سفارش تولید محتوا

هدفمند و بر اساس اصول سئو

هزینه تولید محتوای شما: 0 تومان

حتماً برایتان جای سوال است که چرا تولید محتوای انگلیسی؟ اصلاً افراد یا کسب و کارهایی هستند که سفارش تولید محتوای انگلیسی بدهند؟ اگر آری، این کار چه فایده ای برای آنها دارد؟

همه ما می دانیم که انگلیسی زبان اول دنیاست و می توان گفت که فعالیت بیشتر از 90 درصد وب سایت ها از جمله گوگل، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و… به زبان انگلیسی انجام می پذیرد. پس می توان حدس زد که با تولید محتوای انگلیسی یک گام به جهانی شدن یا همان گلوبالیزیشن (Globalization) نزدیک تر می شوید.

اگر تمایل دارید با مزایا و کاربردهای تولید محتوا به زبان انگلیسی، ویژگی های تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی و نکات مهم در تولید و سفارش تولید محتوای انگلیسی آشنا شوید و یا دوست دارید که بدانید تعرفه تولید محتوای انگلیسی در ایران به چه صورت محاسبه می شود یا تولید محتوا به زبان انگلیسی برای چه کسب و کارهایی لازم است و برای چه کسب و کارهایی بازدهی ندارد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
تلاش ما بر این خواهد بود که در انتها برخی از شرکت ها و وب سایت های ایرانی معتبری را حضور شما معرفی کنیم که خدمات و امکاناتی را در زمینه تولید محتوای انگلیسی ارائه می دهند تا شما با خیال راحت و آسوده تولید محتوای انگلیسی خودتان را به آنها بسپارید.

چرا تولید محتوای انگلیسی؟ مزایای تولید محتوا انگلیسی چیست؟

مزایای تولید محتوا انگلیسی

خیلی از کسب و کارهایی که در داخل کشور خودشان توانسته اند به موفقیت ها و دستاوردهای مهم و معتبری برسند، سعی می کنند مرزهای سودآوری خودشان را گسترش داده و تنها به موفقیت و سود درون مرزی بسنده نکنند
با گسترش شبکه های مجازی و به ویژه بالا رفتن آمارهای سرچ در موتورهای جستجو می توان گفت که خیلی از افراد یا کسب و کارها تمایل به ورود در این عرصه را دارند.
از آنجا که در بازار جهانی تمام معاملات به زبان انگلیسی انجام می شود و همچنین تولید محتوا و بازاریابی از طریق محتوا در بازاریابی دیجیتال نقش مهمی ایفا می کند، پس برای جذب مخاطبان بین اللملی باید اقدام به تولید محتوای انگلیسی بکنید.
اگر یک وبمستر می باشید و خودتان در زمینه تولید محتوای انگلیسی تخصص ندارید و با این حال می خواهید کسب و کار خودتان را برون مرزی کنید، سفارش تولید محتوا سایت خودتان را به نویسندگان خلاق، باتجربه و متخصص در این حوزه بسپارید.

تولید محتوا انگلیسی (English content production) راهی است برای:

• درگیر کردن و آگاه ساختن مخاطبان جهانی خود
• معرفی کسب و کار خود به مخاطبان و مشتریان خارجی
• پیشی گرفتن از رقبای داخلی و معرفی خودشان در عرصه‌ فعالیت و رقابت با رقبای جهانی
• جهانی شدن و حضور مؤثر کسب و کارها در عرصه‌ جهانی
• ارتباط با مشتریان در سراسر دنیا
• گسترش دایره مخاطبان و دریافت فیدبک از سراسر دنیا
• ارتقای فعالیت از سطح داخلی به سطح بین اللملی
• داشتن مشتریان خارجی و کسب درآمد ارزی
• افزایش اعتبار و قدرت برند خود
• افزایش ترافیک وب‌سایت و به تبع آن بهبود رتبه سایت در جستجوهای Google

با وجود گوگل ترنسلیت، چه نیازی به سفارش تولید محتوای انگلیسی هست؟

سفارش تولید محتوا انگلیسی

شما می توانید با تایپ یا کپی پیست کردن متن تان (به هر زبانی که گوگل از آن پشتیبانی می کند) در گوگل ترنسلیت یا همان مترجم گوگل (google translate) ترجمه شده آن را به هر زبان دیگری دریافت کنید.

