جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش طراحی سایت > طراحی سایت نمایشگاه خودرو + بررسی نکات، ویژگی ها، قالب ها و بهترین نمونه ها

طراحی سایت نمایشگاه خودرو + بررسی نکات، ویژگی ها، قالب ها و بهترین نمونه ها

سپتامبر 8, 2024
ارسال شده توسط هادی مرادی
آموزش طراحی سایت
معرفی طراحی سایت نمایشگاه خودرو
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 نمایشگاه خودرو چیست و چه اهدافی دارد؟
    1. 2 آشنایی با انواع نمایشگاه خودرو
  2. 3 آشنایی با وب سایت نمایشگاه خودرو
  3. 4 وب سایت نمایشگاه خودرو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  4. 5 منظور از طراحی سایت نمایشگاه خودرو چیست؟
  5. 6 انواع سایت نمایشگاه خودرو کدامند؟
  6. 7 نکات مهم در طراحی سایت نمایشگاه خودرو که باید بدانید!
  7. 8 بهترین قالب ها برای طراحی سایت نمایشگاه خودرو چیست؟
    1. 9 قالب جی نیوز
  8. 10 قالب Kiaro
    1. 11 قالب Auto Club
    2. 12 قالب فروشگاهی Zota
    3. 13 قالب لیموزین – Limme
  9. 14 معرفی نمونه سایت ها برای الگوگیری در طراحی سایت نمایشگاه خودرو
    1. 15 باما
    2. 16 همراه مکانیک
امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

طراحی سایت نمایشگاه خودرو یکی از انواع درخواست هایی است که می توانید هم اکنون در وب سایت SEOEDU آن را با تیم طراحی ما در میان بگذارید. با توجه به اینکه طراحی یک پلتفرم آنلاین برای اطلاع رسانی و ثبت نام شرکت کنندگان برای نمایشگاه داران مهم است، می خواهیم در این مقاله راجع به طراحی سایت نمایشگاه خودرو صحبت کنیم.

همچنین اگر شما به عنوان یک طراح سایت هستید، این مقاله برای شما مفید است؛ چراکه اطلاعات بسیار خوبی در مورد این نوع کسب و کارها و نیز روش طراحی، نکات و بهترین قالب ها برای آن را بیان کرده ایم. پس حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نمایشگاه خودرو چیست و چه اهدافی دارد؟

آشنایی با نمایشگاه خودرو

خودرو، یکی از لوازم مهم برای همه افراد که بسیاری آن را به دید یک کالای سرمایه ای نیز حساب می کنند. این ماشین که امروزه داشتن آن نشانگر غنی بودن وضعیت اقتصادی و داشتن سرمایه خانواده ها است، به شیوه های مختلفی قابل تهیه می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها، شرکت در طرح های فروش و یا از طریق فروش کالاهای دست دوم، برای خرید آن اقدام کنید.

نمایشگاه خودرو، جایی است که می توانید برای انعقاد قرارداد و خرید خودروهای جدید، کارکرده و معاملات آن اقدام نمایید. در واقع جایی است که خریدار را به فروشنده متصل می کند. فردی که متولی برگزاری است، با انعقاد قرارداد، کمیسیون خود را برمی دارد. این کسب و کارها به عنوان پلتفرم های واسط شناخته می شوند. بدین معنا که شما به صورت مستقیم با کارخانه سازنده یا شرکت فروشنده اصلی سروکار ندارید. بلکه شخص یا اشخاصی برای مبادله خودرو با شما اقدام می کنند.

نکته: به نمایندگی خودرو، Car dealership و به نمایشگاه خودرو، Car showroom گفته می شود.

سابقه شکل گیری نمایشگاه های خودرو به سال 1898 میلادی در ایالات متحده بازمی گردد. برگزاری این نمایشگاه ها می تواند هم به صورت شخصی و لوکال در یک منطقه و یا بین المللی در سطح جهانی عرضه شود. معمولا کسانی که بودجه بالایی دارند، می توانند در نمایشگاه های بین المللی مشهور مانند نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت یا پاریس یا لس آنجلس، برای خرید ترندترین و بهترین مدل ها اقدام کنند.

نمایشگاه خودرو همچنین برای نمایش آخرین و بهترین محصولات از شرکت های مختلف در سراسر جهان نیز برگزار می شود.

