جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > آموزش تولید محتوا > به روزرسانی محتوا چه تاثیری بر سئو سایت می گذارد؟

به روزرسانی محتوا چه تاثیری بر سئو سایت می گذارد؟

اکتبر 13, 2020
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش سئو، آموزش تولید محتوا
تاثیر بروزرسانی محتوا بر سئو
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 به روزرسانی محتوا و اهمیت آن در سئو سایت:
  2. 2 آیا امکان نگهداری همه محتواها وجود دارد؟
    1. 3 به روزرسانی محتواهای درخور توجه:
    2. 4 حذفیات پست ها و محتواهای گذشته:
    3. 5 ادغام محتواها و پست ها:
  3. 6 فرمولاسیون به روزرسانی محتواها:
    1. 7 بروز کردن کلمات کلیدی و طلایی:
    2. 8 اضافه کردن قسمت های جدید به محتواهای قدیمی
    3. 9 تنظیم لیستی از محتواهای گذشته خود:
    4. 10 بهبود لینک سازی های داخلی:
  4. 11 آیا بعد از به روز رسانی محتوا لینک سازی خارجی هم انجام دهیم؟
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

به روزرسانی محتوا و اهمیت آن در سئو سایت:

به روزرسانی محتوا و اهمیت آن در سئو سایت در یک وبلاگ و یا وب سایت می تواند تفکر افراد را درهم برانگیزد. این عمل ممکن است برای شما در ابتدا سخت به نظر بیاید اما بعد از تکمیل فرایندهای آن نتیجه خوشایندی را خواهید داشت.

در قسمت سئو سایت ها، موضوعی که حائز اهمیت است سئو محتواها و مقالاتی هستند که مربوط به زمان گذشته می باشند و باید انتخاب کنید که کدام یک را حفظ کنید و از کدام یک بگذرید.

در صورتی که به آموزش های بیشتر درمورد سئو نیاز دارید، می توانید به مطلب آموزش سئو در وبسایت seoedu مراجعه کنید.

آیا امکان نگهداری همه محتواها وجود دارد؟

آیا امکان نگهداری همه محتواها وجود دارد؟

در مراحلی که شما به آموزش و یادگیری سئو سایت می پردازید اصولا این را خواهید آموخت که حتی اگر محتوایی با سطح کیفی بسیار بالا و عالی هم داشته باشید باز هم پاکسازی آن ها عملی است که باید انجام گردد. اگر شما اقدام به پاک کردن محتواهای قدیمی خود نکنید احتمالا امکان افزایش رنک خود را در گوگل از دست خواهید داد. هنگامی که موضوعی را در گوگل سرچ می کنید این برنامه، تنها یک یا دو نتیجه مناسب را درمورد سوال شما ارائه می دهند. دست یابی به سه نتایج گوگل تنها زمانی ممکن است که در حیطه کاری خود جایگاه والایی را داشته باشید. محتواهای قدیمی قابلیت حذف شدن، ادغام شدن و یا بروز شدن را دارند که در ادامه به هر مورد می پردازیم:

  • به روزرسانی محتواهای درخور توجه:

    اگر مقاله و یا محتوای شما در سایت بسیار برایتان ارزشمند می باشد و برای تهیه آن زحمت زیادی کشیده اید و کماکان برای کسب و کار شما لازم و کاربردی هستند بدون هیچ شبهه ای نباید آن را از سایت خود حذف کرد. در نتیجه برای این موارد به روزرسانی محتواهای قدیمی در ساختار آموزشی سئو بسیار مهم می باشند. در مورد بهینه سازی مختص سایت خود باید گفت که حفظ محتواهای خود در سایت می تواند هزینه بر باشد. این هزینه زمانی بیشتر خواهد شد که محتواهای شما در یک زمینه و با عنوان های مختلف بوده باشد. در نتیجه باید برای سایتی که در اختیار خود دارید برنامه ریزی هایی را انجام دهید. ارزش و توجهی که شما به پست خود می نهید می تواند بسیار حائز اهمیت باشد در نتیجه هر محتوا و پستی که از نظر خود از اهمیت بالایی برخوردارند باید جایگاه بالاتری را در سایت داشته باشند و صفحاتی که به نسبت ارزش پایین تری دارند را توسط آن لینک کنید.

  • حذفیات پست ها و محتواهای گذشته:

    این که شما در یک زمان خاص مقاله و یا محتوایی را انتشار داده اید که بعد از گذشت مدتی طبیعتا شدت اثر خود را از دست داده اند امری بدیهی است. این محتواها بعد از زمان خاص خود دیگر کاربرد و ارزش خاصی نخواهند داشت، در صورت دارا بودن مدیریت خود درمورد محتواها متوجه خواهید شد که گاها حذف و ریدایرکت کردن برخی از محتواها اقدامی بسیار مناسب می باشد. این محتواها اصولا باید پاک شوند چرا که در زمینه بهینه سازی در مورد این مقالات هم دیگر اثری ندارند.

