قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی، هزینه طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و اختصاصی در سال 1400

قیمت طراحی سایت فروشگاهی متناسب با امکانات و خدمات سایت شما تعیین می شود. شما میتوانید به صورت کاملا رایگان فرم زیر را کامل نمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند.

طراحی سایت رسپانسیو

یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت این است که بتواند در نسخه های مختلف مثل گوشی و لپتاپ و... به درستی نمایش داده شود.

طراحی سایت با اصول سئو

طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای انجام شود که سایت شما برای رسیدن به نتایج برتر گوگل دچار مشکل نشود.

طراحی سایت با سرعت و امنیت بالا

سرعت و امنیت حلقه گمشده سایت های شرکتی است، ما در تیم seoedu سعی داریم سایت هایی ایمن و با سرعت بالا برای شما طراحی کنیم.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی در seoedu

هرآنچه شما برای داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای نیاز دارید.

پشتیبانی قوی طراحی سایت

خیلی مهمه که طراحی سایت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن.

طراحی سایت شرکتی بر اساس سئو

طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

آموزش کار با سایت

ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید.

رعایت اصول طراحی و گرافیک

سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

مراحل طراحی سایت اختصاصی

درصورت سفارش سایت اختصاصی 3 مرحله زیر انجام می شود.

طراحی وایرفریم​ برای طراحی سایت اختصاصی

طراحی وایرفریم

با توجه به نیاز مخاطبین شما و همینطور امکاناتی سایت شما نیاز دارد ما نقشه ساختاری صفحات را طراحی خواهیم کرد و در اختیار شما می گذاریم.

طراحی گرافیکی​ برای طراحی سایت اختصاصی

طراحی گرافیکی

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

کدنویسی و اقدامات بعد از آن​ ​ برای طراحی سایت اختصاصی

کدنویسی و اقدامات بعد از آن

در این بخش زمانی که قسمت گرافیک شما تایید شد، به سراغ اجرای کدها می رویم و شروع به نوشتن سایت شما خواهیم کرد تا با سورس بهینه به شما تحویل دهیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

برای بررسی هزینه طراحی سایت فروشگاهی شما، ابتدا باید ما بدانیم شما به چه نوع سایتی نیاز دارید، برای همین جهت ادامه همکاری پیشنهاد میکنیم همین حالا فرم زیر را کامل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول درمورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، ارزان‌تر از طراحی سایت اختصاصی با زبان برنامه‌نویسی می‌باشد.

قیمت پایه هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از 10 میلیون تومان شروع شده و بسته به امکانات و بزرگی پروژه، به این مبلغ اضافه می‌شود.

بر اساس اینکه سایت با زبان Php نوشته شود یا ASP.NET، تعرفه متفاوت است. قیمت پایه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی از ۱۰ میلیون شروع می‌شود که در صورت استفاده از Php، قیمت نهایی طراحی سایت فروشگاهی، ارزان‌تر از سایت با ASP.NET خواهد شد.

مدت زمان لازم برای اجرای پروژه، متغیر است. اما حداقل یک ماه این فرایند طول می‌کشد.

مجموعه SEOEDU، تیمی حرفه‌ای از برنامه‌نویسان، کارشناس وردپرس، متخصص “UI/UX”، گرافیست، تولید کننده محتوا، کارشناس سئو و غیره در اختیار دارد. 

بنابراین در این مجموعه، خدمات ۳۶۰ درجه طراحی سایت و سئو، با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌شود.

شما میتوانید جهت ثبت سفارش طراحی سایت و سئو سایت خود همین حالا از بخش تماس با ما اقدام کنید یا با شماره

021-28424084 تماس حاصل فرمایید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

معمولا در جواب سوال قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ نمی‌توان مبلغ مشخصی اعلام کرد. زیرا فاکتورهای متعددی روی قیمت نهایی سفارش طراحی سایت تاثیرگذار هستند.

این موضوع، تنها درباره تعرفه سایت فروشگاهی صدق نمی‌کند. بلکه انواع دیگر سایت‌ها، مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خدماتی و غیره نیز تعرفه ثابتی ندارند.

همچنین از آنجایی که بعد از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، نیازمند اجرای سئو سایت هستید. باید تعرفه خدمات سئو سایت فروشگاهی را برای تعیین میزان بودجه، نیز در نظر داشته باشید.

به همین خاطر بهترین روش برای دریافت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی، پر کردن فرم بریف و ارسال آن است. ما بعد از دریافت فرم، نیازسنجی می‌کنیم. سپس با در نظر گرفتن فاکتورهای لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی، قیمت دقیق را به شما اعلام می‌کنیم.

اما کدام فاکتورها روی قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارند؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را بدانید، این مطلب را از دست ندهید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

در فضای اینترنت، می‌توانید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که امکان مراجعه حضوری آن‌ها به شما در دنیای واقعی وجود ندارد. زیرا دنیای فیزیکی، اسیر محدودیت‌های زمانی و جغرافیایی است.

اما از طرفی، تعداد کاربران در فضای اینترنت بسیار زیاد است و از طرف دیگر، محدودیت زمانی و مکانی در فضای آنلاین وجود ندارد.

در نتیجه حضور در این فضا به واسطه طراحی سایت فروشگاهی، تاثیر مستقیم بر افزایش فروش و کسب درآمد بالا دارد.

به زبان آمار، حدود ۵۹ میلیون ایرانی در اینترنت حضور دارند. قطعا از بین این همه کاربر، افراد زیادی هستند که به محصولات‌‌تان نیاز دارند.

بنابراین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، شانس شما را برای یافتن این مشتریان افزایش می‌دهد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت سایت فروشگاهی

برای اینکه یک سایت فروشگاهی، بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد،باید امکانات کاملی را برای آن طراحی کرد. تنها در این صورت است که کاربر می‌تواند به خوبی از سایت استفاده کند و مسیر خرید را به شکلی صحیح طی کند.

معمولا قیمت ساخت سایت فروشگاهی، از انواع دیگر سایت‌ها مانند طراحی سایت آموزشی، خدماتی و غیره گران‌تر است. زیرا امکانات خاصی در این نوع وب‌سایت‌ها قرار داده می‌شود که در سایر سایت‌ها به آن‌ها نیازی نداریم.

