جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > دیجیتال مارکتینگ > آشنایی کامل با تبلیغات کلیکی + انواع و نکات آن

آشنایی کامل با تبلیغات کلیکی + انواع و نکات آن

جولای 7, 2024
ارسال شده توسط هادی مرادی
دیجیتال مارکتینگ
معرفی تبلیغات کلیکی
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 منظور از تبلیغات کلیکی چیست؟
  2. 2 بررسی تاریخچه تبلیغات کلیکی
  3. 3 اهمیت و کاربرد تبلیغات کلیکی در دنیای امروز
  4. 4 مزیت‌های تبلیغات کلیکی
    1. 5 مقرون به صرفه بودن
    2. 6 نتایج سریع
    3. 7 امکان دریافت داده
    4. 8 هدفمند بودن
  5. 9 معایب تبلیغات کلیکی چیست؟
    1. 10 تبلیغات بسیار زیاد
    2. 11 هزینه تبلیغاتی بالا
    3. 12 دید منفی
    4. 13 دنباله دار بودن پروسه تبلیغات
  6. 14 انواع مدل‌های تبلیغات کلیکی کدامند؟
    1. 15 تبلیغات کلیکی با نرخ ثابت
  7. 16 تبلیغات کلیکی مبتنی بر پیشنهاد
    1. 17 تبلیغات کلیکی جستجویی
    2. 18 تبلیغات ریتارگتینگ
  8. 19 معرفی شرکت‌های تبلیغات کلیکی در جهان
    1. 20 گوگل ادز
    2. 21 یوتیوب
  9. 22 معرفی شرکت‌های تبلیغات کلیکی در ایران
    1. 23 یکتانت
    2. 24 صبا ویژن
  10. 25 نکات مهم در اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی
امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

تبلیغات کلیکی یکی از متداول‌ترین روش‌های درج آگهی در فضای مجازی است که به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. از درج بنرها گرفته تا ثبت لینک‌ها در بالای صفحه SERP و بسیاری موارد دیگر. در ادامه این مطلب می‌خواهیم با این نوع تبلیغات بیشتر آشنا شویم. اهمیت و انواع آن را بررسی کرده و در انتها پلتفرم‌هایی را برای درج تبلیغات در ایران و خارج از کشور معرفی کنیم. همچنین نکاتی را که بهتر است به عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینگ یا وبمستر در اجرای این روش تبلیغاتی به آنها توجه کنید نیز بیان خواهند شد.

منظور از تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی چیست؟

اگر کمی راجع به دیجیتال مارکتینگ اطلاعات داشته باشید، که در مقاله مذکور راجع به آن صحبت کرده‌ایم، می‌دانید که یک بخش مهم از مدل‌های تبلیغات در فضای مجازی، از نوع کلیکی هستند. اینکه این نوع تبلیغات چیست و چقدر در دنیای امروز استفاده می‌شود، سوالاتی هستند که در ادامه راجع به آنها صحبت می‌کنیم.

تبلیغات کلیکی که با عنوان PPC یا CPC نیز مشهور است، نوعی تبلیغات در فضای مجازی می‌باشد که تبلیغ کنندگان در آن باید روی آگهی یا بنر کلیک کنند. سپس می‌توانند به صفحه مقصد وارد شوند. در این مدل تبلیغات، ناشر به واسطه هر کلیکی که روی بنر و آگهی انجام می‌شود، مبلغی را از تبلیغ کننده دریافت خواهد کرد.

به واسطه گسترش فضای مجازی، امروزه وب سایت‌ها توانایی آن را دارند تا آگهی‌های شما را در بخش‌های مختلف سایت قرار دهند. حال برای آنکه هزینه‌ای دریافت شود، متدهای مختلفی پیشنهاد می شوند. مدل اول این است که بابت قرار دادن تبلیغ به مدت مشخص در مکانی خاص، تعرفه‌ای اخذ گردد. روش دوم آن است که شما صرفا به ازای عملکردی که تبلیغ دارد یعنی دریافت کلیک از سوی کاربر، هزینه‌ای را دریافت کنید. تبلیغاتی کلیکی عمدتا به روش دوم محاسبه می‌شود.

