جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • دوره غیرحضوری
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
        • قیمت طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
        • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
        • قیمت طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
        • قیمت طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
  • باشگاه سئو مستر
  • استخدام در seoedu
  • 09130904084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • دوره غیرحضوریداغ
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
        • قیمت طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
        • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
        • قیمت طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
        • قیمت طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
  • باشگاه سئو مستر
  • استخدام در seoedu
ورود | ثبت نام

وبلاگ

SEOEDUمقاله هاآموزش سئوآموزش تولید محتوا18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

بهمن 11, 1400
ارسال شده توسط زهرا دهنوی
آموزش سئو, آموزش تولید محتوا
18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
تماس از سراسر کشور : 09130904084
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی
  2. 2 1.مشتری خود را بشناسید
  3. 3 2.داستان، هویت و شعار داشته باشید
  4. 4 3.راه‌های ارتباطی آسان
  5. 5 4.از گوگل آنالتیک کمک بگیرید
  6. 6 5.نسبت به رقبا متفاوت باشید
  7. 7 6.همه چیز باید ساده باشد
  8. 8 7.از هزینه‌ی اضافی گرفتن خودداری کنید
  9. 9 8.هزینه حمل و نقل
  10. 10 9.روی خدمات دادن به مشتری تمرکز کنید
  11. 11 10.یک فرآیند پرداخت ساده و ایمن ایجاد کنید
  12. 12 11.سئو را فراموش نکنید
  13. 13 12.تولیدمحتوا کنید
  14. 14 13.مشتریان را تشویق به کامنت گذاشتن کنید
  15. 15 14.دعوت کاربر به انجام عملی (CTA)
  16. 16 15.محصولات خود را با تصاویر باکیفیت به نمایش بگذارید
  17. 17 16.از طریق پیامک با مشتریان ارتباط برقرار کنید
  18. 18 17.در شبکه های اجتماعی فعال باشید
  19. 19 18.اطلاعات کامل به کاربر درمورد محصول بدهید
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

دغدغه‌ی بسیاری از افرادی که در سطح وب شروع به فعالیت می‌کنند این است که چگونه فروش سایت خود را افزایش دهند. داشتن یک سایت به تنهایی برای کسب‌درآمد کافی نیست و با انجام مجموعه‌ای از کارها می‌توانید از سایتتان درآمد کسب کنید. داشتن یک سایت باعث می‌شود شما به جمعیت کثیری از کاربران هدف خود دسترسی داشته باشید و با کمی درایت می‌توانید آن‌ها را به مشتریان بالفعل خود تبدیل کنید. در این مقاله سئو ادیو تکنیک برای افزایش فروش سایت فروشگاهی گفته است که پیاده‌سازی هرکدام از آن‌ها می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در افزایش فروش سایت شما داشته باشد.

 

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

1.مشتری خود را بشناسید

 

شناخت ویژگی‌‌های ابتدایی مشتری یک اصل ضروری و تاثیرگذار در فروش شما است. شما برای بهبود کیفیت خدمات‌تان به دانستن اطلاعاتی درمورد مشتریان خود نیاز دارید:

مشتری‌های شما چه کسانی هستند؟ شما باید اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، وضعیت مالی، علایق و اطلاعات روزمره مشتری هدف خود را نیز بررسی و مشخص کنید و مطابق با آن به فعالیت خود ادامه دهید. به عنوان مثال مشتریان شما خانم‌ها هستند. مشتریان شما قشر متوسط جامعه هستند و… پس شما باید کالاهایی متناسب با شرایط و ویژگی‌های مشتریان احتمالی خود تهیه کنید. فکر کنید چگونه می‌توانید به کاربرانتان کمک کنید و مشکل آن ها را برطرف کنید و برای حل مشکلات آن‌ها کالا یا خدمات تهیه کنید. در گوگل آنالتیک می‌توانید ویژگی‌های شخصیتی کاربران خود را بدست آورید.همچنین می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید در مورد خودشان و نیازهایشان با شما صحبت کنند. انجام این کار به شما در بهبود کیفیت خدمات و ایجاد احساس صمیمیت میان شما و کاربر کمک می‌کند.

