جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > آموزش تولید محتوا > بازاریابی عصبی چیست و چگونه می‌توانیم آن را در سایت خود پیاده کنیم؟

بازاریابی عصبی چیست و چگونه می‌توانیم آن را در سایت خود پیاده کنیم؟

فوریه 24, 2022
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش سئو، آموزش تولید محتوا
کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 بازاریابی عصبی چیست؟
  2. 2 اهمیت شناخت مغز خزنده در بازاریابی عصبی
  3. 3 مزایا و کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت
  4. 4 ۵ + ۵ راه برای تاثیرگذاری بیشتر بر مغز کاربران با تکنیک‌های بازاریابی عصبی
    1. 5 ۱. بهینه‌سازی نرخ تبدیل
    2. 6 ۲. از فرسودگی ذهنی خودداری کنید.
    3. 7 ۳. ایجاد احساسات مثبت
  5. 8 استفاده از اصل “اثبات اجتماعی” در بازاریابی عصبی
    1. 9 ۴. با کمک “CTA” مناسب، حس فوریت ایجاد کنید.
    2. 10 ۵. از عناصر پویا در سایت استفاده کنید.
  6. 11 نورومارکتینگ و سئو سایت
  7. 12 سخن آخر در زمینه کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

آیا درباره نورومارکتینگ شنیده‌اید؟ با کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت آشنا هستید؟ می‌دانید که چه عواملی می‌تواند باعث افزایش فروش سایت‌تان شود؟
در این مقاله از وبلاگ SEOEDU، شما را با یکی از جذاب‌ترین مباحث بازاریابی آنلاین یعنی”نورومارکتینگ” آشنا می‌کنیم. همچنین ۱۰ تکنیک بازاریابی عصبی به شما معرفی می‌کنیم. شما با به کارگیری آن‌ها می‌توانید با مغز کاربران‌تان به‌گونه‌ای ارتباط برقرار کنید تا آن‌ها را تشویق به کاری کنید که می‌خواهید در سایت انجام دهند. پس تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

بازاریابی عصبی چیست؟

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

بازاریابی عصبی یا “NeuroMarketing” علم شناخت عملکرد مغز برای درک رفتار مصرف‌کنندگان، با قصد تاثیرگذاری بر فرآیند تصمیم‌گیری آن‌ها ایجاد شده است.
اما چرا مبحث بازاریابی عصبی اینقدر مهم است؟
همه می‌دانیم که یکی از اهداف کسب‌وکارها از طراحی سایت، سئو و تولید محتوا برای آن، جلب اعتماد کاربران برای افزایش فروش است. اما نکته اینجاست که کاربران از روی منطق تصمیم نمی‌گیرند.
شاید تعجب کنید اما مطالعات نشان داده که هر تصمیمی که می‌گیریم، حدود ۱۰ الی ۱۱ ثانیه قبل از آگاهی ما، آن تصمیم در مغز ما گرفته شده است.
دکتر پل دی مک‌لین در نظریه مغز سه‌گانه، می‌گوید که مغز انسان از سه بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

• مغز جدید: مسئول تفکر منطقی
• مغز میانی: مغز عاطفی و مسئول احساسات
• مغز خزنده: مسئول حفظ بقا، رفع نیازها و مرکز واکنش سریع
بازاریابی عصبی روی مطالعه مغز و درک فرآیند تصمیم‌گیری کاربران تمرکز دارد. به همین دلیل اگر بخش‌های مختلف مغز و تاثیر آن را بر روی تصمیم‌گیری‌ها بشناسید، بهتر می‌توانید رفتار کاربران را پیش‌بینی کنید و بر اساس آن برای طراحی و سئو سایت‌تان استراتژی بچینید.

اهمیت شناخت مغز خزنده در بازاریابی عصبی

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

مغز خزنده وظیفه‌اش تصمیم‌گیری سریع برای حفظ بقا است. احتمالا می‌پرسید که مغز خزنده چه ارتباطی با سایت دارد؟
شاید باور نکردنی به نظر برسد، اما مغز خزنده تاثیر زیادی روی تصمیمات ما دارد.
بازاریابان متوجه شدند که تصمیمات سریع، توسط همین بخش مغز گرفته می‌شود. پس بخشی از رفتار کاربر پس از ورود به سایت تحت تاثیر مغز خزنده است.
به عنوان مثال، اینکه کاربر بعد از ورود به سایت تصمیم می‌گیرد آن را ترک کند، تصمیمی است که توسط مغز خزنده گرفته شده است.
به همین دلیل در مباحث آموزش سئو بخشی از تمرکز روی کاهش نرخ پرش است. بنابراین با تکنیک‌هایی چون افزایش سرعت سایت، توجه به اصول “UI/UX” در طراحی سایت و غیره تلاش می‌کنیم مخاطب را در سایت نگه داریم.

