جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > دیجیتال مارکتینگ > چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟ + ایده های استفاده از آن

چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟ + ایده های استفاده از آن

اکتبر 3, 2024
ارسال شده توسط هادی مرادی
دیجیتال مارکتینگ
روش های رشد کسب و کار با تلگرام
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 معرفی بستر تلگرام
  2. 2 نقش تلگرام در کسب و کارها چیست؟
    1. 3 ارتباط جامعه هدف یا مشتری با فروشنده
    2. 4 اطلاع رسانی فروشگاه
    3. 5 برندسازی
    4. 6 ایجاد سوشیال سیگنال
  3. 7 امکانات تلگرام برای رشد کسب و کار چیست؟
    1. 8 ساخت کانال و گروه تلگرامی بدون محدودیت حجم آپلود
    2. 9 امکان نظر سنجی
    3. 10 درج اطلاعات در قسمت بیو
    4. 11 آپلود فایل در حجم های بالا
    5. 12 ایجاد ربات
  4. 13 آشنایی با تلگرام بیزینس
    1. 14 امکانات و قابلیت های تلگرام بیزینس
    2. 15 درج مکان و زمان کسب و کار
    3. 16 تعریف صفحه شروع، تنظیم پیام خوش امدگویی و پیام پایانی
    4. 17 تعریف پاسخ های سریع
    5. 18 تگ زدن روی چت ها
  5. 19 چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم + بررسی ایده ها
    1. 20 تبلیغات کانال در گروه ها و کانال های مختلف
    2. 21 راه اندازی کمپین فروش تلگرامی
    3. 22 مشاهده و تجزیه آمارها و داده ها
  6. 23 راهکارهای استفاده از تلگرام برای رشد سئو سایت
    1. 24 لینک سازی به صفحات مهم
    2. 25 استفاده از محتواهای کاربران
    3. 26 لینک کردن شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به سایت
  7. 27 پرسش های متداول کاربران
    1. 28 روش کسب درآمد از تلگرام چیست؟
    2. 29 امکانات تلگرام برای توسعه کسب و کار شامل چه مواردی است؟
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟ آیا از پتانسیل های تلگرام برای رشد بیزینس و افزایش فروش کسب و کار خود مطلع هستید؟ آیا با تلگرام بیزینس آشنایی دارید؟ در این مقاله می خواهیم راجع به قابلیت های پیام رسان تلگرام صحبت کنیم که می توانید به کمک آن، کسب و کارتان را قدرتمندتر نمایید. همچنین ایده هایی برای رشد کسب و کار شما با کمک این پیام رسان ارائه می شوند.

معرفی بستر تلگرام

آشنایی با بستر تلگرام

تلگرام یکی از بسترهایی است که می توانید از طریق آن برای ارتباط با کاربران در سراسر دنیا اقدام کنید. این ابزار اکنون بیش از بیش از 950 میلیون کاربر دارد که می توان آن را عدد قابل توجهی دانست. هرچند که تلگرام در سال 2013 یعنی 4 سال بعد از واتساپ راه اندازی شد، اما اکنون در مقام چهارم پرجمعیت ترین پیامرسان دنیا پس از واتساپ (با 2 میلیارد کاربر)، وی چت (با 1.3 میلیارد کاربر) و فیسبوک مسنجر (با 1.01 میلیارد کاربر) قرار گرفته است.

در خصوص خود تلگرام نیز باید گفت این پیامرسان که در سال 1397 در ایران مسدود شده است، یک پیامرسان قدرتمند مبتنی بر سرویس ابری است که چند پلتفرمی بوده و به عنوان یک شبکه اجتماعی و پیام رسان فوری (IM) نیز شناخته می شود. تلگرام در حدود +55 میلیون کاربر ایرانی دارد که جامعه آماری بسیار بالایی را تشکیل می دهد. این پیام رسان در ایران بسیار محبوب بوده و بعد از مسدود شدن همچنان کاربران خود را حفظ کرده است.