2.داستان، هویت و شعار داشته باشید

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

با داشتن داستان و شعار برای مخاطب ارزش قائل می‌شوید و به او حس خوبی می‌دهید. داشتن داستان و شعار باعث می‌شود کسب‌‌وکارتان برای کاربر جذابیت داشته باشد و با شما ارتباط برقرار کند. هنگامی که کاربر وارد سایت شما می‌شود، 10 ثانیه زمان دارید تا او را ترغیب کنید که در سایتتان بماند و یک جمله‌ی مناسب می‌تواند ذهن کاربر را درگیر و او را کنجکاو کند. کسب‌وکار و برند شما باید حس اعتماد، وفاداری و آگاهی را به مشتری بدهد. به عنوان مثال سئوادیو در سال 97 جرقه‌ای در ذهن مدیریت مجموعه بود تا در زمینه خدمات سئو و  خدمات طراحی سایت شروع به فعالیت کند و به افرادی که در این حوزه نیاز به این خدمات دارند کمک کند و خدمات با کیفیت ارائه دهد و این جرقه فکری در حال حاضر به یک تیم قوی تبدیل شده است و هرروز درحال رشد است. آیا همین داستان باعث نشد که شما در مورد سئو ادیو بیشتر کنجکاو شوید؟ پس شما هم یک داستان واقعی برای کسب‌وکارتان بسازید و مخاطب را با خودتان همراه کنید.

مقاله پیشنهادی ما به شما:  روش های افزایش فروش سایت های فروشگاهی + (معرفی ۱۱ ترفند عالی)

3.راه‌های ارتباطی آسان

هرچه راه‌های ارتباط با شما آسان‌تر باشد، احتمال انجام اقدامی از سمت کاربر در سایت شما بیشتر خواهد بود.

برقراری ارتباط از طریق تماس با تیم پشتیبانی
برقراری ارتباط از طریق واتساپ
برقراری ارتباط از طریق تگلرام
و…

برقراری ارتباط با کاربر را با خود آسان سازید. اینگونه کاربر به شما راحت‌تر اعتماد می‌کند. همچنین پیشنهادی که برای شما دارم این است که از چت زنده در سایت خود استفاده کنید. این که کاربر در هر لحظه که بخواهد، بتواند با شما ارتباط برقرار کند بسیار اتفاق خوبی برای کسب‌وکار شما است. چت زنده باعث کاهش نارضایتی کاربران می‌شود. همچنین با استفاده از چت زنده می‌توانید در حین خرید به کاربر کمک کنید تا تجربه خرید خوبی داشته باشد. فقط توجه داشته باشید از آنجایی که نمی‌توانید 24 ساعت شبانه روز آنلاین باشید حتما زمان آنلاین بودنتان را برای مخاطب مشخص کنید.

4.از گوگل آنالتیک کمک بگیرید

 

با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالتیک می‌توانید متوجه شوید که کاربران از چه طریقی وارد سایت شما می‌شوند و شما را پیدا می‌کنند. با پیدا کردن این منبع متوجه می‌شوید که در کدام قسمت، کدام صفحات و پلتفرم‌ها باید بیشتر وقت بگذارید. به عنوان مثال شما مقاله‌ای با موضوع اصول طراحی لندینگ پیج حرفه‌ای و اصولی در سایتتان دارید که 60 درصد ورودی صفحه مقالات شما مربوط به این صفحه است. پس به شما پیشنهاد می‌کنم تمرکز اصلی خود را از میان مقاله‌ها برروی این صفحه بگذارید و آن را بهبود دهید. با انجام این کار اعتبارتان نزد گوگل افزایش می‎‌یابد و گوگل به بیشتر دیده شدن این صفحه شما کمک می‌کند. (به این تکنیک توجه کنید. این یک تکنیک قوی در سئو است. اگر در میان دسته‌بندی های محصولاتتان دسته A  بیشترین بازدید را دارد، پس برروی آن بیشتر کار کنید تا بتوانید از تمام پتانسیل های موجود استفاده کنید.)

 

5.نسبت به رقبا متفاوت باشید

چیزی داشته باشید که شما را نسبت به رقبا متفاوت کند. خدمات خود را ارتقاء دهید و سعی کنید بهترین تجربه خرید را برای کاربر رقم بزنید.

مواردی کوچک اما تاثیرگذار:

ارسال سریع
تخفیف
برگزاری کمپین
پاسخ‌دهی سریع
توجه به بسته‌بندی
عکس‌‌های زیبا

6.همه چیز باید ساده باشد

 

هرچه کار با سایتتان راحت‌تر باشد احتمال خرید افزایش می‌یابد. هنگامی که کاربر وارد سایت شما می‌شود باید به راحتی بتواند چیزی که می‌خواهد پیدا کند و مشکلش برطرف شود. سایت خود را دائما بررسی کید و سعی کنید مشکلات و باگ‌هایش را پیدا و برطرف کنید. کاربران دوست دارند تنها با چند کلیک به خواسته خود برسند و اگر موانع و پیچیدگی در سایت شما وجود داشته باشد فروشتان کاهش می‌یابد.

7.از هزینه‌ی اضافی گرفتن خودداری کنید

 

از گرفتن هزینه‌های اضافی خودداری کنید. هیچ چیز بیشتر از اینکه کاربر در هنگام پرداخت، پولی ببیشتر از مبلغ گفته شده (مبالغی مانند مالیات) پرداخت کند او را ناراحت نمی‌کند. اگر قصد دارید هزینه‌های اضافی بر قیمت محصول اعمال کنید، همیشه آن را زودتر اعلام کنید.

