جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > آموزش تولید محتوا > بودن کلمه کلیدی در url بر روی سئو اثر گذار است؟

بودن کلمه کلیدی در url بر روی سئو اثر گذار است؟

دسامبر 27, 2020
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش سئو، آموزش تولید محتوا
بودن کلمه کلیدی در url
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 بودن کلمه کلیدی در url سایت چه تاثیری دارد؟
  2. 2 کلمه کلیدی در url
  3. 3 نحوه قرار دادن کلمه کلیدی در url
  4. 4 چند نکته برای استفاده از کلمه کلیدی در url
امتیاز ۴.۳۳ از ۵ – ۲ رای
spinner در حال ثبت رای

بودن کلمه کلیدی در url سایت چه تاثیری دارد؟

تاثیر کلمه کلیدی در سایت و بودن آن در url را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت؛ ممکن است مشاهده کرده باشید، سئو کارانی را که همواره در ابتدای url یا همان نامک مطالب خود، کلمه کلیدی را قرار می دهند.

کلمه کلیدی در url

بودن کلمه کلیدی در url

بدون شک وجود کلمه کلیدی در url، بر روی سئوی سایت شما تاثیر نسبتا زیادی خواهد داشت؛ url تاثیر نسبتا خوبی بر روی سئوی مطلب سایت شما خواهد گذاشت و اگر به درستی انتخاب و استفاده شود، مطمئنا باعث پیشرفت سایت شما در نتایج گوگل می‌شود.

درست است که تاثیر کلمه کلیدی در سایت بسیار زیاد است و موجب پیشرفت آن از نظر سئو خواهد شد؛ اما توجه داشته باشید که یو آر ال یا همان نامک، به تنهایی نمی تواند سایت شما را در گوگل، چند رده بالا بیاورد.

شما باید وقت بسیار زیادی را برای تولید محتوای کاملا اختصاصی و یونیک بگذارید؛ گوگل، محتوای بسیار با کیفیت را از هر چیزی برتر می داند و اگر بتوانید محتوای با کیفیت تولید کنید، بدون شک رتبه بسیار خوبی نزد گوگل خواهید داشت.

به طور کلی تاثیر نامک و وجود کلمه کلیدی در url به قدری نیست که شما فکر کنید، سایت تان رتبه بسیار خوبی در گوگل می گیرد و اگر آن را رعایت کنید، مطمئنا جزء رده های بالا خواهید بود. اما اگر با دیگر نکات و مسائل ترکیب شود، مطمئنا می تواند مجموعه ای از تاثیرات را بسازد و همین امر باعث می شود که رتبه شما در گوگل بالا باشد.

نحوه قرار دادن کلمه کلیدی در url

بودن کلمه کلیدی در آدرس سایت

همانطور که گفته شد، اکثر کاربران و مدیران سایت، سعی می کنند که کلمه کلیدی را در ابتدای url یا نامک قرار دهند؛ این کار می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد اما به هیچ عنوان زیاد نخواهد بود.

پیشنهاد ما این است که به جای قرار دادن کلمه کلیدی در ابتدای یو آر ال، حتما بر روی معنی کلمه کلیدی تمرکز کنید و سعی کنید کلمات کلیدی بسیار خوب و پر جستجو را برگزینید.

تاثیر کلمه کلیدی در سایت بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید؛ یک کلمه کلیدی مناسب می تواند سایت شما را تا حد بسیار زیادی در گوگل به رده های بالا برساند و برعکس؛ اگر کلمه کلیدی مناسب انتخاب نشود و متناسب با موضوع سایت نباشد، بدون شک رده شما در گوگل را دچار لغزش خواهد کرد و قطعا به رده های پایین، سقوط می کنید.

پیشنهاد می کنیم، بیشتر تمرکز خود را بر روی کیفیت محتوا بگذارید و سعی کنید محتوای بسیار ارزشمند و یونیکی را تولید کنید؛ مطمئن باشید تاثیر این کار، بسیار بیشتر از قرار دادن کلمه کلیدی در url خواهد بود.

اگر می خواهید نکات بسیار بیشتری را درباره سئو و سئوی مطلب بیاموزید، حتما مقالات “ آموزش سئو سایت ” را در سایت های مختلف بخوانید و سعی کنید از آن ها، نکته برداری کنید و در کار خود، به صورت ” آزمون و خطا ” پیاده سازی کنید.

