جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > آموزش تولید محتوا > 11 اشتباه رایج در تولید محتوا که نباید انجام داد

11 اشتباه رایج در تولید محتوا که نباید انجام داد

ژانویه 25, 2022
ارسال شده توسط محمدرضا دهقانی
آموزش تولید محتوا
اشتباه رایج در تولید محتوا
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 اهمیت تولید محتوا برای کسب رتبه در گوگل
  2. 2 معرفی 11 مورد از اشتباه رایج در تولید محتوا که باید از آن‌ها دوری کنید!
    1. 3 ۱. توجه به کمیت به جای کیفیت!
    2. 4 ۲. عدم شناخت مخاطب هدف
    3. 5 ۳. کپی کردن محتوا دیگران
    4. 6 ۴. عدم توجه به اصول سئو در تولید محتوا
    5. 7 ۵. نداشتن تقویم محتوا
    6. 8 ۶. عدم توجه به ساختار درست محتوا
    7. 9 ۷. عدم سنجش اثربخشی محتوا
    8. 10 ۸. عدم استفاده از فرمت‌های مختلف در محتوا
    9. 11 ۹. عدم توجه به ظاهر و سرعت سایت
    10. 12 ۱۰. عدم توزیع محتوا
    11. 13 ۱۱. قرار ندادن “CTA” یا فراخوانی به اقدام در محتوا
  3. 14 سخن نهایی: پیشنهاد سایت برای تولید محتوا
  4. 15 سوالات متداول در زمینه اشتباه رایج در تولید محتوا
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

اگر شما هم جز کسانی هستید که زمان زیادی برای تولید محتوا می‌گذارید اما هنوز هم نتوانسته‌اید رتبه خوبی در گوگل بگیرید، این مقاله مخصوص شماست! ما تصمیم داریم در این مقاله، ۱۱ مورد از مهم‌ترین اشتباه رایج در تولید محتوا را به شما معرفی کنیم.

دانستن این موارد به شما کمک می‌کند تا بدانید ایراد کار کجاست و آن‌ها را برطرف کنید. تا در نهایت سایت شما بتواند رتبه خوبی در گوگل بگیرد.

اما چه چیزهایی باعث می‌شود محتوا در گوگل دیده نشود؟ چرا تولید محتوا بر اساس اصول سئو اهمیت زیادی دارد؟ برای نوشتن محتوا، رضایت مخاطب مهم‌تر است یا گوگل؟ و در نهایت چگونه محتوا بنویسید تا بتوانید رتبه خوبی بگیرید؟

در این مقاله از وبلاگ SEOEDU به بررسی ۱۱ مورد از اشتباهات رایج تولید محتوا را معرفی کرده و راهکارهایی برای حل آن‌ها بیان می‌کنیم.

اگر شما هم می‌خواهید از این نوع اشتباهات در تولید محتوا مطلع شوید، این مقاله را از دست ندهید.

اهمیت تولید محتوا برای کسب رتبه در گوگل

اشتباه رایج در تولید محتوا

محتوا مهم‌ترین ابزار برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل است. به همین دلیل از جمله معروف “محتوا پادشاه است!”، برای بیان اهمیت این ابزار در سئو استفاده می‌شود.

اما چرا؟ چون محتوا با رفع نیاز مخاطبان، می‌تواند اعتماد آن‌ها را جلب کرده که در نتیجه‌ی آن، کاربر به مشتری وفادار کسب‌وکار شما تبدیل می‌شود.

به همین دلیل اکثر کسب‌وکارها، وقت و هزینه زیادی برای تولید محتوا صرف می‌کنند تا رتبه اول را در گوگل کسب کنند و بیشتر بفروشند.

با این حال برخی کسب‌وکارها، به دلیل رعایت نکردن یک سری نکات مهم در تولید محتوا سایت، سایت‌شان دیده نمی‌شود و تمام زحماتشان به هدر می‌رود.

به همین دلیل در این مطلب، ۱۱ مورد از مهم‌ترین اشتباهات رایج در تولید محتوا را معرفی می‌کنیم تا آن‌ها را انجام ندهید.

درست است که رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل سخت است. اما صرف نظر از اینکه چقدر در تولید محتوا سابقه دارید، اگر مراقب باشید و این چند اشتباه رایج در تولید محتوا انجام ندهید، تضمین می‌کنیم که رتبه سایت‌تان به تدریج بهتر خواهد شد.

معرفی 11 مورد از اشتباه رایج در تولید محتوا که باید از آن‌ها دوری کنید!

۱. توجه به کمیت به جای کیفیت!

