محتوای قدرتمند منتشر شده در وبسایت بهترین ابزار موجود برای فروشندگان خودرو است. سایت های خودرو اگر نرخ تبدیل عالی می خواهند، بایستی محتوای اصلی، ارزشمند و جذاب ایجاد کنند که برای خریداران احتمالی خودرو مفید باشد. راستی تولید محتوا سایت خودرو چگونه است و چه تکنیک هایی دارد؟ آیا متفاوت از تولید سایر انواع محتواها می باشد یا خیر؟

شرکت های خودروسازی سرمایه زیادی صرف تبلیغات می کنند. برخی از این شرکت ها با استفاده از تبلیغات معمولی تلویزیونی، تبلیغات روزنامه ها و… هزاران هزار دلار در هر ماه برای برندسازی خودشان سرمایه گذاری می کنند تا به تعدادی از مشتریان برسند.

اگر شما نمایندگی خودرو می باشید یا نمایشگاه ماشین دارید یا هر نوع کاری که به صنعت خودرو مرتبط می باشد، باید بدانید که این تبلیغات نشان دهنده یک ذهنیت قدیمی بازاریابی است که اگرچه هنوز هم مؤثر است، اما لزوما بهترین استفاده از پول شما نیست.

روزانه میلیون ها قطعه محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود و تولید محتوایی که ارزش به اشتراک گذاری را داشته باشد، در قلب بازاریابی محتوا قرار دارد. شما برای اینکه نرخ تبدیل بهتری در دنیای آنلاین داشته باشید، بایستی محتوایی تولید کنید که مخاطبان هدف تان را جذب کند.

در این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه ایجاد و تکنیک های چنین محتوای قدرتمندی آشنا شوید. در انتها هم چند موضوع برای تولید محتوا سایت خودرو معرفی می کنیم که کلی درباره آنها تحقیق کرده ایم!

روی تولید محتوا سایت خودرو سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری تولید محتوا سایت خودرو

در حال حاضر با اینکه اغلب شرکت های خودروسازی از طریق جستجوی آنلاین یافت می شوند ولی متأسفانه بسیاری از شرکت های خودروسازی روی وب سایت های خود سرمایه گذاری کمی می کنند. چون که مردم از نمایندگی های خودرو و خدمات تعمیر محلی استفاده می کنند، این شرکت ها به ندرت اقدام به تبلیغات می کنند و بیشتر درآمد خودشان را از طریق فروش در مغازه به دست می آورند.

این شرکت ها و نمایندگی های خدمات خودرویی از این موضوع غافل هستند که سایت های آنلاین می توانند افراد بیشتری را جذب کرده، اعتماد ایجاد کنند و دلیلی برای یافتن کسب و کار شما به آنها ارائه دهد.

تولید محتوا بهترین راه برای بازاریابی شرکت های خودرویی است. یعنی مطالب مفید و آموزنده ای درباره خودرو، مطالبی که در مورد محصولات و خدماتی که ارائه داده می شود به همراه اطلاعاتی که می تواند برای کسانی که بعداً در آینده به خدمات آنها احتیاج دارند، مرتبط و مفید باشد.

تولید محتوای آنلاین یک ابزار تجاری بسیار ارزشمند را در اختیار شما قرار می دهد که بسیار ارزان تر از تبلیغات تلویزیونی است، در حالی که به طور بالقوه به تعداد بیشتری از مشتریان می توانید دسترسی داشته باشید. پس تولید محتوا برای وبسایت خودوریی خودتان را جدی بگیرید و در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنید.

نکات مهم در تولید محتوا سایت خودرو

نکات مهم در تولید محتوا سایت خودرو

نکته 1: مخاطبین شما چه کسانی هستند؟

واضح است که خریداران احتمالی و آینده ماشین از هر نوع قشری، مخاطبان نمایندگی های خودرو هستند. ایجاد پرسونای خریداران خودرو بهترین راه برای یافتن مخاطب مناسب است. پرسونا به زبان خیلی ساده یعنی مخاطب شناسی!

