جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • دوره غیرحضوری
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
        • قیمت طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
        • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
        • قیمت طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
        • قیمت طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
  • باشگاه سئو مستر
  • 09130904084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • دوره غیرحضوریداغ
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
        • قیمت طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
        • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
        • قیمت طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
        • قیمت طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
  • باشگاه سئو مستر
ورود | ثبت نام

وبلاگ

SEOEDUمقاله هاآموزش سئوبهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟

بهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟

اردیبهشت 7, 1401
ارسال شده توسط زهرا دهنوی
آموزش سئو
آموزش سئو
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
تماس از سراسر کشور : 09130904084
فهرست محتوا نمایش
1 بهترین ابزارهای جایگزین برای الکسا
2 1: Semrush
3 مزایا و معایب سمراش
4 2: Ahrefs
5 ویژگی‌ها:
6 مزایا و معایب Ahrefs
7 3: Moz Pro
8 مزایا و معایب Moz Pro
9 معایب مزایا
10 سخن آخر
امتیاز ۲ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

برای چندین سال، ابزار الکسا محبوب‌ترین و معروف‌ترین ابزاری بود که برای آنالیز سایت‌ها از آن استفاده می‌کردند. اما هر چیزی یک پایانی دارد و پایان ابزار الکسا هم ماه می 2022 بود. این موضوع شرایط پیچیده‌ای برای کسانی که در زمینه خدمات سئو سایت یا آموزش سئو فعالیت داشتند، ایجاد کرد. اما خب همیشه جایگزین‌هایی در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای ما وجود دارد. ابزارهایی که شاید حتی نسبت به الکسا قدرتمندتر و کاربردی‌تر هم باشند. بنابراین اگر به فکر ابزارهای جایگزین الکسا هستید، بهتر است روی مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم حساب کنید.

بهترین ابزارهای جایگزین برای الکسا

Alexa Marketing Stack برای چندین سال یار و همراه کسانی بود که در زمینه سئو سایت‌ فروشگاهی یا هر سایت دیگری فعالیت داشتند. اما در سال جدید میلادی کار این ابزار به اتمام رسید. شاید فکر کنید حالا تولید محتوا، سئو سایت و یا سایر کارهای مربوط به سایت، بدون این ابزار سخت یا غیر ممکن می‌شود.
اما نگران نباشید ما لیستی از بهترین ابزارهای جایگزین برای الکسا را جمع‌آوری کرده‌ایم. هر کدام از این ابزارها به خوبی الکسا بوده و حتی در مواردی حرفه‌ای‌تر هم هستند. لیست این موارد به ترتیب زیر هستند.

 سئو سایت فروشگاهی

1: Semrush

اولین ابزاری که قرار است در مورد آن صحبت کنیم، Semrush است. این ابزار در واقع یک پلتفرم است که خدمات مربوط بررسی و تحقیق در مورد وب سایت‌ها را به شما ارائه می‌کند.
از سال 2008 تاکنون، سمراش توسعه زیادی یافته و در بین کسانی که در زمینه آموزش بازاریابی محتوا، آموزش رپورتاژ آگهی و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، بسیار محبوب است.
سمراش بیش از 50 محصول، ابزار و افزونه آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن‌ها کسب و کارهای بیش از 142 کشور دنیا را به صورت یکپارچه، بررسی کنید.
برای تحقیق کلمات کلیدی، بررسی رسانه‌های اجتماعی خود و رقبا و حتی جستجو در مورد شرکت‌های رقیب قوی و ضعیف، می‌توانید به سمراش اعتماد کنید.

ویژگی‌ها:

_ دیتابیس بیش از 142 داده جغرافیایی برای بیش از 800 میلیون دامنه منحصر به فر جستجو می‌شود.

_ بیش از 43 تریلیون بک لینک نظارت می‌شود.

_ جستجو در بین 21 میلیارد کلمه کلیدی

_ پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و چینی

استفاده ساده از Semrush رایگان است اما برای دسترسی‌های بیشتر باید اقدام به خرید اکانت‌ پیشرفته کنید. هزینه آن ماهیانه از 119 دلار و 95 سنت تا 449 دلار و 95 سنت برای یک اکانت پیشرفته تا بیزینسی، متفاوت است.

