جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > دیجیتال مارکتینگ > ایمیل مارکتینگ چیست + نمونه و 10 نکته مهم

ایمیل مارکتینگ چیست + نمونه و 10 نکته مهم

ژوئن 2, 2024
ارسال شده توسط هادی مرادی
دیجیتال مارکتینگ
مفهوم ایمیل مارکتینگ چیست؟
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 ایمیل مارکتینگ چیست؟
  2. 2 10 نکته مهم که باید در ایمیل مارکتینگ رعایت کنیم
  3. 3 مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ
  4. 4 آموزش مراحل انجام ایمیل مارکتینگ
    1. 5 تحقیق راجع به مخاطبان هدف
    2. 6 ترسیم مسیر حرکت مشتری
    3. 7 اهداف‌تان را شفاف و مشخص کنید
    4. 8 ساخت فرم و بخش بندی آن
    5. 9 برگزاری کمپین تبلیغاتی
  5. 10 اتوماسیون ایمیل مارکتینگ چیست
  6. 11 کمپین ایمیل مارکتینگ چگونه انجام می شود
  7. 12 ایمیل مارکتینگ برای چه کسب و کارهایی مفید است؟
  8. 13 چگونه ایمیل مخاطبین هدف خود را دریافت نماییم؟
  9. 14 نمونه ایمیل مارکتینگ قوی از برندهای بزرگ
    1. 15 Air BNB
    2. 16 Etsy
    3. 17 Away
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

ایمیل مارکتینگ یکی از متدهای تبلیغاتی است که شما را مستقیما به مشتری نهایی متصل می‌کند. البته پیش شرط چنین چیزی، دریافت ایمیل کاربران است. این کانال قدرتمند تبلیغاتی بیش از 5 دهه استفاده می‌شود و اکنون جزوی جدایی ناپذیر از هر کمپین تبلیغاتی است. در ادامه تلاش می‌کنیم این روش تبلیغاتی را به همراه یک پلن عملی آن توضیح دهیم.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل-مارکتینگ-چیست؟

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی است که کسب‌و‌کارها از آن طریق تلاش می‌کنند تا با کمک ایمیل‌ها، برای جذب مخاطب به محصول، خدمات یا یک رویداد خاص اقدام کنند. این نوع شیوه دعوت از مخاطبان از طریق لیست ایمیل‌هایی انجام می‌شود که جمع آوری کرده‌اید.

به عنوان مثال اگر شما در سایت ژاکت یا راست چین ثبت نام کرده باشید، شاهد دریافت یک سری ایمیل در اوقات مختلف روز، عمدتا صبح‌ها، از سوی این برندها هستید. همواره ایمیل‌های آنها با تیترهای جذاب مثلا فروش ویژه یا برگزاری جشنواره و حتی ارائه کد تخفیف باعث می‌شوند آنها را باز کرده و محتوای آن را مشاهده کنید. سپس برای ورود به لندینگ پیج روی دکمه‌های آن کلیک کنید.

امروزه‌ استفاده از ایمیل مارکتینگ به شدت جریان دارد و یک کانال قدرتمند محسوب می‌شود. علت آن را می‌توان مستقیم بودن چنین شیوه تبلیغاتی دانست که می‌تواند محتوای شما را به کاربر نهایی برساند. ادغام چنین روش تبلیغاتی در پلن‌های مارکتینگ ضروری است و شما می‌توانید از این روش‌ها برای اطلاع رسانی سریع پیشنهادات و آخرین تغییرات به مشتری نهایی استفاده کنید.

حال که با ایمیل مارکتینگ آشنا شدید، با ما همراه باشید تا نکات و جزئیات بیشتری از آن را به شما توضیح دهیم. اکیدا پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله بازاریابی، ابتدا ذهنیت درستی از این نوع شیوه‌های تبلیغاتی به دست آورده و سپس به مطالعه این صفحه ادامه دهید.