با همه این تفاصیل، آیا ترجمه ای که دریافت خواهید کرد، به لحاظ ساختاری و معنایی دقیق بوده و عاری از هرگونه اشتباه و خطا خواهد بود؟ قطعاً نه! چون این ابزار تنها معنای سطی و ظاهری جمله را ترجمه خواهد کرد و هنوز راه زیادی باقی است تا انتظار یک ترجمه عالی را از گوگل ترنسلیت داشته باشیم.

تولید محتوا به انگلیسی یک تخصص است و برخلاف تصور خیلی ها نمی توان تنها با اتکا به گوگل ترنسلیت یک محتوای انگلیسی تولید کرد. چرا؟

چون گوگل ترنسلیت برپایه ترجمه کلمه به کلمه برنامه ریزی شده و در برخی از موارد نمی تواند مفهوم اصلی را برساند. به عنوان مثال اگر یکی از ضرب المثل های ایرانی را در گوگل ترنسلیت وارد کنید، نمی تواند مفهوم واقعی آن را درک کند.

عواملی مثل استفاده درست از کلمه کلیدی، چگالی آن و… هستند که گوگل ترنسلیت را برای تولید محتوای انگلیسی در فضای وب رد می کنند.
پس نمی توان برای ترجمه متون به هیچ ابزار مترجمی از جمله گوگل ترنسلیت اعتماد و اکتفا کرد. کسانی می توانند از این ابزار استفاده کنند که در تولید انواع محتواهای تخصصی و غیرتخصصی انگلیسی با تجربه و متخصص بوده و به قواعد و علائم نگارشی، دستور زبان و گرامر زبان انگلیسی تسلط دارند.
پس در سفارش تولید محتوای انگلیسی تان به این موضوع هم توجه داشته باشید.

ویژگی های نویسنده یا تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی:

ویزگی های تولید کننده محتوا انگلیسی

تولید محتوای انگلیسی یک تخصص بوده و این موضوع را می توان از لحن نوشته ها و محتوای تولید شده حدس زد. در بحث تبلیغ نویسی، لحن نوشتن یا صحبت کردن یکی از مهم ترین عواملی است که تعیین می کند مخاطب چه ری اکشنی در برابر محتوای ما نشان بدهد.

یک متخصص تولید محتوا به انگلیس توانایی این را دارد که بسته به موضوع محتوا، بهترین لحن را برای آن انتخاب کند تا بیشترین تأثیر گذاری را روی مخاطب داشته باشد.
علاوه بر این یک نویسنده انگلیسی یا کارشناس تولید محتوا به انگلیسی باید:

• با اصول تولید محتوا آشنا بوده و بر آنها تسلط داشته باشد.
• در تولید انواع محتواهای تخصصی و غیرتخصصی انگلیسی باتجربه باشد.
• مهارت ‌های نگارش به انگلیسی بالایی داشته باشد و بتواند مفاهیم را با جملات بسیار ساده، واضح و روان بنویسد طوری که درک آن برای همه راحت باشد.
• بهترین و جذاب ترین محتوای ممکن را ارائه دهد.
• مسلط به نحوه ی نگارش انگلیسی، گرامر، املای لغات، قواعد نگارشی، دستور زبان انگلیسی و لحن مطالب زبان انگلیسی باشد.
• با اصول و قواعد تولید محتوای سئو شده آشنا بوده و بتواند یک محتوای سئو شده تولید کند.
• مسلط به اصول بازاریابی محتوا بوده و بداند که افراد به چه دلایلی (افزایش ترافیک و مخاطبان، افزایش فروش محصولات یا خدمات و…) ممکن است سفارش تولید محتوای انگلیسی بدهند.

