسانی محتوا
    – بهینه سازی عناوین و توضیحات متا
    – بررسی url های سایت
    – بررسی لینک های شکسته و ریدایرکت های غلط
    – تست و آنالیز کلی سایت با ابزارهای حرفه ای و تحلیل تخصصی
  • سئو خارجی
    – لینک سازی خارجی (بک لینک، رپورتاژ آگهی، ساخت PBN)
    – استراتژی لینک سازی خارجی
    – استراتژی سفارش رپورتاژآگهی
  • سئو تکنیکال
    – بهینه سازی سرعت سایت
    – بهینه سازی سورس کد
    – بهینه سازی تصاویر سایت

لیست خدمات سئو بسیار جامع تر و کامل تر از این مواردی است که در اینجا ذکر شده است اما در لیست بالا سعی کردیم مواردی را که بیشتر با آن رو به رو می شوید را بیان کردیم.

تعرفه سئو وردپرس با سایت های اختصاصی متفاوت است؟

تعرفه سئو وردپرس با سایت هایی که از cms اختصاصی استفاده می کنند هیچ تفاوتی ندارد و به نظر من که با هر دو نوع سیستم در پروژه های مختلف کار کرده ام، تمامی فرآیندها به یک صورت بوده و می توانند هزینه ای مساوی داشته باشند.

البته در برخی از موارد لازم است تا تغییراتی در کدهای سیستم های اختصاصی داده شود که مسلما هزینه آن جدای از بحث سئو خواهد بود.

اما در کل کار کردن با وردپرس قطعا راحت تر و ساده تر از سیستم های اختصاصی است و قطعا هزینه های برنامه نویسی و طراحی کمتری خواهد برد. شما حتی می توانید خودتان با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی از آکادمی seoedu به یک طراح و متخصص وردپرس تبدیل شوید و دیگر نگران هزینه های اضافی طراحی سایت خود نباشید.

سئو سایت چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو فرایندی است که با کمک به بهبود وضعیت یک وب سایت سبب ارتقاء رتبه آن سایت در نتایج جستجوموتورهای جستجو می شود. اکثر سایت هایی که در10 نتیجه اول رتبه بندی موتورهای جستجو لیست می شوند، به صورت تصادفی در این لیست رده بندی نشده اند، بلکه با بهره گیری از استراتژی های خاص سئو و کسب رضایتمندی بیشتر، کاربران و بازدیدکنندگان سایت موفق به قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو شده اند.

فرایند بهینه سازی موتور جستجو شامل، سئو درون صفحه ای و سئو خارج از صفحه می شود. سئو درون صفحه ای شامل: برنامه نویسی حرفه ای و بدون خطا، محتوی جذاب و مرتبط یا کاهش زمان بارگیری مطالب، تصاویر و دیگر اقداماتی می شود که در وب سایت انجام می شوند.

سئو خارج از صفحه نیز شامل تنظیم کافی بک لینک یعنی همه پیوندهای ورودی به سایت از سایت های دیگر می شود. گوگل و دیگر موتورهای جستجو تعداد بک لینک بیشتر را نشانه اقتدار و محبوبیت می دانند، هرچه یک وب سایت تعداد بیشتری بک لینک مرتبط با موضوع از وب سایت های معتبر دریافت کند، اعتبار وب سایت نیز بیشتر خواهد بود.

برای دیده شدن در صفحه اول نتایج جستجو موتورهای جستجو یک وب سایت باید همه ویژگی های onpageو offpage را داشته باشد.

میانیگن هزینه سئو سایت در سال 1400

قطعا اگر شما به بازار seo وارد شده باشید و دنبال یک شرکت یا شخص برای سئو وبسایت خود گشته باشید، با قیمت های مختلفی رو به رو شده اید و قطعا برای شما هم سوال بوده که آخر کدام هزینه درست بوده و منصفانه است؟

این موضوع واقعا باعث ناخوشایندی برای مشتریان بوده زیرا هیچ نرخ ثابت و مشخصی برای سئو وجود ندارد و باعث سردرگمی شما می شود.
اما به طور میانگین هزینه سئو یک وبسایت به موارد زیر بستگی دارد که شما می توانید با بررسی آن ها یک قیمت معقول به دست آورید.

