جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > دیجیتال مارکتینگ > بازاریابی پیامکی چیست؟ + نمونه های موفق برای ایده گرفتن

بازاریابی پیامکی چیست؟ + نمونه های موفق برای ایده گرفتن

ژوئن 8, 2024
ارسال شده توسط هادی مرادی
دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی پیامکی چیست؟
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 بازاریابی پیامکی چیست؟
  2. 2 آمارهایی از عملکرد و بازدهی اس ام اس مارکتینگ
  3. 3 مزایای بازاریابی پیامکی
    1. 4 تحویل سریع و مستقیم
    2. 5 نرخ باز شدن بالا
    3. 6 تعامل بیشتر و نرخ کلیک بالا
  4. 7 اصول بازاریابی پیامکی
  5. 8 چگونه مخاطبین هدف برای بازاریابی پیامکی خود پیدا کنیم؟
    1. 9 تولید محتوا در سوشیال مدیا
    2. 10 ارائه یک آفر
    3. 11 ارائه دمو محصول
    4. 12 استفاده از پاپ آپ در سایت
  6. 13 مراحل اجرای یک کمپین پیامکی موفق
    1. 14 جمع آوری اطلاعات مخاطبین هدف
    2. 15 ایجام کمپین تبلیغات
    3. 16 آماده سازی و اجرا
  7. 17 اصول نوشتن یک پیام حرفه ای و اثرگذار
    1. 18 پیامک را برای هر فرد شخصی سازی کنید
    2. 19 ارزشی را در پیام خود جای دهید
    3. 20 کوتاه، جذاب و مفید بنویسید
    4. 21 جذابیت بصری را در پیامک لحاظ کنید
  8. 22 نمونه پیام های تبلیغاتی حرفه ای
  9. 23 ارسال پیامک زمان دار چگونه به فروش ما کمک می کند؟
  10. 24 قواعد تجربی برای اجرای sms مارکتینگ حرفه ای
امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

بازاریابی پیامکی چیست و چرا مهم است؟ این شیوه بازاریابی را می‌توان از چند نظر محبوب و مهم دانست. اول برای آگاهی از برند، دوم به منظور ارسال سریع، سوم به خاطر اطلاع رسانی آسان و چهارم به علت هزینه کم آن. با توجه به این مزیت‌ها و موارد مهمی که در این مقاله بیان کردیم، حال با ما همراه باشید تا به صورت مفصل راجع به این شیوه مارکتینگ صحبت کنیم.

بازاریابی پیامکی چیست؟

آشنایی با بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی از جمله مدل‌هایی از مارکتینگ است که به جرعت می‌توان نرخ باز شدن و خواندن آن را بالای 90% دانست. به همین خاطر همیشه از آن در کمپین‌های بزرگ و وسیع یا به همین دلیل در کمپین‌های اقتصادی و کوچک هم استفاده می‌شود. حال پیش از آنکه بخواهیم مزیت‌های بیشتری از این مدل مارکتینگ را بیان کنیم، بد نیست با چیستی آن بیشتر آشنا شویم. در این خصوص می‌توان گفت:

SMS یکی از روش‌های ارتباطی مستقیم با مخاطب است که معمولا یک پیامک آن معادل با 160 کاراکتر می‌باشد. شامل متن، عدد و ایموجی‌ها. MMS در نقطه مقابل، نوعی پیامک است اما می‌توان آن را حاوی فیلم، تصویر و غیره دانست. پیام‌ها یا SMS همانند ایمیل عموما به صورت متنی تبادل داده را انجام می‌دهند. با این تفاوت که ایمیل به حساب جیمیل فرد می‌رود و درصد باز شدن و مشاهده آن کمتر و شاید نصف SMS باشد.

اس ام اس‌ها می‌توانند به صورت 2 طرفه باشند اما با توجه به اینکه عموما پاسخگویی از طریق این روش مرسوم نیست، به صورت یکطرفه و صرفا برای آگاهی رسانی انجام می‌شوند.

در بازاریابی اس ام اس تلاش می‌شود تا تبلیغات با به اشتراک گذاشتن رویداد به نحوی انجام شود که مخاطب را به خود جلب نماید.