نکات مهم در تولید محتوای با کیفیت به زبان انگلیسی:

نکات مهم در تولید محتوا انگلیسی

• جمله قلاب یا همان پاراگراف اول به مثابه ویترین نوشته شما بوده و باید علاوه بر استفاده از کلمه کلیدی، جذاب بودن و مطرح کردن سوالات جذاب و به چالش کشیدن ذهن مخاطب، او را کنجکاو و ترغیب کند تا ادامه متن را هم بخواند.
• حتماً در متنی که می نویسید، تمامی اصول سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو همانند انتخاب یک کلمه کلیدی پرجستجو، توزیع مناسب آن کلمه کلیدی در عنوان، پاراگراف اول، برخی اززیرعنوان ها و داخل متن، چگالی کلمه کلیدی، استفاده از تصاویر و ویدیوهای کم‌ حجم، لینک بیلدینگ های داخلی و خارجی مرتبط و… رعایت شده باشد.
• با شناسایی مخاطب و بازار هدف تان، سعی کنید متنی متناسب با نیازها، سلایق و خواسته های او و مطابق با استراتژی او بنویسید.
• حتماً به استفاده از کلمات و لحن و ساختار نوشته تان نیز دقت داشته باشید. یعنی با توجه به مخاطب و نوع نوشته تان بدانید که باید از زیان رسمی استفاده کنید یا زبان محاوره ای و غیر رسمی. اگر خودتان تولید کننده محتوا نیستید و سفارش تولید محتوای انگلیسی خودتان را برون سپاری می کنید، این موضوع را به انها نیز یادآوری کنید.
• اختلاف عقاید، آداب و رسوم و فرهنگ های کشورهای مختلف را در نظر بگیرید و سعی کنید محتوای تولید شده شما هیچ ضدیتی با عقاید، آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف نداشته باشد.
• علاوه بر دقت کردن بر نوع انتخاب کلمه تان، جملات را تحت الفظی ترجمه نکنید. مثلاً ترجمه تحت الفظی تولید محتوا می شود Production of content در حالی که معادل آن در زبان انگلیسی عبارت Content writing می باشد.
• در ترجمه آرایه های ادبی مثل تعبیرهای عامیانه (slangs)، ضرب المثل ها (proverbs)، اشعار و… دقت به خرج دهید و با توجه به معانی ضمنی آنها، برگردان‌های صحیح برای‌شان بیابید.
• سعی کنید از به کار بردن کلمات و واژه های سنگین، پیچیده، غیر قابل فهم و تخصصی اجتناب کرده و تا حد امکان در متن تان اصل ساده نویسی را رعایت کنید.
• محتوایی تولید کنید که برای فیچرد اسنیپت (Featured Snippet) و پاسخ به سوالات متداول کاربران (FAQ) بهینه شده باشد تا میزان کلیک و بازدیدهای صفحه‌ یا وبسایت شما به سرعت افزایش یابد.
• از دید یک انگلیسی‌زبان به متن نگاه کنید و در به کار بردن نوع ساختار جملات (مجهول یا معلوم بودن)، نکات گرامری، املایی و… دقت و ظرافت کافی به خرج دهید.
• ویرایش، ویرایش و ویرایش متن تان را جدی بگیرید.
• و نهایتاً با توجه به کشورهای مخاطبین هدف خودتان، تحقیق کنید که کدام شبکه اجتماعی در آنها پرطرفدار است و آن را برای انتشار محتوای انگلیسی تان انتخاب کنید.

تولید محتوا به زبان انگلیسی برای چه کسب و کارهایی لازم است و برای چه کسب و کارهایی بازدهی ندارد؟