شما می توانید تلگرام را برای پلتفرم های مختلفی دانلود کنید که شامل اندروید، iOS، ویندوز، مک او اس و غیره است. تنوع پلتفرم های این اپلیکیشن خود یک عامل مثبت است که می تواند منجر به افزایش تعداد کاربران شود.

اینکه چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم، سوال مهمی است که در ادامه چندین ایده مهم را برای آن بیان خواهیم کرد.

نقش تلگرام در کسب و کارها چیست؟

نقش تلگرام در کسب و کارها

قبل از اینکه بخواهیم راجع به اینکه چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم صحبت نماییم، لازم است با نقش آن در کسب و کارها و به طور کلی نقش آن در جامعه صحبت نماییم. در این خصوص می توان گفت:

ارتباط جامعه هدف یا مشتری با فروشنده

یکی از کارکردها و نقش های خوبی که تلگرام دارد، جامعه آماری بالای آن در ایران است. به همین خاطر می توان گفت بهترین نقش تلگرام در رشد کسب و کار شما، برقرار کردن ارتباط تان با مشتری می باشد. شما می توانید با کمک این پیام رسان، سوالات آنها را پاسخ داده و حتی اگر قصد خرید دارند، لینک خرید یا شماره کارت خود را ارسال کنید.

نکته مهم: توصیه می شود صرفا از این پلتفرم برای پاسخگویی به مشتریان استفاده کرده و فرآیند خرید را به سایت منتقل کنید. چراکه برخی از افراد شماره کارت شما را دریافت کرده و وجه را از سمت فرد دیگری ارسال می کنند. در این حالت شما کالا را به نفر دوم ارسال می کنید در حالیکه نفر سومی آن را پرداخت کرده است. نفر سوم از صاحب بانک یعنی شما شکایت خواهد کرد.

اطلاع رسانی فروشگاه

یکی دیگر از نقش های مهم تلگرام در رابطه با کسب و کارها آن است که می توانید از طریق آن برای مطلع کردن جامعه هدف خود اقدام کنید. مثلا مشتریانی که خرید عمده انجام می دهند، در کانال فروش عمده شما عضو شده و سفارشات را با قیمت مناسب تر مشاهده می کنند. همچنین شرایط خرید برای هر محصول ذکر می شود.

همچنین شما می توانید مدل هایی از محصولات خود را با یک کد در کانال درج کرده و در این حالت، مشتری با ارسال یکسری کد و رنگ بندی یا سایز آن و پرداخت مبلغ، محصول را دریافت می کند. در این حالت پروسه خرید هوشمندانه تر انجام می شود.

برندسازی

امروزه کانال های تلگرامی به عنوان یکی از اصلی ترین روش های برندسازی به شمار می آیند که می توانید از طریق آنها برای ساخت هویت مجازی خود اقدام کنید. در این حالت شما می توانید با تولید محتوای مداوم و پویا نگهداشتن کانال خود، مدام آن را در دید مخاطب قرار داده و از این طریق، اعتماد او را برای خرید محصولات و خدمات تان جلب کنید.

ایجاد سوشیال سیگنال

کانال های تلگرامی می توانند سوشیال سیگنال هایی را به سایت شما ارسال کنند که برای سئو داخلی مفید است.

امکانات تلگرام برای رشد کسب و کار چیست؟

امکانات تلگرام برای رشد کسب و کار

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما هم مطرح شده باشد آن است که تلگرام چه امکاناتی دارد که می توان از طریق آن برای رشد کسب و کار استفاده کرد؟ پاسخ به این سوال به نوعی یک جواب مهم برای آن است که بفهمیم چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم. در این خصوص می توان گفت:

ساخت کانال و گروه تلگرامی بدون محدودیت حجم آپلود

یکی از مهم ترین قابلیت های تلگرام، ساخت کانال است که می توانید انواع محتوا از جمله تصویر، ویدیو، متن، صدا و غیره را به آن اضافه کنید. این قابلیت همچنین باعث می شود تا بتوانید از نقش تلگرام برای اطلاع رسانی و درج قیمت ها و ثبت سفارش ها استفاده نمایید.