آمارهایی از عملکرد و بازدهی اس ام اس مارکتینگ

داده هایی از بازاریابی پیامکی

برای آنکه درک بهتری از بازاریابی پیامکی داشته باشید و اهمیت آن را به خوبی متوجه شوید، باید یکسری آمارها و داده‌ها را با هم مرور کنیم که در این خصوص می‌توان گفت:

  • در حدود 78% از کسانی که بازاریابی هستند، پیامک را بر فعالیت‌های دیگر یعنی تبلیغات در شبکه‌های مجازی و ایمیل‌ها ترجیح می‌دهند.
  • جالب است بدانید که در حدود 71% از مشتریان در سال گذشته، پیامک‌هایی را از کسب‌و‌کارها دریافت نموده‌اند. این خود نشان دهنده قدرت اس ام اس می‌باشد.
  • جالب است بدانید که در سال 2023، در حدود 86% از صاحبین مشاغل و کسانی که به عنوان مدیر بازاریابی مجموعه‌ها شناخته می‌شوند، از بازاریابی پیامکی استفاده کرده‌اند. در مبحث بازاریابی که توضیحات مفصلی برای آن در این مقاله دادیم، این مورد یکی از بالاترین آمارها را دارد.

یکی از مهم‌ترین آمارهایی که باید راجع به بازاریابی پیامکی بیان کرد، نرخ باز شدن 98% آن است. همچنین این اس ام اس‌ها، 10.66 درصد نرخ کلیک دارند. این ارقام از ایمیل‌ها بیشتر است.

نکته: با این حال بسیار مهم است که پیامک خود را چگونه می‌نویسید. توجه کنید که امروزه سیستم فیلتر هوشمند پیامک‌های تبلیغاتی در موبایل‌ها به شدت افزایش یافته و بسیار از این نوع پیام‌ها به راحتی در پوشه اسپم منتقل می‌شوند.

حال که به صورت کامل با بازاریابی پیامکی آشنا شدید، اجازه دهید مسائل مرتبط به آن را نیز بررسی کنیم.

مزایای بازاریابی پیامکی

مزیت های بازاریابی پیامکی

حال در خصوص مزیت‌هایی که بازاریابی پیامکی می‌تواند داشته باشد، باید به چند مورد زیر اشاره نمود که به شرح زیر هستند:

تحویل سریع و مستقیم

این مورد منحصر به فردترین مزیتی است که می‌توانید از بازاریابی پیامکی در نظر داشته باشید. در این حالت شما می‌توانید پیام خود را به صورت کاملا مستقیم به فرد مقابل یعنی مشتری تسلیم کنید. از سوی دیگر، این کار در کسری از چند ثانیه انجام می‌شود که مطمئنا برای اطلاع رسانی‌های سریع بسیار مفید خواهد بود.

از آنجایی که بازاریابی پیامکی مستقیما مسیج شما را در موبایل فرد مقابل نشان می‌دهد، شما می‌توانید پیام‌ها را به صورت کامل و مستقیم به مخاطب نمایش دهید. کافیست متن خود را به دقت تنظیم کرده، یکبار گزینه “ارسال” را کلیک کنید.

نرخ باز شدن بالا

مورد دیگری که می‌توان در این قسمت به آن اشاره کرد، نرخ باز شدن و خواندن در سطح بسیار خوب است. البته اگر و تنها اگر پیامک را به صورت صحیح نگارش و ارسال کنید تا به قسمت فیلتر و اسپم نرود. از سوی دیگر این مورد با توجه به اینکه پیامک در روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود نیز این آمار را بالا می‌برد. در نتیجه شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید پیام خود را به مخاطبان‌تان نشان دهید.

تعامل بیشتر و نرخ کلیک بالا

در نهایت نیز می‌توان نرخ کلیک و تعامل بالا را برای بازاریابی پیامکی عنوان کرد که ناشی از چند عامل می‌باشد:

  • اول اینکه پیامک به صورت مستقیم به مخاطب نمایش داده می‌شود. در نتیجه کاربر در همان لحظه آن را باز می‌کند.

نکته: از آنجایی که پیامک‌ها غالبا تعداد کلمات و محتوای کمی دارند، مخاطب علاقه بسیاری دارد تا سریع آن را مطالعه کند که این خود دلیلی بر بالا بودن نرخ باز شدن آن است.

  • در قدم بعدی، اگر با یک لینک کال تو اکشن خوبی را ایجاد کنید، می‌توانید سطح تعامل را تا حد خوبی بالا ببرید. البته ترفندهایی در بازاریابی پیامکی وجود دارند که تعامل را تا سطح بالایی تثبیت می‌کنند. مثلا درج یک کد تخفیف در لینک، ارائه یک بازه زمانی محدود برای استفاده از آفر و مواردی از این قبیل.