محتوا انگلیسی برای کدام کسب و کارها

اولین هدفی که سایت های دو زبانه عنوان می کنند این است که کسب و کارهای خودشان را از مرز کشورشان فراتر ببرند و در سطح بین اللملی هم گسترس بدهند. پس می توان گفت که هدف عمده آنها از تولید یا سفارش تولید محتوای انگلیسی، افزایش مشتری و افزایش فروش است.
با توجه به اینکه انگلیسی یک زبان بین اللملی است، این سوال پیش می آید که آیا تولید محتوای انگلیسی به درد کسب و کار من می خورد و می تواند مشتری و به تبع آن درآمد مرا افزایش دهد یا نه؟ جواب خیلی ساده است:
اگر شما خدمات یا محصولی را ارائه می دهید که ربطی به فرهنگ، زبان و آداب و رسوم فرد ندارد، قطعاً این کار می تواند برای کسب و کار شما خیلی مفید باشد. و متقابلاً اگر محصول یا خدمات شما نتواند پاسخگوی نیاز انسان در هر نژاد و زبانی باشد، پس می شود گفت که تولید محتوا به انگلیسی برای آن بی فایده است و ارزش سرمایه گذاری کردن را ندارد.
به عنوان مثال اگر شما وبسایتی دارید که داخل آن ممبر واقعی می فروشید، اغلب برای مشتریان شما مهم است که ممبرهایی که عضو کانال یا گروه او می شوند، از کشور و زبان خودشان باشند. بنابراین اگر برای یک مشتری ایتالیایی، ممبر ایرانی وارد کنید قطعاً برای آنها بازدهی ندارد. پس محتوای انگلیسی نمی تواند برای چنین سایتی مفید و ثمربخش باشد.
ولی اگر در حوزه فروش کاشی یا پارچه فعالیت می کنید، تولید محتوای انگلیسی می تواند در فروش شما تحول زیادی ایجاد کند. چرا؟
چون برای مشتریان شما عملاً فرقی ندارد کاشی یا پارچه ای که می خرند از کدام کشور آمده باشد، پس خیلی راحت می توانید محصول تان را به آنها بفروشید.
شما با سفارش تولید محتوای انگلیسی از سایت های معتبری که بهترین اساتید زبان انگلیسی با آنها همگکاری می کنند می توانید فروش خودتان را از مرزها فراتر ببرید و به درآمد بیش از آن چیزی برسید که از خودتان انتظار دارید.
تمام دغدغه ما در وبسایت seoedu این است که بتوانیم تمام نیازهای مشتریان خودمان را پوشش دهیم. برای همین سعی کرده ایم تمام خدمات تولید محتوا به زبان انگلیسی از جمله ترجمه مقالات دانشجویی و تخصصی، ترجمه کتاب و متون علمی، ترجمه مقالات ISI و… را در لیست خدمات خودمان قرار دهیم.

انواع خدمات تولید محتوا انگلیسی شامل چه مواردی است؟

زبان انگلیسی با یک فاصله بسیار زیاد، سهم 50 – 60 درصدی را از محتوای سراسر اینترنت دارد. همچنین تولید محتوا در این زبان، به واسطه فرصت های بسیار زیادی که برای درآمدزایی به شما می دهد، انواع مختلفی دارد. با توجه به این نکات، در مورد انواع خدمات تولید محتوا انگلیسی می توان گفت:

  • محتوای یوتیوب: بسیاری از کاربران، از تولید محتوا انگلیسی برای ساخت ویدیو در یوتیوب و درآمدزایی آن استفاده می کنند. یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد دلاری با تولید محتوا است که می تواند به ازای هر هزار بازدید، 1 الی 18 دلار (بسته به موضوع) درآمد داشته باشد.
  • تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی: تقریبا 59.3 درصد از کل جمعیت دنیا معادل با 4.74 میلیارد نفر، کاربران شبکه اجتماعی هستند. این آمار به وضوح به قدرت این پلتفرم ها اشاره می کند. شما می توانید برای جذب مخاطب بیشتر، افزایش ترافیک سایت، برندینگ یا تقویت سوشیال سیگنال، نسبت به تولید محتوای متنی، تصویری، ویدیو یا پادکست اقدام کنید.
  • تولید محتوا تبلیغاتی: تنوع بسیار خوبی برای محتواهای تبلیغاتی وجود دارند که می توانید با کمی خلاقیت، کاربران بسیاری را از این طریق جذب کنید. نمونه هایی از خدمات تولید محتوا در این بخش عبارتند از: تولید محتوای ایمیل ها، خبرنامه ها، محتوای کمپین های اجتماعی، صفحات لندینگ.
  • ریپورتاژ: یکی از مهم ترین مدل های محتوای تبلیغاتی، ریپورتاژها هستند. سبک نوشتار محتواهای ریپورتاژ می بایست خلاقانه و جذاب باشد. در عین حال باید نکات کلیدی سئو در آن رعایت شده و بتواند خواننده را به سمت راه حلی که پیشنهاد می کنید (خدمات یا محصولات برند) هدایت کند.