این ها اصل و اساس یک پروژه سئو می باشند که شما می توانید با بررسی آن ها به یک قیمت سئو مناسب دست پیدا کنید.

بهینه سازی موتور جستجو چقدر است؟

تقریبا همه مدیران وب سایتی که به دنبال بهبود وضعیت خود در موتورهای جستجو هستند این سوال را از خود می پرسند که هزینه بهینه سازی موتور جستجو چقدر است؟ میزان تلاش سئو برای هر وب سایت با توجه به موقعیت فعلی وب سایت و اهداف آن متفاوت است.

علاوه بر این، سئو یک موقعیت ایستا نیست و باید به صورت مداوم بروز رسانی شود زیرا موفقیت های کوتاه مدت در رتبه بندی موتورهای جستجو می تواند به سرعت منسوخ شود.

بسیاری از صاحبان کسب و کار به خوبی از این مسئله آگاه هستند که سئو می تواند رشد قابل توجهی در میزان فروش آنها ایجاد کند اما با این وجود بودجه سرمایه گذاری در تعداد زیادی از آنها محدود است.

این موضوع بیشتر در مشاغل و کسب کارهای کوچک دیده می شود زیرا آنها تاکنون در بازاریابی آنلاین هیچ گونه سرمایه گذاری انجام نداده اند و ارزش افزوده حاصل از این گونه سرمایه گذاری ها را به رسمیت نمی شناسند.

با این وجود، برای تعیین میزان دقیق سرمایه گذاری در سئو سایت باید سه عنصر اصلی: وضعیت فعلی سایت، هدف و مدت زمان رسیدن به هدف مشخص شوند. با بررسی وضعیت فعلی وب سایت مشخص می شود که آیا بک لینک ها نیازمند تغییرات هستند؟

کلمات کلیدی به چه میزان چستجو و بازدید شده اند؟ قدرت رقبا به چه شکل است آیا سایت در یک بازار رقابتی فعالیت می کند یا یک بازار محلی با رقابت کم؟ تعیین هدف وب سایت یکی از عوامل مهم دیگر در برآورد هرینه های سئو است.

یک اپراتور یا مدیر وب سایت باید دقیقا بداند که چه میزان بودجه مایل به سرمایه گذاری است؟ هر چه مدیران وب سایت ها هدف های بیشتری داشته باشند باید هزینه های بیشتری را نسبت به شخصی که اهداف کمتری دارد بپردازند.

با بررسی اینکه سایت شما برای رسیدن هدف مشخص شده نیازمند چه اقداماتی است و پیدا کردن استراتژی مناسب اگر در وب سایت شما هیچ اقدامی برای بهبود شرایط رتبه بندی انجام نشده باشد، تلاش ارائه دهندگان خدمات سئو برای وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

همچنین اگر در زمینه فعالیت شما رقابت زیادی وجود داشته باشد، هزینه های سئو برای پشتیبانی سایت شما نیز بیشتر است.

در مقابل اگر سایت شما قبلا تا حدودی بهینه شده باشد و از قدرت رتبه بندی خاصی برخوردار باشد، کار متخصصان سئو بسیار راحت تر و کم هزینه تر خواهد بود.

با این وجود مدل صورتحساب ارائه دهنده خدمات نیز در براورد هزینه های سئو اهمیت زیادی دارد و به طور قابل توجهی تاثیر گذار است.

رایج ترین مدل های صورتحساب ارائه دهندگان خدمات سئو

نحوه کار و مدل صورتحساب با توجه به آژانس های سئو یا ارائه دهندگان خدمات سئو می تواند متفاوت باشد به عنوان نمونه برخی از ارائه دهندگان خدمات سئو بر اساس اهداف مشتریان یک قیمت را پیشنهاد می دهند و بعضی دیگر هزینه خدمات بهینه سازی سایت را به صورت ماهیانه تعریف می کنند.

