جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش طراحی سایت > طراحی سایت حقوقی و مزیت­های آن

طراحی سایت حقوقی و مزیت­های آن

نوامبر 8, 2022
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش طراحی سایت
طراحی سایت حقوقی
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 طراحی سایت حقوقی
  2. 2 مزایای طراحی سایت حقوقی برای کاربران و صاحبان
  3. 3 ساختار طراحی سایت حقوقی چگونه می­باشد؟
  4. 4 5 عنصر اصلی در ساختار سایت و سایت حقوقی
  5. 5 آیا لازم است طراحی سایت حقوقی به روز شود؟
  6. 6 چند اشتباه جبران ناپذیر در طراحی سایت حقوقی
    1. 7 کلام پایانی
امتیاز ۴.۵ از ۵ – ۲ رای
spinner در حال ثبت رای

تا کنون به طراحی سایت­ها فکر کرده­اید؟ با چه هدفی این طراحی شروع می­شود؟ باید گفت طراحی یک سایت کار آسانی نیست. به طور مثال برای طراحی سایت شرکتی، قصد شناخته شدن آن شرکت را داریم یا برای طراحی سایت فروشگاهی هدف، فروش بیشتر می­باشد. در این مقاله قصد داریم به نکاتی درباره طراحی سایت حقوقی اشاره کنیم که رسیدن به هدف مورد نظر را برای ما آسان­تر می­کند. ما با تولید محتوا در قالب یک مقاله شما را با معایب و مزایا طراحی سایت حقوقی آشنا می­کنیم. در واقع یک سایت حقوقی اغلب، با هدف معرفی وکیل یا یک گروه وکالت طراحی می­شود. این معروفیت باعث رونق در کار شده و جنبه اقتصادی نیز دارد. یک وکیل، با مهارتی که کسب کرده، می­داند به چه کسی باید اعتماد کرد، پس از تجربه خود می­تواند برای طراحی سایت حقوقی خوب و مطمئن کمک بگیرد. طراحی سایت حقوقی باید منعکس کننده، برد قانونی یک موضوع باشد.

در ادامه بیشتر راجب یک سایت حقوقی بحث می­کنیم. مزایا و معایب وجود یک سایت حقوقی را بررسی می­کنیم. از نکات لازم برای طراحی یک سایت حقوقی یاد می­کنیم. با ما همراه باشد تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

طراحی سایت حقوقی

طراحی سایت حقوقی

اگر هیچ سایتی برای شغل خود ندارید یا یک سایت قدیمی دارید، باید به شما بگویم ضرر بزرگی را در دنیا­ی مدرن متحمل هستید. در این دوران که اکثر مردم کار­های خود را آنلاین و اینترنتی پیش می­برند، لازم است هر کسب و کاری یک سایت داشته باشد. این سایت بهتر است با کمک مشاور سئو و زیر نظر آموزش سئو باشد. برای رفع یا جلوگیری از کساد کاری در وکالت و شغل­های قانونی، به طراحی سایت حقوقی، خوب و توسعه یافته نیاز دارید. مانند هر محصول یا خدمات دیگری، زمانی که مردم به خدمات و اطلاعات حقوقی نیاز دارند، ابتدا به اینترنت مراجعه می­کنند. وقتی مشتریان احتمالی در حال تحقیق آنلاین هستند، حتما شما دوست دارید، وب‌سایت حقوقی شما یکی از بهترین نتایج جستجو آنلاین و اینترنتی آن­ها باشد.آیا طراحی سایت شرکت حقوقی شما به صورتی هست که کاربران را به هدفشان برساند؟ طراحی سایت حقوقی شما برای برنامه بازاریابی کلی شرکت حقوقی شما حیاتی است.