10 نکته مهم که باید در ایمیل مارکتینگ رعایت کنیم

10 نکته فنی و اجرایی برای ایمیل مارکتینگ

برای آنکه بتوانید عملیات ایمیل مارکتینگ را به خوبی انجام دهید، لازم است چندین نکته را مدنظر قرار دهید که به شرح زیر هستند:

  1. ایمیل‌ها صرفا کاربرد تبلیغاتی ندارند و می‌توانند با اهداف مختلفی استفاده شوند. شما می‌توانید مسیر ایمیل مارکتینگ خود را به صورت آهسته با ارسال ایمیل خوش آمدگویی، تبریک تاریخ تولد و غیره آغاز کنید.
  2. در ارسال ایمیل دقت به یک نکته حیاتی است و آن، عدم اسپم شدن ایمیل شماست.
  3. ایمیل مارکتینگ نباید بیش از حد و سنگین باشد. بدین معنا که نباید ایمیل‌ها به طور مداوم و بیش از حد ارسال شوند.
  4. در ارسال ایمیل باید فاصله زمانی را رعایت کنید. توصیه می‌شود ایمیل مارکتینگ را صرفا برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مهم، تخفیف‌ها و غیره برگزار نمایید.
  5. درج CTA یا کال تو اکشن در فرم‌های تبلیغاتی برای این ایمیل‌ها ضروری است. شما باید مشخص کنید که کاربر برای استفاده از تخفیفات یا محصولات و خدمات جشنواره، باید روی چه چیزی کلیک کند.
  6. بهم ریختگی قالب و فایل html محتوا در ایمیل به شدت رخ می‌دهد. مهم است که از سرویس‌ها و یا با کدنویسی مناسب، فرم‌های محتوایی خود را ایجاد کنید.
  7. توصیه می‌شود تا برای تمیزتر شدن و جلب رضایت کاربر به جهت خواندن Email، نکات طراحی ایمیل مارکتینگ را رعایت کنید. مثلا فرم ایمیل شما باید سکشن بندی شده باشد.
  8. انتخاب تایتل جذاب نیز بسیار مهم است. زمانی که جیمیل خود را باز می‌کنید، نام ارسال کننده، موضوع و در حدود 120 کاراکتر نمایش داده می‌شوند. مهم تایتل است که کاربر را به باز کردن ایمیل ترغیب می‌کند.
  9. شخصی سازی ایمیل‌ها را باید با توجه به طیف کاربران خود عملی کنید. اگر مخاطب شما یک خانم است، تم آن با استایل ایمیل مردان فرق داشته باشد. همچنین باید محتوا و محصولاتی که پیشنهاد می‌کنید متفاوت باشند. مثلا موضوع “10 کالای جذاب برای روز همسر” می‌تواند یک تایتل مناسب برای بانوان در روزهای نزدیک به این مناسبت باشد.
  10. در نکته بالا در نظر بگیرید که ایمیل‌های مناسبتی هرچند طول عمر کمی دارند اما نرخ تبدیل آنها بالا است. پس حتما محتوا و آفرهای جذابی را نیز در کنار آن قرار دهید.

مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ

مزیت ها و معایب ایمیل مارکتینگ

برای بررسی مزیت‌ها و معایب ایمیل مارکتینگ می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

مزیت‌ها:

  • افزایش ترافیک: در کمترین حالت، زمانی که ایمیل تبلیغات بتواند کاربر را به سایت هدایت کند، شما می‌توانید افزایش ترافیک را برای سایت خود داشته باشید.
  • ارسال ایمیل به صورت هوشمند: کمتر روش تبلیغاتی است که بتوان آن را به صورت هوشمند انجام داد. ایمیل مارکتینگ جزو متدهایی است که می‌توانید آن را بر اساس منطقه جغرافیایی، مشخصات کاربران و غیره تنظیم کنید. این روش خود باعث می‌شود تا هزینه ارسال ایمیل مفیدتر باشد.

نکته: شما کاربران می‌توانید برای آشنایی با چنین متدهایی، مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کرده و انواع آن را مشاهده کنید.