صورتحساب های ثابت با توجه به نرخ های ساعتی/ روزانه

صورتحساب با نرخ های ساعتی/ روزانه معمولا گرانترین نوع صورتحساب است اما انعطاف پذیری زیادی دارد و شما مجبور نیستید برای مدت طولانی به یک قرارداد پایبند باشید.

هزینه های ماهانه سئو

این نوع صورتحساب رایج ترین مدل صورتحساب است، در این نوع صورتحساب ارائه دهندگان خدمات سئو در ازای مبلغی مشخص، مشتریان هر ماه میزان مشخصی خدمات سئو دریافت می کنند. بودجه ثابت ماهانه نسبت به سایر مدل های صورتحساب معقول تر است زیرا سئو یک فرایند با روندی مداوم است.

نرخ ثابت یا هزینه های یکبار مصرف

این نوع صورتحساب در ازای خدمات مشخص شده و یا یک پروژه خاص مثلا راه اندازی مجدد سایت محاسبه می شود.

صورتحساب مبتنی بر عملکرد

این صورتحساب را تنها تعداد محدودی از آژانس های سئو و ارائه دهندگان خدمات در قبال خدمات خود ارائه می دهند، زیرا این مدل صورتحساب با یک دوره انتظار همراه است و ارائه دهنده خدمات سئو در این مدت زمان هیچ وجهی دریافت نمی کند.

صورتحساب مبتنی بر عملکرد در انواع متفاوتی ارائه می شود

پرداخت هزینه به ازای هر کلمه کلیدی: در این نوع صورتحساب مشتریان بر اساس نمایش کلمات کلیدی از قبل توافق شده، به ارائه دهنده خدمات خود هزینه مشخصی را پرداخت می کنند.

به عنوان مثال: مشتریان برای ظاهر شدن سایت در صفحه اول نتایج جستجو در یک مدت مشخص یک هزینه ثابت و 20 درصد کاهش هزینه برای هر موقعیت نزول صفحه را متقبل می شوند. در واقع در این مدل صورتحساب مشتریان تا زمانی که در لیست نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرند هزینه پرداخت می کنند.

پرداخت به ازای هر بازدید کننده: این صورتحساب می تواند به عنوان جایگزین صورتحساب به ازای هر کلمه کلیدی مورد استفاده قرار بگیرد. و معمولا هزینه ثابتی به ازای هر بازدید از سایت دارد.

پرداخت به ازای هر درخواست/ فروش محصولات یا خدمات: اپراتورهای وب سایت به ازای هر واحد فروش مبلغی از قبل تعیین شده را به ارائه دهنده خدمات seo متقبل می شود.

در پایان بهتر است که شما برروی تجارت اصلی خود تمرکز کنید و بهینه سازی سایت خود را به ارائه دهندگان خدمات seo بسپارید، زیرا یک وب سایت به بروزرسانی منظم نیاز دارد و این به معنای صرف زمانی است یک کارافرین می تواند هدف مند تر روی آن سرمایه گذاری کند همچنین از آنجایی که هر چه یک وب سایت به صورت حرفه ای اداره شود احتمال بازگشت سرمایه آن بیشتر است، پس بهتر است که بهینه سازی سایت خود را به متخصصان سئو بسپارید.

قیمت سئو سایت چگونه تعیین می شود؟

یکی از موارد و نکاتی که درمورد سئو سایت های مختلف وجود دارد، بحث تعیین قیمت سئو سایت می باشد.

زیرا در حوزه سئو، هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد و هر کسی با توجه به تجربه، میزان اطلاعات و همینطور سختی حوزه، تعرفه سئو را مشخص می کند.