طراحی سایت حقوقی شما باید ساده، شهودی و به راحتی در دسترس باشد. وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می­کند، تخصص شرکت شما باید بلافاصله مشخص شود. با یک طراحی سایت حقوقی از طرف شما، بازدیدکننده وب سایت بلافاصله متوجه می­شود که آیا شما یک شرکت حقوقی خانواده، قانون محیط زیست یا تجارت هستید. حتی اگر یک شرکت حقوقی کوچک داشته باشید، طراحی سایت حقوقی که تاثیر درستی در رونق کار شما داشته باشد، ضروری است. برای آشنایی با مزایای این عمل با ما همراه باشید.

مزایای طراحی سایت حقوقی برای کاربران و صاحبان

طراحی سایت حقوقی

در این قسمت قرار است به سوال، طراحی سایت حقوقی خوب چه کاری می تواند برای شرکت شما انجام دهد؟ پاسخ دهیم. یک وب سایت خوب برای شرکت حقوقی شما مزایای متعددی را برای سازمان شما فراهم می کند که ما آن­ها را برای شما ذکر می­کنیم.

  1. تقویت اعتماد و ایجاد اعتبار: یک موسسه حقوقی شلوغ به یک وب سایت موثر نیاز دارد. اینترنت راه را برای گرایش­های متنوع در طراحی سایت حقوقی برای شرکت­های حقوقی هموار کرده­است. اگر وب سایت شرکت حقوقی شما به صورت حرفه­ای ارائه نشده باشد، ممکن است بی اعتمادی را در بین مشتریان جدید ایجاد کنید. طراحی سایت حقوقی شما باید همراه با محتوای سفارشی و تصاویر اصلی باشد. استفاده­ی مؤثر از نمادها و تصاویر سایت و همچنین محتوای نوشتاری جذاب، باید بیانگر تخصص حقوقی شما باشد. نمایش تصاویر اصلی از کارکنان و دفترتان بسیار مهم است. این باعث ایجاد اعتماد و اعتبار برای شرکت حقوقی شما می­شود.
  2. یک ابزار بازاریابی قدرتمند و موثر: هنگامی که شما یک طراحی سایت حقوقی به درستی داشته باشید، می­تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار موثر برای موسسه شما باشد. غیرممکن است که همیشه در دفتر باشید و برای پاسخگویی به سؤالات هر مشتری در دسترس باشید. اکثر مشتریان قبل از تماس با شما برای خدمات حقوقی از وب سایت شرکت حقوقی شما بازدید می­کنند. بنابراین، طراحی سایت حقوقی شرکت شما باید نشان دهنده این باشد که شرکت شما در چه زمینه حقوقی فعالیت دارد و چه کاری می توانید برای مشتریان خود انجام دهید.
  3. راحتی و دسترسی پیشرفته: در اینترنت، افراد می­توانند قبل از استخدام یک متخصص حقوقی برای خدمات خود، یک بررسی پیشینه انجام دهند. اگر طراحی سایت حقوقی شما مجهز به تمام اطلاعات صحیح باشد و به گونه­ای باشد که به مشتریان شما کمک کند تا به راحتی آن را دنبال کنند، افراد زیادی جذب می­شوند.
  4. یک دستگاه آموزنده مفید: با استفاده از وب سایت خود، می­توانید با جزئیات کامل توضیح دهید که چگونه از طریق خدمات حقوقی خود به مشتریان جدید کمک می­کنید. به اشتراک گذاشتن تخصص، اطلاعات ارزشمند و دانش، اعتماد و اطمینان مشتریان شما را معروف­تر می­کند.
  5. ابزاری برای ارتباط: شاید هر مشتری نخواهد با تلفن صحبت کند و در مورد خدمات شما پرس و جو کند. بسیاری دوست دارند که تماس اولیه از طریق ایمیل یا چت باشد. دیگران حتی می­خواهند قبل از شروع هر نوع ارتباطی ابتدا وب سایت شما را مطالعه کنند. هنگامی که یک مشتری جدید از وب سایت شرکت حقوقی شما بازدید می­کند، مطمئن شوید که می­تواند هر چیزی را که می­خواهد، ببیند و اگر تصمیم گرفتند با شما تماس بگیرند، مطمئن شوید که تمام راه‌های دسترسی به شما موجود است.