اشتباه رایج در تولید محتوا

عدم توجه به مخاطب، جز بدترین اشتباه رایج در تولید محتوا است. همین ابتدا باید یک نکته مهم را به شما بگوییم. اولویت اول و آخر گوگل، جلب رضایت کاربران است.

بنابراین دلیل اینکه گوگل به مقالات طولانی توجه دارد، این فرض است که این نوع مقالات جامع و کامل نوشته شده‌اند. بنابراین می‌توانند تمامی نیازهای کاربر را برطرف کنند.

پس هرچقدر هم محتوا طولانی باشد اما نتواند نیاز کاربر را برطرف کند، هیچ ارزشی برای کاربر و گوگل ندارد!

بنابراین تنها زیاد بودن تعداد کلمات کافی نیست. بلکه باید محتوا بتواند به تمامی جنبه‌های یک موضوع بپردازد. به‌طوری که مخاطب بعد از مطالعه مقاله، نیازش برطرف شود.

بنابراین بدانید مخاطب باهوش است و اگر مقاله جالب نباشد و به سوالاتش پاسخ ندهد، از آن استقبال نمی‌کند. پس صرفا نوشتن برای گوگل و آب بستن به محتوا، باعث می‌شود کاربران از مقاله شما استقبال نکنند.

گوگل نیز با بررسی رفتار مخاطب متوجه می‌شود که شما صرفا برای دریافت رتبه، محتوا تولید کرده‌اید نه برطرف کردن نیاز مخاطب. بنابراین افت رتبه سایت عجیب نخواهد بود.

پس برای کاربر بنویسید نه گوگل و نیاز او را برطرف کنید. با اولویت قرار دادن مخاطبان می‌بنید که گوگل هم امتیاز خوبی به شما می‌دهد.

۲. عدم شناخت مخاطب هدف

اشتباه رایج در تولید محتوا

این اشتباهی است که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا آن را مرتکب می‌شوند. اکثرا بدون توجه به اینکه مخاطب آن‌ها چه کسانی هستند، محتوا تولید می‌کنند.

اما نکته‌ای که از آن غافل هستند، این موضوع است که هر گروهی نیازهای متفاوتی دارد. برای همین یک نوع محتوا برای همه مناسب نیست.

به عنوان مثال اگر سایت شما برای پزشکان تولید محتوا می‌کند، باید ادبیات محتوا متناسب با این گروه باشد.

حتی عناوین محتواها و مقالاتی که نوشته می‌شود، باید با توجه به جامعه هدف نوشته شود.

پس برای اینکه این اشتباه رایج در تولید محتوا را مرتکب نشوید، در ابتدا پرسونا مخاطب را مشخص کنید.

تحقیق کنید که گروه هدف چه نیازها و سوالاتی دارند، تا کامل مشتری خود را بشناسید. سپس مقالات خود را متناسب با مخاطب مورد نظر، با لحن و ادبیات مناسب بنویسید.

۳. کپی کردن محتوا دیگران

اشتباه رایج در تولید محتوا

کپی کردن محتوای دیگران یکی از بدترین اشتباه رایج در تولید محتوا است که ضربه بسیار بدی به سایت شما می‌زند.

گوگل به راحتی با کمک الگوریتم پاندا، متوجه محتوای کپی شده می‌شود. بنابراین حتی یک جمله تکراری، به راحتی قابل شناسایی است. پس توصیه می‌کنیم زمان بگذارید و محتوا کاملا یونیک، با کیفیت و مفید بنویسید.

۴. عدم توجه به اصول سئو در تولید محتوا

بی‌توجهی به اصول “SEO” از اشتباه رایج در تولید محتوا است. در بالا اشاره کردیم که در درجه اول برای مخاطب بنویسید نه گوگل! اما با این حال باید یک سری نکات نیز رعایت کنید تا محتوا برای ربات‌های گوگل نیز بهینه شود.

در این صورت است که آن‌ها درک بهتری از مقاله شما خواهند داشت.