نکته: توجه کنید که برای افزایش بازدهی و بیشتر کردن نرخ کلیک، شما باید از یک متخصص دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. ما در این مقاله تلاش کردیم نکات مهم راجع به این علم را به شما توضیح دهیم.

اصول بازاریابی پیامکی

اصول بازاریابی پیامک

برای آنکه بتوانید بازاریابی پیامکی خود را بهینه‌تر و قاعده‌مندتر کنید، می‌بایست یکسری اصول مهم را در نظر بگیرید که به شرح زیر می‌باشند:

  • کسب اجازه از کاربر: بسیار مهم است که برای پیامک زدن به کاربر و ادامه دادن این روند از او اجازه بگیرید. در صورت عدم انجام چنین کاری، کاربر امکان آن را دارد که از شما شکایت کند. هرچند که چنین کارهایی در ایران مرسوم نیست اما قوانینی وجود دارند که ممکن است به ضرر شما باشند.
  • ارزش ارائه شده را شفاف کنید: یکی دیگر از اصول مهم در بازاریابی پیامکی که می‌تواند به سرعت مخاطب را در تله بیندازد، شفاف بیان کردن ارزش در پیامک است. شما باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ارزشمند و مفیدی را در پیامک خود ارائه می‌کنید.
  • اعلام نام برند: یکی از اشتباهات مهلکی که بسیاری از کسب‌وکارها ناخواسته آن را انجام می‌دهند، عدم ذکر نام برند و کسب‌و‌کار است. در این حالت مخاطب نمی‌فهمد که این پیامک از سوی چه کسی فرستاده شده است. در برخی اوقات، ذکر نام برند خود یک عامل می‌باشد تا کاربر به سرعت آن را چک کند. مثلا اگر پیامک از سمت اسنپ باشد، کاربران به سرعت آن را چک می‌کنند تا از تخفیف رفت و آمد با سیستم حمل و نقل ان استفاده کنند.
  • خوانایی و کوتاهی: نفس بازاریابی پیامکی آن است که به سرعت خوانده شده و کوتاه باشد. در این حالت است که شما می‌توانید اصول بازاریابی را رعایت کنید. در نظر گرفتن چنین نکته‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید کاربر را به سرعت به محتوای پیام خود جذب نمایید.

چگونه مخاطبین هدف برای بازاریابی پیامکی خود پیدا کنیم؟

مخاطبان بازاریابی پیامکی

اگر می‌خواهید نرخ فروش خود را با بازاریابی پیامکی بیشتر کنید، راه حل آن است که به مخاطبین هدفتان پیامک‌ها را ارسال نمایید. اما پرسش مهم آن است که چگونه شماره تلفن‌های این افراد را بدست آوریم؟ در ادامه می‌توان به چند راهکار مهم اشاره کرد که عبارتند از:

تولید محتوا در سوشیال مدیا

یکی از بهترین‌ و راحت‌ترین راه‌ها، پیدا کردن مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تیک تاک است. کافیست چندین محتوا با موضوعات مرتبط را تولید کنید و کاربرانی که به موضوع مرتبط و علاقمند هستند، کم کم سر و کله‌شان پیدا می‌شود. حال برای گرفتن شماره تلفن آنها اقدام کنید.

ارائه یک آفر

همچنین شما می‌توانید با ارائه یک آفر در قبال شماره تلفن، اطلاعات مخاطبین را بیابید. مثلا اگر یک رویداد فروش ویژه برگزار کرده و می‌خواهید کد تخفیف ارسال رایگان را بدهید، می‌توانید این کار را در ازای گرفتن شماره تلفن و پیامک کد تخفیف آن دریافت کنید.

ارائه دمو محصول

این مورد برای فروشندگان نرم افزارهای دیجیتالی بسیار مفید است. مثلا شما می‌توانید در قبال استفاده محدود چند روزه از نسخه آزمایشی نرم افزار، اطلاعات کامل طرف مقابل را دریافت کنید. حتی انجام این کار می‌تواند با ارائه مشاوره و تماس تلفنی انجام گردد.

استفاده از پاپ آپ در سایت

پاپ آپ‌ها از جمله عناصری هستند که به صورت ناگهانی در صفحه سایت نشان داده شده و می‌توانند یک پیام یا یک فرم باشند. شما می‌توانید از پاپ آپ‌ها به اشکال مختلف استفاده کنید تا مخاطب به ارائه شماره تلفن ترغیب شود. مثلا اطلاع از اخبار جدید سایت، دریافت یک کد تخفیف اولین خرید، ارائه یک فایل pdf و غیره.