شما می توانید برای وب انگلیسی هم از نکات سئو و سبک نوشتاری رپورتاژ فارسی استفاده کنید. در این راستا پیشنهاد ما استفاده از دوره رپورتاژ اگهی سئو ادیو است که نکات انتشار این محتواها در وب انگلیسی را هم پوشش می دهد.

خرید دوره آموزش ریپورتاژ آگهی

 

3 مورد از مهم ترین مدل ها برای محتوای متنی انگلیسی

هرچند محتواهای تکمیلی ویدیوی، صوتی یا تصویری معمولا جذابیت بیشتری برای مخاطب دارند، اما محتوای متنی، بیس سئو سایت شما است. بنابراین بخش مهمی از خدمات تولید محتوا انگلیسی مربوط به محتواهای متنی می شود. در این جا 3 مورد مهم از این نوع محتواها را معرفی می کنیم که عبارتند از:

  • بلاگ نویسی: نوشتن پست و وبلاگ نویسی علاوه بر بهینه سازی سایت از نظر سئو، یکی از بهترین راهکارها برای برندسازی شما است. هرچقدر محتوای تولید شده تخصصی تر باشد، کاربران بیشتری را به سمت وب سایت شما می کشاند.
  • مقاله نویسی: انتشار مقاله به خصوص در حوزه های علمی و آکادمیک مزایای بسیاری دارد. از افزایش شانس پذیرش خارج از کشور گرفته تا امکان کاندید شدن برای جایگاه های شغلی بالاتر و عضویت هیئت علمی دانشگاه ها. نگارش یک Essay به صورت صحیح بدون غلط املایی یا نگارشی، جزوی از بدیهی ترین استانداردها برای ارائه آن است.
  • تولید محتوای محصول: مدل های مختلف تولید محتوای محصول به زبان انگلیسی عبارتند از درج مشخصات، نقد و بررسی ها، تولید محتوای بروشور، راهنمای خرید، مزایا و معایب و غیره.

همچنین از دیگر خدمات این حوزه می توان به نگارش کیس استادی ها، متون تبلیغاتی و یا طراحی اینفوگرافیک اشاره کرد.

انواع خدمات تولید محتوای انگلیسی
معرفی انواع محتواهای متنی انگلیسی

چرا به تولید محتوا به زبان انگلیسی نیاز داریم؟

سوالی که در تیتر این بخش مطرح شد، تنها به ذهن کسانی می رسد که از فرصت های این زبان و یا اهمیت بین المللی آن آگاه نیستند. بگذارید چند آمار مهم را در این بخش برای درک واقعیت های زبان انگلیسی در سطح جهانی بیان کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • جمعیت انگلیسی زبان در سراسر دنیا در حدود 1.35 میلیارد نفر است. بنابراین از هر 8 نفر، 1 نفر ممکن است بتواند با این زبان با شما تکلم کند.
  • انگلیسی در 75 کشور مختلف که در کل 39 درصد سرزمین های این کره خاکی را تشکیل می دهد، به عنوان یک زبان رسمی شناخته شده است.
  • در مقطع کنونی، انگلیسی به عنوان مهم ترین زبان تجارت شناخته می شود.
  • زبان انگلیسی به عنوان غالب ترین زبان برای ارتباط با شرکت های بین المللی شناخته می شود.
  • مهم ترین زبان برای مهاجرین و کسانی که قصد خروج از کشورشان برای مقاصد تحصیلی، توریستی یا کاری را دارند، انگلیسی است.