این پرسوناها بر اساس رفتارهای آنلاین مشتریان واقعی، سوابق و پیشینه ها، انگیزه ها و جمعیت شناسی آنها ایجاد می شود. یعنی شما برای ایجاد پرسونای خریداران تان باید شناخت کاملی از مخاطبان هدف خود داشته باشید.

نکته 2: ایده های خود را به صورت گروهی خودانگیزشی مورد بحث و بررسی قرار دهید

ایده پردازی بهترین راه برای ارائه ایده های خلاقانه و ارائه راه حل مناسب برای دغدغه ها و نگرانی های مشتریان است. در ایده پردازی های تان این موارد را در نظر بگیرید:

چه هدفی از تولید محتوا سایت خودرو دارید؟ آیا می خواهید ترافیک و بازدید سایت تان را افزایش دهید، لید یا سرنخ جذب کنید، کاربرانتان را تبدیل به مشتری نمایید، محتوای شما در رسانه های اجتماعی به شتراک گذاشته شود یا…؟ کدامیک؟
• بازه های زمانی خاصی را برای انتشار محتوای خودتان تعیین کنید.
• ایده های تان را مرور و اصلاح کنید تا طرح و برنامه بهتری داشته باشید.
• یک لیست اولویتی ایجاد کنید و نوشتن درباره موضوعات بسیار مهم خودتان را در اولویت قرار دهید.
• محتوای خود را با آنچه در ذهن دارید، بنویسید و منتظر این نباشید که ایده کاملی به ذهن تان خطور کند.

نکته 3: درباره کلمه کلیدی دم بلند حوزه خودرو تحقیق کنید

شما باید در تولید محتوا سایت خودرو به لانگ تیل کیوردها یا همان کلمات کلیدی طولانی توجه خاص داشته باشید. کلمات کلیدی دم بلند که بیش از چهار کلمه داشته باشند، می توانند حاوی کلید واژه های بذری (seed keywords) باشند که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک بهتر می شود.

بنابراین زمان آن فرا رسیده است که تحقیقات درباره کلید واژه های بلند خود را انجام دهید. کلمه کلیدی موردنظر را انتخاب کرده و از Google Keyword Planner برای کسب ایده در زمینه یافتن کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید.

می توانید از این کلمات در تولید محتوای خودتان استفاده کنید. حتی اگر خواهان وضوح بیشتری برای کلمات کلیدی خودتان هستید، می توانید فقط کلمات کلیدی تجاری طولانی را جستجو کنید. این کلمات کلیدی معمولاً دارای پسوند، پیشوند یا کلمات توصیفی همانند بهترین، دارای رتبه برتر، خرید و غیره خواهند بود.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درمورد بحث سئو به دست آورید تا بتوانید محتواهای بهتری بنویسید، می توانید از صفحه آموزش سئو رایگان در وبسایت ما مراجعه کنید.

نکته 4: عنوان جذاب داشته باشید

هر وبلاگی ابتدا با عنوان آن قضاوت می شود و در تولید محتوا سایت خوردو هم یکی از مواردی که باید به آن اهمیت زیادی بدهید، نوشتن عنوان جذاب و کاربرپسند است. عناوین جذاب مسئول نرخ کلیک بهتر (CTR) نیز می باشند.

می توانید از ابزارهای نوشتن عنوان برای سهولت کار خود استفاده کنید. برخی از این ابزارها عبارتند از:
• Portent title maker
• Buzzsumo
• HubSpot’s blog topic generator
• Emotional Value Headline Analyzer
• Ntopic

به غیر از این ابزارها می توانید سبک های مختلفی از عناوین مانند عناوین بهینه شده برای ربات های جستجو، عنوان های سوالی، عناوین مطالعه موردی و غیره را امتحان کنید.

اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید می توانید از مشاوره سئو کارشناسان seoedu بهره مند شوید تا بتوانید برای رسیدن به اهداف خود، مسیر پیش روی خود را بدرستی طی نمایند.