اشتباه رایج در تولید محتوا

اما چگونه؟

  • از تگ “ALT” استفاده کنید تا تصاویر برای ربات‌ها قابل درک باشند.
  • چگالی کلمات کلیدی را رعایت کنید. در استفاده از آن افراط نکنید تا دچار “Keyword Stuffing” نشوید. استاندارد چگالی کلمات کلیدی، بین ۱.۵ تا ۲.۵ درصد است.
  • از کلمات کلیدی “LSI”، مرتبط با کلمه کلیدی اصلی در محتوا استفاده کنید.
  • حتما یک بار در ابتدای مقاله و یک بار در انتهای مقاله از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید.
  • برای هر کدام از مقالات خود، توضیحات متا مناسب بنویسید.
  • عناوین جذاب برای عنوان اصلی و عناوین فرعی بنویسید.
  • برای هر پاراگراف بیشتر از ۳۰۰ کلمه ننویسید.
  • لینک‌سازی داخلی را به درستی انجام دهید تا ربات‌های گوگل زمان بیشتری در سایت شما بمانند.
  • برای برندسازی، از نام تجاری خود در محتوا استفاده کنید.
  • و غیره.

اگر سایت شما وردپرسی است، می‌توانید از افزونه‌هایی چون “Yoast SEO” و “Rank Math” که مخصوص سئو سایت وردپرس هستند، استفاده کنید.

این پلاگین‌ها برای سئو محتوا، شما را راهنمایی می‌کنند تا این چند اشتباه رایج در تولید محتوا را نداشته باشید.

دنیای سئو محتوا بسیار گسترده‌تر از مواردی است که در بالا اشاره کردیم. به همین دلیل اگر می‌خواهید سئو محتوا را بدون اشتباه انجام دهید، حتما مباحث مرتبط با آموزش سئو را در SEOEDU مطالعه بفرمایید.

۵. نداشتن تقویم محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

تقویم محتوا ابزاری است که شما با کمک آن می‌توانید محتوایی با بهترین عنوان، در مناسب‌ترین زمان با “CTA” درست منتشر کنید.

در این صورت است که می‌توانید تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب و تبدیل به مشتری وفادار برند خود نمایید.

تهیه تقویم محتوا، مهم‌ترین گام برای تعیین استراتژی سئو سایت شماست. اگر برنامه‌ریزی نداشته باشید، تمامی اقدامات شما با شکست روبرو خواهد شد.

به همین خاطر عدم برنامه‌ریزی و نداشتن تقویم محتوایی، جز یکی از بدترین اشتباه رایج در تولید محتوا است.

اما راهکار چیست؟ شما باید قبل از نوشتن، تحقیقات کلمه کلیدی انجام دهید. سپس متناسب با کلمات کلیدی، تقویم محتوایی خود را تهیه کنید و بر اساس آن مقالات را تولید و منتشر نمایید.

۶. عدم توجه به ساختار درست محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

دیگر اشتباه رایج در تولید محتوا، نداشتن ساختار درست در محتوا است.

اگر محتوا به درستی ساختاربندی نشده باشد، خوانایی مناسب برای مخاطب ندارد. در نتیجه هم کاربر و هم ربات‌های گوگل را گیج خواهد کرد.

اما چگونه این اشتباه رایج در تولید محتوا را انجام ندهیم؟

۶-۱. از تگ‌های H1 تا H6 به درستی استفاده کنید تا درک مطالب برای خواننده راحت‌تر شده و برای ربات‌های نیز گوگل بهینه شود.

۶-۲. برای هر صفحه تنها یک تگ H1 داشته باشید و سلسله مراتب محتوا را درست رعایت کنید.

۶-۳. ترتیب هر زیرعنوان به درستی نوشته شود.

۶-۴. مقاله باید مقدمه و نتیجه‌گیری درست داشته باشد.

در مقدمه‌ای جذاب، به مخاطب بگویید متوجه نیازش هستید و در این مقاله مباحث به چه شکلی مطرح شده‌اند. در این صورت کاربر می‌داند انتظار چه چیزهایی را باید داشته باشد و کنجکاوی او را ترغیب به مطالعه خواهد کرد.
در بدنه محتوا با رعایت سلسله مراتب سرتیترها، راجع به موضوع اصلی صحبت کنید و به تمامی سوالات مخاطب پاسخ دهید.
و در نهایت در بخش نتیجه‌گیری، یک جمع‌بندی کلی از مطالب خود داشته باشید و بحث را ببندید. تا مخاطب قانع شود و حس نکند بحث بی‌نتیجه بوده است.

۶-۵. هر کجا لازم بود برای افزایش خوانایی محتوا، از بولت‌ها و اعداد استفاده کنید.

۶-۶. از کلمات قلمبه‌سلمبه استفاده نکنید. متنی روان، شیوا، ساده و بدون پیچیدگی بنویسید تا مفهوم کاملا واضحی داشته باشد و ذهن کاربر را خسته نکند.

۷. عدم سنجش اثربخشی محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

دیگر اشتباه رایج در تولید محتوا، عدم تجزیه‌وتحلیل مقاله بعد از انتشار است. در ابتدای مطلب، به این موضوع اشاره کردیم که شما باید مخاطب را بشناسید.