مزایا و کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

هدف از بازاریابی عصبی در طراحی وب، افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است. در این شیوه با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت، تولید محتوا متنی، ویدیویی، تصویری و غیره می‌توان روی فرایند تصمیم‌گیری کاربر تاثیر گذاشت.
مهم‌ترین کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت، افزایش نرخ تبدیل (مثلا برای افزایش فروش در طراحی سایت فروشگاهی آنلاین) است. همچنین یکی دیگر از کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت، کاهش احتمال انصراف مشتریان در طول فرایند خرید است.
بنابراین با مطالعه و درک پاسخ‌های حسی و شناختی مشتریان هدف خود، می‌توانید از تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت استفاده کنید. در نتیجه با تشویق بازدیدکنندگان به انجام اقدامات مورد نظر، نرخ تبدیل را افزایش دهید.

۵ + ۵ راه برای تاثیرگذاری بیشتر بر مغز کاربران با تکنیک‌های بازاریابی عصبی

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

۱. بهینه‌سازی نرخ تبدیل

استفاده صحیح از تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت می‌تواند موفقیت کسب‌و‌کار آنلاین شما را در کوتاه‌مدت و بلندمدت تضمین کند.
بهینه‌سازی نرخ تبدیل یا “CRO” مبحث بسیار مهمی در طراحی سایت است. زیرا اگر کوچک‌ترین مشکلی وجود داشته باشد، در فرایند تعامل کاربر با سایت مشکل ایجاد می‌شود. در نتیجه تعداد زیادی از مشتریان بالقوه که می‌توانستند خریدار شما باشند، سریعا سایت را ترک می‌کنند.
اما با بکارگیری تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت می‌توان درصد نرخ تبدیل را افزایش داد. مهم‌ترین تکنیک‌های افزایش نرخ تبدیل مبتنی بر نورومارکتینگ عبارتند از:

۱.۱. موانع برای کاربران را به حداقل برسانید.

مغز خزنده دوست دارد که چیزها برایش آشنا باشند تا بتواند خیلی سریع الگوها را تشخیص دهد. بنابراین اگر در سایت آیتم‌ها جلوی چشم کاربر نباشند، یا مسیر سایت به‌گونه‌ای باشد که مخاطب را گیج کند، می‌تواند باعث احساس خطر در مغز خزنده شود. در نتیجه مخاطب تصمیم می‌گیرد خرید خود را کنسل کند.
بنابراین برای افزایش نرخ تبدیل، موانع را در سایت شناسایی و آن‌ها را به حداقل برسانید.
در کل به دنبال روش‌هایی باشید تا فرایند خرید را سریع و ساده نماید. از رنگ‌های صحیح برای قالب سایت و دکمه‌ها استفاده کنید. اصول “UI/UX” را در طراحی سایت رعایت کنید تا مسیر حرکت کاربر در سایت تا حد امکان کوتاه شود و در سریع‌ترین زمان نیازش برطرف گردد. در این صورت احتمال انصراف مشتریان از خرید، کمتر خواهد شد.

۱.۲. از نقشه‌های حرارتی استفاده کنید.

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

با کمک “Heat Map” می‌توانید رفتار کاربران را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام بخش‌های سایت بیشتر توجه کاربر را جلب می‌کند؟ مسیر حرکت کاربر در سایت به چه صورت است؟ در کدام مرحله مخاطب سایت را ترک می‌کند؟ کدام عناصر سایت برای کاربر گیج کننده هستند و تجربه کاربری بدی برای وی ایجاد می‌کند؟
نقشه حرارتی به شما کمک می‌کند تا عناصر گیج‌کننده و موانع موجود در مسیریابی کاربر را شناسایی و آن‌ها را اصلاح نمایید.

۲. از فرسودگی ذهنی خودداری کنید.

داشتن شناخت و تحلیل درست از فرآیند تصمیم‌گیری در مخاطبان، از مزایای استفاده از تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت است.
یکی از موانع تصمیم‌گیری.. دچار شدن کاربران به “فرسودگی ذهنی… است. در نتیجه‌ سردر‌گم شده و در وسط راه از اقدامی که قصد انجامش را دارند (مثلا قصد خرید) منصرف می‌شوند.
پیاده‌سازی تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت، احتمال دچار شدن به “فرسودگی ذهنی… را کاهش می‌دهد.
اما چگونه جلوی فرسودگی روانی در کاربر را بگیریم؟

۲.۱. تعداد انتخاب‌ها را محدود کنید.