نکته 5: متخصص و کارشناس تولید محتوا استخدام کنید

تولید محتوا نیاز به تخصص در این زمینه دارد. اگر هیچ تخصص اثبات شده ای در زمینه تولید محتوا سایت خودرو ندارید، بهتر است این جنبه مهم بازاریابی تان را به متخصصان بازاریابی آنلاین که با فضای خرده فروشی خودرو آشنا هستند، واگذار کنید.

با این حال اگر مشتاق مدیریت محتوای خود هستید، قبل از استخدام این نویسندگان کارشناس، بودجه و هدف خود را برای این کار نهایی کنید. یا می توایند از فریلنسرها یا سایت هایی کمک بگیرید که سفارش تولید محتوا قبول می کنند. برخی از آنها ساعتی کار می کنند و برخی دیگر بر اساس تعداد کلمات، نرخ ثابتی دارند.

seoedu تحویل روزانه محتوای شما را تضمین می کند و حتی امکان ویرایش محتوا بعد از تحویل را ارائه می دهد تا شما بتوانید با خیالی راحت و بدون هیچ گونه دغدغه ای محتوای خودتان را به این سایت بسپارید. مطمئن باشید محتوای تولیدی ما منحصر به فرد، حرفه ای، بهینه سازی شده و متناسب با استراتژی های بازاریابی نمایندگی شما خواهد بود.

seoedu مجموعه ای کامل از گزینه ها و خدمات تولید محتوا سایت خودرو را ارائه می دهد که همه آنها به دلیل نگارش منحصر به فرد و حرفه ای به نفع وب سایت شما است. ما از آخرین روندها و تغییرات موتورهای جستجو مطلع هستیم و نحوه ایجاد محتوای خودمان را بر این اساس تغییر می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد محتوای قدرتمند، می توانید با ما تماس بگیرید.

چرا وب سایت خودرو شما به محتوای سفارشی نیاز دارد؟

در دنیای پرسرعت بازاریابی آنلاین، قابلیت دیده شدن یک جزء کلیدی برای هر نوع وب سایتی است. یکی از ساده ترین راه ها برای مشاهده آنلاین است که در نتایج برتر موتورهای جستجو قرار بگیرید و رقابت خود را آغاز کنید.

تولید محتوا سایت خودرو باید با استفاده از موضوعاتی باشد که مطابق با استراتژی های موجود شما بوده و در عین حال به افزایش فروش بهتر محصولات و خدمات شما کمک کند.

داشتن محتوای منحصر به فرد از طرق مختلف به وب سایت شما کمک می کند:
• با تولید محتوای جذاب که در واقع مربوط به کسب و کار و تخصص شماست، مشتریان شما یاد بگیرند که برای خرید محصولات یا خدمات خودرویی به وب سایت شما مراجعه کنند.
• به سایت شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بندی ارگانیک داشته باشد.
• در مقایسه با تبلیغات پولی، به شما در رتبه بندی بهتر نتایج موتورهای جستجو کمک می کند، به ویژه هنگامی که همه رقبا از محتوای SEO استفاده نمی کنند.
• هم از نظر رتبه بندی سایت شما در Google و هم از نظر مشتریان، به افزایش رتبه کلی وبسایت شما کمک می کند.
• شما با لینک سازی مقالات سایت تان می توانید مدت زمان ماندگاری کاربران را در سایت تان افزایش دهید. شرکت در یک دوره آموزش لینک سازی را به شما توصیه می کنیم.

برخی از موضوعات جذاب برای تولید محتوا سایت خودرو

موضوعات جذاب برای تولید محتوا سایت خودرو

ما در این قسمت سعی کرده ایم تا برخی از ایده های را برای تولید این موضوعات به شما معرفی کنیم. موارد زیر نشان دهنده ایده متعددی برای تولید محتوا است که با هر کدام از آنها می توان گاهی ده ها پست یا حتی بیشتر و در برخی موارد تعداد نامحدودی محتوا ایجاد کرد. شما می توانید با تولید محتوا درباره هر کدام از آنها به ارتقاء رتبه وب سایت، تعداد بازدیدکنندگان دریافت شده و در نهایت درآمد خودتان کمک کنید.