یکی از راه‌های شناخت سلیقه مخاطبان، بررسی رفتار آن‌ها بعد از انتشار مقاله است.

شما باید بدانید که کدام محتوا توانسته کاربران بیشتری را جذب و تبدیل کند؟ کدام صفحه بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است؟

شما این کار را با کمک ابزارهایی چون “Google Analytics” و “Google Search Console” می‌توانید انجام دهید.

این ابزارها به شما می‌گویند که تعداد بازدیدکنندگان شما چقدر بوده؟، از کجا وارد سایت‌تان شده‌اند؟ با کدام محتوا بیشتر درگیر شده‌اند؟ چه مدت زمانی را در سایتتان مانده‌اند؟ کدام صفحات بیشترین میزان تبدیل را داشته‌اند و غیره.

بنابراین حتما بعد سئو سایت، اثربخشی محتوا را بررسی و اقدامات خود را تجزیه و تحلیل کنید. تنها در این صورت است که می‌دانید در قدم بعدی چه کارهایی باید انجام دهید تا سایت پیشرفت کند.

۸. عدم استفاده از فرمت‌های مختلف در محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

محتوا فقط متن نیست، بلکه انواع دیگری چون تصویری، ویدیویی، صوتی و غیره دارد.

شما باید کاربر را با انواع مختلف محتوا درگیر کنید تا میزان جذابیت و اثربخشی مقالات افزایش یابد.

یکی از دلایل خسته‌کننده بودن مقاله‌های علمی، خشک بودن و عدم استفاده از فرمت‌های مختلف در محتوا است.

بنابراین این اشتباه رایج در تولید محتوا را انجام ندهید. حتما در محتوا از عکس‌های با کیفیت استفاده کنید (بعد از هر ۳۰۰ کلمه عکس مرتبط بگذارید)، تا چشم کاربر خسته نشود.

اگر اطلاعات بیش از حد پیچیده هستند، از اینفوگرافیک‌ها استفاده کنید. در کنار این موارد، قرار دادن ویدیو و پادکست این حق انتخاب را به کاربر می‌دهد تا از فرمت دلخواه محتوا استفاده کند.

۹. عدم توجه به ظاهر و سرعت سایت

اشتباه رایج در تولید محتوا

یکی دیگر از اشتباه رایج در تولید محتوا، عدم توجه به ظاهر سایت است.

خودتان را جای مخاطب بگذارید. اگر مقاله‌ای نوشته‌های کوچک با رنگ‌های آزاردهنده داشته باشد، می‌توانید آن را بخوانید؟ اگر ظاهر سایت بیش از حد شلوغ و پر از تبلیغات باشد، می‌توانید روی مطالعه تمرکز کنید؟ اگر بارگذاری سایتی بیش از حد طول بکشد، منتظر می‌مانید؟ قطعا پاسخ تمامی این سوالات خیر است.

بنابراین حتما سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهید. از تصاویر کم‌حجم، فونت و رنگ مناسب استفاده کنید.

قانون فضای سفید را در صفحه رعایت کنید تا سایت بیش از حد شلوغ نشود و کاربر بتواند به راحتی از سایت استفاده کند.

۱۰. عدم توزیع محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

یکی از اشتباه رایج در تولید محتوا، رها کردن مقاله بعد از انتشار آن است. متاسفانه این نکته‌ای است که بسیاری از آن غافل هستند.

اگر مقاله شما بعد از انتشار، در پلت‌فرم‌های مناسب پخش نشود عمر کوتاهی خواهد داشت.

بنابراین متناسب با هدف کسب‌وکارتان، بهترین کانال بازاریابی را برای توزیع محتوا انتخاب کنید.

سپس مقاله را بعد از انتشار، در فرمت‌های مختلف مانند پادکست، ویدیو، کتاب الکترونیکی و غیره در بسترهای مناسب پخش کنید.

برخی کانال‌های مناسب برای پخش محتوا عبارتند از:

  • شبکه‌های اجتماعی،
  • ایمیل،
  • فروم‌ها و انجمن‌ها،
  • انتشار در سایت‌های دیگر به عنوان رپورتاژ آگهی
  • و غیره.

۱۱. قرار ندادن “CTA” یا فراخوانی به اقدام در محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

بیشترین اشتباه رایج در تولید محتوا، نداشتن فراخوان به اقدام در مقاله است.

شما باید با کال تو اکشن مناسب، خیلی واضح و روشن به مخاطب بگویید بعد از مطالعه، چه کاری باید انجام دهد.

