جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • دوره غیرحضوری
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
        • قیمت طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
        • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
        • قیمت طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
        • قیمت طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
  • باشگاه سئو مستر
  • استخدام در seoedu
  • 09130904084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • دوره غیرحضوریداغ
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
        • قیمت طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
        • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
        • قیمت طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
        • قیمت طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
  • باشگاه سئو مستر
  • استخدام در seoedu
ورود | ثبت نام

وبلاگ

SEOEDUمقاله هاآموزش سئوآموزش تولید محتوابهبود رتبه های سئو با فاکتور User Experience

بهبود رتبه های سئو با فاکتور User Experience

خرداد 3, 1400
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش سئو, آموزش بهینه سازی سرعت سایت, آموزش تولید محتوا
تاثیر رابط کاربری بر سئو سایت
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
تماس از سراسر کشور : 09130904084
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 تولید محتوا برای تجربه کاربری بهتر
    1. 2 سوالاتی که قبل از انتشار محتوا باید از خود بپرسید؟
    2. 3 پیدا کردن مناسب ترین الگو محتوای برای کلمات کلیدی مختلف
    3. 4 اگر شما کلمات و الگوی محتوایی رقبای خود را کپی کنید چه اتفاقی رخ می دهد؟
    4. 5 روش قدیمی پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا:
    5. 6 روش جدید برای پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا:
  2. 7 بهترین جواب برای کاربر چیست؟
  3. 8 تجربه کاربری برای صفحات وب
    1. 9 حالا برای بهبود تجربه رابط کاربری صفحه خود چه باید بکنیم؟
  4. 10 نکات مهم در مورد تجربه رابط کاربری بهتر صفحات وبسایت
  5. 11 تاثیر User Experience بر سئو چگونه است؟
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

گوگل همیشه به دنبال این موضوع بوده است تا بتواند بهترین نتیجه را برای کاربران خود نمایش دهد.

همین موضوع باعث شده تا فاکتور User Experience به وجود آمده و گوگل تجربه کاربری که یک کاربر بعد از سرچ یک کلمه و ورود به یک سایت ایجاد می کند را بررسی می کند و بر اساس آن فاکتورها وبسایت ها را رتبه بندی می کند.

در مورد فاکتورهای User Experience موارد بسیار زیادی وجود دارد که ما در این محتوا قصد داریم تا به شما فاکتورهای تولید محتوا برای کاربر، Web Page Experience و سایر موارد را مورد بررسی قرار دهیم.

تولید محتوا برای تجربه کاربری بهتر

تولید محتوا برای کاربر User Experience

گوگل سعی دارد تا به جای تمرکز بر روی کلمه کلیدی بیشتر بر مفهوم کلیدی تمرکز کند. قبلا برای اینکه سئو یک وبسایت انجام شود و رتبه های خوبی را دریافت کند، کافی بود شما برای هر کلمه کلیدی یک صفحه ایجاد کنید و فرآیند سئو را انجام دهید.

اما اکنون به این صورت نیست و گوگل با درک معنایی بهتر از کلمات در دنیای وب، به محتوای یک صفحه و تمام کلماتی که در آن به کار رفته است توجه می کند و همین موضوع باعث شده تا گوگل به یک انسان نزدیک تر شود.

پس زمانی که شما می خواهید محتوایی تولید کنید دیگر حق ندارید گوگل را در نظر بگیرید، بلکه باید کاربر خود را ببینید و برای او محتوا بنویسید.

برای اینکه شما محتوایی را در صفحه سایت خود منتشر کنید بهتر است این سوالات را قبل از انتشار پست از خود بپرسید:

مقاله پیشنهادی ما به شما:  آموزش سئو محتوا متنی +چک لیست 23موردی (عملی)

سوالاتی که قبل از انتشار محتوا باید از خود بپرسید؟

قبل از انتشار محتوا از خودتان بپرسید

برای اینکه بتوانید یک محتوای خوب و کاربر پسند برای کاربران خود ایجاد کنید بهتر است این موارد را مورد توجه قرار دهید:

  1. این محتوا چه ارزشی را ایجاد می کند؟
  2. این محتوا برای کدام دسته از کاربران نوشته ام؟
  3. آیا این محتوا نیازی از کاربر را رفع می کند؟

با پاسخ دادن به همین سه سوال شما می توانید بسیار حرفه ای تر محتوا تولید کنید و در نتیجه تجربه کاربری بهتری را خلق نمایید.