مزایا و معایب سمراش

معایب مزایا

  • دارای مشکلاتی در نسخه پرو گزینه‌ای عالی برای ردیابی پیشرفت‌ها
  • برخی اوقات دقت آن کم می‌شود قابلیت‌های جستجوی پیشرفته
  • بهای نسخه بیزینس آن بسیار بالا است ویژگی‌های کم‌نظیر
  • برای جستجو باید زمان زیادی صرف کنید ارائه آنالیز حرفه‌ای
  • تجربه کاربری ضعیفی دارد گزینه‌ای عالی برای پست‌های شبکه اجتماعی

 خدمات سئو سایت

2: Ahrefs

مورد بعدی که در لیست بهترین ابزارهای جایگزین برای الکسا قرار دارد، ابزار Ahrefs است. در واقع Ahrefs یک شرکت نرم افزاری است که در زمینه توسعه ابزارهای سئو و آموزشی برای بازاریابی حرفه‌ای، فعالیت می‌کند.
برای کسانی که در زمینه سئو سایت در تهران یا کلان شهرهای دیگر فعالیت دارند، این ابزار فوق‌العاده است. یک جعبه ابزار همه‌کاره که در زمینه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند:

_ تحقیق در مورد رقبا: کلمات کلیدی ارگانیک، استراتژی‌های مربوط به بک لینک‌ها و کلمات کلیدی PPC رقبای خود را بشناسید.

_ لینک سازی: قوی‌ترین فرصت‌های مربوط به بک لینک را در جایگاه خود پیدا کنید.

_ تحقیق در مورد کلمات کلیدی: حداکثر ایده‌هایی که در مورد یک کلمه کلیدی وجود دارد را پیدا کرده و رتبه‌های آن را مشاهده کنید. رقابت بر روی آن‌ها نیز مشخص می‌شود.

_ تحلیلگر سئو سایت: مشکلات سئو سایت خود را پیدا کرده و یادبگیرید که چطور می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید.

_ تحقیق محتوا: محبوب‌ترین محتوا در مورد هر موضوع را پیدا کرده و ایده‌های عالی برای تولید محتوای خود پیدا کنید.

_ بررسی رتبه: رتبه خود و رقبایتان در جستجوی گوگل را پیگیری کنید.

_ نظارت بر روی به کار رفتن اسم شما یا اسم شرکت تجاریتان: هر بار که کسی در محتواهای خود اسم شما یا شرکت تجاری‌تان را جایی ذکر کند، یک ایمیل دریافت می‌کنید.

ویژگی‌ها:

_ دارای بیش از 11 میلیارد کلمه کلیدی

_ دارای پایگاه داده قدرتمند از بیش از 400 میلیارد صفحه ایندکس شده

اگر استفاده یک کاربر عادی از Ahrefs دارید، می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید نسخه لایت، استاندارد یا پیشرفته آن را خریداری کنید. مبلغ پرداختی ماهیانه به ترتیب، 99 دلار، 179 دلار و 399 دلار است.

مزایا و معایب Ahrefs

معایب مزایا

  • نسخه پیشرفته بسیار گران است با قابلیت جستجوی پیشرفته
  • برخی اوقات دقت آن کم می‌شود قابلیت پیگیری پیشرفت حرفه‌ای
  • در نسخه پیشرفته مشکلاتی وجود دارد ویژگی‌های کم‌نظیر
  • نسخه استاندارد امکانات زیادی ندارد بازیابی تمامی داده‌ها
  • می‌توان از جایگزین‌های ارزان‌تری استفاده کرد. بررسی کاربران سایت و کاربران تکراری

 آموزش رپورتاژ آگهی

3: Moz Pro

بیشتر کسانی که در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، با ماز آشنایی دارند. Moz یکی از قدرتمندترین ابزارهای بررسی سایت خود و رقبا در زمینه‌های مختلف است. نسخه رایگان آن اطلاعات کمی در اختیار شما قرار می‌دهد.
به همین دلیل بیشت کاربران نسخه‌های استاندارد آن را خریداری می‌کنند. اما بالاترین دسترسی‌ها مربوط به Moz Pro است. کسانی که دسترسی به این اکانت دارند، ماهیانه 599 دلار پرداخت خواهند کرد.