در این صورت است که فرایند تبدیل وی به مشتری اتفاق می‌افتد.

بنابراین قبل از نوشتن محتوا، باید مشخص کنید که هدف‌تان از نوشتن این محتوا چیست؟ آیا می‌خواهید از شما خرید کنند؟ یا با شما تماس بگیرند؟ یا فرم خاصی را پر کنند؟

بعد از مشخص کردن هدف، متناسب با آن باید یک “CTA” در بخش‌های مختلف محتوا قرار دهید تا کاربر را تشویق کنید اقدام موردنظرتان را انجام دهد.

به عنوان مثال یکی از اصول سئو سایت فروشگاهی، قرار دادن “CTA” دعوت به خرید در مقاله معرفی محصول است.

در این روش بعد از اینکه معرفی محصول انجام شد، در انتها به کاربر می‌گویید که می‌تواند روی دکمه خرید کلیک کند تا محصول را خریداری کند.

اگر در مقاله “CTA” وجود نداشته باشد، کاربر کاری انجام نخواهد داد. در نتیجه تبدیل اتفاق نمی‌افتد و تولید محتوا بی‌نتیجه خواهد بود. بنابراین مراقب باشید تا این اشتباه رایج در تولید محتوا را انجام ندهید.

سخن نهایی: پیشنهاد سایت برای تولید محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

در این مبحث، بیشترین اشتباهات در تولید محتوا را با شما مطرح کردیم تا با دوری از آن‌ها بتوانید محتواهایی اثربخش تولید کنید.

قطعا علاوه بر موارد مطرح شده، اشتباهات دیگری نیز وجود دارند که محتوای شما را نابود می‌کنند. اما به دلیل محدودیت‌های این مقاله، ما تنها به ۱۱ مورد از مهم‌ترین اشتباه رایج در تولید محتوا اشاره کردیم.

این موارد بسیار رایج هستند و انجام‌ هرکدام، ممکن است موجب پنالتی شدن سایت شما شود. بنابراین تمامی موارد مطرح شده را رعایت کنید.

یکی از خدمات سئو ارائه شده توسط مجموعه SEOEDU، تولید محتوا بر اساس اصول “SEO” می‌باشد.

بنابراین اگر به هر دلیلی فرصت کافی برای نوشتن ندارید، می‌توانید این وظیفه را به مجموعه ما بسپارید. کارشناسان ما با مناسب‌ترین قیمت، محتوایی بسیار با کیفیت برای شما می‌نویسند.

برای اطلاع از هزینه تولید محتوا، فرم مخصوص سفارش تولید محتوا تکمیل کنید.

همچنین اگر در زمینه‌هایی چون تهیه تقویم محتوایی یا اجرای سئو سایت در تهران و سایر شهرهای ایران، نیاز به راهنمایی داشتید، برای مشاوره سئو تماس بگیرید.

به نظر شما به غیر از موارد مطرح شده در رابطه با اشتباه رایج در تولید محتوا، چه اقداماتی دیگری هستند که نباید انجام دهیم؟ در بخش نظرات آن را با ما مطرح کنید.

سوالات متداول در زمینه اشتباه رایج در تولید محتوا

اشتباه رایج در تولید محتوا

۱. اشتباه رایج در تولید محتوا کدامند؟

برخی از بیشترین اشتباه رایج در تولید محتوا عبارتند از عدم توجه به نیاز مخاطب، کپی محتوای دیگران، عدم اجرای سئو، نداشتن برنامه‌ریزی و تقویم محتوا، عدم پخش محتوا بعد از انتشار، قرار ندادن “CTA” مناسب و غیره.

۲. انجام اشتباه چه تاثیری دارد؟

داشتن اشتباه در تولید محتوا، موجب می‌شود سایت شما خیلی دیده نشود.

در نتیجه تمامی زحمات و هزینه‌هایی که برای محتوا صرف کردید به هدر رود.

۳. SEOEDU جه خدماتی در زمینه تولید محتوا انجام می‌دهد؟

ما به کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند خود مقاله بنویسند، خدمات تولید محتوا سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌دهیم.

۴. چرا باید کار تولید محتوا را به مجموعه SEOEDU بسپارید؟

زیرا ما تیمی حرفه‌ای در اختیار داریم که می‌توانند محتوایی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهند.

قبلی اصول طراحی لندینگ پیج استاندارد و حرفه ای
بعدی وردپرس، معرفی سیستم مدیریت محتوا وردپرس + لینک دانلود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=11927
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