برای همین می توان گفت هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد. اما خوب باید در نظر داشت که در هر سطح و رده کاری باید انصاف را در نظر گرفت و متوجه آن بود که آیا این قیمت سئو مناسب و واقعا ارزش سرمایه گذاری دارد یا اینکه نه!

برای همین بهتر است برای تعیین قیمت پروژه سئو سایت، پروپوزال دریافت کنید و سپس درمورد آن تصمیم گیری نمایید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را چطوری مدیریت کنیم؟

برای اینکه بتوانید هزینه بالا آمدن به صفحه اول گوگل را کاهش دهید یا به قولی مدیریت کنید، می توانید بخشی از فرآیند سئو را یاد گرفته و خودتان اجرا کنید. برای مثال شما می توانید بخش سئو خارجی سایت خودتان را انجام دهید، یا بخش سئو داخلی یا همینطور تولید محتوا را خودتان برای سایتتان انجام دهید.

با توجه کردن به این موارد و اجرای پروژه ها توسط خودتان می توانید هزینه سئو سایت خود را شدیدا کاهش دهید.

یکی از بخش های بسیار مهم سایت تولید محتوا می باشد. شما می توانید سفارش تولید محتوا خود را با کمترین هزینه ممکن به تیم seoedu بسپارید. ما بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت به شما ارائه می دهیم.

قیمت و هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟

سئو یک نوع استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است که بسیاری از کسب و کارها برای افزایش رتبه سایت خود از آن استفاده می کنند. از مزیت های این کار می توان به هدایت ترافیک، افزایش نرخ فروش و ROI پایین آن اشاره کرد. معمولا مدت زمان این فرآیند برای هر سایتی متفاوت بوده و می تواند در طول 3 الی 15 ماه به نتیجه برسد. سئو در مسیر خود، علاوه بر بهبود سایت برای موتورهای جستجو، آن را از نظر رابط کاربری، برندینگ و مارکتینگ نیز ارتقا می دهد.

در این میان یکی از مهم ترین موضوعاتی که بسیاری از صاحبان کسب و کار نگران آن هستند، هزینه سئو سایت است. همانطور که می دانید، سئو یک مجموعه پیوسته از اقداماتی است که هر بخش از آن نیاز به بودجه متفاوتی دارد. برآیند این هزینه ها، هزینه نهایی سئو سایت را تعیین خواهد کرد. در معرفی این بخش ها برای تعیین هزینه سئو سایت می توان گفت:

نکته: سرچ کنسول، مهم ترین پلتفرم برای بررسی مشکلات تکنیکال و سئو داخلی هر سایت است که به صورت مداوم پلتفرم شما را بررسی می کند. شما می توانید با دوره آموزش سرچ کنسول به صورت کامل بر گزارش ها و ترفندهای استفاده از آن مسلط شوید.

یکی از ترفندهای بسیار مهم برای دستیابی به رتبه های برتر گوگل، تولید محتوای سئو شده و کامل است. برای این کار، تمامی نکاتی که لازم است در دوره آموزشی زیر توضیح داده شده اند که می توانید آن را از لینک زیر تهیه کنید:

مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت سئو خارجی سایت چیست؟

همانطور که در تیتر قبل تاکید کردیم، بخش آف پیج سهم بسیار زیادی در هزینه سئو سایت دارد. به طور کلی، برای تخمین قیمت پروژه سئو سایت در این قسمت، می بایست به حوزه ای که در آن قرار گرفته اید و رقبای آنها توجه کنید. به عنوان مثال چند فاکتور مهم در تعیین این هزینه ها عبارتند از:

از آنجایی که هزینه رپورتاژها بسیار بالا است، تولید یک محتوای جذاب و افزایش تاثیر آن بسیار مهم می باشند. ما به شما دوره آموزشی رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می کنیم که به صورت فشرده تمام نکات لازم برای تولید محتوا و نیز نحوه انتشار آن را آموزش می دهد.

شما می توانید راهنمایی های کامل راجع به بخش بک لینک سازی و درج آنها را در صفحه آموزش سئو خارجی مطالعه کنید.