زبان انگلیسی به عنوان تاثیرگذارترین زبان در اینترنت، برنامه های تلویزیونی و رسانه ها، تجارت و علم شناخته می شود. این آمارها به خوبی بیان می کنند که تولید محتوا انگلیسی می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد از جمله:

  • طیف مخاطبین شما را در سراسر جهان وسعت دهد.
  • شما را در حوزه ای که در آن فعالیت می کنید به یک برند جهانی تبدیل کرده و مشتریان یا کاربران شما را افزایش دهد.
  • همچنین شما می توانید با تولید محتوا انگلیسی، سرنخ های بیشتری از نام تجاری خود در محتوای مربوط به فیلد کاری تان به کاربران نمایش دهید. این کار نام برند شما را برای کاربران آن حوزه آشناتر خواهد کرد.
چرا به تولید محتوا به زبان انگلیسی نیاز داریم؟
دلایل نیاز ما به محتوای انگلیسی چیست؟

فرصت های درآمدزا از تولید محتوا به زبان انگلیسی چیست؟

فرقی نمی کند در کجا ساکن هستید و یا به چه زبانی تکلم می کنید، برای سئو، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ، بک لینک سازی، تعامل با مخاطب، به روز نگه داشتن سایت، طراحی آن و بسیاری موارد دیگر، می بایست تولید محتوا کنید. فرصت هایی که می توانید در ازای انجام این کارها با تولید محتوا انگلیسی درآمد داشته باشید، عبارتند از:

  • تولید محتوا برای سایت خارجی: با وجود 6 تا 10 میلیون وبسایت انگلیسی زبان در اینترنت، شما قادر هستید به عنوان یک فریلنسر اقدام به انجام سفارش تولید محتوا انگلیسی بنمایید.
  • اشتراک پولی برای دسترسی به محتوا: شما می توانید با تولید محتوای تخصصی در یک حوزه خاص، آنها را با اشتراک پولی به مخاطبان خود ارائه کنید. یکی از بهترین الگوها برای این روش را می توان بک لینکو برای تولید محتوای متنی و نیز Cakeflix برای محتواهای ویدیویی دانست.
  • افیلیت مارکتینگ: Affiliate مارکتینگ، یک نوع شیوه جذاب برای کسب درآمد با بازاریابی است. در این روش، شما می توانید برای تبلیغ یک برند و محصولات آن اقدام کنید و با هدایت، بخشی از سود فروش آن را دریافت نمایید. بهترین نمونه ها برای این روش، سایت هایی مانند Wirecutter یا Consumer Search هستند.

همچنین دیگر راه های کسب درآمد از تولید محتوا انگلیسی شامل تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی، استفاده از اسپانسرشیپ ها در قبال تبلیغ محصولات، تولید پادکست، فروش محصولات آنلاین، تدریس در پلتفرم های آموزشی و غیره می باشند.

روش های کسب درآمد با تولید محتوای انگلیسی
فرصت های درآمدزا برای تولید محتوا انگلیسی

5 مورد مهم از مشخصات محتوای با کیفیت در زبان انگلیسی

بهتر است برای تولید محتوا انگلیسی، کانتنتی که تهیه می کنید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ به منظور پاسخ به این سوال، 5 مشخصه را بیان می کنیم که می تواند محتوای شما را از نظر سئو و کیفیت آن افزایش دهد:

  • اورجینال بودن: گوگل بارها اعلام کرده است که خط قرمز او برای بها دادن به محتوا، کپی نبودن آن است. بنابراین تا جای ممکن از محتواهای جدید و غیرکپی استفاده کنید. این مورد به خصوص در وب انگلیسی به جهت اشباع زیاد مطالب مهم خواهد بود.
  • غنی بودن محتوا: سعی کنید در کنار حفظ لحن، محتوای خود را غنی کنید. این کار به ویژه برای محتواهای خارجی سخت خواهد بود اما باعث می شود تا بازخورد و درک مطلب شما نزد مخاطب انگلیسی زبان بیشتر شود.
  • اقدام به دعوت کردن: محتوای خود را چالشی کنید. از مخاطب به شیوه های گوناگون بخواهید با محتوای شما درگیر شده و به آن عکس العمل نشان دهد.

اگر می خواهید به طور مفصل نکات سئویی برای بهینه سازی سایت و مقالات خود بدانید، پیشنهاد می کنیم سری به دوره جامع آموزش سئو و مینی دوره رایگان آن بزنید.