همچنین ایجاد گروه نیز می تواند به تعامل میان شما و کاربران تان کمک کند. فرض کنید شما به عنوان یک مسئول یا خبرنگار در یک حوزه خاص کار می کنید. با ایجاد یک گروه، امکان آن را می دهید تا جامعه هدف تان راجع به موضوعات مرتبط به حوزه فعالیت تان سوالاتی را بپرسد.

امکان نظر سنجی

قابلیت دیگری که می توانید در پیام رسان تلگرام به آن دسترسی داشته باشید، نظر سنجی است که می تواند به شما کمک کند تا راجع به یکسری تاپیک ها، نقد و نظرات خود را درج نمایید. در این حالت توجه نمایید که لازم است با نحوه ایجاد یک نظرسنجی در یک پیام آشنا باشید که مانند نوشتن تکست ساده نیست. اینکه در این متد چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم، وابسته به هدف شما است. مثلا قصد دارید یک طراحی محصول انجام دهید و از مشتریان می خواهید که بگویند کدام دیزاین مدنظر آنها است.

درج اطلاعات در قسمت بیو

یکی دیگر از فیچرهایی که می توانید در تلگرام استفاده کنید، درج لینک های سایت، شبکه های اجتماعی و لینک پرداخت در قسمت بایو است. شما می توانید از این طریق، شبکه های ارتباطی خود را به همدیگر پیوند بزنید.

آپلود فایل در حجم های بالا

شما می توانید انواع مختلفی از فایل ها را در این پیام رسان آپلود کنید. هیچ محدودیتی در این خصوص برای شما وجود ندارد. در واقع شما می توانید فایل های چندتایی را به صورت Zip آپلود نمایید.

نکته: حداکثر حجم فایل برای کاربران عادی 2 گیگ و برای کاربران پریمیوم 4 گیگابایت می باشد.

شما می توانید ویدیویی را به اشکال مختلف نیز ارائه نمایید. مثلا امکان دانلود آن را غیرفعال نموده و صرفا اجازه دهید تا کاربر از داخل کانال آن را مشاهده کند. همچنین امکان فوروارد کردن آن را حذف کنید. چنین قابلیتی به ویژه برای مدرسین بسیار عالی است تا تعداد کاربران کانال را افزایش دهند.

ایجاد ربات

شما می توانید برای تلگرام، بات هایی را ایجاد کنید که عملا سیستم فروش شما را کنترل می کنند. این بات ها قادرند تا کیف پول را برای کاربر تعریف کرده و به درگاه های پرداخت متصل شوند. سپس شما می توانید وجه را از مشتری دریافت کرده و اعتبار آن را افزایش دهید. سپس کاربر می تواند خدمات را از لیستی که ربات ارائه می دهد، تهیه کند.

این مورد به ویژه برای کسب و کارهای فروش فایل مجازی بسیار جذاب بوده اما نیاز به مهارت برنامه نویسی برای ایجاد ربات دارد.

آشنایی با تلگرام بیزینس

آشنایی با تلگرام بیزینس

تا این قسمت، با توجه به فیچرهای کلی فهمیدیم که چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم. اما جالب است بدانید که تلگرام دارای یک ورژن بیزینسی است که می تواند در رشد کسب و کار شما بسیار موثر باشد. این نسخه قابل دسترسی توسط همه افراد است و به یکسری ویژگی های خاص مخصوص کسب و کارها مجهز شده است.