پس در هنگام سفارش تولید محتوا برای وبسایت خود این نکات را مورد توجه قراردهید و به تیم تولید محتوا خود گوش زد کنید.

پیدا کردن مناسب ترین الگو محتوای برای کلمات کلیدی مختلف

پیدا کردن الگوی مناسب محتوا

برای این که فاکتور User Experience در محتوای خود را به بهترین حالت ممکن رعایت کنید، کافی است تا قبل از نوشتن محتوای سایت خود، 3 رنک اول را بررسی کنید و ببینید نیاز کاربر را به چه صورت رفع کرده اند و چه عاملی باعث شده تا آن ها رنک یک تا سه گوگل باشند.

همین مسئله و بررسی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک محتوای کاربر پسند نوشته و به دریافت رتبه های بهتر در گوگل فکر کنید.

اما این موضوع را مورد توجه داشته باشید که شما با جستجو و تحقیق قرار نیست هیچ وقت مانند رقبای خود بنویسید یا کپی کنید، بلکه باید بهتر از آن ها عمل کنید و کاری کنید که کاربر گوگل سریع ترین نتیجه را از محتوای شما دریافت کند. در این حالت می توان گفت شما نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد.

اگر شما کلمات و الگوی محتوایی رقبای خود را کپی کنید چه اتفاقی رخ می دهد؟

تقلید از دیگران در الگوی محتوایی

زمانی که شما بیایید و فاکتور User Experience را متناسب با رتبه های برتر در نظر بگیرید این فرصت را از دست داده اید که نتایج سریع تر و بهتر را به کاربر نشان دهید.

شاید وبسایت شما و ایده شما بهتر از رقبای شما باشد و کاربر گوگل نتیجه بهتری را دریافت کند. پس هرگز از آن ها تقلید و کپی برداری نکنید، بلکه نقاط ضعف و قوت آن ها را بررسی کرده و سپس ایده های جدید خلق کنید.

روش قدیمی پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا:

بررسی سایت رقبا در 10 نتیجه اول و خارج کردن لیست کلمات کلیدی آن ها و شروع تولید محتوا.

روش جدید برای پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا:

بررسی و تحلیل سایت های رتبه های برتر به منظور پیدا کردن و درک سوالات پنهان پرسیده شده و ارائه پاسخ بهتر به کاربران

بهترین جواب برای کاربر چیست؟

بهترین جواب برای کاربر

باید گفت بهترین پاسخ برای سوالات کاربران شما، پاسخی است که سریع به او بگوید، چرا، چگونه و کی باید چه کاری را انجام دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن کاربر را به جواب برساند.

گاهی اوقات ممکن است یک ویدیو، یک تصویر یا حتی یک متن کوتاه پاسخ را به کاربر برساند و شما باید بدانید که کدام مورد میتواند به کاربر و موضوع فاکتور User Experience وبسایت شما کمک کند.

برای اینکه بتوانید بهترین پاسخ را به جستجوی کاربر خود بدهید، قبل از زدن دکمه انتشار محتوا، در ذهن و خیال خود بررسی کنید که چگونه می توانید محتوای این صفحه را در سریع ترین زمان و ساده ترین حالت ممکن به کاربر خود منتقل کنید.

این عامل یا فاکتور می تواند به موضوع User Experience وبسایت شما کمک کرده و در نتیجه منجر به قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل شود.

مقاله پیشنهادی ما به شما:  سفارش رپورتاژ آگهی | خرید رپورتاژ آگهی | قیمت رپورتاژ

تجربه کاربری برای صفحات وب

تجربه کاربری برای صفحات وب

گوگل یک چشمه از موضوع آپدیت خود را در مورد تجربه رابط کاربری صفحات وب منتشر کرده است که آن هم موضوع core web vitals می باشد. که با استفاده از آن تجربه کاربر را از بازدید صفحه شما مورد بررسی قرار می دهد.

