جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > شبکه های اجتماعی > آشنایی با روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی

آشنایی با روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی

مارس 13, 2025
ارسال شده توسط هادی مرادی
شبکه های اجتماعی
متدهای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرامی
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 منظور از فالوور اینستاگرامی چیست؟
  2. 2 افزایش فالوور اینستاگرامی چگونه صورت می گیرد؟
    1. 3 تولید محتواهای مفید
    2. 4 برندینگ، اعتماد و اعتبار شما
    3. 5 نیاز
  3. 6 ایده های عملی برای افزایش فالوور اینستاگرامی
    1. 7 آموزش محتواهای ترند
    2. 8 ساخت پست های دنباله دار
    3. 9 برگزاری مسابقات و چالش ها
  4. 10 راه های دیگر برای یافتن فالوور اینستاگرامی که بهتر است بدانید
    1. 11 استفاده از سبک طنز در محتوا
    2. 12 تولید محتواها و انتشار به صورت مشترک
    3. 13 برگزاری لایوهای دسته جمعی با موضوعات تخصصی
  5. 14 عوامل مهم در شتاب دادن به افزایش جذب فالوور کدامند؟
  6. 15 روش های درآمدزایی پس از جذب فالوور اینستاگرامی
  7. 16 پرسش های متداول کاربران
    1. 17 آیا خرید فالوور به رشد صفحه کمکی می کند؟
    2. 18 هوشمندانه ترین روش افزایش فالوور اینستاگرامی چیست؟
امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی و با ایده های جذاب را در این مقاله بیان می کنیم تا بتوانید از طریق آنها برای افزایش تعامل و جذب مخاطب استفاده کنید. مهم ترین نکته در جذب مخاطب از طریق اینستاگرام، کیفیت محتوا، ناب و یونیک بودن آن، افزایش سطح تعامل و نکاتی از این قبیل است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

منظور از فالوور اینستاگرامی چیست؟

آشنایی با فالوور اینستاگرامی

فالوور اینستاگرامی یکی از پارامترهای مهم برای کسانی است که قصد دارند یک پیج کاری راه اندازی کنند یا از طریق آن کسب درآمد نموده و یا برای فروش اکانت خود اقدام نمایند. منظور از فالوور، به معنای دنبال کننده است. این موضوع اشاره به افرادی دارد که اکانت یا صفحه شما را در فضای مجازی دنبال می کنند. آنها می توانند پس از دنبال کردن صفحه شما، تمام پست ها و استوری هایتان را در قسمت Feed خود مشاهده نمایند.

شما می توانید فالوورها را در پیج اینستاگرام خود (در قسمت بالا وسط) مشاهده کنید. زمانی که اکانت های دیگر قصد دارند محتوای صفحه شما را دنبال کنند، تعداد دنبال کنندگان افزایش می یابد. البته افزایش تعداد فالوورها به دلایل مختلفی وابسته است که در ادامه توضیحاتی را پیرامون آن بیان می کنیم.

فالوور اینستاگرامی به حدی مهم است که امروزه بسیاری از پیج ها برای افزایش آن هزینه های هنگفتی را مصرف می کنند. با توجه به این موضوع، می خواهیم در ادامه با ما همراه باشید تا روش های جذب آنها را بیان کنیم و چندین راهکار عملی و مفید را برای بیشتر کردن تعداد فالوورهایتان بیان نماییم.

مقالات بسیاری در بخش آموزش اینستاگرام برای شما عزیزان تولید کرده ایم که اگر به عنوان یک تولید کننده محتوا در این محیط کار می کنید، باید حتما نگاهی به آنها بیندازید.

افزایش فالوور اینستاگرامی چگونه صورت می گیرد؟

راه های کلی برای افزایش فالوور اینستاگرامی

قبل از اینکه به روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی بپردازیم، می بایست ابتدا راه های کلی برای انجام این کار را درک کنید. در این خصوص می توان به چند مورد و متد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

تولید محتواهای مفید

اولین و رایج ترین متد کلی که می تواند مخاطبان و فالوورهای بسیاری را به سمت شما جلب کند، تولید محتواهای مفید و جذاب است. زمانی که مخاطب در ازای تماشای محتوای شما، اطلاعات و دانش خوبی را کسب کند، ترغیب به دنبال کردن صفحه شما خواهد شد. از این طریق، می توانید برای بیشتر کردن فالوورهای خود اقدام کنید.