تلگرام بیزینسی برای آن طراحی شده است تا کاربران بتوانند به شیوه های هوشمندانه تری برای ارتباط با مشتریان خود اقدام کرده و از این طریق، خدمات بهتری را ارائه نمایند. این قابلیت ها شامل موارد مختلفی می شوند که آگاهی از آنها برای صاحبین کسب و کارها ضروری است. در خصوص امکانات این نسخه از تلگرام نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکانات و قابلیت های تلگرام بیزینس

در رابطه با امکانات تلگرام بیزینس که می توانید از طریق آن بفهمید که چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم می توان گفت:

درج مکان و زمان کسب و کار

شما می توانید از این نسخه تلگرام برای نمایش ساعت کاری و موقعیت مکانی خود استفاده نمایید. این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید به سرعت محل کار خود را به کاربران نمایش دهید تا آنها خود را سریع تر به شما برسانند. همچنین شما می توانید از طریق اکانت خود، ساعت هایی که باز هستید یا روزهایی که تعطیل هستید را به مشتری نشان دهید.

تعریف صفحه شروع، تنظیم پیام خوش امدگویی و پیام پایانی

زمانی که کاربری قصد دارد اقدام به چت کردن با شما نماید، با یک صفحه خالی برای اولین بار روبرو می شود. شما می توانید آن بخش را از نظر استیکر و متن ورودی شخصی سازی کنید. در این حالت می توانید یک نوع برندسازی نموده و خدمات و محصولات خود را به او بشناسانید.

مورد دیگر برای کسانی که به تازگی با شما چت می کنند، ارسال پیام خوش آمدگویی است. این پیام می تواند حاوی یکسری اطلاعات باشد از جمله نوع خدماتی که ارائه می کنید، مدت زمانی که باید صبر شود. همچنین می توانید یک پیام پایانی نیز برای کاربران خود تنظیم نمایید.

تعریف پاسخ های سریع

یکی از قابلیت های دیگری که می توانید در اکانت تلگرام بیزینس دریافت نمایید، امکان تعریف پاسخ های سریع می باشد. شما می توانید با تعریف این پاسخ ها، مدت زمان پاسخگویی را برای مشتریان خود کمتر کنید. مثلا اگر مشتری در مورد سوالات با جواب های ثابتی پرسشی را مطرح می کند، پاسخ آن را در همانجا با درج متن خود دریافت خواهد کرد.

تگ زدن روی چت ها

فرض کنید شما یک مشتری خاص دارید، می توانید روی پروفایل او تگ VIP را درج کنید. یا شما چند پیام از مخاطبان مختلف دارید. می توانید زمانی که بسته او را ارسال کردید، تگ Delivery را بزنید که یعنی سفارش او در حال ارسال است. این تگ ها به شما کمک می کنند تا چت های خود را دسته بندی نمایید.

چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم + بررسی ایده ها

ایده های رشد کسب و کار با تلگرام

چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟ چه ایده هایی برای این امر وجود دارند؟ در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

تبلیغات کانال در گروه ها و کانال های مختلف

نحوه استفاده از تلگرام برای رشد کسب و کار شما با تلگرام، درج تبلیغات روی آن است. در این حالت می توانید کانال یا گروه تلگرامی شغل خود را پروموت نمایید. این روش از چند طریق کمک کننده است:

  • افزایش تعداد کاربران: شما می توانید تعداد کاربران کانال خود را بیشتر نمایید که برای برندسازی مفید است.
  • افزایش مشتریان: یکی دیگر از اثرات بسیار خوب، بیشتر کردن تعداد مشتریان است. در این حالت قادر خواهید بود تا تبلیغات را روی جامعه های هدف خاصی تنظیم کنید که باعث می شوند تا فروش شما بیشتر شود. جامعه هدف از تبلیغات در کانال های مشابه و همکار بدست می آید.

راه اندازی کمپین فروش تلگرامی

شما می توانید کمپین فروش خود را از طریق تلگرام راه اندازی کنید. در این حالت کافیست یک پلن تبلیغاتی وسیع روی کانال های خاصی انجام دهید. سپس آفرهای سنگینی را ارائه کنید. تم و استایل پیام های خود را جذاب نمایید. زمانی که مشتری هدف شما وارد کانال شده و جشنواره فروش را مشاهده می کند، به طور قطع جذب ان شده و علاوه بر اینکه کانال شما را دنبال می کند، خریدی را نیز انجام خواهد داد. این روش بهترین متدی است که می توان در پاسخ اینکه چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم بیان نمود.

