جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > دیجیتال مارکتینگ > آموزش درآمد از یوتیوب + بررسی چالش ها و راهکارهای آن

آموزش درآمد از یوتیوب + بررسی چالش ها و راهکارهای آن

دسامبر 4, 2024
ارسال شده توسط هادی مرادی
دیجیتال مارکتینگ، شبکه های اجتماعی
نحوه کسب درآمد از طریق یوتیوب چیست؟
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 یوتیوب چیست؟
  2. 2 یوتیوب چگونه کسب درآمد می کند؟
  3. 3 سیستم درآمدزایی یوتیوب برای تولید کنندگان محتوا
  4. 4 شرایط لازم برای شرکت در برنامه درآمدزایی یوتیوب – چالش اول
    1. 5 شرایط اولیه درآمدزایی ویدیوهای بلند یوتیوب
    2. 6 شرایط اصلی درآمدزایی ویدیوهای بلند یوتیوب
    3. 7 شرایط درآمدزایی از ویدیوهای شورت (کوتاه) یوتیوب
  5. 8 3 مرحله درخواست مانیتایز کانال یوتیوب بعد از برآوردن شرایط – چالش دوم
  6. 9 سیاست های درآمدزایی یوتیوب چیست؟ – چالش سوم
  7. 10 قانون کپی رایت در یوتیوب و نکات مهم راجع به آن – چالش چهارم
  8. 11 چگونه برای افزایش بازدید و سئو کانال یوتیوب خود اقدام کنیم؟ – چالش پنجم
    1. 12 استفاده از کیوردها در تایتل و توضیحات
    2. 13 ساده تر کردن سخنرانی خود
    3. 14 به اشتراک گذاشتن ویدیوها در شبکه های اجتماعی
    4. 15 همکاری با سایر یوتیوبرهای معروف
  9. 16 آموزش درآمد از یوتیوب و نحوه نقد کردن آن – چالش ششم
    1. 17 استفاده از شرکت های MCN
    2. 18 همکاری با یک شخص مقیم خارجی
    3. 19 افتتاح حساب
امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای

آموزش درآمد از یوتیوب یکی از مهارت هایی است که می توانید از طریق آن به یک منبع درآمد ارزی دست یابید. با این حال برنامه پارتنرشیپ یوتیوب، شرایط و چالش های بسیاری دارد؛ از ایجاد و اتصال حساب بانکی متصل به سوئیفت گرفته تا دست یافتن به آمار بازدید میلیونی و جلوگیری از دریافت اخطارهای کپی رایت. درآمد از این شبکه، کاملا به تلاش، ایده و مهارت پرزنت کردن شما دارد.

در ادامه سری مقالات راه اندازی کسب و کار اینترنتی و درآمدزایی از فضای مجازی، در این مقاله برای آموزش درآمد از یوتیوب، توضیحاتی را به صورت مفصل ارائه کرده ایم که مسیر رسیدن به درآمدزایی از این شبکه را برای شما روشن خواهد کرد. پس حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یوتیوب چیست؟

آشنایی اولیه با یوتیوب

Youtube که نام آن از چهار – پنج سال پیش بر زبان افتاده است و بسیاری از افراد توانستند با تولید محتوا در آن، به درآمدهای میلیونی و مجموعا میلیاردی برسند، پلتفرمی برای پخش محتوای ویدیویی است. این شبکه، توسط گوگل راه اندازی شده است و نخستین بار کار خود را در سال 2005 شروع کرد. جالب است بدانید که این پلتفرم، اکنون جزو محبوب ترین سایت های جهان بوده و به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ جهان، هر ماه تا 6 میلیارد ساعت واچ تایم دارد که مقدار بسیار بالایی حساب می شود.

قبل از اینکه بخواهیم به آموزش درآمد از یوتیوب بپردازیم، می بایست با این شبکه به صورت کامل آشنا شوید. سرورهای یوتیوب که به صورت رایگان محتوای ویدیویی شما را در خود آپلود می کنند، در مراکز داده گوگل ذخیره می شوند. گوگل از سیستمی به نام GFS Google File System استفاده می کند که داده های بزرگ را به صورت مدیریت شده در یک محیط توسعه یافته نگهداری می نماید.