مقاله پیشنهادی ما به شما:  تولید محتوا چیست و تاثیر تولید محتوا بر سئو سایت

8.هزینه حمل و نقل

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

اگر می‌توانید هزینه حمل‌ونقل را رایگان اعلام کنید. همچنین تحویل سریع برای کاربران در نظر بگیرید. هزینه ارسال رایگان و ارسال سریع در افزیش فروش شما تاثیر دارد. (اگر نمی‌توانید برای کاربران ارسال رایگان در نظر بگیرید مشکلی نیست زیرا کاربران پرداخت هزینه پیک در خرید اینترنتی را پذیرفته اند اما در ارسال سریع بسته‌ها تمرکز کنید. هرچه بسته و سفارشات کاربران زودتر به دستشان برسد، رضایت ان‌ها بیشتر می‌شود.)

9.روی خدمات دادن به مشتری تمرکز کنید

 

مشتریان برای خدمات عالی ارزش قائل هستند. خدمات شما برای مشتری یک عامل کلیدی در تصمیم گیری برای خرید است. هرچه خدمات بهتری به مشتری ارائه دهید، مشتری از خرید کردن از شما حس بهتری خواهد داشت. فراموش نکنید که هرکاری که شما در کسب‌وکاتان انجام می‌دهید برای جذب مشتری است. پس ارزش هر مشتری را بدانید و برای رفاه و رضایت آن‌ها تلاش کنید. زیرا رضایت مشتری ارتباط مستقیم با میزان فروش شما دارد.

10.یک فرآیند پرداخت ساده و ایمن ایجاد کنید

 

از دکمه‌هایی مانند “سبد خرید”، “خرید” و کلماتی شبیه به این استفاده کنید و سعی کنید کاربران را در مرحله به مرحله به خرید دعوت کنید. همچنین توجه داشته باشید که از یک درگاه پرداخت ایمن استفاده کنید تا کاربر با اطمینان بتواند از شما خرید کند.

11.سئو را فراموش نکنید

 

شما باید به مشتری کمک کنید تا شما را پیدا کند و این اتفاق در گوگل با سئو ممکن است. شما باید سایت خود را بر روی کلماتی که کاربر با آن‌ها به دنبال محصولات و خدمات شما است، بهینه کنید و سایت خود را برای رسیدن به لینک اول آماده کنید. برای اینکه سایت موفقی داشته باشید باید برروی آن سرمایه گذاری کنید و به عواملی مانند سرعت آن، سازگاری اش با دیگر دستگاه‌ها، ساختار و ظاهر سایت و … توجه کنید. اگر سایتی داشته باشید که بهینه نشده باشد، هر چقدر هم تلاش کنید هیچ نتیجه‌ای بدست نخواهید آورد. داشتن سایت بدون سئو هیچ تاثیری بر درآمد شما نخواهد داشت. پس حتما بعد از طراحی سایت شروع به سئو سایت خود کنید. اگر سایتی داشته باشید که کاربران هدف به راحتی آن را پیدا کنند و مشکلشان را با کمک شما برطرف کنند درآمد شما از طریق سایت و سئو چند برابر خواهد شد.

12.تولیدمحتوا کنید

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

افراد برای پیدا کردن جواب سوال خود و رفع نیازهایشان وارد گوگل می‌شوند. شما با تولید محتوا می‌توانید نیاز کاربر را برطرف کنید و به او کمک کنید.  در هنگام تولید محتوا به جای نوشتن در مورد محصول، از کارایی و تاثیری که در زندگی افراد دارد صحبت کنید. به عنوان مثال اگر خدمات شما طراحی سایت است به جای تبلیغ برای اینکه افراد با شما کار کنند در مورد تاثیر داشتن سایت در کسب‌کارها صحبت کنید و سعی کنید کاربر را از مزایای داشتن سایت باخبر کنید و تصمیم‌گیری در مورد اینکه با شما همکاری کند یا خیر را به خودش بسپارید.( شما فقط سعی کنید کاربر را در حل مشکلاتش راهنمایی کنید).  از آنجایی که موتورهای جستجو صفحاتی را که دائما و با برنامه تولید محتوا انجام می‌دهند را اولویت قرار می دهند، حتما به صورت منظم در سایتتان فعالیت کنید و تولید محتوا انجام دهید.