آشنایی با انواع نمایشگاه خودرو

معرفی انواع نمایشگاه خودرو

همچنین در طراحی سایت نمایشگاه خودرو باید انواع نمایشگاه های ماشین را نیز درنظر بگیرید که عبارتند از:

  • نمایشگاه ماشین های سبک: انواع ماشین ها در مدل های تیبا، پراید، پژو و ماشین های سواری دیگری که مورد استفاده عموم مردم است، در این نمایشگاه به فروش می روند.
  • نمایشگاه ماشین های سنگین و نیمه سنگین: از جمله ماشین ها در این بخش می توان به تریلی، کامیون، کمپرسی که معمولا در بخش حمل و نقل و فعالیت های اقتصادی خاص ارائه می شوند.
  • نمایشگاه ماشین های راه سازی: در این نمایشگاه، شاهد استفاده از ماشین آلات راه سازی هستیم که شامل بولدوزر، تراکتور، بیل مکانیکی و غیره است که عمدتا دارای کاربرد صنعتی هستند.

حال که به صورت کامل با این نوع کسب و کار آشنا شدیم، با ما همراه باشید تا کم کم راجع به طراحی سایت نمایشگاه خودرو صحبت کنیم.

آشنایی با وب سایت نمایشگاه خودرو

آشنایی با وب سایت نمایشگاه خودرو

حال این سوال مطرح می شود که وب سایت نمایشگاه خودرو چیست؟ وب سایت های نمایشگاه خودرو، پلتفرم های اینترنتی هستند که می توانید به کمک آنها برای عرضه ماشین های خود در فضای مجازی اقدام کنید. با توجه به آمارها در سال 2021، در حدود بیش از 50% (برخی تا 71% را گفته اند) از کسب و کارهای کوچک، دارای وب سایت می باشند.

وب سایت های نمایشگاه خودرو می توانند برای نمایش اتومبیل ها به کار گرفته شوند. این نوع وب سایت ها با داشتن یک URL، قابل دسترسی از طریق گوشی های هوشمند و یا کامپیوترها هستند. شما می توانید کارکردهای مختلفی را با این وب سایت داشته باشید که به شرح زیر هستند:

  • فروش محصولات: یکی از ویژگی های خوب طراحی سایت نمایشگاه خودرو آن است که می توانید از طریق آن برای فروش محصولات خود اقدام کنید. در این حالت شما می توانید شما می توانید قیمت را درج کرده و امکان فروش را به صورت یکجا یا در چند پرداخت داشته باشید.
  • ارائه مشخصات محصول: مورد دیگری که می توانید از وب سایت های نمایشگاه خودرو مدنظرتان داشته باشید، درج کاتالوگ و مشخصات محصول در آن است. این نوع پلتفرم امکان ثبت انواع محتوای متنی، ویدیویی یا تصویری را در خود دارد. در نتیجه می توانید کاتالوگ هایی را از محصولات خود در این وب سایت ثبت کنید تا خوانندگان دید کاملی از محصولاتی که شما عرضه می کنید، داشته باشند.
  • اطلاع رسانی ها: یکی دیگر از ساده ترین کارکردهایی که می توانید با طراحی سایت نمایشگاه خودرو داشته باشید، اطلاع رسانی است. این امکان وجود دارد که شما بتوانید تاریخ روزهایی را که نمایشگاه های خود را برگزار می کنید و یا محصولات خود را در دیگر نمایشگاه ها انتقال می دهید، در این وب سایت ذکر کنید. در این حالت، مشتریان ثابت شما می توانند برای دیدن مدل ها و خرید آنها به این رویدادها در زمان مناسب بیایند.

کارکردهای دیگری نیز با طراحی سایت نمایشگاه خودرو وجود دارند. مثلا می توان به ساخت فرم، دریافت شماره تلفن از افرادی که علاقمند هستند و یا لینک کردن شبکه های اجتماعی شما، معرفی کامل تاریخچه و راه های ارتباطی تان و غیره. همگی این موارد می توانند از طریق یک وب سایت در دسترس شما باشند.

وب سایت نمایشگاه خودرو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی های وب سایت نمایشگاه خودرو

قدم اول در طراحی سایت، چه برای یک فروشگاه اینترنتی یا شخصی و هر نوع دیگر، آن است که با ویژگی های پلتفرم های مشابه شان آشنا شوید. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین دیزاین را برای مشتری خود انجام دهید. با توجه به این موضوع، اکنون می خواهیم ویژگی هایی که یک وب سایت نمایشگاه خودرو دارد را به شما معرفی کنیم که در این رابطه می توان گفت:

  • دیزاین جذاب و مناسب: اولین موردی که باید به آن توجه شود، دیزاین این وب سایت است. بدین معنا که شما باید طرح وب سایت خود را که حاصل از ترکیب انواع رنگ ها، پترن ها، عناصر، اسلایدرها، دکمه ها و غیره است را به گونه ای کنار هم بچینید که فضای جذابی را ارائه کند. در این حالت است که می توانید دیزاین سایت خود را به شدت جذاب کرده و این موضوع است که باعث می شود تا اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید. معمولا استایل سایت های نمایشگاهی به گونه ای است که از رنگ های مشکی یا طرح های لوکس در آن به شدت استفاده می شود. هرچقدر نمایشگاه دار دارای اعتبار و قدرت بالاتری باشد، دیزاین سایت باشکوه تر است.
  • سرعت بالا: معمولا افرادی که مخاطب شما هستند و غالب کسانی که در جامعه اند، صبر کمی داشته و می خواهند به سرعت به آنچه بر مبنای دل هایشان است برسند. در این حالت شما می بایست سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که سرعت بالایی داشته باشد. این موضوع در هر نوع سایت، به ویژه سایت های خدماتی و فروشگاهی مهم است. چراکه اولین فیدبک مثبت را در ذهن مخاطب ایجاد می کند و شما را به عنوان یک مرجع معتبر با کیفیت پلتفرم های معاملاتی بالا معرفی خواهد کرد.
  • دیزاین منحصر به فرد: شما به عنوان کسی که نمایشگاه دار اتومبیل و خودرو هستید، باید سایت خود را متفاوت از سایت های فروشگاهی طراحی کنید. دیزاین سایت شما نباید حالت یک فروشگاه لباس، سوپرمارکت یا غیره را داشته باشد. شما نیاز دارید تا صفحات محصول خود را به گونه ای طراحی کنید که اطلاعات کامل از محصول ارائه شوند. از آنجایی که اتومبیل از بخش های بسیار زیادی تشکیل می شود، باید پارامترهای مختلفی را در صفحه محصول به عنوان مشخصات کالا تعریف کنید. اگر کالای دست دوم به فروش می رسانید، باید ویدیو و مشکلات مربوطه را ذکر کنید.
  • ابزارک های اختصاصی: یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در سایت های نمایشگاه خودرو در نظر بگیرید، ابزارک ها و پنل های اختصاصی است که باید به آن اضافه کنید. مثلا می توان به upper header یا ماشین حساب قیمت خودرو، اسلایدر صفحه اصلی، فیلترهای قیمت و غیره اشاره کرد. همچنین در انتهای سایت باید آدرس، شماره های ارتباطی و نیز مجوزهای کسب و کار شما یا فعالیت در فضای مجازی درج شوند.

توجه کنید که طراحی سایت املاک و یا طراحی سایت فیلم و سریال جزو مهارت هایی است که نیاز به دانش عمیق برنامه نویسی برای ارائه فیچرها و ارائه عناصر اختصاصی دارد.

منظور از طراحی سایت نمایشگاه خودرو چیست؟

آشنایی با طراحی سایت نمایشگاه خودرو

طراحی سایت نمایشگاه خودرو یک پروسه است که در آن، می توانید برای دیزاین و راه اندازی یک پلتفرم اینترنتی اقدام کنید. این نوع سکوها می توانند هم در کوتاه مدت و یا بلند مدت طراحی و پیاده سازی شوند که به روش های زیر قابل اجرا می باشند:

  • وردپرس: شما می توانید طراحی سایت نمایشگاه خودرو را با سیستم مدیریت محتوای وردپرسی طراحی کنید. این نوع پلتفرم معمولا برای دیزاین های ساده تا متوسط و حتی نسبتا پیچیده نیز به کار می رود. مزیتی که طراحی سایت نمایشگاه خودرو با وردپرس دارد، آن است که شما می توانید وب سایت ها را به کمک آن در مدت زمان کمتری تولید کنید. این مزیت باعث شده تا هزینه نهایی کار هم کمتر شود.
  • برنامه نویسی: مدل دیگری که معمولا به تخصص و زمان بسیار بیشتری نیاز دارد، برنامه نویسی است. در این حالت شما می توانید سایت را تماما به همان شکلی که مدنظر دارید، ایجاد کنید. در راه اندازی سایت های برنامه نویسی، این امکان وجود دارد که بتوانید فیچرها و امکانات مختلفی را به سایت خود اضافه کنید. از سوی دیگر، شما این امکان را دارید که سایت خود را کاملا شخصی سازی کنید. با این حال مهم است که بدانید، طراحی سایت برنامه نویسی نیاز به تیم های متخصص، زمان و هزینه بسیار بالایی دارد.