اگر بخواهیم کمی هم راجع به تاریخچه یوتیوب صحبت کنیم، بد نیست بدانید که این پلتفرم، پس از آنکه وبگاه فیلکر برای بارگذاری عکس توانست به موفقیت هایی دست یابد، ایجاد گشت. هدف اصلی یوتیوب از همان ابتدا، فراهم کردن پلتفرمی برای بارگذاری ویدیو است. نخستین ویدیوی یوتیوب نیز از سوی جاوید کریم، یکی از پایه گذاران یوتیوب است که او را در باغ وحشی در سن دیگو نمایش می دهد. پس از ظرف یک سال، محبوبیت آن به شدت گسترش یافت به حدی که روزانه 65 هزار ویدیو در آن آپلود می شد و مقدار بازدیدها، 100 میلیون بار بود. اکنون یوتیوب یک وبگاه بارگذاری بین المللی به حساب می آید که در همه کشورها سهمی دارد. همچنین جالب است بدانید که براساس آخرین رتبه بندی الکسا، یوتیوب دومین آدرس اینترنتی پر بازدید در جهان است.

یوتیوب چگونه کسب درآمد می کند؟

شیوه های کسب درآمد یوتیوب

اکنون یوتیوب بیش از 3.7 میلیون ویدیو را به صورت روزانه آپلود می کند که نگهداری و ذخیره چنین حجمی از ویدیوها برای این پلتفرم پر هزینه خواهد بود. ممکن است برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که یوتیوب چگونه از عهده هزینه های خود بر می آید؟ چه چیزی باعث شده تا یوتیوب با این حجم از آپلود همچنان ادامه دهد؟ در این خصوص باید به راه های درآمدزایی این شرکت اشاره نمود.

هسته اصلی درآمدزایی یوتیوب، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است که در مقاله مربوطه به صورت کامل راجع به چنین نوع تبلیغاتی صحبت کرده ایم. یوتیوب به لطف سیستم فوق پیشرفته تبلیغاتی خود، مارکتینگ بسیاری از شرکت ها را جذب می کند. این شبکه امکان نمایش تبلیغات براساس علاقمندی و نوع مخاطب را دارد. بنابراین شرکت های بسیاری برای تبلیغات هدفمند به این پلتفرم مراجعه می کنند.

از سوی دیگر یوتیوب مزیت های بسیار زیادی دارد. اول آنکه بین المللی است و بسیاری از شرکت ها از کشورهای مختلف می توانند در آن تبلیغ کنند. در ثانی، این پلتفرم 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که رقم بی سابقه ای است.

علاوه بر شرکت ها که برای پروموت کردن محصولات و خدمات خود از تبلیغات یوتیوب استفاده می کنند، یک منبع درآمدزایی قوی نیز وجود دارد. یوتیوب یک برنامه درآمدزایی برای تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم تدوین کرده است که آموزش درآمد از یوتیوب را جلوتر بیان می کنیم. بخش بزرگی از این افراد، برای پروموت کردن کانال خود، درآمد خود را به یوتیوب می پردازند که مجددا این شبکه از این طریق نیز کسب درآمد می کند. یوتیوب در سال های پس از بحران کرونا، درآمد بسیار زیادی را از بخش تبلیغات تجربه کرده است که به ترتیب در سال 2019 تا 2023 عبارتند از:

سال میزان درآمد به میلیارد دلار
2019 15.1
2020 19.7
2021 28.8
2022 29.2
2023 31.5

روش های دیگر درآمدزایی این شبکه شامل فروش اشتراک پریمیوم، دریافت درآمد از کمک های اهدایی طرفداران و غیره می باشند.

سیستم درآمدزایی یوتیوب برای تولید کنندگان محتوا

معرفی برنامه درآمدزایی یوتیوب

اولین قدم از آموزش درآمد از یوتیوب، آشنایی با سیستم درآمدزایی این شبکه است. در این خصوص می توان گفت:

برنامهYouTube Partner ، طرحی است که این شبکه به واسطه آن به تولید کنندگان محتوا در این پلتفرم امکان آن را می دهد تا در درآمدی که یوتیوب از تبلیغات کسب می کند، شریک شده و به مقدار 55% آن را دریافت کنند.