برندینگ، اعتماد و اعتبار شما

یکی دیگر از متدهایی که منجر می شود تا حجم بالایی از کاربران اکانت شما را فالوو کنند، اعتباری است که دارید. به عنوان مثال اگر رئیس جمهور یک کشور هستید، مردم آن کشور تمایل پیدا می کنند تا اکانت اینستاگرامی شما را دنبال نمایند. اگر شخصیت مشهور هستید، طرفداران (فن ها) تلاش می کنند تا با دنبال کردن شما، از آخرین اخبار و اطلاعیه ها پیرامون کارتان آگاه گردند.

نیاز

در نهایت یک عامل کلی دیگر که می تواند کاربران را به سمت پیج شما کشانیده و آنها را به عنوان فالوور بیشتر کند، احساس نیاز است. زمانی که کاربران به اخبار، اطلاعیه ها و محتوای شما نیاز پیدا کنند، شما را دنبال خواهند کرد یا دورادور صفحه شما را مشاهده می نمایند.

همه این عوامل، به عنوان یک استراتژی و شیوه جذب مخاطب شناخته می شود. شما باید برای آگاهی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی، این استراتژی ها را با خلاقیت خود به متدهای عملی تبدیل کرده و از آنها برای افزایش دنبال کننده استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این روش های عملی بپردازیم.

نکته: شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام به این ایده ها نیاز دارید. اگر می خواهید از طریق این مهارت کسب درآمد کنید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ایده های عملی برای افزایش فالوور اینستاگرامی

ایده های افزایش فالوور

حال نوبت آن است تا راجع به روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی صحبت کنیم و ایده های انجام این کار را بیان نماییم. در این خصوص می توان گفت:

آموزش محتواهای ترند

فرض کنید شما به عنوان یک فرد در نقش آموزگار فعالیت می کنید و می خواهید از این طریق برای جذب مخاطب اقدام کنید. در این حالت یک ایده و راه حل آن است که به آموزش محتواهای ترند و امروزی بپردازید. از آنجایی که محتواهای ترند برای بسیاری از افراد ناشناخته هستند، شما می توانید با آموزش آنها، به سرعت مخاطب را به دنبال کردن محتواهایتان ترغیب کنید.

ساخت پست های دنباله دار

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی که از گذشته تاکنون نیز استفاده می شده است، ایجاد پست های دنبال دار است. منظور محتواهایی می باشند که شما می توانید آنها را به چند بخش تقسیم کنید. این ایده در محتواهای مختلفی قابل استفاده است. از تعریف داستان گرفته تا محدود کردن اطلاعات عرضه شده در هر پست.

زمانی که این ایده را انجام دهید، مخاطب منجر می شود برای آگاهی از محتوا به صورت کامل، صفحه شما را دنبال کند.

برگزاری مسابقات و چالش ها

این ترفند نیاز به مقداری هزینه دارد. البته شما می توانید با خلاقیت خود، آن را کمتر کنید. در این حالت شما می توانید افراد را با ترغیب کردن آنها برای شرکت در مسابقات، به پیج اینستاگرامی هدایت نمایید. در این بین، شما می توانید با تولید محتوای جذاب، اعتماد مخاطب را جلب کرده و آنها را به ماندن در صفحه اینستاگرامی تان تشویق کنید.

نکته: مهم است که برگزاری چنین رویدادهایی، در قالب کمپین های تبلیغاتی انجام شود. اگر در اثر اقدامات نامتعارف با مشکلاتی مانند Action Block مواجه شدید، می توانید آموزش رفع اکشن بلاک در اینستاگرام را در سایت ما مشاهده نمایید.