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

یکی از مواردی که می‌تواند باعث فرسودگی ذهنی در کاربران شود، وجود تعداد زیادی آیتم برای انتخاب است.
اگر مشتریان در بدو ورود به سایت با محصولات زیادی مواجه شوند، انتخاب بین چند محصول برایشان دشوار شده و قدرت تصمیم‌گیری خود را از دست می‌دهند.
برای جلوگیری از این اتفاق، بهترین کار ایجاد دسته‌بندی صحیح برای محدود کردن تعداد انتخاب‌ها است.

۲.۲. از الگوهای آشنا استفاده کنید.

درست است که خلاقیت می‌تواند سایت را جذاب‌تر کند، اما زیاده‌روی نکنید. زیرا کاربران از آن استقبال نمی‌کنند. این موضوع به این دلیل است که مغز خزنده به چیزهای آشنا علاقه دارد و اگر چیزی تغییر کند احساس ناامنی می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم در طراحی سایت از الگوهای قابل پیش‌بینی استفاده کنید.
به عنوان مثال برای شبکه‌های اجتماعی از لوگو استاندارد خودشان استفاده کنید تا مغز سریع آن‌ها را تشخیص دهد و دیگر مجبور به صرف زمان برای جستجو نباشد.

۲.۳. فرایندها را ساده کنید.

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

یکی از نکات مهم در بازاریابی عصبی در طراحی سایت، جلوگیری از ایجاد احساسات منفی در کاربران است. این امر تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اجرای فرایندها در وب‌سایت را تا جایی که امکان دارد ساده کنید.
به عنوان مثال، فرم‌ها بخش مهمی در هر سایت هستند و نحوه طراحی آن‌ها تاثیر بسیار مهمی در افزایش نرخ تبدیل سایت دارد.
معمولا زمانی که از مشتری می‌خواهید که فرم سفارش یا تماس را پر کند، ممکن است دچار احساسات منفی شود.
اما اگر از تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت استفاده کرده باشید، می‌توانید از بروز احساسات منفی در کاربر جلوگیری کنید.
مثلا از درخواست اطلاعات بیش از حد و غیر ضروری از کاربر خودداری کنید و فقط اطلاعاتی را بخواهید که واقعا به آن‌ها نیاز دارید. یا اینکه با تعریف قابلیت پر کردن خودکار برخی از داده‌ها، مدت زمان پر کردن فرم‌ها را کوتاه‌تر کنید.

۳. ایجاد احساسات مثبت

با در نظر گرفتن مطالعاتی که در طول این سال‌ها روی نورومارکتینگ انجام شده به این نتیجه می‌رسیم که بازاریابی عصبی در طراحی سایت دو هدف عمده را دنبال می‌کند. این دو هدف عبارتند از:

• پیش‌بینی و اصلاح مواردی که احساس منفی در کاربر ایجاد می‌کند.
• استفاده از تاکتیک‌هایی که احساسات مثبت را در مخاطبان برمی‌انگیزد.

مهم‌ترین تاکتیکی که در بازاریابی عصبی در طراحی سایت انجام می‌شود، استفاده از اصل “اثبات اجتماعی” است. شما با اجرای آن می‌توانید به بهترین وجه احساسات مثبت را در کاربران ایجاد کنید. اما این تکنیک چیست؟

استفاده از اصل “اثبات اجتماعی” در بازاریابی عصبی

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

ما انسان‌ها موجودات اجتماعی هستیم. در نتیجه دیگران می‌توانند تاثیر زیادی روی تصمیم‌های ما بگذارند.
به همین دلیل همه ما تمایل داریم همان کاری را انجام دهیم که دیگران انجام می‌دهند و این همان اصل “اثبات اجتماعی” است.
بنابراین استفاده از این اصل می تواند اعتبار زیادی به سایت شما بدهد.
برای استفاده از اصل “اثبات اجتماعی” باید به کاربران نشان دهید که دیگران نیز محصول/خدمات شما را انتخاب کرده‌اند. هدف این است که هر انتخابی غیر از خرید از شما غیرعادی به نظر برسد.
این رایج‌ترین تکنیک بازاریابی عصبی در طراحی سایت است که انجام آن آسان است و شما هم باید از این تکنیک برای ایجاد حس مثبت در کاربران استفاده کنید. اما چگونه؟

• ۱. نظرات مشتریان راضی را در سایت نمایش دهید.
• ۲. با آمار و ارقام، بگویید که چند پروژه موفق اجرا کرده‌اید یا چقدر فروش داشته‌اید.
• ۳. محبوب‌ترین محصولات/خدمات خود را در دسته‌بندی “محبوب‌ترین‌ها” یا “پرفروشترین‌ها” قرار دهید.
• ۴. در سایت خود گواهینامه کیفیت قرار دهید.