از جمله مثال‌هایی که می‌توان راجع به تبلیغات کلیکی بیان کرد، باید به بنرها و آگهی‌هایی که در تبلیغات گوگل، فیسبوک، توئیتر و شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنید اشاره نمود.

یکی از مدل‌های تبلیغات کلیکی که به شدت در حوزه سئو استفاده می‌شود، مربوط به موتورهای جستجو است. این مورد در سرچ‌های پولی به شدت به چشم می‌خورد. مثلا شما عبارت “خرید گوشی موبایل” را در گوگل سرچ می‌کنید و لینک‌هایی را در ابتدای صفحه مشاهده می‌نمایید. این لینک‌های تبلیغاتی به واسطه پرداخت هزینه تبلیغات در رتبه‌های اول قرار گرفته‌اند و به ازای هر کلیک، گوگل مبلغی را از بودجه تبلیغات شما اخذ می‌کند.

بررسی تاریخچه تبلیغات کلیکی

تاریخچه تبلیغات کلیکی PPC

برای درک بهتر تبلیغات کلیکی، لازم است کمی راجع به تاریخچه و نحوه شکل گیری آن صحبت کنیم. در این خصوص می‌توان گفت:

  • تاریخچه شکل گیری این نوع تبلیغات به سال 1990 می‌رسد. در آن زمان موتورهای جستجو یاهو و GoTo، تبلیغات کلیکی را در قالب جستجوهای پولی معرفی کرده بودند.
  • تا قبل از این موضوع، تبلیغات مجازی به صورت بنری و به ازای نمایش، هزینه‌ای را دریافت می‌کرد. در آن دوره هر تبلیغ کننده یک هزینه ثابت را دریافت می‌کرد تا بنر شما را نمایش دهد.
  • پس از موفقیتی که موتور جستجوی GoTo بدست آورد، شاهد آن بودیم که گوگل برای تقلید از این روش اقدام کرد.
  • البته سایت‌های دیگری هم هستند که ادعای این نوع روش تبلیغاتی را به خود نسبت می دهند. مثلا می توان به Planet Oasis در سال 1996 اشاره کرد که مدارک آن نیز وجود دارند.
  • جالب است بدانید طبق اسناد موجود در سال 1997، شاهد تعرفه 0.005 تا 25 دلاری برای هر کلیک روی تبلیغات بودیم که در آن زمان 400 برند مختلف چنین هزینه ای صرف کردند.
  • گوگل این نوع تبلیغات جستجویی مبتنی بر کلیک به ازای پرداخت را از سال 1999 شروع نمود تا اینکه در سال 2000، AdWords را معرفی کرد. البته شکل واقعی تبلیغات کلیکی توسط گوگل در سال 2002 اجرایی شد.

بنابراین می‌توان گفت تبلیغات کلیکی اولین بار در سال 1998 توسط GoTo و سپس یاهو در سال 2001 و گوگل در سال 2002 رونمایی شد. امروزه شرکت‌های مختلفی اعم از adMarketplace، ValueClick، AdWords و AdCenter این نوع سرویس‌های تبلیغاتی را ارائه می‌کنند.

اهمیت و کاربرد تبلیغات کلیکی در دنیای امروز

اهمیت و کاربرد تبلیغات کلیکی

این یک امر واضح است که امروزه ما به تبلیغات برای رشد کسب‌و‌کار خود نیاز داریم. حال این سوال مطرح می‌شود که در وضعیت کنونی، اهمیت و کاربرد تبلیغات کلیکی چگونه است؟ آیا این روش همچنان اهمیت و مزیت دارد؟

در پاسخ به این پرسش می‌توان گفت تاثیر تبلیغات PPC به شدت بالا است و در هر صنعتی قابل استفاده می‌باشد. شما می‌توانید این نوع سبک تبلیغاتی را برای هر شغلی استفاده کنید که کمک می‌کند تا افراد بیشتری محصولات و خدمات شما را ببینند.