درست است که مزایای طراحی سایت حقوقی بسیار است. ما به تعدادی از آن­ها که مهم­تر هستند اشاره کردیم.

ساختار طراحی سایت حقوقی چگونه می­باشد؟

هزینه طراحی سایت حقوقی

اگر چندین مهارت در کارهای وکالتی و قانونی دارید، باید برای هر یک از آن­ها یک صفحه جدا اختصاص دهید. این به شما امکان می­دهد تا خدمات خود را با جزئیات توضیح دهید. طراحی سایت حقوقی شما باید به وضوح زمینه­های کاری شما را نشان دهد. شما مجبور نیستید وارد جزئیات قانونی در مورد فعالیت خود شوید یا از اصطلاحات حقوقی پیچیده استفاده کنید. با این حال، هنگامی که یک مشتری جدید از طریق وب سایت با شما آشنا می­شود، باید فوراً اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد خدمات حقوقی شما مشاهده کند. اگر در زمینه حقوقی بسیار تخصصی فعالیت می کنید، ممکن است لازم باشد صفحات فرعی را برای هر یک از این حوزه­ها اختصاص دهید. به عنوان مثال، اگر شما یک وکیل آسیب­های شخصی هستید، باید صفحه­ای برای اطلاعات کلی موارد آسیب­های شخصی در وب سایت خود داشته باشید. در این صفحه، باید صفحات فرعی داشته باشید.

در این صفحات فرعی، در مورد موارد مختلف صدمات شخصی مانند جراحات در محل کار، مرگ غیرقانونی، جراحات تصادفات رانندگی، قصور پزشکی و … صحبت می­شود.

5 عنصر اصلی در ساختار سایت و سایت حقوقی

طراحی سایت حقوقی

  1. تصاویری جذاب: ظاهر و احساس کلی سایت شما اولین چیزی است که کاربران هنگام بازدید از صفحه اصلی شما به آن توجه می­کنند. سایت شما به ظاهر و احساسی حرفه­ای نیاز دارد که با برند شما به روشی شهودی صحبت کند و با انتظارات مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد. جذابیت بصری اساسی سایت شما در درجه اول به دو عامل بستگی دارد: انتخاب­های طراحی (مانند پالت رنگ و طرح­بندی) و تصاویر می­باشد. آنچه طراحی خوب را تشکیل می دهد می­تواند ذهنی باشد. در عین حال، عکاسی شما باید با وضوح بالا و جلب توجه باشد. در صورت امکان از عکاسی استوک پرهیز کنید و سعی کنید سایت خود را با تصاویر معتبر و حرفه­ای پر کنید که تیم شما، دفتر و موقعیت مکانی شما را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، ما همیشه توصیه می­کنیم که ویدیوها را در سایت خود از جمله صفحه اصلی خود قرار دهید.
  2. طراحی تعاملی: طراحی ریسپانسیو به طرح‌بندی‌های وب‌سایتی اشاره دارد که با اندازه صفحه نمایش، پلتفرم و جهت‌گیری کاربر سازگار است. این شامل وب‌سایت‌هایی می‌شود که دارای نسخه تلفن همراه هستند، اما فراتر از آن گسترش می‌یابد و همه انواع دستگاه‌ها و مرورگرها را در بر می‌گیرد. با این حال، شکی نیست که موبایل نگرانی شماره یک است: در نوامبر 2016، استفاده از اینترنت تلفن همراه برای اولین بار از مصرف دسکتاپ پیشی گرفت. زمانی در تاریخ، با 51.3 درصد از بازدیدهای وب سایت از دستگاه های تلفن همراه. کاربران بیشتر و بیشتری با استفاده از دستگاه­های تلفن همراه در حال مرور وب هستند و اگر سایت شما به درستی نمایش داده نشود یا به راحتی در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود حرکت نکند، با آن مشکلی ندارند.
  3. بارگذاری سریع: چهار ثانیه، مدت زمانی است که وب سایت شما از نظر زمان بارگذاری طول می­کشد تا اینکه ۲۵ درصد از بازدیدکنندگان آن را رها کنند و هرگز به عقب نگاه نکنند. هر ثانیه از زمان بارگذاری، ترافیک وب با ارزش و به سختی به دست آمده را مستقیماً به سمت پایین می­فرستد، به این معنی که اگر می­خواهید بازدهی مثبتی را از وب سایت خود و استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ببینید، یک سایت با بارگذاری سریع فقط یک زیبایی نیست، بلکه یک ضرورت است.
  4. چیدمان بصری و جامع: ارزیابی ناوبری سایت و طرح کلی سایت شما یک گام مهم به سمت یک وب سایت بهتر است، اما دشوار نیست. فقط خود را به جای مشتری احتمالی قرار دهید و تصور کنید که به صفحه اصلی خود وارد می­شوید،کاربر پسند باشید.
  5. سئو روی صفحه: به لطف تکامل مداوم موتورهای جستجو، ایجاد وب‌سایت‌های سازگار با سئو فرآیندی بصری‌تر از همیشه است. امروزه، کیفیت کلی و تنوع محتوای شما بیش از هر عامل دیگری در تعیین عملکرد سایت شما در نتایج جستجو اهمیت دارد. صفحه شما باید شروع به جذب بازدیدکنندگان کند. جزئیات فنی در کدنویسی و طراحی صفحه شما، از جمله توضیحات متا، تگ‌های هد، متن جایگزین تصویر و ساختار URL، با موتورهای جستجو ارتباط برقرار می‌کند تا به آن‌ها بگوید که سایت شما درباره چه چیزی است و بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار داشته­باشند که در آنجا پیدا کنند. این عناصر سئوی داخلی نمی‌توانند یک صفحه بد را در گوگل عملکرد خوبی داشته باشند.