فاکتورهای مهم در تعیین هزینه سئو خارجی سایت

آشنایی با شیوه های مختلف قیمت گذاری در سئو

روش های مختلفی برای تخمین هزینه سفارش خدمات بهینه سازی و ارائه لیست قیمت سئو وجود دارند که به طور خلاصه عبارتند از:

نکته: توجه کنید تعرفه سئو کلمات کلیدی در هر حوزه ای منحصر به فرد خواهد بود.

شیوه های قیمت گذاری سئو سایت

منظور از قیمت گذاری هزینه سئو براساس نوع سایت چیست؟

تا این قسمت، تقریبا تمام فاکتورهای مهم برای تعیین هزینه سئو سایت توضیح داده شدند. با این وجود، ممکن است برخی از کاربران، آیتم “نوع سایت” را نیز در بین فاکتورهای موثر بر قیمت گذاری سئو مشاهده کرده باشند. اما نوع سایت چه تاثیری بر قیمت گذاری سئو خواهد داشت؟

پروسه سئو برای سایت ها با کاربری های مختلف، در برخی قسمت ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال، در سایت های فروشگاهی، تمرکز سئوکار بر روی بهینه سازی صفحات محصول و دسته بندی ها است تا در کنار آن، نرخ تبدیل مشتریان افزایش یابد. اما در پلتفرم هایی که به عنوان سایت های شرکتی ساخته شده اند، سئوکار تلاش می کند برندینگ را در اولویت قرار داده و مجموعه را در حوزه ای که فعالیت می کند، به مخاطبان بیشتری معرفی نماید. بنابراین هدف نهایی جذب ترافیک بالاتر خواهد بود.

رسیدن به این اهداف متفاوت، هرکدام شیوه های خاصی دارند. به همین جهت راه های رسیدن به آنها نیز با هزینه های مختلفی انجام خواهد شد.

نکته: یکی از خدماتی که مجموعه ما در کنار سئو انجام می دهد، طراحی سایت است. تیم طراحی ما با تکیه بر آموخته هایی که حاصل آموزش سئو داخلی و تکنیکال است، از آنها به عنوان یک مکمل در طراحی سایت استفاده خواهد کرد. به طور قطع طراحی سایت استاندارد قادر است هزینه های سئو شما را تا حد خوبی کاهش داده و مدت زمان آن را کمتر کند. شما می توانید برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود، از این سرویس ها در مجموعه سئو ادیو استفاده نمایید.

قیمت سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟

در غالب پروژه های سئو، سفارش های بهینه سازی سایت های فروشگاهی بیشتر از همه دیده می شود. به همین خاطر پرسش های بسیار زیادی در مورد هزینه سئو در این گونه سایت ها وجود دارند. فاکتورهای مهمی که می توانند تعیین کننده هزینه سئو سایت های تجاری آنلاین باشند، عبارتند از:

این موارد در کنار فاکتورهایی که در بخش قبل بیان کردیم، می توانند نقش موثری در سئو سایت شما داشته باشند. در صورتی که قصد سفارش خدمات سئو سایت فروشگاهی را دارید، می توانید با مراجعه به صفحه سئو سایت فروشگاهی SEOEDU، با روند کار و جزئیات بیشتر آن آشنا شوید.

نکته: شما می توانید مدت زمان ROI (نرخ بازگشت) هزینه سئو سایت را در اینفوگرافیک زیر برای سایت ها با موضوعات مختلف مشاهده کنید.