بدون شک اگر قصد دارید در صفحه SERP به رقابت با دیگران بپردازید، حتما و هر از چند گاهی باید از این روش تبلیغاتی استفاده نمایید. از سوی دیگر تبلیغات کلیکی امروزه بخش عمده‌ای از روش‌های تبلیغاتی در فضای وب را تشکیل می‌دهد. به همین خاطر فرقی ندارد که از آن استفاده می‌کنید یا نه، همواره آن را خواهید دید. چراکه بیشتر پلتفرم‌ها به سمت استفاده از این روش پیش رفته‌اند.

نکته: استفاده از روش‌های تبلیغات کلیکی به واسطه اختلالاتی که ممکن است توسط رقبا ایجاد شود، باید از طریق مراکز معتبری انجام گردد. مثلا می‌توان به گوگل ادز اشاره کرد که قادر است کلیک‌های اسپم را شناسایی نماید. توصیه می‌کنیم برای انجام هرگونه تبلیغات دیجیتالی، از یک متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

مزیت‌های تبلیغات کلیکی

مزیت های تبلیغات کلیکی

قطعا بدون درک مزیت‌ها و فواید تبلیغات کلیکی نمی‌توانیم به اهمیت آن پی ببریم. به همین خاطر می‌خواهیم 6 تا از مهم‌ترین کارکردها و نقاط قوت این تبلیغات را با هم بررسی کنیم که می‌تواند به شما در انتخاب آن کمک کند.

مقرون به صرفه بودن

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توان در این قسمت برای این نوع تبلیغات بیان کرد، مقرون به صرفه بودن این شیوه‌های تبلیغاتی می‌باشد. همانطور که گفتیم، هزینه این نوع تبلیغات به ازای هر کلیک است که باعث می‌شود بودجه شما صرفا روی کسانی که واقعا به تبلیغات اهمیت می‌دهند و وارد لینک مذکور می‌شوند خرج شود.

نتایج سریع

یکی دیگر از نکاتی که می‌توان در این خصوص بیان کرد، نتایج سریع تبلیغات کلیکی است. تصور کنید آگهی‌های خود را در ابعاد مناسب برای ناشر ارسال کرده باشید. در این حالت، با چند خط کدنویسی و تغییر پیوند و سورس عکس، تصاویر آگهی شما جایگزین می‌شود. سپس کاربر می‌تواند با یک کلیک وارد صفحه مدنظر شما شود. در مدل دیگر که شاهد تبلیغات کلیکی روی نتایج SERP هستیم، بازدیدکنندگان به سرعت نتایج شما را در ابتدا یا میانه مشاهده می‌کنند. در حالیکه اگر با مسیر سئو کردن سایت بخواهید به لینک‌های نخست برسید، این مسیر چند ماهی طول می‌کشد.

امکان دریافت داده

تبلیغات کلیکی به واسطه کدنویسی که دارد، به سیستم دیجیتال مارکتینگ ناشر متصل بوده و می‌تواند گزارشی از تغییرات و میزان کلیک، بیشترین تایم زمانی مشاهده شدن توسط کاربران و نمونه داده‌هایی نظیر این مورد را ارائه کند.

هدفمند بودن

 شاید جالب باشد که بدانید یکی از فیچرهای خاص این نوع روش، امکان نمایش تبلیغات متناسب با نوع کاربر است. در نتیجه احتمال تحت تاثیر قراردادن مخاطب را افزایش می‌دهد. البته داشتن چنین ویژگی‌ تا حد زیادی وابسته به سیستم ناشر است. به عنوان مثال در گوگل ادز به علت سیستم پیشرفته تبلیغات کلیکی، امکانات مختلفی به شما ارائه می‌شوند که یکی از آنها همین مورد است. شما می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما به چه بازه‌های سنی، جنسیت و چه نوع مخاطبی نمایش داده شود. آیا این تبلیغ باید به کاربران موبایلی نشان داده شود یا کاربران ویندوزی؟ و مواردی از این قبیل.