البته سایتی که برای آزمون و خطا در نظر گرفته اید، سایت اصلی شما نباشد زیرا ممکن است این آزمایشات سئوی شما، ضرر زیادی را به سایت وارد کند؛ شما می توانید از سایت های دیگر و سایت هایی که ارزش زیادی ندارند، برای این کار بهره بگیرید و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش، آن را بر روی سایت اصلی خودتان هم، پیاده کنید.

در مورد اینکه چگونه کلمه کلیدی یا دامنه مناسب برای وبسایت خود انتخاب کنیم ما در دوره آموزش طراحی سایت وردپرس خود در این باره صحبت کرده ایم و نکات بسیار ارزشمند و مهم را به شما عزیزان منتقل نموده ایم.

چند نکته برای استفاده از کلمه کلیدی در url

بودن کلمه کلیدی در نامک سایت بر سئو تاثیر دارد

همانطور که گفته شد، تاثیر کلمه کلیدی در سایت و سئوی آن، بسیار زیاد است؛ یکی از بخش هایی که باید به درستی از کلمه کلیدی استفاده شود، آدرس سایت یا همان یو آر ال است.

اولین نکته در استفاده و انتخاب کلمه کلیدی برای قرار دادن در نامک یا همان یو آر ال، گویا و واضح بودن کلمه کلیدی است؛ اگر بتوانید از کلمه کلیدی واضح و کاملا با معنی در نامک استفاده کنید، مطمئن باشید تاثیر نسبتا خوبی را بر روی سئو سایت و رتبه مطلب شما در گوگل خواهد گذاشت.

سعی کنید از کلمات کلیدی کوتاه در url استفاده کنید تا به طور کلی، اندازه یو آر ال هم کوتاه شود؛ url های کوتاه، ارزش بسیار بیشتری نزد گوگل دارند و گوگل هم اعتبار بیشتری نسبت به یو آر ال های طولانی، به آن ها خواهد داد.

می توانید از کلمات کلیدی در ابتدای url استفاده کنید؛ البته همانطور که گفته شد، تمرکز خود را بر روی انتخاب و استفاده درست از کلمه کلیدی بگذارید و به فکر قرار دادن آن در اول url ( به هر قیمتی )، نباشید.

از استفاده کلمات کلیدی تکراری در url یا نامک، پرهیز کنید؛ این کار به سئوی مطلب و سئوی کلی سایت شما، ضربه وارد خواهد کرد و مطمئنا در رتبه هایی که گوگل به شما می دهد، جایگاه پایینی خواهید داشت.

سعی کنید خلاقیت و نو آوری را در استفاده از کلمات کلیدی، به کار ببرید؛ گوگل از خلاقیت و نو آوری های درست و به جا، استقبال زیادی می کند. حتما توجه داشته باشید که مقاله و مطلب را با توجه به نیاز های فرد بنویسید.

از استفاده کاراکتر های پوچ و بیهوده مانند &،^،*،%،$ و … پرهیز کنید؛ این کار، تاثیر منفی بر روی سئوی مطلب خواهد گذاشت و موجب افت رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.

همان قدر که استفاده از کلمه کلیدی به اندازه و مناسب در url می تواند تاثیر زیادی داشته باشد؛ استفاده بی رویه از آن، تاثیر معکوس خواهد داشت و به همان اندازه که در گوگل رشد داشتید، افت خواهید داشت.

تاثیر کلمه کلیدی در سایت و رتبه آن بسیار زیاد است و می تواند یک سایت را از قعر گوگل، به صدر آن برساند؛ سعی کنید از کلمات کلیدی حروف بزرگ ( در زبان انگلیسی ) در url استفاده نکنید.

کلمات کوچک انگلیسی در کلمه کلیدی و یو آر ال، تاثیر مثبت خواهند گذاشت.

جمع بندی نهایی

سعی کنید بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید محتوای یونیک و با کیفیت بگذارید؛ مطمئن باشید تولید محتوای با کیفیت، تاثیر بسیار بیشتری نسبت به استفاده از کلمه کلیدی در url دارد.
البته این را هم در نظر داشته باشید که یکی از اجزا و اعضای محتوای با کیفیت، همین یو آر ال یا نامک خواهد بود؛ پس سعی کنید در کنار استفاده از کلمه کلیدی در url، محتوای با کیفیت و اورجینال تولید کنید تا مجموعه ای از اعتبارات، از سمت گوگل به سوی سایت شما بیاید.

قبلی آموزش گذاشتن فرم نظر سنجی در سایت (آموزش تصویری)
بعدی آموزش اتصال گرویتی فرم به ووکامرس (آموزش تصویری)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=3653
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