راه های دیگر برای یافتن فالوور اینستاگرامی که بهتر است بدانید

دیگر راه های افزایش فالوور

در ادامه بررسی دیگر روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی می توان همچنین به موارد زیر اشاره نمود که به شرح زیر هستند:

استفاده از سبک طنز در محتوا

این قابلیت وجود دارد که بتوانید از سبک طنز در محتوای خود استفاده کنید و از این طریق، محتوایتان را وایرال نموده و یا حداقل آن سرگرم کننده جلوه دهید. جالب است بدانید که در حدود 66.6% از کاربرانی که به این شبکه اجتماعی وارد می شوند، هدفشان سرگرمی و یافتن محتوای فان است. به همین خاطر ویو و تعامل کاربران با این نوع پست ها بسیار بالاتر بوده و می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

 نکته: سبک طنز یا هر نوع محتوای دیگری که به کار گرفته می شود، نباید موضوعات شما را که در یک حوزه اختصاصی کار می کنید، بهم بزند. شما کاربران می توانید از سبک طنز به عنوان یک مکمل برای رشد ویو پست های خود استفاده کنید.

تولید محتواها و انتشار به صورت مشترک

یک مورد دیگر از ترفندها و روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی، آن است که پست های مشترک با دیگر پیج های معروف در حوزه خود ایجاد نموده و از این طریق، جامعه هدف تان را افزایش دهید. با این حال مهم است که محتواهای مشترک تولید شده، با پیج هایی مشترک شوند که از نظر آماری در سطح قابل قبولی با یکدیگر هستید. البته این به نفع شما است که با یک صفحه اینستاگرامی با فالوور بیشتر نیز همکاری داشته باشید.

برگزاری لایوهای دسته جمعی با موضوعات تخصصی

اگر هدف شما آن است که ایده آل ترین جامعه هدف را به پیج خود جذب نمایید، یک راهکار می تواند برگزاری لایوهای دسته جمعی باشد. این راهکار چند مزیت بسیار مهم دارد. اول آنکه شما می توانید با برگزاری لایوها با موضوعات تخصصی، دانش خود را به رخ مخاطبین فرد یا افراد مقابل بکشانید و اعتماد آنها را جلب کرده و فالوورهای بسیاری را جذب نمایید. در ثانی شما می توانید با تخصصی تر کردن لایو ها، مخاطبینی که به جامعه هدفتان نزدیک تر هستند را جذب نمایید. چراکه این لایوها صرفا برای کسانی جذاب هستند که در آن حوزه کار می کنند.

عوامل مهم در شتاب دادن به افزایش جذب فالوور کدامند؟

عوامل شتاب دهی به جذب فالوور

در کنار روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی، حال می خواهیم راجع به عواملی که می توانند این پروسه را شتاب دهند صحبت کنیم. در این خصوص می توان گفت:

  • بهینه سازی اکانت: شما می توانید با بهینه تر کردن اکانت خود، نسبت به جلب اعتماد کاربر اقدام نمایید. در حالت کلی، احساس و نیاز و اعتماد سه فاکتور مهم هستند که می توانند کاربر را به دنبال کردن پیج شما تشویق نمایند. برای انجام این کار، می توانید یک بیو تمیز و زیبا، هایلایت های مهم، تم جذاب و درج شماره های تماس و سایت تان را در پروفایل انجام دهید.
  • توجه به الگوریتم اینستاگرامی: اینستاگرام از یک الگوریتم برای پیشنهاد پست ها استفاده می کند. هرچقدر که تعامل کاربران با پست شما بالاتر باشد، می توانید محتواهایتان را به افراد بیشتری نشان دهید. برای انجام این کار می توان چند ترفند را استفاده کرد؛ مثلا شما می توانید ارسال کامنت یا دایرکت خودکار را فعال کرده و از کاربران بخواهید برای دستیابی به محتوای خاص، کامنت ارسال کنند یا فالوو نمایند. شما می توانید این کار را در بخش استوری ها هم انجام دهید.
  • استفاده از ادمین اینستاگرام: شما می توانید برای مدیریت و تعامل بهتر با کاربران خود، از یک ادمین کمک بگیرید. این فرد می تواند با انتشار پست ها در ساعت مقرر، پاسخگویی سریع به مخاطبان و کارهایی از این قبیل، سطح تعامل و پاسخگویی و اعتماد کاربر به شما را بیشتر نماید.
  • انتخاب زمان مناسب برای آپلود محتوا: در دوره ای زندگی می کنیم که مخاطبان با صدها هزار صفحه اینستاگرامی برای محتوای مدنظر خود روبرو می شوند. در این حالت که رقابت بسیار بالاست، باید حتی به کوچکترین جزئیات دقت کنید تا محتوا به دست مخاطب برسد. یکی از آنها، انتخاب زمان مناسب انتشار محتوا است. شما باید با بررسی اینکه مخاطبان شما در چه ساعاتی فعال هستند، محتوای خود را در آن زمان یا چند ساعت قبل تر منتشر کنید.
  • تداوم: در نهایت یکی از توصیه های مهم که می توان آن را جزو روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی دانست، تداوم فعالیت در این شبکه است. از تولید محتوای باکیفیت خسته نشوید. آن را به صورت هوشمندانه انجام دهید. تلاش کنید با ابزارهای هوش مصنوعی و ترندهای روز، تولید محتوا را از حالت یکنواخت درآورده و تعامل پیج را بیشتر نمایید. پویایی پیج را با برگزاری جشنواره ها، چالش ها و جذب مخاطب به خرید محصولات تان بیشتر نمایید.