مشاهده و تجزیه آمارها و داده ها

یکی دیگر از قابلیت های خوبی که می توانید در معرفی ایده های رشد کسب و کار با تلگرام بیان کرد، بررسی آمارها و داده ها است. اینکه کدام پیام ها بیشترین بازخورد را داشته و ویو آن بالا بوده، بررسی تعداد کلیک ها روی لینک ها و غیره.

راهکارهای استفاده از تلگرام برای رشد سئو سایت

رشد سئو و راهکارهای ان با تلگرام

چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم و سئو آن را بهبود دهیم؟ یکی از روش های رشد کسب و کارها را می توان در ارتقا سئو انها دانست که سبب می شود فروش آنلاین آنها به شدت افزایش یابد. در این خصوص تلگرام می تواند از چند جهت به شما کمک کند که این موارد عبارتند از:

لینک سازی به صفحات مهم

یکی از بهترین راهکارهایی که می توانید از تلگرام استفاده کنید تا سئو سایت شما را تقویت کند، لینک سازی است. شما می توانید در پیام هایی که در کانال ها و گروه ها قرار می دهید، لینک هایی را به صفحات سایت خود ایجاد کرده و از کاربران بخواهید به آنها وارد شوند. این ترافیک از بخش تلگرام برای سایت ایجاد شده و می تواند به عنوان یک سوشیال سیگنال درنظر گرفته شود.

توجه کنید که لینک سازی به صفحات مهم، می تواند به شدت در ارتقا و جان گرفتن صفحات کمک کند. البته ترافیک ورودی باید واقعی باشد و زمان کافی را برای مرور مطالب اختصاص دهد. شما می توانید لینک سازی ها را به مقالاتی که اخیرا منتشر می کنید یا صفحات مهم انجام دهید. شما می توانید کانال تلگرامی را یکی از راهکارها برای درج بک لینک در سئو خارجی در نظر بگیرید.

استفاده از محتواهای کاربران

شما می توانید از محتواهایی که کاربران ایجاد می کنند، برای رشد سئو سایت خود استفاده کنید. معمولا تلگرام توسط اکثر افراد متخصص در دسترس است و کاربران حرفه ای در این زمینه وجود دارند که می توانید از آنها کمک بگیرید. سپس محتواهای آنها را در مطالب خود به کار ببرید و این کار در افزایش اعتبار و غنی سازی محتوا، مفید خواهد بود.

لینک کردن شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به سایت

بیو تلگرام یکی از بخش های قدرتمند است که از نظر سئو و آگاهی رسانی اهمیت بالایی دارد. شما می توانید شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها را به سایت خود لینک کنید. این لینک سازی دو طرفه انجام می شود و می تواند اعتبار سایت شما را از نظر ربات های گوگل افزایش دهد. همچنین از کانال های تلگرامی در طراحی سایت نیز استفاده می شود. معمولا در خدمات طراحی سایت، درج لینک های مهم کسب و کار شما اعم از کانال تلگرامی، مهم است.

پرسش های متداول کاربران

در انتهای این مقاله راجع به اینکه چگونه از تلگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟ می توان به چند سوال متداول از سوی کاربران اشاره نمود که عبارتند از:

روش کسب درآمد از تلگرام چیست؟

شما می توانید با تبلیغ کانال های دیگران، ساخت ربات و فروش از طریق آن، فروش کانال یا گروه با تعداد کاربران بالا نسبت به کسب درآمد اقدام کنید.

امکانات تلگرام برای توسعه کسب و کار شامل چه مواردی است؟

غالب امکانات تلگرام برای رشد کسب و کار شما در بخش اطلاع رسانی، جذب کاربر، ساخت ربات و فروش از طریق هدایت آنها به وب سایت وجود دارند.

قبلی راهنما و آموزش ساخت QR Code + معرفی سایت و اپلیکیشن ایجاد آن
بعدی معرفی 10 تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=27398
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