به عنوان مثال، در فروشگاه اینترنتی باید امکانی چون فیلتر هوشمند محصولات قرار داده شود. در حالی که مثلا در طراحی سایت مدارس، به چنین امکاناتی نیازی نداریم.

در ادامه، به طور خلاصه در رابطه با برخی امکانات سایت فروشگاهی که بر قیمت نهایی تاثیرگذار هستند، به طور خلاصه آشنا می‌شوید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

نحوه طراحی گرافیکی

طبیعتا سایتی که از طراحی گرافیکی حرفه‌ای استفاده می‌کند، گران‌تر از سایتی است که طراحی معمولی در آن به کار رفته است. همچنین باید سایت براساس اصول “UI/UX” طراحی شود تا رابط کاربری، بتواند تجربه کاربری خوبی در مشتریان‌تان ایجاد کند.

رعایت اصول “UI/UX”، باعث می‌شود ظاهر سایت، استانداردسازی شود. در این صورت، کاربران می‌توانند از سایت درست استفاده کنند. 

به همین خاطر، کاربر راحت‌تر خرید کرده و این موضوع تاثیر مستقیم تجربه کاربری مثبت و افزایش میزان فروش خواهد گذاشت. 

بنابراین به کارگیری متخصص “UI/UX” در مسیر طراحی سایت، بسیار ضروری است. این مسئله روی هزینه طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است.

امکانات امنیتی سایت

امن سازی سایت فروشگاه اینترنتی، برای حفاظت از حریم شخصی کاربران، تضمین امنیت پرداخت و جلوگیری از هک وب سایت بسیار ضروری است.

در این راستا، اقدامات متفاوتی برای تامین امنیت وب سایت فروشگاهی انجام  می‌شود.

طبیعتا هرچقدر بسته‌های امنیتی به کار رفته در وب سایت بیشتر باشد، قیمت طراحی سایت فروشگاهی گران‌تر است.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

تعداد صفحات سایت

هرچقدر تعداد محصولات بیشتر باشد، سایت به صفحات بیشتری نیاز دارد. این مسئله زمان و حجم کار بیشتری را می‌طلبد. به همین خاطر، تعداد صفحات وب‌سایت، بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیر مستقیم دارد.

طراحی وبلاگ

ایجاد بخش وبلاگ در سایت‌های فروشگاهی، موجب افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش شانس تبدیل کاربر به مشتری خواهد شد.

بنابراین قرار دادن وبلاگ برای فروشگاه‌های اینترنتی تاثیر مثبت بر آمار فروش خواهد گذاشت.

طراحی بخش وبلاگ، به معنای صرف زمان و ایجاد تعداد صفحات بیشتر است. در نتیجه این موضوع، موجب افزایش تعرفه طراحی سایت فروشگاهی خواهد شد.

خدمات سئو سایت فروشگاهی

بعد از طراحی، سایت باید برای گوگل بهینه شود تا بتوانید آن را در صفحه نخست گوگل ببینید. 

البته که در SEOEDU، کدنویسی براساس اصول “SEO” انجام خواهد شد. اما برای موفقیت بیشتر، باید خدمات “SEO” حرفه‌ای دریافت کنید. بدون سئو، داشتن سایت فایده ندارد. زیرا اصلا دیده نخواهید شد.

تیمی حرفه‌ای از کارشناسان سئو SEOEDU در کنار شما هستند تا با بهینه سازی سایت‌تان، بتوانید دیده شوید. برای دریافت خدمات مشاوره سئو با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر تمایل دارید خودتان وظیفه بهینه سازی فروشگاه اینترنتی را بر عهده بگیرید، می‌توانید دوره آموزش سئو که توسط مجموعه SEOEDU تولید شده است، را تهیه کنید تا اصول این کار را از صفر تا صد بیاموزید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

میزان نیاز سایت به تولید محتوا

شما باید بتوانید با محتوا، کالای خود را بفروشید. بنابراین باید محتوایی جذاب و کامل درباره محصول تولید کنید تا مشتری ترغیب شود آن را بخرد. به همین خاطر، تولید محتوا متنی با کیفیت، کلید اصلی موفقیت سایت است.

بالطبع هر چقدر تعداد محتوای تولید شده بیشتر باشد، تعرفه خدمات سئو و طراحی سایت بیشتر خواهد شد.

ما افتخار همکاری با تیمی از نویسندگان حرفه‌ای جهت تولید محتوا داریم که می‌توانند بهترین متن را براساس اصول “SEO” برای محصولات شما بنویسند. برای سفارش تولید محتوا می‌توانید از طریق لینک اقدام کنید.

نوع تکنولوژی سایت

طبیعتا هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، کمتر از طراحی سایت اختصاصی است. در ادامه به طور مفصل در این رابطه صحبت می‌کنیم.

انواع روش های طراحی سایت فروشگاهی

در SEOEDU، به دو طریق طراحی سایت فروشگاهی انجام می‌شود. 

۱. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

۲. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با زبان برنامه‌نویسی

در ادامه، در رابطه با این دو روش و تعرفه هرکدام، صحبت می‌کنیم

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

در طراحی سایت با وردپرس، قالب اختصاصی روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس نصب می‌شود.

از آنجایی که قالب‌های آماده، امکانات کافی برای فروشگاه‌های اینترنتی ندارند. مهندسان ما براساس نوع بیزینس، خواسته‌های شما و امکاناتی که لازم دارید، قالب اختصاصی برای سایت فروشگاه اینترنتی طراحی می‌کنند.

با توجه به اینکه هر فروشگاه اینترنتی، نیاز به امکانات و زیرساخت‌های مختلفی دارد، هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، براساس نوع هر بیزینسی متفاوت است.

در مجموعه SEOEDU، قیمت پایه طراحی سایت وردپرسی از 10 میلیون تومان شروع می‌شود. اما این مبلغ نهایی نیست و با توجه به امکانات و تعداد محصولات و فاکتورهای دیگر، این مبلغ تغییر خواهد کرد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

در این پلن، طراحی سایت اختصاصی با کمک زبان‌های برنامه‌نویسی انجام می‌شود. طراحی سایت فروشگاهی معمولا یا با زبان برنامه نویسی Php یا با ASP.NET انجام می‌شود.

طراحی سایت فروشگاهی با php نسبت به ASP.NET ارزان‌تر است. به چند دلیل:

۱. هاست لینوکس در ایران ارزان‌تر از هاست ویندوزی می‌باشد. زبان برنامه‌نویسی php بر روی هاستینگ لینوکس نصب می‌شود. برای همین هزینه‌های نگهداری سایتی که با Php نوشته شده، کمتر از سایت کدنویسی شده با ASP.NET می‌شود.