معرفی دوره جامع سئو مستر

 

  • ساده بودن محتوا: اگر قشر مخاطب محتوای شما، افراد عادی و عموم مردم هستند، بهتر است سبک محتوای خود را با بیانی ساده همراه کنید. در این حالت، نگارش محتوا هم برای شما و درک آن هم برای مخاطب راحت تر خواهد بود.
  • رعایت قیف بازاریابی محتوا: مورد پنجم، نگارش محتوا به گونه ای است که در نهایت مخاطب به محصول شما برسد. این یعنی قیف بازاریابی محتوا را رعایت کنید. یک نمونه از مراحل تولید محتوا انگلیسی سئو شده و هدفمند با رعایت این نکته را در تصویر زیر مشاهده کنید:
مشخصات محتوای با کیفیت در زبان انگلیسی
افزایش نرخ CTR برای تولید محتوا انگلیسی

یک تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟

اما در انتخاب کسی که سفارش تولید محتوا انگلیسی را انجام می دهد، باید چه ویژگی هایی را درنظر بگیریم؟ در این خصوص می توان گفت:

  • دانش آکادمیک مقدماتی: فردی که به عنوان یک نویسنده برای مقالات زبان انگلیسی انتخاب می شود، می بایست مدارک آکادمیک برای این زبان را داشته باشد. این ویژگی به منظور اطمینان از فراگرفتن دانش پایه زبان مقصد توسط نویسنده است.
  • داشتن سابقه تولید محتوا: هرچقدر نویسنده، تجربه بیشتری در تولید محتوا داشته باشد، احتمال آنکه خروجی کار از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، افزایش می یابد.
  • آشنایی با مفاهیم پایه سئو: امروزه نویسندگان محتوا می بایست یک درک اولیه از سئو داشته باشند. به عنوان مثال بهتر است با کلمات کلیدی و نحوه استخراج آنها آشنایی داشته باشند. این کار می تواند از طریق سرچ کنسول، وب سرویس های آنلاین و پیشنهادات گوگل انجام شود.

شما می توانید برای آشنایی کامل با محیط سرچ کنسول و تکنیک های استخراج کلمات کلیدی لانگ تیل، پر مخاطب و یا با ایمپرسشن بالا، از دوره آموزشی زیر استفاده کنید.

معرفی دوره آموزش سرچ کنسول کامل

 

همچنین از دیگر ویژگی ها برای این افراد می توان به داشتن رزومه، آشنایی با نگارش و دستور زبان انگلیسی، توانایی استفاده از ابزارهای جستجو به صورت کارآمد، تایپ کردن با سرعت کافی، دقت، صبر و حوصله، نظم و علاقه اشاره کرد.

یک تولید کننده محتوا به زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی های تولید کننده محتوای انگلیسی

فاکتورهای تعیین کننده هزینه تولید محتوا انگلیسی چیست؟

به طور کلی در سفارش تولید محتوا انگلیسی و زبان های خارجی، فاکتورهای جدیدی برای قیمت گذاری اضافه می شوند. اگر قصد سفارش چنین محتواهایی را دارید، می بایست حتما یکبار با چنین مواردی آشنا شوید تا درک بهتری از هزینه های تعیین شده داشته باشید. این موارد عبارتند از:

  • زبان: نوع زبانی که برای ترجمه انتخاب می کنید، یک فاکتور مهم است. این مورد می تواند با کم بودن نیرو مسلط بر زبان و تقاضای زیاد پروژه ها، هزینه های تولید محتوا را افزایش دهد. معمولا نرخ تولید محتوا برای زبان انگلیسی 2 برابر قیمت زبان فارسی است.
  • موضوع: پیچیدگی و عمیق بودن موضوعی که کارفرما برای تولید محتوای آن درخواست می کند، یکی دیگر از عوامل تعیین هزینه تولید محتوا انگلیسی است. این موضوع به ویژه زمانی که محتوای کارفرما دارای ماهیت فنی بوده یا ساختار ادبی خاصی دارد، بیشتر دیده می شود.
  • ویراستاری: برای تولید محتوا انگلیسی، ویراستاری نیز یک مرحله جداگانه است که منجر به افزایش قیمت آن می شود. چراکه علاوه بر اضافه شدن یک مرحله جدید در تولید محتوا، می بایست از یک نیروی متخصص استفاده شود. این فرد باید علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، با علائم نگارشی، گرامر و شکل صحیح کلمات آشنا بوده تا بتواند مشکلات محتوای درخواستی را برطرف کند.