  • ادغام محتواها و پست ها:

    گاه پیش می آید که پس از سفارش تولید محتوا به این نتیجه رسیده اید که مقاله ای مشابه با آن را در نسخه های قدیمی سایت خود داشته اید. این مقالات جزء آن دسته از محتواها هستند که نیاز به ادغام شدن دارند. ترکیب کردن دویا چند محتوای به نسبت مشابه و تولید یک محتوای بدون نقص، متفاوت پسندیده تر است. نوع ادغام شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد به گونه ای که بیشترین ترافیک جذب را از گوگل بیابد.

فرمولاسیون به روزرسانی محتوا ها

فرمولاسیون به روزرسانی محتواها:

با توجه به پیشروی فن آوری های پیشرفته امروزی همه به دنبال راهی برای کسب اطلاعات جدید برای دستیابی به اهداف خود در زمینه کاری شان می باشند. در نتیجه شخصی که وارد صفحه به روزرسانی نشده شما شود و با محتواهای قدیمی و داده های نامربوط روبرو گردد اصولا از این صفحه خارج خواهد شد. این مورد نه تنها باعث افزایش نرخ پرش می گردد بلکه بازدید و ترافیک رفت و آمد و بازدید و رنک سایت شما را نیز نزولی خواهد کرد. در این قسمت سعی داریم چند تکنیک مناسب برای به روزرسانی مفید و باارزش محتواهای خود در سایت را برای شما ارائه دهیم.

بروز کردن کلمات کلیدی و طلایی:

کلمات کلیدی و مهم در یک محتوا استراتژی بسیار مهمی در همه وب سایت های خود می باشند. از همان ابتدای تولید محتوا اگر بتوایند طلایی ترین کلمات کلیدی را برای مقالات خود انتخاب نمایید مشخصا رتبه و برتری زیادی را از سمت گوگل دریافت خواهید کرد. یک نکته قابل توجه و حائز اهمیت این است که با گذر زمان نحوه جستجوهایی که افراد انجام می دهند دستخوش تغییر خواهد شد. کاری که شما برای موفقیت سایت خود انجام می دهید هم در همین راستا بوده و طی گذشت زمان باید محتواهای سایت خود را بر طبق علایق و بیشترین زمینه های جستجو گرانه مردم بروز کنید.

اضافه کردن قسمت های جدید به محتواهای قدیمی

افزودن اطلاعات جدید و بروز به محتواهای خود برای گوگل بسیار حائز اهمیت است. بالابودن رتبه و سطح کیفی صفحه شما می تواند باعث جذب کاربران بسیاری گردد. در این زمینه می توانید از کلمات کلیدی LSI بهره بگیرید.

تنظیم لیستی از محتواهای گذشته خود:

شما می توانید با استفاده از حساب آنالیتیکس گوگل خود URL هایی را که در سایتتان نیاز به به روزرسانی دارند پیدا کرده و لیست وار یادداشت کنید تا مطابق با آن بروزرسانی سایت را انجام دهید.

بهبود لینک سازی های داخلی:

بعد از بررسی هایی که از روی لیست تهیه شده انجام دادید بهتر است لینک های داخلی متناسبی را به متن و محتوای خود بیفزایید و رنک سایت خود را افزایش دهید.

اگر تمایل دارید تا به موضوع سئو محتوا اشراف کامل پیدا کنید و با روش های انجام آن آشنا شوید می توانید به مقاله آموزش سئو محتوا مراجعه کنید.

آیا بعد از به روز رسانی محتوا لینک سازی خارجی هم انجام دهیم؟

جالب است بدانید یکی از کارهایی که می توانید بعد از به روز رسانی محتوا سایت خود انجام دهید این است که برای صفحه جدید خود بک لینک بسازید. اگر شما در لینک سازی خارجی مشکل دارید می توانید از مقاله آموزش لینک سازی خارجی سایت ما بازدید کنید.

یکی از راه های دیگری که می توانید محتوا را تقویت کنید این است که سفارش رپورتاژ آگهی بدهید و از سایت های خبری یا سایت هایی که در حوزه شما فعالیت می کنند رپورتاژ تهیه کنید.

رپورتاژ ها تاثیر بسیار زیادی در رشد سایت شما خواهند داشت.

نتیجه پایانی:

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله شما می توانید بنا به دلایل ذکر شده و با روش های گفته شده محتواهای سایت خود را بروزکنید و بهبود ببخشید. همچنین شما را از اهمیت وجود این محتواها در سایت سئو آگاه نمودیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و از روش ها و موارد گفته شده توسط آن ها بهره ببرید. مشاورین متعهد و متبحر ما شما را برای داشتن سایتی پربازدید و کاربردی یاری خواهند داد.

webfx

قبلی دنس گوگل یا Google Dance چیست + نکات مهم گوگل دنس
بعدی نحوه فعال سازی AMP وردپرس + دانلود نسخه 2020

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=1881
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