۲. زبان Php یک زبان کد باز یا “Open Source” است. به همین خاطر کدهای رایگان بیشتری نسبت به ASP.NET دارد. در حالی که برای استفاده از ASP.NET نیازمند پرداخت هزینه به مایکروسافت می‌باشید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود، که براساس نوع زبان برنامه نویسی، امکانات سایت، تعداد محصولات، تعداد صفحات و غیره، تعرفه نهایی تغییر می‌کند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

چرا هزینه طراحی سایت فروشگاهی گران تر است؟

در میان انواع پلن هایی که برای طراحی سایت ارائه می شوند، هزینه طراحی سایت فروشگاهی از همه آنها بیشتر است. اما چرا همواره قیمت این نوع سایت ها بالاتر از بقیه می باشد؟ چه چیزی باعث می شود تا هزینه بیشتری برای طراحی سایت فروشگاهی بپردازید؟ ابتدا باید بدانید که هزینه طراحی سایت فروشگاهی در سراسر جهان نسبت به دیگر وب سایت ها بالاتر است. چراکه امکانات بیشتری را به مخاطب ارائه می کند و برای ایجاد یک پلتفرم مناسب جهت انجام تجارت الکترونیک ایجاد می شود. به همین خاطر برای طراحی این نوع وب سایت ها، لازم است هزینه بیشتری درنظر بگیرید.

جالب است بدانید که تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در پلتفرم های خارجی، در حدود 1500 الی 30 هزار دلار می باشد. نوع وب سایت، پیچیدگی، تیم و کشور محل توسعه در افزایش هزینه طراحی سایت فروشگاهی موثر هستند. البته شما می توانید با تعرفه ای کمتر، سایت E-commerce خود را با وردپرس راه اندازی کنید. از دیگر دلایلی که می توان برای بالا بودن هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیان کرد، باید گفت:

  • شخصی سازی: معمولا سفارشی سازی سایت های فروشگاهی کمی بیشتر از دیگر پلتفرم ها مانند وب سایت های خبری یا شخصی است. به همین خاطر لازم زمان و هزینه بیشتری دریافت می شود.
  • طراحی گرافیکی: سایت های فروشگاهی در دوره کنونی، طرح های خاص خود را دارند و برای آن به صورت مستقل هزینه می کنند. به عنوان مثال، ساخت بنرها و کاور از مهم ترین نیازهای گرافیکی برای ساخت یک سایت فروشگاهی است که می تواند رابط کاربری آن را زیباتر کند.
  • صفحات متعدد: سایت فروشگاهی از نظر تعداد صفحات، بیشتر از سایر سایت های شرکتی و شخصی، پست تایپ دارد. به عنوان مثال، در چنین سایت های تجاری‌ای، لازم است یک قالب یا صفحه مخصوص برای بخش محصولات، آرشیو و پنل کاربری در نظر گرفت. از دیگر صفحات آن همچنین باید به سبد خرید، تسویه حساب، پیگیری محصول، صفحه تشکر، قوانین، شیوه ارسال مرسوله و غیره نیز اشاره کرد.

به طور کلی، فیچرهای بسیار زیادی برای این نوع پلتفرم ها وجود دارند، از جمله نمایش زیر دسته ها، فیلترها، دکمه های سبد خرید، قابلیت مقایسه و علاقمندی محصولات و غیره. بنابراین هزینه طراحی سایت فروشگاهی به سبب پیاده سازی این صفحات و ویژگی ها، بیشتر از انواع دیگر سایت ها خواهد بود.

علت بالا بودن هزینه طراحی سایت فروشگاهی

فرق قیمت طراحی سایت با کد نویسی و cmsای (وردپرس)

تفاوتی که هزینه طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی و سیستم مدیریت محتوای cms وردپرس دارد در چیست؟ این یک قانون کلی است که می گوید، طراحی سایت های کدنویسی به علت زمان بسیار زیادی که می گیرند، طراحی بخش فرانت و بک اند که ممکن است نیاز به بیش از 1 تیم داشته باشد و نیاز به تخصص بالا برای آن، هزینه بالاتری دارد. به همین خاطر می توان گفت قیمت طراحی سایت با کد نویسی به خصوص برای سایت های فروشگاهی که نیاز به صفحات محصول، آرشیو، اتصال به درگاه های پرداخت، سیستم پیامکی و غیره دارند، بیش از 2-3 برابر طراحی با وردپرس است.

قیمت طراحی سایت با کد نویسی

چرا باید برای طراحی سایت هزینه بیشتری کنیم؟

اما چرا می بایست برای طراحی این سایت ها هزینه بیشتری شود؟ در پاسخ به این پرسش می توان دلایل مختلفی را بیان کرد که هر کدام به راحتی می توانند چرایی بالا بودن هزینه سایت های فروشگاهی را نیز بیان نمایند. از جمله می توان گفت:

  • امنیت: برای سایت های فروشگاهی و تجاری که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کنند، حفظ امنیت سایت و اطلاعات کاربران بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر سایت شما ایمن نباید، هکرها به راحتی مسیر انتقال پول از سایت شما را به حساب خود تغییر می دهند و یا آنکه به راحتی سایت شما دچار باگ یا نوسانات قیمتی می شود. در کمترین حالت، این کار باعث می شود تا ضرر بسیار زیادی به شما تحمیل شده، سفارش های متعدد با قیمت های نامناسب ثبت شده و از سوی دیگر، اعتبار برندتان از بین برود.
  • ماژول های بیشتر: طراحی سایت های فروشگاهی نیاز به ماژول های بیشتری دارد. به همین خاطر است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی بالاتر است. از طراحی پنل های کاربری با فیچرهای پیشرفته تر گرفته تا قابلیت های داخل صفحات محصول و آرشیو که همگی منجر می شوند تا برای تکمیل سایت فروشگاهی خود، هزینه بیشتری صرف نمایید.
  • اعتبار و جذابیت بیشتر: طراحی سایت های فروشگاهی به صورت اصولی با رابط کاربری بهینه تر، نیاز به صرف هزینه و زمان طولانی تری دارد. در نهایت رعایت چنین فاکتورهایی می تواند منجر به منحصر به فرد شدن سایت و برند شما شده و شانس فروش را افزایش دهد.