آیا لازم است طراحی سایت حقوقی به روز شود؟

اگر وب سایت شرکت حقوقی شما قدیمی است، نیاز به طراحی مجدد دارید. در عصر اینترنت امروزی، مشتریان بیشتر از وب آگاه هستند. از آنجایی که اینترنت به آن­ها اجازه می­دهد تا به اطلاعات زیادی در مورد هر چیزی دسترسی داشته باشند، مشتریان گزینش بیشتری پیدا می­کنند. آن­ها قبل از اینکه تصمیم بگیرند کسب و کار خود را به چه کسی بدهند، یا در این مورد، از چه کسی مشاوره حقوقی بگیرند، تمام اطلاعاتی را که می­توانند به دست آورند، مطالعه می­کنند. مردم زمان بیشتری را به صورت آنلاین صرف تحقیق در مورد یک وکیل می­کنند، اعتبارنامه و سابقه حرفه­ای آن­ها را بررسی می­کنند، گواهی­نامه­های مشتریان قبلی و فعلی را می­خوانند، و بسیاری از حقایق و مطالب دیگر را بررسی می­کنند. اگر طراحی سایت حقوقی شما غیرحرفه­ای به نظر برسد، اعتبار خود را به عنوان یک متخصص حقوقی از دست می­دهید. اگر مشتریان جدید تحت تاثیر نحوه نمایش آنلاین برند شما قرار نگیرند، نسبت به شما مشکوک می­شوند.

آیا طراحی وب سایت شرکت حقوقی شما منجر به جذب مشتریان جدید به شرکت شما می­شود؟ در ادامه­ی این مقاله به پاسخ این سوال رسیدگی می­کنیم. یک استراتژی بازاریابی موثر برای وکلا مستلزم شناسایی مخاطب هدف مناسب است. برخی از ابزارها می­توانند به شما کمک کنند که مخاطب مناسب را پیدا کرده و با آن­ها تعامل داشته باشید. طراحان سایت بسیار به شما کمک می­کنند. آن­ها می­توانند استراتژی­های بازاریابی آنلاین مناسبی را برای کمک به گسترش دسترسی آنلاین خود پیاده سازی کنند. اگر وب سایت شما قدیمی است، برخی مسائل مانند سرعت وب سایت، محتوای قدیمی و ناسازگاری برای استفاده از تلفن همراه می تواند شما را از دستیابی به مخاطبان هدف باز دارد.

