جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > متخصص سئو کیست؟ + راهنمای کامل وظایف، مهارت ها و استخدام وی

متخصص سئو کیست؟ + راهنمای کامل وظایف، مهارت ها و استخدام وی

آگوست 18, 2023
ارسال شده توسط هادی مرادی
آموزش سئو
متخصص سئو کیست؟ + مهارت ها و ویژگی های اول
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 متخصص سئو کیست؟
  2. 2 تحصیلات مورد نیاز برای یک متخصص سئو چیست؟
  3. 3 مهارت‌های یک سئوکار ماهر چیست؟
    1. 4 درک صحیح از قصد مخاطب
    2. 5 کیورد ریسرچ
    3. 6 کدنویسی
  4. 7 مهارت‌های نرم متخصصین سئو
    1. 8 مهارت سوشیال
    2. 9 تفکر انتقادی
    3. 10 مهارت آنالیز داده‌ها
  5. 11 مسئولیت ها و وظایف متخصص سئو چیست؟
  6. 12 چرا باید برای استخدام متخصص سئو اقدام کنیم؟
  7. 13 نکات مهم برای استخدام متخصص سئو برای کارفرمایان
    1. 14 سوالات استخدام متخصص سئو
  8. 15 روش‌های تبدیل شدن به کارشناس سئو چیست؟
  9. 16 معرفی بهترین منابع برای یادگیری سئو
  10. 17 پرسش های متداول کاربران
    1. 18 آیا متخصص سئو می بایست بر برنامه نویسی مسلط باشد؟
    2. 19 چه کارهایی جزو وظایف متخصص سئو نیست؟
    3. 20 تفاوت میان کارشناس سئو و سئوکار قراردادی چیست؟
    4. 21 چگونه برای رشد در حرفه سئو اقدام کنیم؟
    5. 22 منظور از سئو تضمینی چیست؟ آیا این نوع سئو وجود دارد؟
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

متخصص سئو کیست؟ به فردی که توانسته است بر دانش سئو و ابزارهای آن تسلط داشته و توانایی بهینه سازی سایت شما در رنکینگ گوگل را داشته باشد، متخصص سئو می‌گویند. برای رسیدن به این سطح، لازم است مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلفی را داشته باشید که در این مقاله راجع به آنها صحبت می‌کنیم.

متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو کیست؟

برای آنکه بتوانید درک کنید متخصص سئو کیست؟، بهتر است مثالی را در این بخش ذکر کنیم. همانطور که شما برای تعمیر گوشی تلفن خود، به یک متخصص الکترونیک مراجعه می‌کنید، کسی که دانش تئوری و تجربه عملی عیب‌یابی بردهای الکترونیکی را دارد، به همین صورت نیز باید برای رشد سایت خود در نتایج موتورهای جستجو به دنبال یک فرد حرفه‌ای باشید. چنین کسی که بتواند پلتفرم شما را از نظر ترافیک، رتبه صفحات و نرخ تبدیل بیشتر کند، مشکلات سئو تکنیکال آن را تشخیص داده و تا حدودی برطرف نماید، متخصص سئو نامیده می‌شود.

شاید بتوان گفت از زمانی که گوگل به وجود آمد و الگوریتم‌هایی را برای رتبه بندی سایت‌ها به کار گرفت، این سوال مطرح شد که متخصص سئو کیست؟ بنابراین باید بگوییم قدمت وجود این حرفه به 2 دهه قبل باز می‌گردد. فردی را می‌توان به عنوان یک متخصص سئو موفق معرفی کرد که:

  • شناخت کاملی از سئو دارد و می‌داند که سئو چیست و به چند بخش تقسیم می‌شود.
  • توانسته است فهم خوبی از سئو داخلی، سئو خارجی و تکنیکال داشته باشد. همچنین باید بتواند تاثیر هرکدام از این موارد بر یکدیگر و سهم آنها را در رشد سایت بداند.
  • کسی است که روند کار موتور جستجو را به خوبی می‌داند و با فرآیند ایندکس و خزیدن آشنا است.
  • مهارت‌های لازم برای پیش بردن پروژه‌های سئو مانند تحقیق کلمات کلیدی، کیورد تارگتینگ، تقویم محتوایی و غیره را دارد.
  • توانایی درک و تحلیل گزارش‌های سئو از جمله نرخ کلیک، CTR، ایمپرشن، بانس ریت و سایر توصیه‌های مبتنی بر داده‌های دیگر را دارد.
  • توانایی استفاده از ابزارهای مختلف سئو اعم از اچرف یا سرماش، کیورد تولز، گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس را دارد. این موارد بخش مهمی از ابزارهای سئو هستند که می‌بایست در هر پروژه‌ای از آن استفاده شود.
  • اطلاعات بروز شده از الگوریتم گوگل و بروزرسانی‌های آن داشته و می‌تواند در هماهنگی با تغییرات آنها، روند سئو سایت را اصلاح کند.
  • همچنین پاسخ دیگر در مورد اینکه متخصص سئو کیست آن است که توانایی تعریف، تغییر و بهبود استراتژی سایت منحصر به هر پلتفرم را دارد.