معایب تبلیغات کلیکی چیست؟

معایب تبلیغات کلیکی

همچنین در بررسی طرف دیگر سکه یعنی معایب تبلیغات کلیکی هم می‌توان به چند موضوع زیر اشاره نمود که به شرح زیر هستند:

تبلیغات بسیار زیاد

امروزه سرمایه گذاری روی تبلیغات کلیکی به شدت افزایش یافته است. این خود باعث شده تا خودش رقیب خود گردد. بدین معنا که ممکن است رقبای شما هم از چنین روشی استفاده کنند که می‌تواند یونیک و منحصر بودن آن را کمرنگ کند.

هزینه تبلیغاتی بالا

در کل استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغات در پلتفرم‌های خارجی مثل گوگل با هزینه‌های ارزی همراه است. مثلا اگر شما تبلیغات کلیکی را در صفحه SERP استفاده کنید، باید با نرخ دلار یا یورو به ازای هر کلیک بودجه در نظر بگیرید.

از سوی دیگر 2 عامل نیز وجود دارند که باعث افزایش قیمت این شیوه تبلیغاتی می‌شوند. به جهت آنکه این سیستم بتواند به درستی مشکلات مربوط به کلیک‌های فیک و قابلیت‌های دیگر را ارائه کند، هزینه تبلیغات بیشتر می‌شود. همچنین وقتی که درخواست‌ها برای استفاده از این شیوه تبلیغات (که در بازه‌های زمانی خاص به شدت بالا می‌رود)، افزایش یابد، قیمت‌ آن نیز بیشتر خواهد شد.

دید منفی

این موضوع در میان مخاطبان فضای مجازی که به نوعی آگاه هستند رخ می‌دهد. بدین معنا که ممکن است نتایجی که برچسب Ad داشته باشند و یا آگهی‌ها در فضای مجازی حس بی اعتمادی را جلوه داده و منجر می‌شود تا کاربر از آنها بگذرد. این یکی از ویژگی‌های مثبت سئو است که نتایج آن می‌توانند با اطمینان بالا هم کلیک‌های کاربر را جذب کرده و نیز برندتان را در رتبه‌های بالا نشان دهد.

دنباله دار بودن پروسه تبلیغات

صرف گذاشتن یک آگهی در تبلیغات کلیکی نمی‌تواند به شما کمک کند تا مخاطب را جذب کرده و فروش را انجام دهید. چراکه تبلیغات کلیکی تنها یک بنر را به کاربر نشان می‌دهد و حداکثر کارایی مفید آن، کشاندن مخاطب به سایت و صفحه مدنظرتان است. در نتیجه شما باید یک پروسه کامل را برای فروش به مشتری بعد از این تبلیغات هم انجام دهید. مثلا نکات UI/UX را در صفحه مقصد بررسی کنید، دکمه‌های CTA را به درستی در آن قرار داده و مخاطب را برای خرید ترغیب نمایید.

انواع مدل‌های تبلیغات کلیکی کدامند؟

بررسی مدل های مختلف تبلیغات کلیکی

حال باید به بررسی انواع مدل‌های تبلیغات کلیکی بپردازیم که در این خصوص می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

تبلیغات کلیکی با نرخ ثابت

در این حالت ناشر به ازای هر کلیک یک قیمت ثابت را دریافت می‌کند. شما می‌توانید لیستی را از تعرفه‌های ثابتی که برای قسمت‌های مختلف سایت تعریف شده‌اند را از ناشر دریافت کرده و برای قرار دادن تبلیغات خود در آن قسمت‌ها اقدام کنید.

نکته: شما می‌توانید با ناشر صحبت کنید و تلاش نمایید تا برای قراردادهای طولانی مدت، قیمت نهایی را پایین‌تر از حدود مشخص اعلام شده درنظر بگیرید. مذاکره در مورد قیمت‌‌ها به خصوص برای قراردادهای طولانی مدت بسیار مفید خواهد بود.