در این طرح نکات مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

  • هر تولید کننده محتوا برای رسیدن به مرحله کسب درآمد، باید 3 مرحله را طی کند. اول یک سری شرایط را در کانال خود بگذراند. دوم آنکه مشخصات حساب خود را در کانال ثبت کرده و در مرحله سوم، کانال توسط یک کارشناس مورد بررسی قرار بگیرد.
  • درآمد صرفا براساس مقدار سرمایه ای است که تبلیغ کنندگان به یوتیوب می پردازند و همیشه اعداد ثابتی نیست.
  • مقدار درآمد پرداخت شده به شما در فیچرهای تامین مالی توسط طرفداران مثلا از طریق سوپر چت، سوپر تیکت و غیره، به میزان 70% است.
  • مقدار نرخ درآمد برای تولیدکنندگان محتوای شورت، 45% می باشد.
  • محتواهای تولید شده باید قوانین کپی رایت، خشونت و برخی موارد مهم را رعایت کنند. در غیر این صورت پس از هشدار یا به صورت مستقیم، درآمد آنها ضبط و کانال به همراه حساب بانکی آنها مسدود خواهند شد.

در آموزش درآمد از یوتیوب بد نیست بدانید که سیستم درآمدزایی یوتیوب نخستین بار از سال 2007 راه اندازی شد و اکنون در حدود 2 میلیون نفر در آن حضور داشته و از طریق ان درآمدزایی می کنند. البته این رقم مربوط به سال 2021 است و اکنون بسیار بیشتر شده است. این برنامه در چند سال اخیر در کامیونیتی فارسی زبان و ایران به شدت محبوب شده و بسیاری از افراد به آن وارد شده اند.

شرایط لازم برای شرکت در برنامه درآمدزایی یوتیوب – چالش اول

شرایط برنامه درآمدزایی یوتیوب

این بخش از آموزش درآمد از یوتیوب بسیار مهم است. زمانی که کانال خود در یوتیوب را با ایجاد یک جیمیل راه اندازی کردید، اولین چالش پیش روی شما مشخص خواهد شد. در این قسمت شما باید یکسری شرایط را برای راه یافتن به برنامه درآمدزایی یوتیوب داشته باشید که به شرح زیر هستند:

شرایط اولیه درآمدزایی ویدیوهای بلند یوتیوب

منظور از شرایط اولیه، شرایطی هستند که می توانید با رسیدن به آنها، به برنامه شریک یوتیوب Expanded بپیوندید. در این حالت، زودتر به امکاناتی دست خواهید یافت که مربوط به حمایت های مالی طرفداران و ویژگی های خرید هستند. این برنامه در سال 2023 ارائه شد و دارای شرایط زیر می باشد:

  • دست یافتن به 500 سابسکرایبر.
  • 3 ویدیو بارگذاری شده مورد تایید در 90 روز گذشته.

و یکی از موارد زیر:

  • 3000 ساعت واچ تایم در 365 روز گذشته یا
  • 3 میلیون بازدید برای شورت ویدیو در 90 روز گذشته.

شرایط اصلی درآمدزایی ویدیوهای بلند یوتیوب

شرایط اصلی درآمدزایی در آموزش درآمد از یوتیوب، شرایطی هستند که می توانید با رسیدن به آن، مراحل درخواست شرکت در برنامه درآمدزایی یوتیوب را به صورت رسمی انجام دهید. این شرایط عبارتند از:

  • رسیدن به 1000 سابسکرایبر.

و یکی از موارد زیر:

  • 4000 ساعت واچ تایم در 365 روز گذشته یا
  • 10 میلیون بازدید عمومی در ویدیو شورت در 90 روز گذشته.

شرایط درآمدزایی از ویدیوهای شورت (کوتاه) یوتیوب

در صورتی که با آپلود ویدیو شورت قصد درآمدزایی در یوتیوب را دارید، می توانید همان شرایط بخش قبل را رعایت کنید. معمولا این نوع کانال ها، تلاش می کنند به 1 هزار سابسکرایب رسیده و یکی از دو شرط دوم را که سریعتر به آن می رسند (معمولا شرط دوم) را رعایت کنند.

3 مرحله درخواست مانیتایز کانال یوتیوب بعد از برآوردن شرایط – چالش دوم

3 گام برای ثبت درخواست درآمدزایی یوتیوب

اگر قصد آموزش درآمد از یوتیوب را دارید، باید بدانید که بزرگترین چالش شما در این قسمت است. این چالش بیشتر برای کاربرانی است که در کشور تحریم شده فعالیت می کنند. زمانی که شرایط درآمدزایی از یوتیوب را برآورده کردید، گزینه ای نمایش داده می شود که می توانید با کلیک روی آن، 3 مرحله را برای ثبت درخواست رسمی خود انجام دهید.