در کنار این عوامل، لازم است بدانید رقیبان شما در هر حوزه ای که هستید، وب سایت های متعددی را طراحی کرده اند. بنابراین چاره ای نخواهید داشت تا برای رقابت با آنها، از یک پلتفرم قدرتمند بهره بگیرید. از سوی دیگر، پیش بینی می شود حجم رشد خرده فروشی آنلاین در سراسر دنیا از سال 2014 با مبلغ 1336 میلیارد به 6542 میلیارد دلار برسد که این خود گواهی بر اهمیت این نوع پلتفرم ها است. بنابراین بهتر است یکبار هزینه کرده و بهترین سایت فروشگاهی را برای خود ایجاد کنید.

چرا برای سایت فروشگاهی خود بیشتر هزینه کنیم؟

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی اصولی با قیمت مناسب

فرقی نمی کند قصد راه اندازی چه نوع پلتفرمی را خواهید داشت. نکته‌ی مهمی که باید بدانید، آن است که این نوع سکوها، برند شما را نمایندگی می کنند. امروزه همه شرکت ها و فروشگاه‌ها تلاش می کنند برای آینده خود سرمایه گذاری کنند. این کار معمولا با ارتقا برندینگ و دیجیتال مارکتینگ به صورت جداگانه و اصولی انجام می شود. یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید در این بخش انجام دهید، طراحی سایت است.

شما می توانید به هزینه طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی، به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرده و از طریق آن بر اعتبار برند خود نیز بیافزایید. این نوع پلتفرم ها در صورتی که با طراحی اختصاصی و به صورت کاملا استاندارد ایجاد شوند، قادرند نام و تصویر برند شما را در ذهن مخاطب حک نمایند. از سوی دیگر، وب سایت به عنوان اصلی ترین نمایندگی شما در فضای مجازی به شما می آید که کلیه تولید محتواها، اخبار و اطلاعیه ها به همراه قیمت هایی که در آن درج می کنید، جنبه رسمی تری دارد. اگر برند بزرگی باشید، می توانید بازار خود را هدایت کرده و این کار تنها با یک پلتفرم رسمی تر یعنی وب سایت انجام می شود.

اهمیت دیگر طراحی سایت فروشگاهی استاندارد با هزینه معقول، اطمینان از طراحی سئو شده، درنظر گرفته شدن پارامتر های امنیتی، طراحی بنرهای جذاب و افزایش نرخ فروش و کاهش بانس ریت می باشد.

نکته: شما می توانید با تولید محتوای سئو شده، شانس ورود کاربران به وب سایت خود را افزایش دهید. فروشگاه های بزرگ همانند دیجی کالا، بخشی مستقل و موازی با پلتفرم فروش خود به نام بلاگ یا مجله را راه اندازی کرده اند که توانسته اند با تولید محتواهای جذاب، ترافیک بسیار زیادی از کاربران را به سمت محصولات موردنظر هدایت کنند. تمامی این نکات + راهکار سئو محتوا و غنی تر کردن آن در دوره زیر توضیح داده شده است:

جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا SEOEDU

بهترین طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

شما می‌توانید با مشاهده سایت‌های فروشگاهی رقیبان خود، تا حدی فیچرها و ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی استاندارد حوزه کاری خود را درک کنید. با این حال می‌توان برخی از ویژگی‌های کلی را برای طراحی سایت‌های بهینه فروشگاهی ذکر کرد که عبارتند از:

  • سرعت بالا: بسیار مهم است که طراحی سایت خود را به گونه‌ای انجام دهید که پلتفرم شما با سرعت بالایی بارگذاری شود.
  • صفحات آرشیو و جستجوی کامل: صفحات آرشیو محلی هستند که کاربر اقدام به انتخاب محصول خود می‌کند و مدت زیادی را در آن می‌گذراند. بنابراین باید به زیبایی و با امکانات کامل طراحی شوند. به عنوان مثال، فیلترهای کامل با امکان جستجو در بخش سمت راست قرار داده شده و کاربر بتواند محصولات را بر طبق قیمت، جدید‌ترین یا پرفروش‌ترین کالاها جستجو کند.
  • دیزاین استاندارد: سایت‌های فروشگاهی امروزی دیزاین‌های استانداردی دارند. مثلا بخش مجوزها در انتهای سایت به همراه راه‌های ارتباطی ذکر می‌شوند. در قسمت منو، کاربران دسترسی کاملی به دسته‌بندی‌های کلی محصولات سایت شما دارند. زیردسته‌ها در صفحه دسته‌بندی‌های کلی (آرشیو‌های کلی) قرار می‌گیرند. آگاهی از همه اینها جزوی از دانش اولیه‌ای است که با طراحی جذاب، سایت شما را حرفه‌ای می‌کند.

پروسه خرید سریع‌تر: اگر می‌خواهید مشتریان خود را از دست ندهید و آنها را سردرگم یا معطل نکنید، باید فرآیند خرید را شفاف و ساده‌تر کنید. مثلا از دریافت اطلاعات اضافی در فرم پرداخت بپرهیزید، امکان ثبت نام در سریع‌ترین حالت (که می‌تواند تنها با احراز شماره تلفن انجام شود) اجرایی کنید، در طراحی UX یا وایرفریم سایت خود، دکمه‌های خرید را در محل مناسب قرار دهید تا کاربران سردرگم نشوند.

بهترین طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

سرفصل های مهم در آموزش طراحی سایت فروشگاهی

این نکته مهمی است که بدانید طراحی سایت فروشگاهی را نباید به افراد بی‌تجربه بسپارید؛ چراکه اعتماد مشتریان شما با مشاهده سایت‌هایی که طراحی و سرعت ضعیفی دارند از بین می‌رود. اگر قصد دارید برای آموزش طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید، می‌توانید از دوره‌ای که در سایت ما برای طراحی سایت وردپرسی وجود دارد استفاده نمایید.