تبلیغات کلیکی مبتنی بر پیشنهاد

در این حالت، ناشر به حداکثر مبلغی که به او پیشنهاد می‌شود، جایگاه تبلیغاتی را می‌دهد. این روش به نوعی فروش پله‌ای نام دارد و زمانی انجام می‌شود که تقاضا بیشتر باشد. به خصوص ایام عید، سال نو و ایام تعطیلات که برای فروش بلیط هواپیما، ثبت نام تورها و غیره رخ می‌دهند. در این حالت شما می‌بایست قیمت بالاتری را نسبت به زمان عادی پرداخت نمایید.

نکته: البته امروزه علاوه بر قیمت، به واسطه اعتبار سایت‌های بزرگ یک فاکتور دیگر نیز در پذیرش سفارش‌ها در نظر گرفته می‌شوند. آن اعتبار شما به عنوان کسی است که تبلیغ را می‌گذارید. در مواردی که بسیار سخت گیر باشند، فاکتورهای دیگری هم وجود دارند مثلا ارتباط محتوایی با سایت مقصد، قوانین کشوری و غیره.

تبلیغات کلیکی جستجویی

این مدل که بارها در طول مقاله هم به آن اشاره کردیم، مربوط به موتورهای جستجو است. در این حالت تبلیغات به این شیوه انجام می‌شود که لینک سایت شما در رتبه‌های بالای موتور جستجو قرار می‌گیرند. شما با تعریف یک بودجه و شارژ کردن کیف پول خود در پلتفرم انتشار دهنده مثلا گوگل ادز، تعیین می‌کنید که تا چند کلیک و چه حد از بودجه مصرف شوند. سپس می‌توانید برای قراردادن لینک صفحه خود در نتایج بالای این صفحه و در کلمات کلیدی خاص اقدام کنید.

این مدل از روش بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ به شدت جذاب است.

تبلیغات ریتارگتینگ

در این حالت شما تلاش می‌کنید تا مخاطبینی که زمانی از سایت و پلتفرم شما دیدن کرده‌اند را مجددا به سایت علاقمند و هدایت کنید. معمولا این روش تبلیغاتی با ارائه یکسری آیتم‌ها نظیر کدهای تخفیف و غیره انجام می‌شود.

معرفی شرکت‌های تبلیغات کلیکی در جهان

بهترین پلتفرم های خارجی برای تبلیغات کلیکی

یک بخش مهم از تبلیغات کلیکی مربوط به انتخاب پلتفرمی است که بتوانید از طریق آن برای تبلیغات اقدام کنید. در این خصوص می‌توان از چند پلتفرم زیر نام برد که می‌توانند چنین خدماتی را به شما ارائه کنند. با این حال ذکر این نکته ضروری است که تبلیغات کلیکی در سیستم‌های خارجی به علت مشکلات پرداخت و عدم پشتیبانی از دامنه‌های ایرانی و زبان فارسی، پیچیده‌تر خواهد بود.

گوگل ادز

 بدیهی است که گوگل ادز به عنوان بزرگترین موتور جستجو، بخشی را برای خدمات مربوط به تبلیغات کلیکی در نظر گرفته است. شما می‌توانید آگهی‌های خود را به شیوه‌های مختلفی در گوگل ادز درج کنید. مثلا می‌توان به درج لینک‌ها در صفحه SERP، پیشنهاد محصولات و خدمات در چرخه کاروسل (Google Shopping Ads)، نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف، تبلیغات در ابزارهای جانبی این کمپانی نظیر جیمیل و غیره اشاره کرد.

یوتیوب

یکی دیگر از پلتفرم‌های قدرتمندی که می‌توانید برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید، یوتیوب است. در این بستر 5 نوع روش تبلیغاتی در نظر گرفته شده‌اند که عبارتند از:

  • ویدیوهای تبلیغاتی قابل رد شدن.
  • ویدیوهای تبلیغاتی غیر قابل رد شدن.
  • تبلیغات کوتاه غیر قابل رد شدن.
  • کارت‌های تبلیغاتی کوچک که در طول ویدیو نمایش داده می‌شوند.
  • تبلیغات همپوشانی که ممکن است در پایین ویدیوها مشاهده کنید.

