جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > شبکه های اجتماعی > راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید

راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید

می 3, 2025
ارسال شده توسط هادی مرادی
شبکه های اجتماعی
روش خرید و فروش اکانت اینستاگرامی
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 آشنایی با پیج اینستاگرامی
  2. 2 دلایل خرید و فروش پیج های اینستاگرامی چیست؟
    1. 3 افزایش شهرت و اعتبار
    2. 4 تعامل با عموم جامعه
    3. 5 درآمدزایی
  3. 6 خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
    1. 7 آشنایی با قیمت گذاری صحیح
    2. 8 به کیفیت فالوورهای پیج هدف دقت نمایید
    3. 9 به سابقه پیج اینستاگرامی دقت نمایید
    4. 10 بررسی میزان تعامل و اینگیجمنت پیج
    5. 11 بررسی میزان وفاداری کاربران به محتوای صفحه
    6. 12 بررسی سابقه و اعتبار پیج
    7. 13 عدم وجود سابقه بلاک یا ریپورتی
  4. 14 روش های ایمن برای معامله پیج های اینستاگرامی
امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

در ادامه این مقاله، سعی می کنیم روند خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید را برای شما بیان کنیم. تهیه یک اکانت اینستاگرامی با اهداف مختلفی اعم از دسترسی به یک کانال با تعامل بیشتر، افزایش فروش و برند مارکتینگ انجام می شود. با این حال مهم است که به سراغ چه پیج هایی می روید. در ادامه مطلب، تلاش کرده ایم نکاتی که باید برای شناسایی یک پیج اینستاگرامی خوب را در نظر بگیرید، معرفی کرده و روند انجام این نوع معاملات را بیان کنیم.

آشنایی با پیج اینستاگرامی

آشنایی با پیج اینستاگرامی

یکی از اصطلاحاتی که ممکن است شما هم در هنگام فعالیت در فضای مجازی شنیده باشید، پیج اینستاگرامی است. قبل از اینکه بخواهیم راجع به خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید صحبت کنیم، بد نیست با این اصطلاح آشنا شوید. در این خصوص باید گفت:

  • منظور از پیج اینستاگرامی، همان صفحه ای است که یک شخص یا فرد در آن فعالیت می کند. این عبارت برگرفته از واژه انگلیسی page بوده و اشاره به صفحاتی دارد که برای هر اکانت ساخته می شود.

همانطور که می دانید، اینستاگرام دارای سیستمی است که هر اکانت در آن با داشتن یک آدرس و صفحه ای مشخص، می تواند برای آپلود و بارگذاری محتواهای تصویری و ویدیویی اقدام نماید. به همین خاطر شما می توانید با رشد اکانت های خود، صفحات تان را ارزشمندتر کنید.

ارزش هر پیج اینستاگرامی با پارامترهای مختلفی مشخص می شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • محتوایی که در صفحه خود تولید کرده و مخاطب آنها را مشاهده می کند.
  • تعداد دنبال کنندگان که باید آن را جزو مهم ترین فاکتورها در ارزش یک صفحه دانست.
  • جدای از مورد بالا، شاید بتوان اولین رتبه را به تعامل پیج داد. هرچقدر تعامل در یک صفحه اینستاگرامی بالاتر باشد، نشان دهنده محبوب و مفید بودن صفحه اینستاگرام شما است.

شبکه اینستاگرام که در مقاله آموزش اینستاگرام به صورت کامل به توضیح آن پرداختیم، از یک سری الگوریتم ها استفاده می کند تا محتوای شما را به دیگران نشان دهد. هرچقدر که محتوای شما جذاب تر باشد، مخاطبان بیشتری آن را دنبال می کنند و از این طریق، فالوورهای شما افزایش خواهد یافت.

حال که با پیج اینستاگرامی آشنا شدیم، با ما همراه باشید تا راجع به خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید صحبت کنیم.

دلایل خرید و فروش پیج های اینستاگرامی چیست؟

دلایل خرید و فروش پیج اینستاگرامی

دلیل اینکه افراد نسبت به خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید اقدام می کنند و به این موضوع اهمیت می دهند چیست؟ در پاسخ می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

افزایش شهرت و اعتبار

یک صفحه اینستاگرامی که فالوورهای زیادی دارد، مورد توجه افراد بسیاری است. به همین خاطر کاربران می توانند از این طریق، به شهرت و محبوبیت برسند. از سوی دیگر، چنین صفحاتی به مخاطب نشان می دهند که چقدر پرطرفدار هستید و از این رو می توانید به راحتی اعتماد مخاطبان را با پشتوانه فالوورهای خود بدست آورید.

تعامل با عموم جامعه

در صورتی که بتوانید نسبت به تهیه یک پیج اینستاگرامی با آمار بالا اقدام کنید، یک راه تعامل وسیع با اکثر افراد جامعه خواهید داشت. اگر این نوع پیج ها در حوزه کاری خاصی باشند، تعامل شما تا حدود زیادی محدود به آن جامعه هدف است.

درآمدزایی

بدیهی است که دستیابی به یک پیج اینستاگرامی پرمخاطب می تواند افراد بیشتری را به سمت محصولات شما جذب کند. از سوی دیگر، خرید و فروش چنین اکانت هایی، یک شیوه درآمدزایی است و بازار خاص خود را دارد. از جمله مخاطبان هدف چنین کارهایی می توان به کسب و کارها، افراد فعال در حوزه های هنری یا کسانی که اشتیاق شهرت دارند، اشاره کرد.

خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید

حال در خصوص نکاتی که باید راجع به خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید در مورد آنها بدانید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با قیمت گذاری صحیح

نکات مهم قبل از خرید پیج اینستاگرامی

پیش از اینکه بخواهید وارد این حوزه گردید، می بایست نسبت به فاکتورهای قیمت گذاری پیج های اینستاگرامی مسلط شوید. اگر نمی توانید این فاکتورها را درک کنید، کافیست محدوده های قیمت گذاری پیج های اینستاگرامی براساس تعداد فالوورها در حوزه کاری خود را درک نمایید.

به کیفیت فالوورهای پیج هدف دقت نمایید

در خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید، مهم است که کیفیت فالوورهای پیج هدف را درک نمایید. شما باید بفهمید که این فالوورها به اصطلاح اکانت های فیک و روح هستند یا خیر. پیج هایی که دارای اکانت های فیک هستند، علاوه بر آنکه به صفحات اینستاگرامی شما آسیب می زنند، هزینه بسیار ناچیزی دارند و نباید برای آنها، مبالغ بالایی را صرف کنید.

به سابقه پیج اینستاگرامی دقت نمایید

یکی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری یک پیج اینستاگرامی آن است که اگر در حوزه کاری – تخصصی مربوطه کار کند، هزینه آن افزایش می یابد. برای اطمینان از اینکه این پیج صرفا در حوزه کاری شما کار کرده است، بد نیست به قسمت About This Account رفته و روی گزینه Former Usernames کلیک کنید. حال می توانید نام های قبلی که روی این صفحات گذاشته شده اند را مشاهده کرده و مطمئن شوید که قبلا در یک بخش نامرتبط کار نکرده است.

بررسی میزان تعامل و اینگیجمنت پیج

دیگر نکات قبل از خرید پیج اینستاگرامی

هیچ وقت گول تعداد فالوورهای یک پیج را نخورید. تعامل، همانطور که در قسمت قبل هم گفتیم، رتبه اول را در ارزشمندی یک پیج دارد. در صورتی که یک صفحه اینستاگرامی مدام در پست های خود، تعامل بالایی را کسب می کند، بسیار با ارزش تر از یک صفحه اینستاگرامی با کاربرانی است که اصلا به محتوای صفحه توجه نمی کنند.

شما کاربران می توانید با افزایش سطح کیفیت تولید محتوا، استفاده از هشتگ های پربازدید اینستاگرام، ادیت ویدیو، ساند دیزاین و به چالش کشاندن مخاطبان خود، نسبت به بیشتر کردن تعامل صفحه اقدام نمایید.

این موضوع برای کسب و کارها بسیار مهم است تا مخاطبان آنها با پست ها تعامل داشته باشند. سپس از این طریق می توان آنها را قدم به قدم برای خرید محصولات و خدمات ترغیب کرد.

بررسی میزان وفاداری کاربران به محتوای صفحه

به این نکته توجه کنید که میزان وفاداری کاربران یک پیج اینستاگرامی به صاحب قبلی آن چقدر است. این یک مسئله مهمی است که اگر صفحه از نظر تیم تولید محتوای آن تغییر کند، یک ریزش فالوور و تعامل را در پی خواهد داشت.

بررسی سابقه و اعتبار پیج

در صورتی که یک پیج تولید محتوای منظمی از گذشته تا به حال داشته است، ارزش سئویی و اعتبار بالاتری خواهد داشت. در نتیجه می تواند هزینه خرید را افزایش دهد. با این حال توجه کنید که افتادن فاصله های زمانی فاقد محتوایی و اضافه شدن فالوورهای روح، مهم ترین عوامل در افت عملکرد صفحه اینستاگرامی خواهند بود.

عدم وجود سابقه بلاک یا ریپورتی

در نهایت شما باید توجه کنید که صفحه ای که قصد تهیه آن را دارید، ترجیحا سابقه بلاک شدن، ریپورت شدن یا رفع اکشن بلاک در اینستاگرام را نداشته باشد. برای بررسی وضعیت ریپورت اکانت خود، به قسمت سه خط در بالا سمت راست بروید. حال روی آن کلیک کرده و به انتهای منو رفته و روی گزینه “Account Status” کلیک نمایید.

روش های ایمن برای معامله پیج های اینستاگرامی

روش ایمن برای خرید و فروش اکانت اینستاگرامی

در ابتدا باید بدانید که خرید و فروش پیج های اینستاگرامی قانونی نیست ولی این عمل به صورت آشکار میان کاربران انجام می شود. پس توجه داشته باشید که از نظر قانونی، دست شما به جایی بند نیست اگر در این مسیر تحت کلاهبرداری قرار بگیرید.

در مسیر خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید، باید بدانید که دریافت یا ارائه سه مورد بسیار مهم است. اول اینکه شما باید نام کاربری و رمز عبور را از مخاطب دریافت کرده (خرید) یا بفرستید (فروش). همچنین شما باید دو مورد دیگر یعنی آدرس ایمیل و شماره تلفن را در اکانت مقابل شخصی سازی کنید.

یکی از ساده ترین راه ها آن است که از یک پلتفرم واسط برای انجام این کار استفاده کنید. در این حالت اطلاعات اکانت و پول شما نزد طرف سوم باقی می ماند و اکانت معاوضه شده و در صورت تایید خریدار، مبلغ به فروشنده داده می شود.

راه حل دیگر آن است که یک قرارداد فروش بین خود و فروشنده منعقد کرده و آن را با ذکر دقیق جزئیات، نام و مشخصات، امضا و اثر انگشت و مواردی از این قبیل تکمیل نمایید. زمانی که معامله را انجام دادید، سریعا نسبت به تعویض شماره موبایل و ایمیل اقدام نمایید. همچنین برای امنیت پیج اینستاگرامی خود، نسبت به بررسی دایرکت اکانت های اینستاگرامی، اعلام تغییر مدیریت اکانت به کاربران و بررسی تعهدات قبلی پیج به کاربران اقدام کنید.

قبلی آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=28024
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