برای کسانی که قصد خرید یک دوره آموزش طراحی سایت فروشگاهی دارند، سرفصل‌های زیر مهم‌ترین موضوعاتی هستند که باید در آموزش این نوع سایت‌ها درنظر بگیرید:

  • فاکتورهای مهم در طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
  • تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر نوع سایت‌ها.
  • انواع پست‌ تایپ‌ها در سایت فروشگاهی.
  • مهم‌ترین افزونه‌ها در طراحی سایت فروشگاهی.
  • روش‌های بهینه سازی سایت فروشگاهی.
  • بهترین قالب‌ها و هاست‌ها برای طراحی سایت فروشگاهی.
  • نحوه طراحی صفحه آرشیو.
  • نحوه طراحی و بهینه سازی صفحه محصول.
  • نحوه ساخت کاروسل‌های محصول، منوها و صفحه اصلی.
  • نحوه اتصال سیستم‌های پیامکی و درگاه‌های پرداخت آنلاین.
  • نکات مهم در اخذ مجوزهای سایت فروشگاهی، مالیات و رویه‌های عودت یا قوانین فروش (اختیاری).

سرفصل های مهم در آموزش طراحی سایت فروشگاهی

امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی در تهران

اگر کسب‌و‌کار کارفرمای شما در تهران قرار دارد، می‌توانید از فیچرهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم برای طراحی سایت ایشان استفاده کنید. این موارد عبارتند از:

  • ارسال با اسنپ باکس یا حضوری: از آنجایی که شهروندان تهرانی سهم قابل توجهی در خرید کالا از سایت‌های اینترنتی دارند، بهتر است ارسال محصول با اسنپ باکس که معمولا زمان تحویل را به کمتر از چند ساعت تقلیل می‌دهد و یا تحویل حضوری کالا را به سایت خود اضافه کنید.
  • انتخاب شعب تحویل: اگر فروشگاه شما چند شعبه در تهران دارد، می‌توانید دریافت حضوری محصول را با امکان انتخاب از شعبه‌ای که نزدیک به مشتری است فراهم کنید.
  • پرداخت در محل: شما می‌توانید با استخدام افرادی به عنوان پستچی محصولات شما، امکان پرداخت در محل را اضافه کنید. این کار می‌تواند در اعتمادسازی بیشتر برای کاربران موثر باشد.

ویزگی های طراحی سایت فروشگاهی در تهران

بازه قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

تعیین یک بازه قیمتی برای طراحی سایت فروشگاهی برحسب فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. شاید بتوان موثرترین آیتم در این بخش را نوع تکنولوژی به کار رفته در طراحی سایت دانست. شما می توانید سایت خود را با دانش برنامه نویسی راه اندازی کرده و یا از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید. قطعا این مهم ترین فاکتوری است که در هزینه طراحی سایت فروشگاهی، نرخ آن را تا 2-10 برابر بیشتر می کند.

از سوی دیگر، هرچقدر امکاناتی که کارفرمایان مدنظر دارند بیشتر باشد، زمان طراحی سایت افزایش یافته و قیمت بالاتری درنظر گرفته می شود. اگر بخواهیم بازه قیمتی طراحی سایت فروشگاهی را در کشورهای خارجی درنظر داشته بگیریم، باید آن را در 3 بخش تقسیم کرد که عبارتند از:

  • طراحی سایت های آماده نزدیک به 100 – 200 دلار هزینه خواهند داشت.
  • برای طراحی سایت های سفارشی سازی شده، می توان هزینه ای در حدود 1500 – 5000 دلار درنظر گرفت.
  • در نهایت سایت هایی که جنبه ای سازمانی داشته و مانند فروشگاه های بزرگ همچون آمازون یا دیجی کالا هستند، 10 – 50 هزار دلار قیمت دارند.

با توجه به نرخ بالای دلار در ایران، طراحی سایت و تعرفه های آن در این کشور بسیار کمتر است و شما می توانید با هزینه هایی بسیار معقول تری، طراحی سایت خود را به یک متخصص داخلی بسپارید. بازه قیمتی طراحی سایت فروشگاهی در ایران از 10 میلیون تومان (در سال 1401) شروع می شود و تا 100 میلیون تومان نیز ادامه دارد.

بازه قیمتی طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

با گران ترین هزینه طراحی سایت فروشگاهی چه امکاناتی داریم؟

اگر جزو کسانی هستید که به اهمیت طراحی سایت و سرمایه گذاری بر روی فضای مجازی واقف هستید، بهتر است بهترین پلن را برای طراحی سایت خود درنظر داشته باشید. اما با صرف چنین هزینه ای، چه امکانات یا ماژول هایی به سایت شما اضافه می شوند؟ در پاسخ می توان گفت:

نوع امکاناتتوضیحات
پنل کاربری اختصاصیشما می توانید با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، یک پنل کاربری پیشرفته دریافت کنید که در جذابیت وب سایت شما بسیار موثر خواهد بود.
علاقمندی هاشما می توانید محصولات مورد علاقه خود را در سایت نشان کنید.
مقایسه محصولاتشما می توانید محصولات مختلفی را در با این قابلیت، با یکدیگر مقایسه نمایید.
فیلترهای پیشرفتهشما می توانید برای صفحات آرشیو و دسته بندی خود، فیلترهایی را برای پیدا کردن دقیق محصول اعمال کنید.
کیف پولاین قابلیت به شما امکان آن را می دهد تا به کاربر اجازه دهید برای شارژ کردن کیف پول خود و افزایش اعتبار در سایت شما اقدام کند.
ویژگی محصولشما می توانید با استفاده از این قابلیت، امکان تفکیک محصولات براساس رنگ، جنس یا اندازه و آیتم های دیگر را داشته باشید.
پنل فروشگاهی پیشرفتهاین نوع پنل ها داخل پیشخوان مدیریت قرار دارند و می توانند امکان ارائه آمارهای فروش، مقدار مالیات، خروجی از محصولات و بسیاری قابلیت های دیگر را ارائه نمایند.
چند فروشندگیشما می توانید در وب سایت های فروشگاهی پیشرفته، امکان فروش کالا به دیگر فروشندگان تحت برند و سایت خود را ارائه نمایید.
فاکتور حرفه اییکی دیگر از قابلیت های جذاب که با پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاهی پیشرفته به آن دسترسی خواهید داشت، صدور فاکتور حرفه ای با نام برند، مهر و امضای شما به صورت کاملا اتوماتیک است.

همانطور که مشاهده می کنید، طراحی سایت های فروشگاهی پیشرفته قابلیت های بی شماری را به شما می دهد. همچنین شما می توانید با اتصال برخی از فروشگاه ها به نرم افزارهای حسابداری خود، امکان محاسبه مالیات و انبارگردانی راحت تری را داشته باشید.