مجموعه خدمات طراحی سایت نمایشگاه خودرو با وردپرس هم اکنون در وب سایت SEOEDU قابل ارائه است. کاربران می توانند با ثبت درخواست طراحی سایت در یزد و دیگر شهرها، از دیزاین های سئو محوری که در این مجموعه ارائه می شود، استفاده کنند.

انواع سایت نمایشگاه خودرو کدامند؟

آشنایی با انواع سایت نمایشگاه خودرو

توجه کنید که طراحی سایت نمایشگاه خودرو می تواند در چند مدل قابل اجرا باشد. در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • سایت مجله ماشین: نوعی از وب سایت است که تولید محتوای مداوم در حوزه خودرو و فروش را ارائه می دهد. معمولا کسانی که می خواهند در یک حوزه به یک مرجع تبدیل شوند، این چنین سایت هایی را طراحی می کنند.
  • سایت فروشگاهی و آگهی: یکی دیگر از انواع سایت ها که در زمینه طراحی سایت نمایشگاه خودرو ارائه می شود، پلتفرم هایی است که فروشگاهی هستند و یا آگهی های فروش را ارائه می دهند. در این حالت شما می توانید خودروهای خود و یا دیگران را ارائه کنید. این نوع سایت ها با دریافت یک کمیسیون، امکان رساندن خریدار به فروشنده را دارند.
  • سایت های نمایشگاهی و اطلاع رسانی: در مدل دیگر، پلتفرم هایی هستند که صرفا برای اطلاع رسانی رویدادها طراحی می شوند. آنها می توانند مرجعی برای اطلاع رسانی نمایشگاه هایی که برگزار می شوند و یا ثبت نام شرکت های مختلف باشند و به یک پلتفرم میزبان برای برگزاری نمایشگاه ها تبدیل شوند. مثلا می توانند امکانات برگزاری یک نمایشگاه را برای اشخاص مختلف ارائه کرده تا نمایشگاه خود را برگزار کنند.

هرکدام از این سایت ها به نوبه خود، نیاز به امکانات مختلفی دارد.

نکات مهم در طراحی سایت نمایشگاه خودرو که باید بدانید!

نکات طراحی سایت نمایشگاهی

در طراحی سایت نمایشگاه خودرو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ این پرسش مهم ممکن است برای شما که طراح هستید و یا صاحبین این چنین بیزینسی می باشید، مطرح شده باشد. به همین خاطر می خواهیم چند مورد از نکات مهم را در این قسمت برایتان مطرح کنیم.

  • در قسمت نخست باید بدانید که اسلایدرها یکی از مهم ترین اِلمان هایی هستند که در طراحی سایت های نمایشگاهی درنظر گرفته می شوند. این موضوع بدین جهت مهم است که شما از طریق این عناصر است که می توانید محصولات خود را به دیگران نمایش دهید. اسلایدرها باید به گونه ای طراحی شده باشند که دارای استایل جذابی بوده و از سوی دیگر، قابلیت فیلتر شدن و نمایش محصولاتی که مدنظر صاحب وب سایت است را داشته باشند.
  • نمایش دسته بندی ها و افزودن فیلترها یکی دیگر از فیچرهایی است که در طراحی سایت های نمایشگاه خودرو روی آن تاکید بسیاری می شود. شما باید خودروها را در انواع مختلفی طبقه بندی کنید. سپس با توجه به دسته بندی آنها، فیلترهایی را برای نمایش محصولات ارائه دهید. مثلا کالاهای ثبت شده در سایت را براساس قیمت، برند، رنگ، از نظر اینکه کارشناسی شده یا نه و مواردی از این قبیل، طبقه بندی کنید.
  • از آنجایی که بیشتر صاحبین این نوع کسب و کارها به عنوان کارشناس و یا مشاور خریدار نیز فعالیت می کنند، باید قسمتی را برای این مورد نیز اضافه کنید. در این حالت شما باید فرم مشاوره را با امکان رزرو نوبت به سایت اضافه نمایید. البته انجام این کار صرفا در زمانی صورت می گیرد که مشتری آن را بخواهد.
  • بخش مقالات و اخبار نیز جزو اصلی ترین قسمت های طراحی سایت نمایشگاه خودرو و هر وب سایت دیگر است. چراکه می تواند پلتفرم شما را زنده نگه دارد، به سئو آن کمک کرده و در صورتی که مدام در آن فعالیت کنید، سایت شما را به مرجع اطلاعاتی تبدیل نماید.
  • همانند غالب سایت های دیگر، شما باید برای یک پنل کاربری برای ثبت معاملات نیز اقدام کنید. هرچقدر که سایت ها رسمی تر باشند، ارائه یک پنل کاربری منظم تر و جذاب تر بسیار مهم می باشد.