چند اشتباه جبران ناپذیر در طراحی سایت حقوقی

طراحی سایت حقوقی

در طراحی سایت­ها چند عمل اشتباه وجود دارد که ممکن است تمامی زحمات شما را نابود کند.این اشتباهات ممکن است در طراحی سایت خدماتی یا حتی طراحی سایت آموزشی هم رخ بدهد و فقط مختص به طراحی سایت حقوقی نیست. در این قسمت به بررسی آن­ها می­پردازیم.

  • عکس های استعاری: شاید عکس یک صفحه شطرنج یا یک تیر در دارت در گذشته جالب و جذب کننده بود اما امروزه بسیار تکراری هستند. با این حال، برخی از طراحان هنوز به این عکس­های از دور خارج شده تکیه می کنند. چرا؟ چون آسان است. ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای طراحی یک صفحه اصلی، نوشتن یک عنوان در مورد «رویکرد استراتژیک» شرکت و قرار دادن آن در کنار یک عکس از یک صفحه شطرنج است.
  • فرمت خیلی باریک: قابل توجه است که هنوز کسی در حال طراحی سایت­های باریک با پهنای 1024 پیکسل است. در رایانه‌های اخیر، این سایت‌های باریک به طرز مضحکی ضعیف به نظر می‌رسند و از لحظه راه‌اندازی احساس قدیمی بودن می‌کنند. به این دلیل است که وضوح مانیتور بسیار فراتر از 1024 پیکسل رشد کرده­است. حتی لپ‌تاپ‌های کوچک اغلب دارای نمایشگرهایی با وضوح بالا با عرض بیش از 1900 پیکسل هستند. بهترین وب سایت­های امروزی از طراحی ریسپانسیو برای گسترش وب سایت برای پر کردن بیشتر صفحه استفاده می­کنند. حدس می­زنم که اکثر طراحان وب که هنوز سایت­هایی با عرض 1024 پیکسل ایجاد می­کنند احتمالاً در طراحی واکنش­گرا مهارت ندارند.
  • عکس­های سبک: پرتره­های وکیل، بدون شک، تاثیرگذارترین عنصر بیوگرافی یک وکیل هستند. چرا؟ زیرا تصاویر واکنش عاطفی سریع و قدرتمندی را برمی­انگیزند، به گونه­ای که کلمات نوشته شده نمی­توانند این حس را انتقال دهند. بهترین وب‌سایت‌های امروزی دارای عکس‌های بزرگ، زیبا و با نور مناسب هستند که اندکی از شخصیت وکیل را نشان می‌دهند. با این حال، هنوز برخی از شرکت‌ها هستند که از عکس‌های رسمی استفاده می‌کنند.

با این حال می­توانیم، با کمک گرفتن از خدمات سئو سایت اشتباهات خود را برای تولید محتوا در قالب طراحی سایت حقوقی، طراحی سایت وردپرس و یا حتی طراحی سایت مدارس کاهش دهیم.

کلام پایانی

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده و به هدف خود رسیده باشید. در این مقاله مختصر و مفید قصد داشتیم شما را با اقدامات جزئی و ابتدایی طراحی سایت حقوقی آشنا کنیم. در نهایت نتیجه گرفتیم با داشتن یک سایت طراحی حقوقی می­توانیم وکیل یا گروه وکالت معروف­تری باشیم و در کسب و کار خود رونق ایجاد کنیم.

قبلی الگوریتم EAT چیست، نکاتی که باید بدانید!
بعدی زامبی پیج چیست و چه ویژگی های مهمی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=15039
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