جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > آموزش تولید محتوا > انجام تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی در 2021

انجام تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی در 2021

می 27, 2021
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش سئو، آموزش تولید محتوا
تحقیق کلمات کلیدی در سئو محلی
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 چرا تحقیق کلمات کلیدی برای سئو محلی مهم است؟
  2. 2 چطوری تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی را انجام دهیم؟
    1. 3 1- خدماتی که به مشتری ارائه می دهید را لیست کنید.
    2. 4 2-1 ایده های خود را گسترش دهید.
    3. 5 3-1 مجدد لیست خود را بررسی و کامل کنید.
    4. 6 2- تعیین مقصد جغرافیایی در لوکال سئو
    5. 7 3- حتما میزان سرچ کلمه کلیدی را بررسی کنید.
    6. 8 4- تارگتینگ صحیح کلمات کلیدی
    7. 9 5- تولید محتوا برای موضوعات لوکال سئو
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

سئو محلی یا لوکال سئو، به فرآیند سئو و بهبود رتبه سایت در سرچ های محلی یا نتایجی است که محدود به یک منطقه یا مکان جغرافیایی می باشند.

برای مثل کلمه ای مثل روانپزشک در تهران، مانتو فروشی ونک، رستوران ایتالیایی در تهران و امثال این کلمات که وابسته به یک محدوده یا یک مکان جغرافیایی هستند، می توان اشاره کرد.

حال ما باید چگونه تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی را انجام دهیم و چطوری این کلمات را پیدا کنیم و بفهمیم این کلمات در گوگل جستجو می شوند.

زیرا سرمایه گذاری و انجام بهینه سازی سایت بر روی کلمات اشتباه می تواند برای ما خیلی گران تمام شود و همیطور در پایان هم به نتیجه دلخواه دست پیدا نخواهیم کرد.

چرا تحقیق کلمات کلیدی برای سئو محلی مهم است؟

تحقیق کلمات کلیدی در سئو محلی

موضوع سئو محلی و تحقیق کلمات کلیدی برای سئو محلی برای وبسایت هایی که فروشگاهی بوده و یا خدمات مربوط به یک منطقه را انجام می دهند و بهتر بگوییم محدود به موقعیت جغرافیایی هستند می تواند خیلی اهمیت داشته باشد.

برای مثال شما قالی شویی دارید، برای اینکه بتوانید مشتریان خود را جذب کنید، قطعا نمی توانید از کل کشور سفارش بگیرید بلکه محدود به منطقه خودتان می شوید.

پس داشتن کلمات کلیدی مهم و آن هایی که به درآمد شما کمک می کنند و بر روی سئو محلی برای شما ارزشمند هستند، می تواند اهمیت موضوع تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی را نمایش دهد.

چطوری تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی را انجام دهیم؟

نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی در سئو محلی

برای اینکه بتوانید یک تحقیق کلمه کلیدی خیلی خوب و حرفه ای داشته باشید باید قدم های زیر را انجام دهید:

1- خدماتی که به مشتری ارائه می دهید را لیست کنید.

ببینید اولین مسئله ای که می توان گفت درمورد تحقیق کلمات کلیدی سئو محلی وجود دارد این است که شما شناخت کافی از کسب و کار خود داشته باشید.

بدانید که می خواهید کدام خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهید و اینکه این خدمات شما چه چیزهایی هستند.

پس برای شروع این موضوع، بهتر است لیست خدمات خود را آماده کنید.

برای اینکه بتوانید خدمات کسب و کار خود را به طور دقیق بیان کنید پیشنهاد می کنم این موارد را انجام دهید:

1-1  بپرسید یا طوفان فکری ایجاد کنید.