بهترین قالب ها برای طراحی سایت نمایشگاه خودرو چیست؟

بهترین قالب ها برای طراحی سایت ماشین

حال به عنوان طراح و کسی که در زمینه طراحی سایت نمایشگاه خودرو فعالیت می کنید، ممکن است این سوال مطرح شود که از چه قالبی برای راه اندازی این سایت ها در محیط وردپرس استفاده کنیم؟ در این خصوص می توان به چند مورد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

قالب جی نیوز

اگر قصد دارید صرفا در حوزه ارائه اخبار مربوط به ماشین فعالیت کنید، قالب جی نیوز و یا نمونه مشابه آن یعنی جنه می توانند مناسب باشند. این تم ها برای ایجاد یک مجله ساخته شده اند که از نظر سئو و سرعت نیز رتبه بسیار خوبی دارند.

قالب Kiaro

یکی از قالب هایی که می توانید برای ایجاد یک دایرکتوری از آن استفاده کنید، قالب کیارو نام دارد. این قالب، فروش نسبتا کمی را تجربه کرده است و به همین دلیل دیزاین آن جذاب تر و نوتر می باشد.

این قالب دارای دو صفحه اصلی جذاب بوده و با تکنولوژی HTML، CSS3، جی کوئری ساخته شده و از بوت استرپ 4 پشتیبانی می کند.

قالب Auto Club

بیشتر قالب هایی که برای فروش ماشین طراحی شده اند، خارجی هستند و نیازی به فارسی سازی و شخصی سازی دارند. شما می توانید قالب دیگری به نام Auto Club را نیز مدنظر قرار دهید. در این مدل قالب، اسلایدرها و دیزاین ها به صورت صاف و بدون حاشیه طراحی شده اند که بهتر است کمی روی CSS آن کار کنید.

قالب فروشگاهی Zota

اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی با دیزاین نسبتا جذاب طراحی کنید، می توانید به سراغ این قالب فروشگاهی بروید. این تم وردپرسی از صفحه ساز المنتوری استفاده می کند و دارای 8 دموی جذاب است. اگر در بخش فروش لوازم خودرو نیز فعال هستید، بد نیست این قالب را مدنظر قرار دهید.

قالب لیموزین – Limme

برای کسانی که به دنبال اجاره دادن ماشین ها و خودروهای خود هستند، قالب لیموزین را توصیه می کنیم. این تم وردپرسی برمبنای ووکامرس و المنتور طراحی شده که دارای پنل مدیریت قدرتمند و نیز مستندات کامل برای راهنمایی کاربر است.

معرفی نمونه سایت ها برای الگوگیری در طراحی سایت نمایشگاه خودرو

بهترین سایت ها برای الگوگیری

برای آنکه بتوانید طراحی سایت نمایشگاه خود را با دیزاین پخته تری انجام دهید، می خواهیم 2 نمونه از بهترین سایت ها در این بخش را معرفی کنیم که عبارتند از:

باما

یکی از سایت هایی که توانسته است دیزاین نسبتا خوبی را برای فروش انواع خودرو ارائه کند، باما نام دارد. این پلتفرم به خوبی روی سئو سایت خود کار کرده است و اگر به وب سایت آن نیز وارد شوید، به دلیل طراحی مینمال و ساده، کاربر سردرگم نمی شود. همچنین در همان صفحه اول، یک فیلتر قیمت قرار داده است که این نشان می دهد فیلترها چقدر در طراحی سایت های نمایشگاه خودرو مهم هستند.

همراه مکانیک

شاید بتوان بهترین نمونه از طراحی سایت نمایشگاه خودرو در ایران را همراه مکانیک دانست که تمام ویژگی های یک سایت فروشگاه خودرو را ارائه می دهد. این نوع سایت دارای اسلایدر، بنرها و آیکون های مختلف برای هدایت کاربران به صفحات گوناگون و مهم سایت، فیلتر نمایش خودروهای فروشگاهی جدید و یا با پیشنهاد ویژه، فیلتر خودرو بر اساس قیمت، آیکون برندهای خودرو، اسلایدر پست ها و نیز قسمت فوتر برای ارائه اطلاعات تکمیلی راجع به این مجموعه و درج لینک های مهم است.

قبلی چگونه در گوگل مپ رتبه یک باشیم؟ + 10 ترفند افزایش رتبه آن
بعدی با این برنامه هوش مصنوعی چهره، شکل صورت خود را عوض کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=27263
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