اما دسترسی‌هایشان کامل بوده و شامل موارد زیر است:

_ ردیابی یک سایت با کمپین‌های تبلیغاتی‌اش: سلامت سایت، لینک‌های ساخته شده و عملکرد کلمات کلیدی موفق و غیر موفق سایت خودتان و سایت رقیب را می‌توانید پیدا کنید. تمامی این اطلاعات به طور مستقیم روی سئو تاثیر می‌گذارند.

_ یک ابزار جستجوگر و تحقیقاتی که تلاش رقبای شما را تجزیه و تحلیل می‌‌کند، روند تحقیق برای کلمات کلیدی شما را پشتیبانی می‌کند و بهترین فرصت‌ها برای لینک سازی اصولی را به شما نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یادگرفتن سئو یا انواع روش‌های بازاریابی مثل بازاریابی درونگرا هستید، یا یک وب مستر حرفه‌ای هستید، Moz Pro گزینه خوبی برای شما خواهد بود. راستی با ثبت نام نسخه آزمایشی فول امکانات 30 روزه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب Moz Pro

معایب مزایا

  • دارای مشکلاتی در نسخه پرو گزینه‌ای عالی برای ردیابی پیشرفت‌ها
  • برخی اوقات دقت آن کم می‌شود قابلیت‌های جستجوی پیشرفتi
  • بهای نسخه بیزینس آن بسیار بالا است ویژگی‌های کم‌نظیر
  • برای جستجو باید زمان زیادی صرف کنید ارائه آنالیز حرفه‌ای
  • تجربه کاربری ضعیفی دارد بررسی تمام و کمال سایت رقبا را ساده کرده

سخن آخر

دنیای دیجیتال مارکتینگ، دنیای رقابت و بررسی رقبا است. یک کلمه کلیدی درست، یک محتوای خوب، یک سئوی حرفه‌ای و غیره و غیره، همگی می‌توانند کسب و کارها را بهبود بخشند. به همین دلیل ابزارهایی مثل الکسا درست می‌شوند. اما چیزی که مسلم است، هیچ ابزاری برای همیشه در دسترس نیست. الکسا سال 2022 کارش خاتمه یافت. اکنون ابزارهای دیگری مثل ماز پرو، سمراش و… کار آن را انجام می‌دهند.
در نهایت اما همه آن‌ها ابزارهایی هستند که فقط کار را ساده‌تر می‌کنند. قطعا یک سئوکار حرفه‌ای و یا مجموعه‌های قدرتمندی که در زمینه سئو و تولید محتوا فعالیت می‌کنند، به لطف دانش و تجربه‌ای که دارند، حتی بهتر از هر ابزار دیگری عمل می‌کنند. پس اگر استفاده از این ابزارها را بلد نیستید و یا هزینه خرید اکانت‌های آن برایتان بسیار زیاد است، شاید وقت آن رسیده تا به فکر استخدام یک مجموعه حرفه‌ای باشید.
راستی شما هم ابزارهای دیگری می‌شناسید که به ما معرفی کنید؟ نظرتان در مورد این ابزارها چیست؟ تا به حال با کدام یک کار کرده‌اید؟ می‌توانید نظرات خود را پایین همین صفحه با من و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بعدی تبلیغات گوگل یا گوگل ادز چیست؟ + تاثیر آن بر سئو
قبلی فاکتور lcp در core web vita چیست؟ و مواردی که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • معرفی افزونه وردپرس

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

راه های ارتباطی
  • 09130904084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

جدیدترین مقالات سئو
  • فاکتور cls چیست
  • فاکتور inp چیست و نکات مهم آن
  • سه شاخصه مهم برای اندازه گیری roi در سئو
  • فاکتور lcp در core web vita چیست؟ و مواردی که باید بدانید
  • بهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟
sitemap
© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=12931
ورود ×
کد تأیید
لطفا کد تأیید ارسال شده به را وارد کنید
ثبت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)
حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)
بازگشت به ورود
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:60)
بازگشت به ورود
  • (+98) Iran
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.