  • باقی ماندن در صندوق ورودی: این ایمیل‌ها می‌توانند قابلیت ماندگاری حتی پس از حذف شدن را برای مدتی داشته باشند.
  • عدم فیلتر شدن: در صورتی که محتوای ایمیل به خوبی نگارش و تدوین شده باشد، احتمال فیلتر شدن ایمیل‌ها در این روش بسیار کمتر است.
  • امکان آمارگیری: استفاده از سرویس‌هایی مانند میل چمپ این قابلیت را فراهم می‌کنند که بتوانید دیتاهای مرتبط به ایمیل‌های خود را بررسی کنید.

معایب:

همچنین راجع به معایبی که در روش ایمیل مارکتینگ وجود دارند نیز می‌توان گفت:

  • ایمیل‌های نامعتبر: در صورتی که ایمیل را صحبت سنجی نکرده باشید یا ایمیل واقعی افراد را دریافت نکنید، نمی‌توانید بازدهی مناسبی بگیرید.
  • اسپم شدن: در صورتی که ایمیل شما به صورت اسپم تشخیص داده شود، معمولا در تب‌های دیگر ارسال خواهد شد. شما می‌توانید یک دکمه برای Unsubscribe کردن قرار داده و در زمان ثبت نام نیز درخواست ارسال ایمیل را از کاربر بگیرید.
  • ساختاربندی ضعیف: ایمیل‌ها ساختار ضعیفی دارند و نمی‌توانید به خوبی محتوا را در آن چیدمان کنید. این موضوع سبب می‌شود تا کاربر به محض دیدن آن نتواند به خوبی ارتباط برقرار کند. امروزه با وب سرویس‌های ایمیل، فرم‌های استاندارد قابل طراحی هستند.

آموزش مراحل انجام ایمیل مارکتینگ

آشنایی با مراحل ایمیل مارکتینگ

اگر شما هم قصد دارید به عنوان یک صاحب کسب‌و‌کار، مراحل انجام ایمیل مارکتینگ را اجرایی کنید، می‌توانید گام‌های زیر را طی کنید:

تحقیق راجع به مخاطبان هدف

بدیهی است که شما باید در اولین قدم راجع به مخاطبان هدف خود کمی تحقیق کنید. اینکه چگونه می‌توان آنها را یافت، چگونه می‌توان ایمیل‌شان را بدست آورد، علایق آنها چیست و چه شخصیت‌هایی هستند. در زمان طراحی کمپین‌های ایمیلی این اطلاعات ضروری هستند.

ترسیم مسیر حرکت مشتری

قدم بعدی که باید در انجام کمپین ایمیل مارکتینگ طی کنید، تعیین مسیر حرکت مشترک است. مسیر حرکت مشتری از مرحله آگاه کردن آن شروع شده و در نهایت به خرید ختم می‌شود.

معمولا مسیر ارتباط ایمیل مارکتینگ به نوعی تدوین می‌گردد که در ابتدا آگاهی دهی انجام شده و سپس برای ترغیب مشتری به جهت تبدیل کردن او به خریدار اقدام خواهد شد.

اهداف‌تان را شفاف و مشخص کنید

قدم بعدی آن است که بازاریابان ایمیل مارکتینگ، شفافیت کاملی را در اهداف خود داشته باشند. مثلا در مراحل آگاهی، تلاش می‌شود تا چالش‌های پیش رو بررسی و راهکارهایی برای آن ارائه شوند. مشخص کردن اهداف همچنین باید در فرم‌ها نیز صورت گیرند.

ساخت فرم و بخش بندی آن

حال مرحله آن است که دست به ساخت فرمی برای ارسال در ایمیل مارکتینگ بزنید. در این مرحله محتوای ایمیل‌ها طراحی می‌شوند و بخش و فهرست بندی آنها صورت می‌گیرد. مهم است که ساخت فرم و بخش بندی آن طوری صورت گیرد تا مشتری بتواند از موضوع آگاه‌تر شود.

نکته: در کنار طی کردن این مراحل، مهم است که تعداد مشترکان ایمیل‌تان را نیز افزایش دهید.