به این نکته توجه کنید که تولید محتوای بدون سئو و هدف جایی در نتایج گوگل ندارد. بنابراین در صورتی که نمی خواهید تلاش و هزینه‌ای که برای تولید محتوای خود صرف کرده‌ اید ضایع شود، حتما محتوای خود را سئو کنید. شما می توانید برای انجام این کار از دوره صفر تا صد زیر برای یادگیری ترفندها و اصول سئو محتوا استفاده نمایید.

جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا SEOEDU

همچنین از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت گذاری تولید محتوا انگلیسی می توان به میزان تعداد کلمات، ددلاینی که مشتری درنظر گرفته است، فرمت محتوا، طراحی عکس و دیزاین آن اشاره کرد.

فاکتورهای مهم در تعیین هزینه تولید محتوا انگلیسی
چه فاکتورهایی در تولید محتوا انگلیسی موثر است؟

سوالات متداول

1- چگونه میتوانم سفارش محتوا انگلیسی را به تیم seoedu بسپارم؟

شما می توانید برای ثبت سفارش خود، ابتدا داخل سایت ثبت نام کرده و سپس از پنل کاربری از بخش سفارش تولید محتوا اقدام نمایید.

2- تعرفه و هزینه های تولید یک محتوای انگلیسی چگونه محاسبه می‌گردد؟

تعرفه سفارش تولید محتوای انگلیسی عمدتاً بر مبنای موضوع انتخابی، تعداد لغات موجود و تعداد محتوا و حجم کلی محتوا، کیفیت و زمان تحویل محاسبه می شود.

3- چرا برخی از افراد ترجیح می دهند در سایت های خارجی محتوای انگلیسی تولید کنند؟

خیلی از افراد غیر انگلیسی زبان هستند که در وب سایت های انگلیسی زبان به صورت دور کاری یا فریلنسینگ، محتوا تولید می کنند، آن هم به زبان انگلیسی و با تعرفه تولید محتوای انگلیسی! چرا؟ چون این سایت ها هزینه تولید محتوای انگلیسی خود را با ارزهای رایج مانند دلار یا یورو محاسبه می کنند.

4- چه کسانی نیاز به تولید محتوای انگلیسی دارند؟

وبمسترها و صاحبان سایت که دوست دارند سایت و حوزه فعالیت خودشان را توسعه و گسترش دهند، کمپانی‌ های واردات و صادرات و شرکت های بازرگانی خارجی، محققان و دانشمندانی که دوست دارند مقالات و مطالعات تحقیقاتی خودشان را در سطح جهانی انتشار دهند، دانشجویان، افراد فعال در شبکه های اجتماعی و… جزو آن افرادی هستند که تولید محتوا به زبان انگلیسی برای آنها می تواند مفید باشد.

5- برخی از شرکت ها و وب سایت های ایرانی معتبری که سفارش تولید محتوای انگلیسی قبول می کنند، کدامند؟

سایت seoedu جزو سایت های معتبری است که خدمات و امکانات بی نظیری را در زمینه تولید محتوای انگلیسی ارائه می دهد. کارشناسانی که در این سایت  مشغول تولید محتوای انگلیسی هستند، علاوه بر مسلط بودن به ترجمه و اصول نگارش دستور زبان انگلیسی، سئو و اصول مرتبط با آن، وقت شناسی و تعهد، در کارشان دقیق و ظریف بوده و سعی می کنند یک محتوای انگلیسی یونیک و سئو شده به شما تحویل بدهند.

6- کاربردهای تولید محتوای انگلیسی چیست؟

از اهداف و کاربردهای تولید محتوای انگلیسی می توان به اهداف تجاری و بازرگانی (کسب درآمد از طریق مشتریان خارجی) اهداف علمی و آموزشی (ارسال و دریافت اطلاعات دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی داخلی با دانشگاه‌های خارجی) و همچنین وب‌سایت‌های دو زبانه خبری برای بررسی و نقد اخبار منتشر شده اشاره کرد.