مقاله پیشنهادی ما به شما:  پنالتی گوگل چیست+راه هایی برای جلوگیری از پنالتی شدن در گوگل

13.مشتریان را تشویق به کامنت گذاشتن کنید

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

از کاربران بخواهید که نظر خود را در مورد محصولات و کسب‌وکار شما بدهند. نظرات به راحت‌تر اعتماد کردن کاربر جدید به شما کمک می‌کند. همچنین  اگر محصولی به طور مداوم نظرات ضعیفی دریافت کرد، سریعا آن را بررسی کنید و مشکلات آن را برطرف نمایید. نوشتن نظر را تا حد امکان برای مشتریان آسان کنید. (کامنت مارکتینگ یک استراتژی بسیار قوی برای پیشرفت سایتتان است. از آن غافل نشوید.)

14.دعوت کاربر به انجام عملی (CTA)

 

CTA مخفف عبارتCALL TO ACTION  به معنای دعوت برای عملی است. تمام کارهایی که در سایت انجام می‌دهید برای آن است که کاربر را دعوت به انجام عملی کنید. پس فراموش نکنید که در مرحله به مرحله یک راه برای دعوت کاربر به عمل مدنظرتان داشته باشید. به عنوان مثال در زیر هر محصول یک دکمه خرید فوری قرار دهید. هرچه CTAسایتتان قدرتمندتر باشد. فروشتان بیشتر خواهد بود.

15.محصولات خود را با تصاویر باکیفیت به نمایش بگذارید

تصاویر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در فروش شما هستند. کاربران معمولا با تصاویر، بسیار بیشتر از متن ارتباط برقرار می‌کنند و از آنجایی که کاربران نمی‌توانند در خرید اینترنتی محصول را ببینند، شما باید با گرفتن عکس‌های با کیفیت و زیبا به کاربران در خرید کمک کنید.

16.از طریق پیامک با مشتریان ارتباط برقرار کنید

 

یکی از راه‌های برقراری ارتباط با مخاطب مطلع کردن او از وضعیت بسته‌ و خریدش است. از طریق پیامک می‌توانید با مخاطب در تعامل باشید و برای او توضیح دهید که چگونه می‌تواند وضعیت بسته‌اش را پیگری کند و همچنین از او تشکر کنید که به شما اعتماد کرده است. همچنین می‌توانید از طریق پیامک، مشتری را از کمپین‌های خود مطلع کنید و او را به بررسی دوباره سایت خود دعوت کنید.

17.در شبکه های اجتماعی فعال باشید

18 تکنیک برای افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی

امروزه شبکه‌های اجتماعی یکی از قوی‌ترین راه های جذب مشتری است. در شبکه‌های اجتماعی مانند ایسنتاگرام فعال باشید و سعی کنید در این پلتفرم ها هم خودتان را معرفی کنید. طبق تحقیقات انجام شده کاربران به خرید کالایی که در شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد شده اند تمایل بیشتری دارند. هنچنین با فعالیت در این پلتفرم‌ها اعتبار شما نزد گوگل بیشتر می‌شود.

18.اطلاعات کامل به کاربر درمورد محصول بدهید

 

در خرید اینترنتی باید به کاربر کمک کنید تا کالا را تصور و حس کند. به علاوه تصاویر با کیفیت باید سعی کنید ویژگی های ظاهری محصول را به خوبی توضیح دهید و به کاربر در پیدا کردن کالای مورد نظرش کمک کنید. همه چیز را با جزئیات توضیح دهید. هرچه توضیحات بیشتر باشد احتمال خرید کاربر بیشتر خواهد بود.

این نکات کوچک اما مهم در افزایش فروش شما تاثیر به‌سزایی دارند. کسب‌درآمد از سایت روندی دارد که با رعایت آن مسیر فروش و برندینگ شدن شما راحت‌تر خواد شد. و در آخر فراموش نکنید که اگر می‌خواهید فروش خوبی داشته باشید در قدم اول باید نیاز کاربر را شناسایی و در مرحله دوم آن را برطرف کنید. اگر به کاربر کمک کنید او با شما تعامل برقرار خواهد کرد و حتما حداقل یک بار به شما اعتماد می‌کند و از شما خرید می‌کند. خود را جای کاربر تصور کنید و با خود فکر کنید که انجام چه کاری می‌تواند باعث راحتی و آسایش کاربر در هنگام خرید از سایتتان بشود.

بعدی پنالتی گوگل چیست+راه هایی برای جلوگیری از پنالتی شدن در گوگل
قبلی آموزش سئو صفحه اصلی از صفر تا صد 

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • معرفی افزونه وردپرس

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

راه های ارتباطی
  • 09130904084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • زامبی پیج چیست و چه ویژگی های مهمی دارد؟
  • طراحی سایت حقوقی و مزیت­های آن
  • الگوریتم EAT چیست، نکاتی که باید بدانید!
  • وب اپلیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟
  • بوت استرپ چیست؟ معرفی کامل بوت استرپ
sitemap
© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=11944
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.