امکانات گران ترین سایت های فروشگاهی

کدام کسب و کار بیشترین هزینه طراحی سایت فروشگاهی را دارد؟

یکی از عوامل تعیین هزینه طراحی سایت فروشگاهی، نوع کسب و کار شما است که می تواند منجر به پیچیده تر شدن ساخت این سایت ها بشود. معمولا سایت هایی که مثل برندهای مطرح، محصولات بسیار زیادی برای فروش دارند و تنوع کالاهای آنها زیاد است، نیاز به تعریف دسته های بیشتر، فیلترهای دقیق تر و نیز فیچرهای مختلفی برای محصولات خواهند داشت. این نوع از سایت ها می بایست تمام تدابیر لازم برای فروش کالاهای خود را درنظر بگیرند. بنابراین گران تر هستند.

از سوی دیگر، سایت هایی که نیچ تر کار می کنند، در حالت عادی هزینه کمتری دارد. اما ممکن است نیاز به فیچرهای خاص تری داشته باشند که برخی از آنها نیاز به طراحی با دانش کدنویسی دارد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی در این حالت ممکن است کمی بیشتر باشد. شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی خود، آن را به صورت پله به پله طراحی کنید. در این حالت اگر بودجه کمی دارید، از پلن های پایه شروع کرده و کم کم با اضافه کردن فیچرهای بیشتر، وب سایت خود را به تمام امکاناتی که مدنظر دارند، برسانید.

گران ترین سایت های فروشگاهی کدامند؟

بهترین پلن طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها کدام است؟

در انتهای بخش قبل به این نکته اشاره کردیم که شما می توانید از پلن ساده برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. امروزه بسیاری از شرکت هایی که خدمات طراحی سایت فروشگاهی را انجام می دهند، از جمله مجموعه سئو ادیو، پلن های مختلفی را برای راه اندازی این نوع سایت ها ارائه می کنند. به طور کلی، سه – چهار پلن درنظر گرفته می شود که هرکدام براساس یکسری ماژول ها تقسیم بندی می شوند. شما می توانید برای طراحی سایت از این پلن ها استفاده کنید.

اما با توجه به قیمت طراحی سایت فروشگاهی، کدام پلن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود؟ برای آنکه بتوانید به این پرسش پاسخ دهید، می توان به سه  فاکتور مهم اشاره کرد که عبارتند از:

  • قیمت: اگر بودجه کمی دارید و هنوز در ابتدای راه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما سایت فروشگاهی خود را با پلن ساده شروع کنید.
  • نوع کسب و کار: برحسب اینکه برند شما چقدر مشهور و محبوب است، باید یک پلن مناسب درنظر بگیرید که در شان کسب و کار شما باشد. معمولا بیشتر صاحبان کسب و کار به سراغ پلن معمولی یا استاندارد می روند.
  • بازدید کاربران: اگر سایت شما ترافیک کاربران بسیار زیادی دارد، حتما یک پلن قدرتمند را انتخاب کنید. این کار می تواند ظرفیت مناسبی برای پذیرش کاربران بالا، ایجاد حس خوب با طراحی جذاب و سرعت بیشتر و عدم داون شدن سایت را ارائه کند. هرچند قیمت طراحی سایت فروشگاهی در این بخش بیشتر خواهد بود، اما می توانید با یک بار هزینه، تمام نیازهای پلتفرم فروشگاهی خود را برطرف کنید.

بهترین پلن برای طراحی سایت های فروشگاهی چیست؟

خدمات ارزش افزوده برای طراحی سایت های فروشگاهی چیست؟

علاوه بر خدمات طراحی سایت، شما می توانید از سرویس های دیگری نیز در کنار آن استفاده کنید که به عنوان خدمات اضافی ارائه می شوند. این نوع سرویس ها می توانند منجر به افزایش تعرفه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی شده و در بهینه سازی آن نقش موثری داشته باشند. در ادامه برخی از این سرویس ها برای شما معرفی می شوند:

  • بهینه سازی سرعت: شما می توانید با پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاهی، که در بسیاری موارد به صورت جداگانه اخذ می شود، برای بهینه سازی سرعت سایت خود اقدام کنید. سرعت به ویژه در طراحی سایت های فروشگاهی برای بهبود تجربه کاربری، بسیار مهم خواهد بود.
  • بهینه سازی سئو سایت: بهینه سازی و سئو سایت در 2 بخش قابل انجام خواهد بود. اولین قسمت، سئو کردن طراحی سایت است که می تواند به شما کمک کند تا بتوانید پتانسیل رتبه گرفتن سایت خود را افزایش دهید. بخش بعدی، سئو سایت بعد از طراحی است که باید به صورت مداوم انجام شده و اهمیت آن به ویژه در ماه های اول بیشتر خواهد بود.

نکته: بخشی از روند سئو در طراحی سایت از طریق رفع ارورهایی است که در سرچ کنسول ارائه می شوند. شما می توانید با مشاهده دوره زیر، بر این نکات مسلط شوید:

معرفی دوره آموزش سرچ کنسول کامل

قیمت طراحی سایت فروشگاهی برای پشتیبانی

اگر فردی هستید که به تازگی با دنیای مجازی آشنا شده و تاکنون سابقه فعالیت و هندل کردن سایت را نداشته اید، بهتر است برای چند ماه ابتدایی، از خدمات پشتیبانی استفاده کنید. معمولا سرویس هایی که در این بخش ارائه می شوند، عبارتند از:

  • خدمات فنی سایت: منظور از خدمات فنی، برطرف کردن مشکلاتی است که می تواند وب سایت شما را از کار بیندازد. بیشتر این مشکلات ناشی از هاست، نصب افزونه نامناسب و یا عدم تنظیمات صحیح و خرابکاری است.
  • خدمات سفارشی سازی سایت: ممکن است بخواهید سایت خود را در بخش های کوچک، تغییراتی جزئی بدهید. در این صورت می توانید از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنید. توجه کنید اضافه کردن فیچرها و یا قابلیت های جداگانه در این نوع خدمات ارائه نمی شوند و می بایست آنها را به صورت ماژول های جداگانه ای تحت خدمات طراحی سایت دریافت نمایید.
  • تغییر تصاویر و جابه جا کردن اِلمان ها: تغییرات کوچکی که می خواهید در سایت خود انجام دهید، که نیاز به بازطراحی یا اضافه کرد اِلمان جدید ندارند، قابل انجام می باشد. بنابراین شما می توانید از طراح یا پشتیبانی بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

به طور معمول، همه پلن های طراحی سایت فروشگاهی، بخش پشتیبانی را تا مدت حداقل 1 هفته، پس از تحویل سایت به مشتریان خود ارائه می کنند. شما می توانید در صورت نیاز، با پرداخت کامل هزینه طراحی سایت فروشگاهی، از این خدمات استفاده کرده و یا برای تمدید آن اقدام کنید.