  • مرحله اول: تعیین لوکیشن است که شما باید کشوری را انتخاب کنید که واجد شرایط برنامه YPP بوده و در آن اقامت دارید. از آنجایی که ایرانیان نمی توانند کشور ایران را انتخاب نمایند، معمولا تلاش می کنند تا در کشورهای خارجی اعم از ترکیه و عمان رفته، اقامت آنجا را دریافت نموده و از طریق حساب بانکی و مشخصات خود در آنجا برای درآمدزایی اقدام نمایند.
  • مرحله دوم: ثبت اکانت ادسنس دومین و بزرگترین مشکل در پروسه درآمدزایی یوتیوب است. در این مرحله شما باید به عنوان یک فرد، اطلاعات هویتی خود را در وب سایت گوگل ادسنس درج کرده، سپس با دریافت تاییدیه اولیه، حساب بانکی متصل به سوئیفت تان را در آنجا ثبت نمایید. سپس مرحله احراز هویت اکانت بانکی شما و نیز آدرسی که درج کرده اید را طی نمایید. برای احراز هویت خود نیاز به مدرک اقامتی یک کشور خارجی دارید. برای احراز هویت حساب بانکی، مبلغی کمتر از 1 دلار به حساب شما واریز می شود که باید مقدار دقیق آن را به سنت درج کنید. برای تایید آدرس اقامتی شما، یک نامه از گوگل برای شما ارسال می شود که کد داخل آن را در حساب ادسنس ثبت می کنید. همچنین شما باید در حساب ادسنس خود، وضعیت مالیات کشوری که در آن هستید را مشخص کرده تا مالیات از درآمد یوتیوب شما کسر شود.
  • مرحله سوم: بررسی کانال توسط یک کارشناس در مرحله سوم قرار می گیرد. در این قسمت، کانال شما و محتوایی که تولید می کنید، توسط یک کارشناس بررسی می گردد. در این قسمت شما، اکانت شما از جهات مختلفی بررسی می گردد. اول آنکه نباید محتواهای خشونت آمیز یا اسپم و غیره داشته باشد. همچنین نباید محتوا کپی بوده و یا از طرف فردی غیر از شما باشد. توجه کنید که کارشناسی که اکانت شما را بررسی می کند، اگر کانال شما را رد کند، دلیل خود را در ایمیل ارسالی بیان نخواهد کرد.

اکیدا توصیه می کنیم در آموزش درآمد از یوتیوب، حتما صفحه “Youtube Monetization Policies” را کامل مطالعه کنید.

سیاست های درآمدزایی یوتیوب چیست؟ – چالش سوم

سیاست های برنامه درآمدزایی یوتیوب

این بخش از آموزش درآمد از یوتیوب آنقدر مهم است که اگر نادیده گرفته شود، می تواند تمام تلاش شما برای رسیدن به شرایط درآمدزایی در مرحله سوم از بین برده و کارشناس کانال شما را رد می کند. حال می خواهیم برای شما بیان کنیم که چه کارهایی دقیقا منجر به رد شدن کانال شما با توجه به سیاست های یوتیوب می شوند؟ این اقدامات عبارتند از:

  • استفاده از موسیقی های ایجاد شده توسط Dream Track در یک ویدیو طولانی، منجر به غیر فعال شدن درآمدزایی آن ویدیو خواهد شد.
  • همه حساب های ادسنس برای کشور روسیه مسدود شده و غیر فعال می شوند. هیچ یک از کانال هایی که به حساب های روسی متصل هستند، نمی توانند درآمدزایی داشته باشند. پس برای ایجاد حساب ادسنس به کشور روسیه مراجعه نکنید.
  • براساس آنچه گوگل تعیین کرده است، کانال شما باید از چند سری قوانین تبعیت کند که عبارتند از: Community Guidelines, Terms of Service, Copyright, Rights Clearance Adjustment policies و program policies و advertiser-friendly content guidelines و Commerce Products monetization policies.
  • همچنین اگر قصد دارید از ویدیوهای شورت کسب درآمد کنید، می بایست سیاست های این بخش یعنی YouTube Shorts monetization policies را در نظر داشته باشید.

در ادامه یکسری موارد مهم را از خط مشی هایی که باید در آموزش درآمد از یوتیوب رعایت کنید، بیان کرده ایم. شما باید لینک هایی که در بخش های قبل قرار دادیم را کامل مطالعه کنید که بیان آنها خارج از حوصله این مقاله می باشد.