برخی از مهم ترین ایده های تولید محتوا سایت خودرو عبارتند از:

• مقایسه ویژگی های خودروها (به عنوان مثال 10 اتومبیل با مصرف سوخت بالا، 7 اتومبیل برتر در زمینه فضای پا و…)
• بررسی برند یا مدل خاص خودرو
• بررسی قیمت خودروها (باید دائماً بروزرسانی شود چون قیمت های خودرو دائماً در حال نوسان می باشد)
• بررسی مشخصات فنی خودروهای مختلف
• راهنمای خرید انواع خودروها
• مقایسه دو یا چند خودرویی که در یک رنج قیمتی می باشند
• لوازم یدکی مورد نیاز برای انواع خودروها
• نکات و تکنیک هایی برای تست خودرو قبل از خرید
• نکات مربوط به تعمیر خودرو
• اطلاعاتی در مورد مزایا و ضعف های ضمانت های خودرویی
• نکاتی برای بهبود مسافت پیموده شده توسط گاز
• نکاتی برای نگهداری ماشین جدید
• اطلاعات مربوط به انتخاب گاز
• انواع چرخ های خودرو و مزایا و معایب آنها
• اطلاعات در مورد قطعات خودرو و هدف آنها
• بهترین خودروها برای شخصیت های خاص، افراد معمولی، رانندگان و…
• ویژگی های خودروهای لوکس جدید، از جمله هزینه و بررسی آنها
• اطلاعاتی در مورد قوانین مالیاتی محلی، قوانین رانندگی و موارد دیگر

همانطور که هر بازاریاب خودرو می داند، هدف لزوماً فقط فروش خودرو نیست. هدف این است که مردم برند شما را بشناسند، به شما اعتماد کنند و در نهایت از شما خرید کنند.

تولید محتوا سایت خودرو این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. در برخی موارد مثلاً خدمات خاصی که ارائه می دهید، می توانند منجر به فروش شوند. صداقت نیز مهم خواهد بود و خوانندگان باید احساس کنند که اطلاعات مفیدی به دست می آورند و شما صرفاً به فکر کسب درآمد و افزایش سود خودتان نیستید.

اگر مایل به خرید رپورتاژ آگهی و سرمایه گذاری روی محتوای تولیدی خودتان باشید، می توانید رتبه موتورهای جستجو و ROI خود را بسیار افزایش دهید. اگر در نوشتن محتوا یا بازاریابی آنلاین خود نیاز به کمک دارید، با سایت SEOEDU تماس بگیرید، خوشحال می شویم گامی هر چند کوتاه در موفقیت شما برداریم.

سوالات متداول:

1- چگونه می توان موضوعاتی جذاب برای تولید محتوا سایت خودرو پیدا کرد؟

شما با بررسی سایت های رقیب و تحقیق کلمات کلیدی پرجستجو درباره موضوع موردنظرتان می توانید متوجه شوید که کاربران به کدام موضوعات در صنعت خودرو علاقمند می باشند و کدام موارد توسط آنها بیشتر جستجو می شود.

2- بهترین سایت های خرید و فروش خودرو بر اساس رتبه الکسا کدامند؟

سایت های دیوار، شیپور، باما، همراه مکانیک، خودرو 45، بانی خودرو، اُتکس، دورهاتو و ایران پلاک.

3- در سفارش تولید محتوا سایت خودرو به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

نویسنده متن باید باتجربه بوده و با مؤلفه های فنی صنعت خودرو آشنا باشد، سابقه فعالیت در فضای اینترنت داشته، با سئو آشنا باشد و همچنین حضور فعالی در دنیای آنلاین داشته باشد.

او باید قادر باشد برخی از واژه ها و اصطلاحات تخصصی این حوزه را به زبانی ساده، بی نظیر، حرفه ای و خلاقانه بیان کند طوری که برای همه کاربران ساده و قابل فهم باشد.