هزینه پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم پیش از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی

برخی نکات مهمی که لازم است قبل از ثبت سفارش و پرداخت قیمت طراحی سایت فروشگاهی به آن واقف باشید، عبارتند از:

  • سلیقه شخصی: اگر دیزاین خاصی مدنظر دارید و یا به عناصر خاصی اهمیت می دهید، می بایست همه آنها را قبل از ثبت سفارش برای طراح توضیح دهید. این کار باعث می شود تا طراحی و نتیجه نهایی کار به تصوری که دارید، نزدیک تر باشد.
  • رعایت استانداردها: طراحی سایت فروشگاهی باید به صورت استاندارد باشد. بدین معنا که طرح های شما باید به گونه ایجاد شوند که ریسپانسیو بوده، از سرعت خوبی برخوردار باشند، اِلمان ها در ابعاد مناسب دیزاین شده و در نهایت میان اجزای مختلف سایت یعنی تصاویر، دکمه ها و مواردی از این قبیل، یک هارمونی رنگی درنظر گرفته شود.
  • نمونه کارها: یک بخش مهم که باید بسیار زیاد به آن دقت داشته باشید، مشاهده نمونه کارهای طراحان است. شما می توانید از روی نمونه کارهایی که طراح زده است، تا حد خوبی نسبت به ایده ها، خلاقیت و مهارت وی آگاهی کسب کنید. حتی ممکن است یک نمونه کار قبلی را پسندیده و آن را درخواست دهید که می تواند فرآیند و زمان طراحی را کاهش دهد.

نکات مهم پیش از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی

مراحل پرداخت و طراحی سایت فروشگاهی چگونه است؟

از آنجایی که طراحی سایت فروشگاهی یک امر زمان بر و بسیار مهم است، لازم می باشد تا آرام و مرحله به مرحله انجام شود. اگر بخواهیم گام های طراحی یک سایت فروشگاهی را برای شما بیان کنیم، می توان گفت:

  • قدم اول: پیدا کردن یک طراح یا شرکتی که بتواند خدماتی را در این زمینه ارائه کند، بسیار مهم خواهد بود. شما می توانید طراحی سایت خود را به تیم متخصص سئو ادیو بسپارید و تمام نیازهای خود را با تیم ما درمیان بگذارید.
  • قدم دوم: ارتباط با طراح باید قبل از درخواست حتما یکبار انجام شود. برای این کار یک فرم درخواست برای سایت ارسال نموده و پروژه شما در مراحل اولیه خود قرار می گیرد. شما می توانید برای ارسال فرم درخواست طراحی سایت فروشگاهی، به این لینک مراجعه کنید.
  • قدم سوم: حال با موافقت طراح و مساعد بودن نظر کارفرما، مرحله پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاهی انجام می شود. قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسته به نوع موسسه متفاوت است و می تواند به صورت یک جا و یا طی 2-3 قسط دریافت شود.
  • قدم چهار: حال طراح، وب سایت شما را دیزاین کرده و یک نمونه اولیه ارسال می کند. شما به مدت 1 هفته زمان برای مشاهده و ارسال اصلاحات خواهید داشت. سپس طراح اقدام به رفع مشکلات و نیز اعمال اصلاحات شما خواهد نمود.
  • قدم پنجم: با پرداخت کامل هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی، کلیه اطلاعات وب سایت در اختیار شما قرار داده شده و بسته به قراردادی که بسته اید، زمان پشتیبانی از سایت شما آغاز خواهد شد.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

منظور از هزینه پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ + موارد مهم آن

ممکن است شما هم در قراردادهای طراحی سایت، خدمات یا سرویس‌های پشتیبانی را مشاهده کرده‌اید که بسته به مجموعه طراح سایت، ممکن است هزینه‌ای جداگانه برای آن دریافت شود. این تعرفه جدای از هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی است و مربوط به زمانی می‌شود که فرآیند دیزاین و راه اندازی پلتفرم شما کامل انجام شده است. در این حالت شما برای دریافت خدمات و سرویس‌های پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی زیر، چنین مبلغی را پرداخت می‌کنید:

  • بررسی و رفع باگ‌های سایت: فرقی نمی‌کند سایت شما دارای چه باگ‌ها و اشکالاتی است. در این حالت پشتیبان سایت موظف است باگ‌هایی که ممکن است در سایت شما ایجاد شوند را بررسی و آنها را برطرف کند. این مشکلات ممکن است به علت برنامه نویسی سایت، تداخل پلاگین‌ها با یکدیگر، کارنکردن برخی فیچرها در قالب و غیره رخ دهند.
  • رفع مشکلات دسترسی به سایت: ممکن است به دلایلی از جمله حمله سایبری یا مشکلات هاست، سایت شما به طور موقت داون شود. .در این حالت لازم است پشتیبان سایت به سرعت پلتفرم شما را بررسی و آن را از نظر مشکلاتی دارد، برطرف نماید.
  • انتقال سایت: اگر قصد داشته باشید سایت خود را به صورت کامل به یک هاست دیگر منتقل کنید، این خدمات توسط پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی انجام می‌شود.
  • افزودن فیچرهای خاص: ممکن است بسیاری از کارفرمایان نیاز داشته باشند تا فیچرهایی را به سایت خود بیفزایند. در این حالت شما می‌توانید از پشتیبانی طراحی سایت بخواهید این کار را انجام دهد. معمولا نصب این فیچرها نیاز به هزینه‌ای جداگانه دارد؛ چراکه اکثر طراحان سایت آن را جدای از خدمات پشتیبانی و افزون بر طراحی سایت می‌دانند.