تحصیلات مورد نیاز برای یک متخصص سئو چیست؟

در بخش قبل راجع به اینکه متخصص سئو کیست، هیچ حرفی در مورد تحصیلات بیان نکردیم؛ به این خاطر که چنین مهارت فنی‌ای نیاز به دانش تئوری ندارد. بلکه شما می‌توانید با آموزش سئو که در سایت ما به صورت مقالات بلاگ و دوره وجود دارند، تا حد خوبی بر مفاهیم این حرفه تسلط بیابید. پیشنهاد می‌کنیم حتما برای یادگیری، مطالعه مقالات انگلیسی و آپدیت کردن اطلاعات در سئو به صورت دوره‌ای برای تکمیل دانش خود اقدام کنید.

مهارت‌های یک سئوکار ماهر چیست؟

مهارت های یک سئوکار ماهر چیست؟

در بخش قبل، هنگامی که گفتیم متخصص سئو کیست، به این نکته اشاره کردیم که یک سئوکار ماهر باید مهارت‌هایی را داشته باشد. به صورت خلاصه این مهارت‌ها که به صورت اینفوگرافیک نیز برای شما به تصویر کشیده شده‌اند، عبارتند از:

  • درک صحیح از قصد مخاطب

درک صحیح از Intent صفحات یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که سئوکار باید داشته باشد. اینکه او بداند مخاطب هدفش به چه چیزهایی فکر می‌کند، چه چیزی را جستجو کرده و انتظار چه چیزی را دارد، مهم‌ترین توانایی‌هایی هستند که می‌توانند شکل دهنده ساختار و محتوای سایت بوده و نیز راه حلی برای یافتن و گذاشتن سرنخ برای مخاطبان هدف شما باشند.

  • کیورد ریسرچ

برای آنکه بتوانید هوشمندانه‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر جامعه هدف خود را پیدا کنید، می‌بایست روی کلمات خاصی سرمایه گذاری نمایید. در این قسمت، شما باید بتوانید مهارت پیدا کردن این کلمات را داشته باشید و برای آنها یک صفحه با کانسپت صحیح ایجاد نمایید. همچنین دسته بندی کلمات به کلمات لانگ تیل، پولساز، پرترافیک، فرعی و اصلی نیز یک قسمت مهم از توانایی‌های یک سئوکار می‌باشند.

  • کدنویسی

شکی نیست که امروزه توقع کارفرما از متخصصین سئو افزایش یافته است. در نتیجه آنها باید بتوانند درکی از کدهای HTML، CSS و نیز جاوا اسکریپت داشته باشند. این مهارت در سطح مقدماتی کافی بوده و می‌تواند به متخصص سئو کمک کند تا از مشکلات فنی سایت به خصوص در بخش ایندکسینگ، خزش و رتبه بندی آگاه شود.

برای آنکه بفهمید متخصص سئو کیست و چه مهارت‌هایی دارد، توانایی‌های دیگر یک متخصص سئو را در اینفوگرافیک بالا قرار داده‌ایم.

مهارت‌های نرم متخصصین سئو

مهارت های نرم و سافت اسکیل سئو کار

بخش دیگری که می‌تواند پاسخی به اینکه متخصص سئو کیست، آشنایی با مهارت‌های نرم این افراد است که عبارتند از:

  • مهارت سوشیال

ایجاد روابط اجتماعی چه در فضای حقیقی و یا مجازی (که مهم‌تر است)، یکی از مهم‌ترین سافت اسکیل‌هایی می‌باشد که باید یک متخصص سئو داشته باشد. این مورد از چند جهت مهم خواهد بود که شامل برندینگ، جلب اعتماد، ایجاد وجهه حرفه‌ای و جذب توجه (و پروژه‌های) بیشتر می‌باشند.

  • تفکر انتقادی

یکی از واقعیات حرفه سئو، برخوردن با چالش‌های مختلفی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر خود کند. از جمله می‌توان به گیرکردن در یک رتبه خاص اشاره کرد. در این حالت متخصص سئو باید بتواند ذهن خلاقی داشته و مسائل مختلف را به چالش بکشد. اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است، چه کاری می‌توان انجام داد و چطور؟ سپس با جستجوی راه حل بتواند بر این چالش‌ها فائق شود.