۴. با کمک “CTA” مناسب، حس فوریت ایجاد کنید.

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

یکی از ویژگی‌های مغز خزنده، واکنش سریع در زمانی است که احساس فوریت می‌کند. شما می‌توانید از این ویژگی برای ترغیب مشتریان به اقدام استفاده کنید.
به عنوان مثال می‌توانید به مشتری بگویید که “همین امروز قبل از اتمام تخفیف از ما خرید کن” یا اینکه “تنها دو عدد از این محصول در انبار باقی مانده است”.
پس از “CTA” یا “دعوت به اقدام” در جای درست استفاده کنید تا بتوانید حس فوریت را در کاربران ایجاد کنید.

۵. از عناصر پویا در سایت استفاده کنید.

مغز خزنده برای بقا طراحی شده است. به همین دلیل مدام محیط را زیر نظر دارد و هر تغییری را سریع متوجه می‌شود.
یکی از تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت، افزایش پویایی است. زیرا استفاده از عناصر متحرک می‌تواند توجه مغز خزنده را به خود جلب کند.
به عنوان مثال وب‌سایت‌های خبری با متحرک کردن تیتر مهم‌ترین اخبار، از این تکنیک برای جلب توجه کاربران استفاده می‌کنند.
اگر سایت فروشگاهی دارید، می‌توانید بنرهای تبلیغاتی را به صورت متحرک در سایت قرار دهید تا توجه مغز خزنده را جلب کنید و کاربر را برای تصمیم‌گیری و خرید تشویق نمایید.

نورومارکتینگ و سئو سایت

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

یکی از فاکتورهای مهم در افزایش درآمد، سئو سایت وردپرس یا اختصاصی برای حضور در صفحه اول گوگل است. برای رسیدن به این هدف، باید با اجرای بازاریابی عصبی در طراحی سایت کاربران را تشویق کنید تا روی لینک سایت شما کلیک کنند و در سایت بمانند.
همچنین با کمک نورومارکتینگ می‌توانید عناوین جذابی را انتخاب کنید تا کاربر برای ورود به سایت ترغیب شود. ما در دوره آموزش رپورتاژ آگهی SEOEDU درباره روش‌های انتخاب عنوان مناسب و تکنیک‌های تبلیغ‌نویسی صحبت کرده‌ایم و شما با تهیه دوره می‌توانید کمپین‌های رپورتاژی موفق اجرا کنید.
بنابراین آشنایی با تکینک‌های بازاریابی عصبی در “SEO” ضروری است. اگر در این زمینه نیاز به کمک دارید، برای مشاوره سئو با ما تماس بگیرید.
مجموعه SEOEDU با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات سئو به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات، تولید محتوا سئو شده است. نویسندگان ما با کمک روش‌های بازاریابی عصبی محتوایی جذاب برای شما تولید می‌کنند تا کاربر را ترغیب به کلیک نمایند. بدین ترتیب نرخ کلیک افزایش یافته و رتبه سایت شما بهبود می‌یابد.
بنابراین اگر برای تولید محتوا زمان کافی ندارید، می‌توانید سفارش محتوا به ما دهید.
کسب‌وکارهای تهرانی، برای آشنایی با شرایط و خدمات “SEO” به صفحه سئو سایت در تهران مراجعه کنند.

سخن آخر در زمینه کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

کاربرد بازاریابی عصبی در طراحی سایت

در این مقاله از وبلاگ SEOEDU، بخش‌های مختلف مغز را معرفی کرده و درباره اهمیت نورومارکتینگ در تصمیم‌گیری صحبت کردیم. همچنین گفتیم که استفاده از بازاریابی عصبی می‌تواند موجب بهینه‌سازی نرخ تبدیل در سایت شما شود.
در آخر تکنیک‌های بازاریابی عصبی در طراحی سایت را معرفی کردیم تا با کمک آن‌ها بتوانید مشتریان را تشویق به انجام اقدامی مانند خرید نمایید.
امیدواریم این مقاله برای شما مفیده بوده باشد، اگر سوالی در زمینه بازاریابی عصبی در طراحی سایت دارید، در کامنت‌ها از ما بپرسید.

قبلی (CALL TO ACTION) CTA یا دعوت به اقدام چیست؟
بعدی روش های کسب درآمد دلاری با سئو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=12520
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