  • محتوای شما باید توسط خودتان خلق شده باشند. نباید محتوایی را از دیگری گرفته و آن را به نام خود بزنید.
  • محتوای شما نباید تکراری باشد. هدف محتوا نباید صرفا برای کسب بازدید بوده و باید بتواند منجر به لذت بردن کاربر یا آموزش او باشد.
  • برخی از پارامترهایی که کارشناسان یوتیوب از طریق آنها برای ارزیابی کانال شما اقدام می کنند عبارتند از: موضوع اصلی ویدیو، ویدیوهای پر بیننده، جدیدترین ویدیوها، بیشترین نسبت زمانی تماشا، توضیحات ویدیوها، بخش “درباره ما” کانال شما.

اگر قصد دارید توضیحات کامل تر راجع به سیاست هایی که باید در یوتیوب رعایت کنید را بدانید، بهتر است سری به این لینک مهم بزنید.

قانون کپی رایت در یوتیوب و نکات مهم راجع به آن – چالش چهارم

نکاتی راجع به کپی رایت

چالش دیگر در آموزش درآمد از یوتیوب آن است که قانون کپی رایت را رعایت نمایید. کپی رایت حقی است که سازنده یک محتوا نسبت به چیزی که به وجود آورده دارد و فرد دیگری نمی تواند از آن کپی نماید.

در خصوص قانون کپی رایت در یوتیوب می توان به نکات زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • حق کپی رایت بدین معنی است که شخصی اثر اصلی ایجاد شده را در یک رسانه برای خود دارد.
  • از جمله پروژه ها و داده هایی که دارای حق کپی رایت هستند می توان گفت: آثار سمعی و بصری، آثار مکتوب، آثار بصری، بازی های ویدیویی و نرم افزارهای کامپیوتری.
  • امکان استفاده از یک اثر که با حق کپی رایت محافظت شده است، بدون نقض آن ممکن است. در این حالت باید فردی که صاحب امتیاز حق کپی رایت است، اجازه استفاده از اثر را به شما بدهد. در این حالت، زمانی که یک اثر را استفاده کنید، پیامی به پنل فرد مورد نظر ارسال می گردد. حال او می تواند برای ثبت اعتراض اقدام نماید. البته اگر مجوز از او گرفته باشید، می تواند اخطار را نادیده بگیرد.
  • زمانی که مالک ویدیو یا اثر درخواست مخالفت را صادر کند، ویدیو شما حذف شده و کانال شما یک استرایک یا اخطار دریافت خواهد کرد.
  • توجه کنید که درج عبارت Credit به صاحب اثر به تنهایی نمی تواند حق نسخه برداری را از عهده شما بردارد. در این حالت شما باید مطمئن شوید که تمامی حقوق برای نسخه برداری را در اثر حفظ کرده اید.
  • وجود عبارت non-profit یا just for fun برای استفاده از آثار دارای کپی رایت کافی نیست.
  • اینکه دیگران از یک اثر استفاده کرده اند، بدین معنی نیست که شما می توانید این کار را انجام دهید. چون ممکن است آنها با ایمیل زدن به صاحب اثر، با او هماهنگ کرده باشند. اگر شما این کار را انجام دهید، درجا اخطاری را دریافت خواهید کرد.
  • اگر محتوایی را خریداری کرده اید، بدین معنی نیست که حق آپلود آن را دارید. این کار همچنان می تواند توسط صاحب اثر قابل اعتراض باشد.
  • اگر آن چیزی را که ضبط کرده اید، شامل محتوای محافظت شده با حق نسخه برداری باشد، همچنان باید برای انتشار آن، از صاحب اثر اجازه بگیرید.
  • در آموزش درآمد از یوتیوب باید بدانید که هر مقدار از محتوای دارای حق کپی رایت را استفاده کنید، مشمول مجازات مربوطه می شوید. این باور نادرست است که اگر چند ثانیه کوتاه را به کار ببریم، مجازاتی وجود ندارد.
  • اخطار قابل دریافت با نقض کپی رایت شامل دو مورد است. Copyright Claim که مربوط به

چگونه برای افزایش بازدید و سئو کانال یوتیوب خود اقدام کنیم؟ – چالش پنجم

روش افزایش بازدید در کانال یوتیوب

همانطور که برای افزایش بازدید سایت خود باید یک دوره آموزش سئو سایت را بگذرانید، چنین مفهوم و مطلبی برای کانال های یوتیوبی نیز وجود دارند. در این خصوص هم می توان از سئو و نیز ترفندهای مارکتینگ برای افزایش ویو کانال استفاده کرد. بازدید در یوتیوب مهم ترین عامل برای افزایش درآمد و محبوب یا بیشتر کردن سابسکرایب های کانال است.