اگر شما بر روی پروژه خودتان یعنی کسب و کار خودتان در حال سئو کردن هستید و می خواهید موضوع سئو محلی را انجام دهید، قطعا ایده های خیلی خوبی را برای خود دارید اما گاهی اوقات ممکن است که ما پروژه یک مشتری دستمان باشد و هیچ ایده ای برای آن نداشته باشیم که در این حالت بهتر است این فعالیت ها را انجام دهیم.

اکنون من تصور می کنم که شما برای مشتری خود در حال انجام سئو لوکال هستید، ابتدا از مشتری خود بخواهید تا لیست خدمات خود را برای شما ارسال کند که این بهترین گزینه برای پیدا کردن خدمات مشتری شما می باشد.

برای مثال یک شرکت قالیشویی می تواند خدمات زیر را ارائه دهد:

  1. شتستشوی قالی
  2. شستشوی موکت
  3.  شستشوی مبلمان
  4. حمل و نقل رایگان
  5. شتسشو با مواد نانو
  6. دوخت و ترمیم فرش

اما شما همین الان از یک شخصی که قالیشویی دارد بپرسید که چه خدماتی را می توانید به مشتری خود ارائه او فقط می گوید قالی می شوییم! اما نمی داند که می تواند خدمات جانبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

که با ایجاد جلسات طوفان فکری کوتاه، می توانید به لیست خدماتی دست پیدا کنید که مشتریان شما به آن ها نیاز دارند ولی شما از آن ها اطلاعی ندارید.

2-1 ایده های خود را گسترش دهید.

اکنون شما لیست 6 موردی از خدمات قالیشویی دارید و می توانید دقیقا این موارد را گسترش و توسعه دهید و خدمات دیگر را نیز اضافه کنید.

برای این کار میتوانید همین کلمات کلیدی را در گوگل سرچ کنید یا با استفاده از ابزارهایی مثل اچرفس، گوگل ساجستشن، کیوردپلنر و امثال این ها خدمات خود را گسترش و توسعه دهید و بفهمید که کاربران شما دنبال چه خدماتی می گردند.

3-1 مجدد لیست خود را بررسی و کامل کنید.

با دیدن مجدد لیست قطعا ایده های بهتر و مناسب تر به ذهن شما خواهد رسید و می توانید از آن ها برای اضافه کردن به خدمات خودتان استفاده کنید.

2- تعیین مقصد جغرافیایی در لوکال سئو

کلا موضوع لوکال سئو مربوط به بحث جستجوی مردم برای دریافت خدمات یا محصول در یک محل می باشد. همانطور که توضیح دادم زمانی که مردم یک کلمه کلیدی را به همراه نام منطقه یا شهر خود در گوگل وارد می کنند به دنبال دریافت آن خدمت یا محصول در منطقه خودشان می باشند.

حال شما باید ببینید که خدماتی که ارائه می دهید در کدام منطقه می باشد و برای چه افرادی در نظر گرفته اید و همینطور منابع و سرویس های شما تا چقدر فاصله از شما می توانند به مشتریان شما خدمات ارائه دهند، آیا خدمات شما محدود به یک کوچه، محله یا شهر است؟

یکی از موضوعاتی که به شما کمک می کند تا در بحث لوکال سئو بهتر دیده شوید این است که شما از گوگل بیزینس اکانت استفاده کنید.

با توجه به اینکه ما بر روی این ابزار تحریم هستیم شما می توانید حداقل یک لوکیشن را برای کسب و کار خود، معین سازید و از این طریق گوگل درک بهتری از منطقه شما داشته و در نتیجه به افرادی که در محلی که به شما نزدیک تر هستند،در نتایج خود بالاتر نشان می دهد.

3- حتما میزان سرچ کلمه کلیدی را بررسی کنید.

بعد از اینکه لیست کلمات کلیدی را با توجه به موقعیت جغرافیایی خود بیرون آوردید می توانید به بررسی میزان سرچ آن کلمات بپردازید.

در اکثر اوقات با این مسئله رو به رو هستیم که میزان سرچ کلمات بسیار کم می باشد اما خوب داشتن صفحه بر روی این کلمات می تواند خیلی خوب و درآمد زا باشد.