روش های درآمدزایی پس از جذب فالوور اینستاگرامی

ایده های کسب درآمد از پیج با درآمد بالا

پس از آنکه روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی را امتحان کردید، می توانید برای درآمدزایی اقدام کنید. درآمدزایی پس از جذب فالوور یکی از کارهایی است که می توانید به کمک آن به رشد صفحه اینستاگرامی خود کمک کنید. در خصوص متدهایی می توانید پس از بالا بردن فالوور این شبکه از طریق آنها اقدام کنید، می توان گفت:

  • تبلیغات: راحت ترین روش درآمدزایی آن است که برای تبلیغ کردن اقدام کنید. در صورتی که صفحه اینستاگرامی شما به صورت تخصصی کار می کند، می توانید تبلیغات و رپورتاژها را از افرادی که در حوزه کاری شما کار می کنند دریافت نمایید.
  • درج پست های مهمان: این نوع پست ها را می توان همانند یک رپورتاژ دانست که در قبال انتشار آن در پلتفرم های دیگران، وجهی پرداخت می شود. شما می توانید پست ها را به صورت مهمان و موقت در صفحه خود برای پروموت دیگر پست ها قرار دهید.
  • افیلیت مارکتینگ: شما می توانید از طریق افیلیت مارکتینگ برای افزایش کانال های درآمدزایی خود اقدام نمایید. در این حالت شما می توانید با ایجاد یک وب سایت و اشتراک گذاری پیوندهای افیلیت محصولات، مخاطبان خود را به خرید محصول از طریق لینک هایتان هدایت نمایید. همچنین راه حل دیگر آن است که کدهای تخفیفی را از سامانه های دیگر دریافت کرده و در قبال ثبت نام از طریق آن کد، یک پورسانت دریافت کنید.

پرسش های متداول کاربران

در انتهای این مطلب، راجع به پرسش های متداول پیرامون روش های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی مطالبی را بیان می کنیم که عبارتند از:

آیا خرید فالوور به رشد صفحه کمکی می کند؟

خیر؛ رشد مصنوعی اینستاگرام به خصوص با کاربران غیرواقعی، صرفا ضرر را به پیج اینستاگرامی وارد می کند. این نوع کاربران به عنوان روح شناخته می شوند و سیگنال های منفی را به اینستاگرام برای رشد صفحه شما خواهند داد.

هوشمندانه ترین روش افزایش فالوور اینستاگرامی چیست؟

هوشمندانه ترین حالت، تمرکز روی مخاطبان نیچ است. این دسته از افراد، امکان تبدیل شدن به مشتریان نهایی را با صرف کمترین هزینه خواهند داشت.

متد دیگر، استفاده از تبلیغات این شبکه اجتماعی است که می تواند محتوای شما را به افراد بیشتری نشان دهد.

اگر به مقالات مرتبط به این شبکه اجتماعی مانند آموزش دانلود از اینستاگرام علاقمند هستید، حتما سری به بخش بلاگ سایت ما بزنید.

قبلی بهترین سایت آژانس هواپیمایی در ایران چیست؟ + معرفی برترین سایت ها
بعدی هوش مصنوعی گوگل بارد (Google Bard) ، معرفی و آموزش استفاده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=28089
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