  • مهارت آنالیز داده‌ها

سئوکارها معمولا با آمار و ارقام بسیار روبرو می‌شوند تا بتوانند درک صحیحی از مخاطب خود داشته باشند. به همین خاطر مهم است که اولا متخصص سئو بتواند درک درستی از آمارها داشته باشد. مثلا اگر ایمپرشن کلمات کلیدی بالاست اما ویوها کمتر است، به این نتجه برسد که عنوان صحیحی را انتخاب نکرده یا صفحه در رتبه‌های پایینی قرار دارد و می‌بایست آن را تقویت کرد. همچنین برای دسته بندی داده‌ها با نرم افزارهای مختلفی مانند اکسل آشنا بوده و توانایی کار و مرتب کردن داده‌ها را داشته باشد.

مسئولیت ها و وظایف متخصص سئو چیست؟

از آنجایی که بسیاری از کارفرمایان نمی‌دانند متخصص سئو کیست و یا شناخت کاملی نسبت به این جایگاه شغلی مدرن ندارند، ممکن است با مسئولیت‌های آنها آشنا نباشد. در این حالت می‌توان به برخی از موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • راه اندازی کمپین‌های رپورتاژ و بک لینک که می‌توانند برای ارتقا سئو و تزریق اعتبار به صفحات مهم و برند مهم باشد.
  • بهینه سازی محتواهای صفحات مختلف با توجه به نکات سئو محتوا.
  • مشاوره سئو به صاحب کسب و کار برای زمان بندی برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، نحوه تخصیص بودجه به خصوص در بخش بک لینک‌سازی و تولید محتوا.
  • ارائه توصیه‌های فنی به تیم برنامه نویس در جهت بهبود سئو تکنیکال سایت.
  • لینک سازی داخلی و برقراری یک شبکه ارتباط صحیح میان صفحات مختلف سایت.
  • تولید محتوا (که این کار معمولا توسط سئوکار برون سپاری می‌شود) و ایجاد تقویم محتوایی.

نکته: شما متخصصین سئو می‌توانید برای برون سپاری تولید محتوای خود، از خدمات سفارش تولید محتوا سایت SEOEDU استفاده کنید.

  • تحقیق کلمات کلیدی که فرآیند بسیاری مهمی برای هر سایت بوده و ممکن است ساخت گزارش برای آن تا 1 هفته به طول انجامد.
  • بررسی و ارزیابی مشکلات سایت از نظر سئو داخلی که می‌تواند در تگ‌های H1، وجود ریدایرکت‌ها، صفحات 404، بروکن لینک‌ها و غیره باشد.

چرا باید برای استخدام متخصص سئو اقدام کنیم؟

چرا باید برای استخدام متخصص سئو اقدام کنیم؟

اگر درک درستی از اینکه متخصص سئو کیست داشته باشید و با مزیت‌ها و وظایف این افراد آشنا شوید، پاسخ به این پرسش بسیار ساده خواهد بود. با این حال چند دلیل را می‌توان بیان کرد که عبارتند از:

  • برندسازی: متخصص سئو کمک می‌کند تا برند شما در یک حوزه کاری بیشتر به مخاطبان هدف نشان داده شود.
  • افزایش دسترسی و تعامل با مخاطب: کیورد ریسرچ، تولید محتوا با کیفیت، سئو صفحات و مواردی از این قبیل، کارهایی هستند که سئوکار با آنها، دسترسی به مخاطبان هدف و تعامل با آنها را ممکن می‌کند.
  • کاهش هزینه‌ها: سئو یک نوع روش سرمایه گذاری است که می‌تواند در دراز مدت، بودجه تبلیغات شما را به شدت کاهش دهد.
  • گسترده بودن حوزه سئو و تجربی بودن آن: یکی دیگر از دلایل مهم برای استخدام یک متخصص سئو، تجربی و عمیق بودن دانش سئو است. به همین خاطر چه بخواهید یا خیر، می‌بایست حتما کار را به کاردان بسپارید.

نکات مهم برای استخدام متخصص سئو برای کارفرمایان

کارفرمایانی که می‌خواهند برای استخدام یک متخصص سئو اقدام کنند، بهتر است برخی از نکات زیر را در پذیرش این افراد درنظر بگیرند که عبارتند از:

  • تجربه: مهم است که سئوکاری که استخدام می‌کنید، تجربه کافی حداقل در سایت‌هایی که از نوع شما (فروشگاهی، شرکتی و غیره) هستند باشد. بهتر است حداقل تجربه سئو 3 سایت مختلف وجود داشته باشد.
  • دانش: به دوره‌هایی که متخصص سئو گذرانده، مقالاتی که ارائه کرده و یا ویدیوهایی که با آن دانش خود را پرزنت می‌کند دقت کنید. این کارها می‌توانند وضعیت علم سئو این افراد را مشخص کنند. سپس به سراغ کسانی بروید که دانش تئوری عمیق‌تری دارند.
  • سابقه کار: شما می‌توانید سابقه کار متخصصین سئو را مشاهده کنید. با مشتریان قبلی آنها صحبت کرده و از نوع فعالیت، بودجه‌ای که مصرف شده و پایداری نتایج سئو سایت بپرسید.