دیگر مواردی که می‌توان در این قسمت به عنوان پلتفرم تبلیغات کلیکی خارجی بیان کرد عبارتند از:

  • فیسبوک ادز که چندان در جامعه ایران طرفدار ندارد.
  • اینستاگرام ادز که برای کسب‌وکارهای ایرانی به شدت جذاب می‌باشد؛ چراکه این پلتفرم جامعه کاربران بسیار بالایی در آسیا و اروپا دارد. همچنین شما می‌توانید به عنوان مکمل به سراغ سیستم تبلیغاتی تیک تاک هم بروید که بیشتر برای جامعه انگلیسی زبان مفید خواهد بود.

معرفی شرکت‌های تبلیغات کلیکی در ایران

بهترین پلتفرم های داخلی تبلیغات کلیکی

همچنین در مورد شرکت‌هایی که در ایران سیستم تبلیغات کلیکی را اجرا می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

یکتانت

یکی از معتبرترین سایت‌های ایرانی است که خدمات دیجیتال مارکتینگ مختلفی اعم از تبلیغات همسان، بنری، ویدیویی، ریتارگتینگ، تبلیغات در گوگل، یوتیوب و غیره. اگر شما هم دارای وبسایتی با حداقل 10 هزار بازدید کننده در روز هستید، می‌توانید در یان پلتفرم ثبت نام کرده و از طریق نمایش تبلیغات کلیکی، درآمدزایی کنید.

صبا ویژن

مجموعه دیگری که باید در این قسمت از آن نام برد، صبا ویژن است. این وب سایت ارائه دهنده خدمات تبلیغات کلیکی با هر میزان بودجه‌ای است. شما می‌توانید در شبکه‌ای از هزاران سایت و اپلیکیشن ایرانی تبلیغات کلیکی خود را با سیستم این وب سایت نمایش دهید.

همچنین از دیگر وب سایت‌های شاخص در این بخش می‌توان به  مدیا آد، ماهان سورف، سنجاق، تپسل و کلیک اول اشاره کرد.

نکات مهم در اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی

نکات اجرایی تبلیغات کلیکی

بدیهی است که برای اجرای تبلیغات کلیکی یا هر نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ دیگر باید از متخصصین آن حوزه استفاده کنید. در این حالت نکاتی که باید برای اجرای این نوع شیوه تبلیغات در نظر بگیرید عبارتند از:

  • انتخاب صحیح کلمات کلیدی: اگر شیوه تبلیغات کلیکی شما به گونه‌ای است که روی کلید واژه‌های خاصی تمرکز می‌کند، می‌بایست حتما فرآیند کیورد ریسرچ را متناسب با حوزه کاری خود انجام دهید.
  • کیفیت صفحه لندینگ پیج: صفحه‌ای که مخاطب را پس از کلیک روی آگهی به آن هدایت می‌کند، بسیار مهم است. اهمیت آن در افزایش نرخ تبدیل نهفته است. در نتیجه باید از نظر پارامترهای مختلف مانند UI/UX بهینه شود.
  • انتخاب یک پلتفرم معتبر: برای آنکه بتوانید هزینه و بودجه خود را دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر صرف کنید، باید یک سرویس دهنده معتبر را انتخاب نمایید. این سرویس دهنده باید فیلتر‌هایی را برای هوشمندتر کردن نمایش آگهی داشته باشد.
  • انتخاب مدل دقیق تبلیغات PPC: در نهایت باید روش صحیحی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. مثلا روش تبلیغات محصول در سرچ گوگل عملا برای محصولات ایران کاربردی ندارد. شما می‌توانید از تبلیغات کلیکی در SERP برای هدایت ترافیک استفاده کنید. شما باید با شناخت دقیق مزایا و معایب هر روش، بهترین آن را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

 

قبلی طراحی سایت با هوش مصنوعی + روش ها و سایت های انجام آن
بعدی راهنمای کامل آموزش غیر فعال کردن CRON JOB ها در وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=26285
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