هزینه پشتیبانی سایت

قیمت سئو سایت فروشگاهی

چه در زمان طراحی و چه پس از آن، می بایست به سئو سایت توجه کنید. سئو فرآیندی است که می تواند برای ایجاد سرنخ از سایت و محصولات شما در فضای مجازی انجام شده و نرخ تبدیل و ترافیک مشتریان را به شدت افزایش دهد. سئو در سایت های فروشگاهی چیزی فراتر از تولید محتوا است. افزودن کلمات کلیدی پولساز، لانگ تیل ها، بهینه سازی صفحات محصول و آرشیو، نوشتن پست های وبلاگی، افیلیت مارکتینگ و بسیاری موارد دیگر، در سئو سایت های فروشگاهی بسیار مهم هستند. جنبه دیگر سئو، بهینه سازی برندینگ شما است که می تواند با منتشر کردن ریپورتاژ، تبلیغات در پلتفرم های مختلف و بک لینک سازی انجام شود.

نکته: در میان همه راهکارهایی که برای بهبود سئو سایت خود انجام می دهید، انتشار رپورتاژ بالاترین اهمیت را دارد. چراکه این نوع محتواها می توانند علاوه بر انتقال ارزش و اعتبار سایت، منجر به هدایت ترافیک از وب سایت های پرمخاطب به پلتفرم شما بشوند. شما می توانید تمامی نکات مربوط به نحوه نگارش، انتخاب بهترین پلتفرم ها برای انتشار رپورتاژ و موراد دیگر را در دوره زیر مشاهده کنید.

خرید دوره آموزش ریپورتاژ آگهی

هزینه سئو سایت فروشگاهی به 2 بخش مهم تقسیم می شود، هزینه آف پیج و آن پیج در کنار هزینه متخصص سئو. مجموعه بک لینک ها و رپورتاژهایی که باید بخرید، تولید محتوایی که باید انجام دهید و بهینه سازی هایی که باید برای سایت خود بکنید شامل افزایش سرعت و مواردی از این قبیل، در بخش اول قرار می گیرند. همچنین شما می بایست ماهانه برای هدایت سئو سایت خود، مبلغی را برای سئوکار بپردازید. با توجه به متغیر بودن هزینه سایت بسته به زمینه کاری و نوع رقبا، قیمت سئو سایت فروشگاهی متفاوت است.

اگر قصد دارید در هزینه های این بخش صرفه جویی کنید، پیشنهاد آن است که یکبار یک دوره جامع آموزش سئو شرکت کرده و سپس بهینه سازی سایت خود را آغاز کنید. از آنجایی که سئو برای سایت های فروشگاهی بسیار مهم است و فروش شما به آن وابسته خواهد بود، پیشنهاد ما، دوره آموزش سئو مستر است که تمام نکات لازم در بخش سئو سایت های فروشگاهی را نیز بیان کرده است. این دوره از طریق لینک زیر در دسترس می باشد:

معرفی دوره جامع سئو مستر

چه عواملی قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را بیشتر می‌کند؟

فاکتورهایی که می‌توانند هزینه طراحی سایت را بیشتر کنند، عوامل مختلفی هستند که بیشتر به مجری این نوع پروژه‌ها وابسته خواهند بود. به عنوان مثال می‌توان به 3 مورد زیر اشاره نمود:

  • مجری طراح سایت

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند هزینه نهایی سایت طراحی شده شما را بیشتر کند، مجری طراحی سایت فروشگاهی است. بدیهی است که هر مجموعه بنا بر اعتبار، کیفیت و تنوع سرویس‌هایی که در پکیج‌های طراحی سایت خود ارائه می‌کند، هزینه های متفاوتی را درنظر می‌گیرند. همچنین طراحی سایت شما زمانی که این کار را به عهده یک مجموعه داخلی بسپارید، بسیار ارزان‌تر از شرکت‌های خارجی می‌باشد.

  • نوع قالب و شخصی سازی آن

مورد دیگری که معمولا قیمت طراحی سایت شما را بیشتر می‌کند، قالبی است که برای سایت خود تهیه می‌کنید. برخی از افراد از استایل یک قالب راضی بوده و دوست دارند با تهیه آن سایت خود را راه اندازی کنند. در این حالت طراح می‌بایست با قالب، امکانات و تنظیمات آن آشنا باشد تا بتواند بهترین حالت ممکن را برای کارفرما ایجاد کند. از سوی دیگری برخی از طراحان سایت نیاز به سفارشی سازی بیشتری برای طراحی سایت خود داشته و دوست دارند سایت‌شان را منحصر به فرد کنند. در این حالت قالبی را تهیه نمی‌کنند و یا قالب سایت را با صفحه سازهایی مانند المنتور بازطراحی می‌کنند. این کار در هر دو حالت، به علت طراحی صفر تا صد صفحات مختلف سایت فروشگاهی، زمان بیشتری را از طراح گرفته و منجر می‌شود تا هزینه طراحی سایت بیشتر شود.

  • درخواست امکانات یا فیچرهای خاص

اگر کارفرما ویژگی‌های خاصی مدنظر داشته باشد، پیاده سازی آن مشمول هزینه بیشتری می‌شود؛ چراکه قیمت طراحی سایت فروشگاهی یا خدماتی که به صورت پکیج‌ ارائه می‌شوند، صرفا شامل موارد خاصی است. در نتیجه اگر بخواهید سایت خود را متفاوت‌تر کنید، نیاز به زمان بیشتر برای انجام این کار خواهید داشت.

هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مجموعه SEOEDU

برای مشاهده هزینه های طراحی سایت در مجموعه سئو ادیو، که یک برند شناخته شده در زمینه بهینه سازی سایت می باشد، کافیست فرم بریف خود را ارسال کنید. با تماس پشتیبانی، نیازهای شما سنجیده شده و در نهایت یک قیمت برای طراحی سایت فروشگاهی ارائه می شود.

چرا مجموعه سئو ادیو را انتخاب کنیم؟

مجموع سئو ادیو با تکیه بر دانش و تجربیات چندساله خود در زمینه بهینه سازی سایت های مختلف، اکنون در بخش طراحی سایت نیز ورود کرده است. شما می توانید برای طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی، آموزشی و انواع مختلف دیگر سایت ها از خدمات ما استفاده کنید.

نقطه تمایز و برتری این مجموعه، رضایت کاربرانی است که همواره به عنوان یک تکیه گاه و مشوق ما بوده اند. علاوه بر این، شما می توانید با مشاهده انواع نمونه کارها در سایت های فروشگاهی، به توانایی تیم ما در ارائه انواع ابزارها در طرح های مختلف پی ببرید. برای مشاهده هزینه های درنظر گرفته شده و اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه کنید.

چرا سئو ادیو را انتخاب کنیم؟