مهم‌ترین نکته در گرفتن اطلاعات مخاطبین به منظور انجام بازاریابی پیامکی آن است که یک آفر جذاب را در قبال گرفتن شماره تلفن وی ارائه کنید. چیزیکه مخاطب در همان لحظه تصمیم به وارد کردن اطلاعات خود نماید. این مهم‌ترین راز موفقیت در این بخش است.

مراحل اجرای یک کمپین پیامکی موفق

پلن عملی بازاریابی پیامکی

حال به یکی از بحث‌های عملی راجع به بازاریابی پیامکی می‌رسیم که مورد پرسش بسیاری از دیجیتال مارکترها است. در این خصوص می‌توان به یک پلن مانند مورد زیر اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشد:

جمع آوری اطلاعات مخاطبین هدف

اولین قدم در این بخش آن است که اطلاعات مخاطبین هدف را بیابید. در واقع شما باید این مرحله را به دقت و با ترفندهایی که در بالا بیان کردیم انجام دهید. چراکه بازدهی کمپین‌های تبلیغات پیامکی شما تا حد بسیار زیادی وابسته به آن خواهد بود.

ایجام کمپین تبلیغات

قدم بعدی آن است که برای ایجاد کمپین تبلیغاتی خود اقدام کنید. شما باید بازاریابی پیامکی را در موقعیت‌های مناسب و حساسی در این بخش قرار دهید. مثلا شما می‌توانید زمانی که جشنواره شروع می‌شود یا چند دقیقه قبل از آن، کمپین پیامکی‌تان را اجرایی کنید. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی از قسمت‌های مختلفی ساخته شده است که باید محل قرار گرفتن بازاریابی پیامکی را به دقت در آن بگنجانید.

آماده سازی و اجرا

کمپین‌های پیامکی به صورت انبوه انجام می‌شوند. بدین معنا که شما برای هزاران نفر آنها را ارسال می‌کنید. به همین خاطر مهم است که از یکسری سرویس‌ها برای انجام آن کمک بگیرید. مثلا

اصول نوشتن یک پیام حرفه ای و اثرگذار

اصول نوشتن پیام حرفه ای و اثر گذار

دقت و اهمیت به نگارش یک پیام حرفه‌ای از جهات بسیاری مهم است. از عدم شناسایی آن به عنوان اسپم گرفته تا بیشتر کردن نرخ تبدیل و کلیک روی آن. در رابطه با اصولی که باید برای نوشتن یک پیام حرفه‌ای در نظر بگیرید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

پیامک را برای هر فرد شخصی سازی کنید

شخصی سازی پیامک، شانس دیدن شدن و خواندن پیامک را بیشتر می‌کند. از سوی دیگر حس و حالی را به طرف مقابل می‌دهد که می‌تواند آن را با شما خودمانی‌تر کرده و احساس خاص بودن را نماید. همه این موارد از جمله کارهایی است که می‌توانند مخاطب را ترغیب به بازدید از تبلیغات یا استفاده از فرصت نماید. شما می‌توانید نام و نام خانوادگی فرد مقابل را به کار ببرید. همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی، از سرویس‌هایی که پترن‌ها را به کار می‌برند استفاده نمایید تا نام مخاطبان به صورت خودکار درج شود.

ارزشی را در پیام خود جای دهید

فرقی نمی‌کند برای بازاریابی ویروسی اقدام می‌کنید یا پیامکی، مخاطب زمانی به تبلیغ شما جذب شده و آن را برای دیگران نیز نشان می‌دهد که ارزشی را در آن ببیند. مثلا شما می‌توانید با قراردادن یک کد تخفیف ارسال رایگان یا تخفیف‌های درصدی، این ارزش را ارائه دهید. توجه کنید که این افر هرچقدر خاص‌تر و محدودتر باشد، ارزش بیشتری دارد.