در ایده آل ترین حالت ممکن تمامی وبمستران و مدیران سایت دوست دارند تا در سریع ترین زمان ممکن در دسترس کاربر خود قرار بگیریند و وبسایت آن ها با سرعت زیادی برای کاربرانشان باز شود.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که اکثر وبسایت ها با توجه به استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی مختلف، در موضوع سرعت دچار محدوید هستند.

زمانی که سرعت یک وبسایت بهینه باشد، قطعا شما می توانید ورودی بیشتر دریافت کنید، بازدید از صفحات وبسایت شما افزایش پیدا کرده و همینطور رتبه های شما در گوگل قطعا ارتقا خواهد یافت.

حالا برای بهبود تجربه رابط کاربری صفحه خود چه باید بکنیم؟

برای اینکه بتوانید تجربه کاربری خوبی ایجاد کنید باید خودتان را به جای کاربر خود بگذارید و در ذهن خود بپریسد، آیا شما اگر وارد صفحه شوید، روی این دکمه کلیک می کنید؟ آیا به این صفحه وارد می شوید؟  آیا درمورد صفحه خودتان احساس خستگی نمی کنید یا هزاران دلیل دیگر که خودتان می توانید با توجه به نیاز کاربرتان آن ها را از خود بپرسید.

زمانی که شما به پاسخ این سوالات می پردازید، دقیقا می توانید بگویید که صفحه شما به چه صورت باشد و در نتیجه بهترین تجربه کاربری را برای صفحه سایت خود ایجاد کنید.

نکات مهم در مورد تجربه رابط کاربری بهتر صفحات وبسایت

  • پاراگراف های کوتاه بنویسید و تا می توانید جملات را کوتاه کنید.
  • استفاده از اصولی و حرفه ای تگ های هدینگ – بهترین توصیف از محتوای زیرین آن را در تگ های هدینگ خود قرار دهید-
  • استفاده از bullet ها در محتوا
  • استفاده از تصاویر زیاد و یونیک
  • استفاده از تصاویر با گرافیک بالا اما حجم کم
  • بهینه سازی تصاویر خود را فراموش نکنید.
  • تصاویری که کمتر از 50 کیلوبایت نمی شوند را جایگزین کنید.
  • محتوایی بنویسید که سریع ترین پاسخ را به کاربر بدهد
  • از نمودارهای استفاده کنید.
  • از وبسایت خود در دستگاه های گوشی و تلفن همراه تست بگیرید.
  • html,css,js سایت خود را فشرده سازی کنید.
  • از فونت مناسب در صفحه خود استفاده کنید.
  • با استفاده از ابزار page speed insight صفحه وب خود را بررسی کرده و آن را بهینه کنید.

تاثیر User Experience بر سئو چگونه است؟

گوگل دوست دارد تا رتبه بندی های وبسایت خود را بر اساس جستجوی کاربرانش انجام دهد و همینطور دوست دارد صفحاتی را به کاربران نشان دهد که آن ها دوست دارند زیرا تنها هدف گوگل همین است، رضایت کاربران.

زمانی که شما، توسط دیگران تعریف شوید و کاربران با وبسایت شما احساس صمیمیت داشته باشند و وب سایت شما را به دیگران نیز معرفی کنند می توان گفت وبسایت شما یک وبسایت عالی برای کاربران است و توانسته است تمامی فاکتورهای User Experience را رعایت کند.

بعدی محتوا تاپیک کلاستر، آموزش نوشتن محتوای خوشه ای
قبلی تگ کنونیکال، آموزش عملی استفاده از این تگ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • معرفی افزونه وردپرس

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

راه های ارتباطی
  • 09130904084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • زامبی پیج چیست و چه ویژگی های مهمی دارد؟
  • طراحی سایت حقوقی و مزیت­های آن
  • الگوریتم EAT چیست، نکاتی که باید بدانید!
  • وب اپلیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟
  • بوت استرپ چیست؟ معرفی کامل بوت استرپ
sitemap
© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=6074
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.