برخی از اقداماتی که در آموزش درآمد از یوتیوب می توانید از آنها برای بیشتر کردن میزان بازدید کانال خود استفاده نمایید عبارتند از:

استفاده از کیوردها در تایتل و توضیحات

یک راهکارها آن است که از کیوردها در قسمت عنوان و توضیحات خود استفاده نمایید. در این حالت می توانید از قسمت سرچ یوتیوب خود، برای جذب کاربر اقدام نمایید. شما باید بهترین، مرتبط ترین و پرسرچ ترین عبارات را بیابید.

ساده تر کردن سخنرانی خود

بنابر آنچه Jon Youshaei، یکی از کارمندان سابق یوتیوب می گوید، ویدیوهای یوتیوبی عالی دارای 3 شاخص مهم هستند که عبارتند از: واضح، مطمئن و مختصر بودن. هرچقدر که ویدیوی شما برای عموم مردم قابل فهم تر باشد، مفیدتر خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن ویدیوها در شبکه های اجتماعی

یک راهکار دیگر آن است ویدیوها را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. در این حالت می توانید مطمئن شوید که تعداد افراد بسیاری کانال شما را پیدا کرده و میزان بازدید شما افزایش می یابد.

همکاری با سایر یوتیوبرهای معروف

یک راهکار و جامپ عالی برای افزایش ویو است که کانال خود را با همکاری یوتیوبرهای معروف دیگر بر سر زبان ها بیندازید. در این حالت می توانید هم محبوبیت کانال تان را افزایش دهید و هم به صورت موقت، یک شوک با دریافت حجم عظیمی از ویو و فالوور بدست آورید.

بررسی نکاتی راجع به افزایش بازدید و سئو کانال یوتیوب

آموزش درآمد از یوتیوب و نحوه نقد کردن آن – چالش ششم

نقد کردن درآمد یوتیوب

یکی از پرسش های مهم کاربران در آموزش درآمد از یوتیوب، نحوه نقد کردن آن است. در این خصوص می خواهیم به چند راهکار اشاره کنیم که عبارتند از:

استفاده از شرکت های MCN

شما می توانید از یکسری شرکت ها که خدمات مالی بین المللی را ارائه می کنند، برای نقد کردن و دریافت درآمد کانال تان اقدام کنید. در این حالت، باید یک شرکت معتبر mcn پیدا کرده، سپس برای عقد قرارداد با آنها اقدام نموده و برای واریز درآمدتان از طریق آن شرکت اقدام نمایید.

با این از آنجایی که شرکت ها به صورت عمومی، چند کانال را به یک حساب ادسنس متصل می کنند، ریسک از بین رفتن کانال شما به دلیل گرفتن استرایک یکی از کانال ها وجود دارد.

همکاری با یک شخص مقیم خارجی

اگر فردی را در خارج از کشور می شناسید که در کشوری با شرایط درآمدزایی یوتیوب مقیم است، می توانید با او همکاری کنید. در این حالت شما می توانید از او بخواهید تا با مشخصات خود، کانال را ثبت کرده و درآمد ادسنس به حساب او وارد می شود. حال می توانید از او بخواهید تا پول را به ایران حواله بزند. این کار از طریق صرافی های خارجی یا کریپتو کارنسی قابل انجام است.

افتتاح حساب

برخی از شرکت ها وجود دارند که می توانند امکان ایجاد حساب ادسنس را برای شما فراهم کنند. شما می توانید در قبال یک مبلغ، این اکانت ها را دریافت کرده و آنها را به کانال خود متصل نمایید. سپس درآمدتان را از حساب ادسنس به ایران منتقل نمایید. این کار می تواند به کمک شرکت هایی مانند ایرانیکارت انجام شود. شما مبلغ را به شماره کارت آنها واریز کرده و آنها مبلغ ریالی را به حساب شما در ایران واریز می کنند.

قبلی تولید محتوا با هوش مصنوعی (معرفی 6 سایت برتر + پرامپت های مهم آن)
بعدی پوش نوتیفیکیشن چیست؟ + بررسی کاربردها و مزیت های استفاده از آن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • مشتری کیست؟ تکنیک های تبدیل مشتری به خریدار نهایی
  • متن تشکر از مشتری: نمونه‌ ها و استراتژی تبدیل مشتری به طرفدار برند
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=27656
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مجموعه seoedu
سلام چطور میتونم کمک کنم؟ 👋
سلام ،چطوری میتونم کمکت کنم؟
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