برگزاری کمپین تبلیغاتی

در نهایت برای برگزاری کمپین تبلیغاتی اقداماتی صورت می‌گیرد که ایمیل مارکتینگ باید برای آن انجام شود. در این مرحله همچنین باید برای زمان بندی کارها به خصوص اتوماسیون ارسال ایمیل شما اقداماتی صورت گیرد.

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ چیست

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

در انتهای مراحل ایمیل مارکتینگ شما می‌توانید از سرویس‌هایی برای اتوماسیون ارسال ایمیل‌ها استفاده کنید. شاید این اولین بار باشد که با واژه ایمیل مارکتینگ آشنا شده باشید. در این خصوص ابتدا باید تعریف زیر را بیان کرد که عبارتند از:

اتوماسیون یک واژه انگلیسی است که به معنای خودکارسازی می‌باشد. این واژه معمولا اشاره به انجام فرآیندهای مختلف طبق یک برنامه ریزی توسط عامل غیر انسانی می‌باشد. در خصوص اتوماسیون ایمیل مارکتینگ باید بگوییم که به فرآیند ارسال ایمیل‌ها به صورت خودکار اتوماسیون ایمیل مارکتینگ می‌گویند.

نمونه‌هایی از اتوماسیون ایمیل مارکتینگ به شرح زیر هستند که عبارتند از:

  • زمانی که کاربر محصولی را خریداری می‌کند، شما می‌توانید اطلاعاتی را در مورد آن محصول ارسال کنید.
  • زمانی که کاربری یک محصول را به سبد خرید خود ارسال می‌کند، می‌توانید با کمک سیستم ایمیل مارکتینگ، یک ایمیل برای وی ارسال نمایید.

همچنین اگر وب سایت وردپرسی داشته باشید، ممکن است اتوماسیون ایمیل را در پنل کاربری برای ریست کردن پسورد و یا ایمیل خوش آمدگویی و غیره تنظیم کرده باشید. این فرآیند نیز نوعی اتوماسیون تلقی می‌شود.

کمپین ایمیل مارکتینگ چگونه انجام می شود

راهنمای کمپین ایمیل مارکتینگ

شاید این پرسش برای شما مطرح شده باشد که ندانید کمپین‌های ایمیل مارکتینگ به چه اشکالی انجام می‌شوند. در پاسخ به این پرسش می‌توان چند نکته زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • جمع آوری داده‌های کاربران: در این بخش یک کمپین یا چند مینی رویداد برای جمع آوری داده‌های کاربران از جمله ایمیل آنها برنامه ریزی می‌شود.
  • برنامه ریزی: در قدم بعدی، اطلاعات رویداد، محل، جامعه هدف و نحوه برگزاری آن برنامه ریزی می‌شوند.
  • تنظیمات ایمیل مارکتینگ: یکسری تنظیمات و اقداماتی که باید در زمان ایمیل مارکتینگ انجام شوند، مثلا ثبت نام در سرویس‌های ایمیل مارکتینگ انبوه، وارد کردن ایمیل کاربران و غیره در این بخش صورت می‌گیرند.
  • ارسال ایمیل‌ها و بررسی پارامترها: در نهایت برای ارسال ایمیل‌ها اقدام می‌شود. سپس پارامترهایی برای اندازه گیری عملکرد ایمیل‌ها و نحوه پاسخگویی به آنها از سوی کاربران مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کمپین‌های ایمیل مارکتینگ می‌توانند زودتر و یا در هنگام انجام کمپین انجام شوند که عمدتا نقش اطلاع رسانی و ترغیب مخاطب با ارائه برخی مزیت‌ها مانند تخفیف را دارند.

ایمیل مارکتینگ برای چه کسب و کارهایی مفید است؟

استفاده از ایمیل مارکتینگ به دلیل هزینه کم آن برای کسب‌و‌کارهای نوپا به شدت پیشنهاد می‌شود. البته این نوع بیزینس‌ها جامعه آماری کمی دارند و این خود می‌تواند هم نقطه قوت و ضعف باشد. ضعف به دلیل عدم دسترسی به کاربران بیشتر و قوت به دلیل آنکه همان عده کم می‌توانند نرخ تبدیل بالایی داشته باشند.