کوتاه، جذاب و مفید بنویسید

امروزه اشخاص از بازاریابی پیامکی، ایمیل و ویدیوها یا هرنوع تبلیغاتی دوری می‌کنند. اگر می‌خواهید چنین چیزی را از کاربر خود تجربه نکنید، می‌توانید چند نکته را رعایت نمایید که به شرح زیر هستند:

  • کوتاه بنویسید تا کاربر تمایل داشته باشد تا انتهای مطلب شما را بخواند. سپس می‌توانید در انتها یک کال تو اکشن یا لینک بگذارید.
  • در قدم بعدی باید متن خود را جذاب بنویسید. پیشنهاد می‌شود حتما عبارات ابتدای متن را جذاب‌تر بنویسید تا کاربر بتواند با مشاهده خطوط اول که در قسمت نوتیفیکشن نشان داده می‌شود، پیام شما را باز کند.
  • مفید بودن محتوایی که ارائه می‌کنید نیز بسیار مهم است. این موضوع از آنجایی مهم می‌شود که کاربر را ترغیب کرده تا همیشه پیامک‌های برند شما را مطالعه کند. در غیر اینصورت اگر بیش از 2-3 بار محتوای بی ارزش را از برند شما ببیند، امکان دارد دیگر پیامک‌های شما در همان ابتدا حذف شده، فیلتر شود و یا اصلا باز نگردد.

همه این نکات مهم هستند و شما باید بتوانید با رعایت آنها مخاطب را به سمت پیامک‌های خود جذب کنید.

جذابیت بصری را در پیامک لحاظ کنید

همانطور که گفتیم، استفاده از ایموجی‌ها را نیز می‌توان در پیامک‌ها مشاهده کرد. در نتیجه شما می‌توانید با کمک آنها جذابیت بصری را به پیام‌هایتان ببخشید. استفاده از ایموجی‌ها را با رنگ‌بندی‌های مختلف در ابتدا و قسمت‌هایی که نکات مهمی را بیان می‌کنند به کار ببرید. همچنین شما می‌توانید از ایموجی‌های مرتبط برای پیام خود استفاده کنید. مثلا برای هدیه از ایموجی مرتبط آن که بسیار جذاب و ترغیب کننده است استفاده نمایید و آن را در ابتدا قرار دهید.

اصول نوشتن پیام حرفه ای و اثر گذار

نمونه پیام های تبلیغاتی حرفه ای

نمونه پیام تبلیغاتی حرفه ای

برای آنکه بهتر بتوانید در بازاریابی پیامکی عمل کنید، نمونه پیام‌هایی را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم که به شرح زیر هستند:

  • ???? محصولات جدید پاییز: 25٪ تخفیف برای خرید بعدی خود با کد FALL2023 دریافت کنید. کالاهای جدید را از دست ندهید: [LINK].

  • ✨ کد تخفیف 30% روی سبد خرید شما! تا آخر امروز با تکمیل کردن سبد خرید خود می‌توانید از این تخفیف استفاده کنید. فرصت را از دست نده! [نام برند].
  • ???? جایزه خود را دریافت کن! 3 کد تخفیف برای خریدهای متوالی تا 75%! همین حالا وارد لینک جشنواره شوید.

مواردی که مشاهده می‌کنید، نمونه‌های جذابی از پیام‌هایی هستند که می‌توانید در بازاریابی پیامکی از آنها استفاده کنید. البته به کار گرفتن مداوم از این سبک پیام‌ها ممکن است در آینده کاربران را نسبت به ایموجی‌ها حساس‌تر کند و باعث زده شدن آنها از این پیامک‌ها بشود.

ارسال پیامک زمان دار چگونه به فروش ما کمک می کند؟

نحوه کمک پیامک زمان دار

پیامک‌های زمان دار از جمله اس ام اس‌هایی هستند که در بازه زمانی تعیین شده، پیام‌های شما را ارسال می‌کنند. در این حالت شما می‌توانید فروش خود را با کمک این نوع پیامک‌ها منظم‌تر، مطابق با برنامه و بدون نیاز به زمان بندی دستی ارسال کنید.

قواعد تجربی برای اجرای sms مارکتینگ حرفه ای

تجربیات اس ام اس مارکتینگ

برخی از قواعد تجربی که می‌توانند sms مارکتینگ شما را حرفه‌ای‌تر کنند عبارتند از:

  • ارسال پیامک را به مخاطبان مرتبط انجام دهید. به همین خاطر مهم است که یک مرحله برای جمع آوری دقیق اطلاعات آنها انجام گردد.
  • پیامک‌ها را با اصطلاحات تبلیغاتی و بیش از حد بزرگنمایی نکنید.
  • زمان ارسال پیامک را در هنگامی تنظیم کنید که مخاطبان شما در حالت استراحت یا پاسخگویی باشند.
قبلی بازاریابی موتور های جستجو یا SEM چیست؟ و تفاوت آن با SEO
بعدی بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست؟ + تکنیک های اجرا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=25959
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