نرخ بازگشت سرمایه گذاری برای سئو در سایت های مختلف

چگونه استعلام قیمت سئو را بگیریم؟

برای استعلام قیمت سئو سایت می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که عبارتند از:

میانگین هزینه سئو سایت در سال 1401 چقدر است؟

نرخ متداولی که برای هزینه سئو سایت در سال 1401 درنظر گرفته شده است، تا حد بسیار زیادی به حوزه کاری شما وابسته می باشد. اما می توان میانگین بازه قیمتی را در حدود 3 الی 25 میلیون تومان را درنظر گرفت. این هزینه ها، تنها برای ارائه خدمات سئو داخلی، تکنیکال، تا حدی سئو خارجی و نیز مشاوره سئو درنظر گرفته شده اند. علاوه بر این موارد، لازم است به تعرفه هایی که برای بک لینک سازی و تولید محتوا نیاز خواهید داشت نیز بپردازیم. با درنظر گرفتن این موارد، می توان گفت بازه قیمتی برای سئو کامل یک سایت از 10 الی 50 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

یکی از مقرون به صرفه ترین راهکارها برای سئو سایت، یادگیری آن است. شما می توانید با گذراندن یک دوره آموزشی جامع در کنار منتورینگ سئو، به عنوان یک کارشناس حرفه ای اقدام به بهینه سازی سایت خود نمایید. با فراگیری مطالب آموزشی در این آموزش و تجربه عملی در دوره منتورینگ سئو، قادر خواهید بود از پروژه های سئو نیز کسب درآمد کنید. ما به شما یکی از کامل ترین دوره های آموزشی سئو در ایران را معرفی می کنیم که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید:

قیمت سئو سایت های وردپرسی، جوملا و برنامه نویسی شده

تاکنون CMSهای مختلفی برای طراحی سایت و انتشار محتوا ارائه شده اند که پرطرفدارترین آن ها در ایران، وردپرس، جوملا و نیز سایت های برنامه نویسی می باشند. جهت تخمین هزینه قیمت سئو سایت جوملا و وردپرسی، فاکتورهای زیر را درنظر داشته باشید:

در سایر موارد، هزینه سئو در این نوع سایت ها مطابق با فاکتورهایی است که در قسمت های قبل عنوان کردیم. همچنین برای قیمت سئو سایت های برنامه نویسی نیز می توان گفت:

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت سئو سایت وردپرسی

تعرفه سئو در seoedu چگونه است؟

خدمات سئو سایت و بهینه سازی آنها، مهم ترین سرویسی است که در مجموعه SEOEDU ارائه می شود. به همین خاطر برحسب درخواستی که کارفرما خواهد داشت، پلن های مختلفی درنظر گرفته شده اند تا قیمت های ارائه شده متناسب با بودجه او باشد. شما می توانید برای آگاهی از هزینه سئو سایت در سئو ادیو از روش های زیر اقدام کنید:

پس از ارسال درخواست یا برقراری تماس، مجموعه ما راهنمایی های لازم برای آنالیز سایت، رقبا و ارائه یک تعرفه منصفانه را انجام می دهند. همچنین شما می توانید برای آگاهی از نحوه ارائه خدمات سئو ادیو، به صفحه خدمات سئو مراجعه کنید.

قیمت گذاری پروژه سئو در مجموعه سئو ادیو

سوالات متداول

هزینه سئو سایت چگونه تعیین می شود؟

باید گفت هزینه ثابتی برای سئو وجود ندارد و با توجه به هر حوزه و هر سایت و مقدار فعالیتی که روی یک سایت انجام می شود هزینه آن مشخص می گردد. در صورتی که می خواهید هزینه پروژه سئو خود را بدانید از طریق واتساپ به شماره 09130904084 در ارتباط باشید.

لیست خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟

باید گفت خدماتی که برای سئو یک سایت انجام می شود به طور کلی به سه دسته سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال می شود که هر کدام از این دسته ها خود شامل چندین زیر شاخه شده که در محتوای همین صفحه به طور کامل توضیح داده شده است.

مشاوره رایگان قبل از انجام پروژه سئو

شما می توانید قبل از اینکه برای پروژه سئو خود کاری انجام بدهید با متخصصین seoedu در ارتباط بوده و هرگونه سوالی در مورد پروژه خود داشتید از ما بپرسید.

خروج از نسخه موبایل