دسته دیگر، کسب‌و‌کارها با جامعه مخاطبان بالا است. در این حالت نیز صاحبین این بیزینس‌ها به دنبال راه‌های ارزان‌تر برای آگاهی رسانی به جامعه انبوه مخاطبان خود هستند که ایمیل مارکتینگ می‌تواند گزینه خوبی باشد.

اگر در حوزه‌های آنلاین مانند طراحی سایت، سئو، دیزاین و غیره فعالیت می‌کنید، از آنجایی که جامعه هدف شما به اینترنت دسترسی دارد، بهتر است ایمیل مارکتینگ را حتما انجام دهید.

نکته: شما می توانید برای بهبود سئو سایت خود و افزایش برندمنشن سایت تان، از روش های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده کنید که در این مقاله کامل آنها را شرح داده ایم.

چگونه ایمیل مخاطبین هدف خود را دریافت نماییم؟

راهنمای دریافت ایمیل مخاطبین

چندین راهکار وجود دارد که می‌توانید ایمیل‌ افراد در حوزه کاری‌تان را بدست آورید. این موارد عبارتند از:

  • هدیه یک مینی دوره: این مورد بسته به نوع مینی دوره‌ای که ارائه می‌کنید واقعا جامعه آماری بالایی را نصیب شما می‌کند. توجه کنید که مینی دوره باید مرتبط و مفید برای مخاطبین هدف شما باشد.
  • ساخت پاپ آپ در سایت: شما می‌توانید در ازای اهدای یک کد تخفیف، یک pdf ارزشمند یا همان مینی دوره از طریق پاپ آپ در سایت، ایمیل کاربران ورودی را دریافت کنید.
  • ترغیب مخاطب به ثبت ایمیل: شما می‌توانید نسبت به تولید محتوای تخصصی در حوزه خود اقدام کنید. سپس برای ارائه جزئیات بیشتر یا منابع و فایل‌های هر قسمت، ایمیلی را از مخاطب بخواهید.

نمونه ایمیل مارکتینگ قوی از برندهای بزرگ

نمونه ایمیل مارکتینگ برندهای بزرگ

برای درک بهتر شیوه تبلیغات با ایمیل مارکتینگ، چند نمونه عملی از این روش تبلیغات توسط برندهای بزرگ را معرفی می‌کنیم که به شرح زیر هستند:

Air BNB

ایر بی ان بی مجموعه‌ای است که برای ارائه خدمات اقامتی کوتاه مدت فعالیت می‌کند. این مجموعه کمپینی به نام خوش آمدگویی را برگزار می‌کند که برای مشترکین جدید ایمیل ارسال می‌شوند. در این ایمیل، اطلاعات برای کارکردن با سایت، فیچرهای آن و نیز نکات پیشنهاداتی برای تکمیل اکانت ارائه می‌شوند.

Etsy

یکی دیگر از کمپین‌های ایمیل مارکتینگ از برندهای بزرگ مربوط به اتسی است که یک بازار آنلاین مبتنی بر اقلام دست ساز می‌باشد. ارسال ایمیل با هدف آگاهی مخاطب از سبد خرید رها شده، یاد آوری به او و تشویق به خرید انجام می‌شود.

Away

این مجموعه از ایمیل مارکتینگ برای خبرنامه استفاده می‌کند و به روزرسانی‌های مرتبط به فعالیت شرکت و خدمات یا محصولات آن را برای مشتریان توضیح می‌دهد. البته نکات کلیدی برای سفر و در کل کمک به تجربه بهتر به مسافرین نیز بیان می‌شوند. Away یک شرکت فعال در فروش اکسسوری‌های مسافرتی است

قبلی افیلیت مارکتینگ چیست؟ مزایا و معایب و روش های درآمدزایی آن
بعدی بازاریابی موتور های جستجو یا SEM چیست؟ و تفاوت آن با SEO

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • محمد حسن حمیدی نوا گفت:
    ژوئن 6, 2024 در 5:40 ب.ظ

    ممنون از وب سایت خوبتون با آرزوی موفقیت برای همه دوستان .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=25906
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