زمانی که شخصی کلمه قالیشویی در تهران پارس را سرچ می کند، قطعا مشتری شما بوده و می خواهد از شما خدمات دریافت کند. پس چه بهتر که شما زودتر از رقبای خودتان در این کلمات رتبه گرفته باشید.

برای پیدا کردن میزان سرچ کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهای مختلف مثل kwfinder, keyword planner , keyword tool و امثال این ابزارها استفاده کنید تا بتوانید به طور تقریبی میزان سرچ کلمه مورد نظر خود را بررسی کنید.

اما شاید برای شما این سوال ایجاد شود که حالا به فرض ما میزان سرچ کلمات کلیدی را بررسی کردیم، چه فایده ای دارد وقتی قرار است برای همه آن ها صفحه ایجاد کنیم؟

باید در جواب این سوال اینگونه پاسخ داد، شما از این طریق می توانید اولویت بندی صفحات خود را مشخص کنید و از این طریق صفحات مهم خود را ایجاد کنید.

برای مثال ما برای مناطق مختلف، خدمات طراحی سایت را می خواهیم آماده کنیم، اما اول از طراحی سایت در شیراز، طراحی سایت در مشهد و طراحی سایت در اصفهان شروع کردیم. زیرا این کلمات رقابت کم و همینطور میزان سرچ بالایی دارند.

پس می توانند گزینه بسیار خوبی برای سئو محلی به شمار آیند.

4- تارگتینگ صحیح کلمات کلیدی

زمانی که شما تحقیق کلمات خود را انجام دادید اکنون به نوبت این موضوع می رسد تا صفحات مناسب را برای آن ها مشخص کنید.

برای مثال قالیشویی در تهران، قالیشویی با دستگاه در تهران، قالیشویی مجرب در تهران، این ها کلماتی هستند که می توانند بر روی یک صفحه لندینگ شده و سئو شوند.

پس بعد از اینکه کلمات خود را لیست کردید، صفحات لندینگ را مشخص کنید، کلماتی که کانسپت و مفهوم یکسانی دارند می توانند روی یک صفحه سئو شده و در نتیجه رتبه بگیرند.

زمانی که شما تارگتینگ و تحقیق کلمات خود را به درستی انجام داده باشید، به موضوع بودجه خزش وبسایت خود نیز کمک بسیار زیادی خواهید کرد و از این طریق ربات های گوگل تمایل ماندگاری بیشتری در وبسایت شما خواهند داشت.

5- تولید محتوا برای موضوعات لوکال سئو

نکته خیلی سخت و دشواری که درمورد سفارش تولید محتوا برای مباحث سئو محلی وجود دارد این است که ممکن است گوگل محتوای شما را کپی بداند زیرا ما در حال کار روی کلماتی مثل قالیشویی در تهران، قالیشویی در تهران پارس و امثال این کلمات کار میکنیم.

اما برای این موضوع یک راه حل بسیار راحت وجود دارد و آن هم این است که زمانی که می خواهید تولید محتوا را برای این صفحات خود انجام دهید، این کار را بر عهده یک نفر نسپارید بلکه به یک تیم بسپارید که بتواند با سبک های مختلفی این محتوا را برای شما تولید کند.

ما در تیم محتوایی seoedu با داشتن نفرات زیاد می توانیم در مورد این مسئله به شما کمک کنیم و محتواهای کاملا متفاوت و دارای سبک و سیاق مختلف بنویسیم. شما می توانید برای درج سفارش خود از طریق پنل سفارش آنلاین به آدرس panel.seoedu.ir اقدام نمایید.

قبلی سئو محلی چیست؟ روش‌های بهبود لوکال سئو (local seo)
بعدی 3 مدل سرچ کاربر و نحوه مورد هدف قرار دادن آن در 2021

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=6089
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