سوالات استخدام متخصص سئو

سوالات استخدام متخصص سئو

برخی از سوالاتی که می‌توانید برای محک زدن متخصص سئو در هنگام استخدام بپرسید عبارتند از:

  • سابقه سئو چه کلماتی را دارید؟
  • از چه ابزارهای سئویی استفاده می‌کنید؟
  • چگونه آمار کاربران سایت را پایش کرده و بدست می‌آورید؟
  • مهم‌ترین اشتباهات در سئو چیست؟
  • متخصص سئو کیست و چه وظایفی دارد؟
  • چه کارهایی جزو وظایف سئوکار نیست؟

روش‌های تبدیل شدن به کارشناس سئو چیست؟

حال که فهمیدیم متخصص سئو کیست؟ این سوال مطرح می‌شود که چطور به آن تبدیل شویم؟ در پاسخ به این پرسش می‌توان چند مرحله را بیان کرد که عبارتند از:

  • یادگیری اصول سئو: در این بخش موظف هستید اطلاعات کاملی را در مورد سئو خارجی، داخلی، سئو محلی و تکنیکال، محتوا بیاموزید.
  • آشنایی با ابزارهای سئو: قدم بعدی آن است که با ابزارهای سئو در بخش کیورد ریسرچ (io)، بررسی و آنالیز سایت (مانند اسکریمینگ فراگ)، بررسی رقبا (مانند سرماش)، مشاهده بک لینک‌ها (مانند Ahrefs)، بررسی وضعیت تکنیکال سایت (مانند سرماش یا Ahref Audit) و سئو محتوا (از نظر کپی و غلط املایی) آشنا شوید.
  • بروزرسانی داده‌ها، تمرین عملی و پروژه: حال نوبت آن است که اطلاعات خود را با منابع روز مانند سایت SEOEDU، سرچ انجین، بک لینکو، گوگل developers به صورت مداوم آپدیت کنید. همچنین برای کسب تجربیات عملی که بسیار مهم هستند، پروژه‌هایی را به صورت شخصی یا برای دیگران انجام دهید. این کار می‌تواند برای یادگیری خدمات سئو و چالش‌های آن به صورت منتورینگ با کمک یک فرد باتجربه و آگاه‌تر انجام شود.

معرفی بهترین منابع برای یادگیری سئو

روش های تبدیل شدن به کارشناس سئو چیست؟

برخی از بهترین منابعی که می‌توانید از طریق آنها برای یادگیری سئو اقدام کنید عبارتند از:

  • وبلاگ و دوره‌های SEOEDU.
  • وبلاگ سایت Moz، Sermush و اچرف.
  • مقالات سایت بک لینکو، یوآست سئو و رنک مث.
  • انجمن‌ها و گروه‌های سئو که می‌توانید آنها را به زبان فارسی در مدل‌های مختلف بیابید.
  • وب سایت Google’s Search Central.
  • وب سایت Search Engine Journal.

پرسش های متداول کاربران

در انتها همچنین می‌توان به برخی از پرسش‌های متداول شما کاربران راجع به موضوع مقاله یعنی متخصص سئو کیست می‌توان گفت:

  • آیا متخصص سئو می بایست بر برنامه نویسی مسلط باشد؟

خیر؛ با این حال امروزه یادگیری برنامه نویسی برای درک مشکلات سئو تکنیکال، دلایل افت سرعت سایت، ارورهای 404 و غیره ضروری است.

  • چه کارهایی جزو وظایف متخصص سئو نیست؟

توجه به اینکه چه کارهایی جزو وظایف متخصص سئو نیست، بسیار مهم بوده و لازم است کارفرمایان به آن توجه کنند. از جمله می‌توان گفت: طراحی سایت و یا ویرایش و استایل دهی به بخش‌های مختلف آن، توضیح چرایی علت افت سرعت سایت و یا بهینه سازی سرعت سایت، مشکلات مربوط به هاست و داون شدن سایت، امنیت سایت و هک شدن آن، مدیریت رسانه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، تلگرام و غیره. همچنین تولید محتوا معمولا توسط تیم نویسنده انجام می‌شود و وظیفه سئوکار نیست.

  • تفاوت میان کارشناس سئو و سئوکار قراردادی چیست؟

کارشناسان سئو معمولا جایگاه‌های خاص خودشان را در شرکت‌ها دارند و به افرادی گفته می‌شوند که به صورت رسمی در یک شرکت فعالیت می‌کنند. با این حال، در صورتی که این افراد به صورت فریلنسری کار کنند، سئوکار قراردادی نامیده می‌شوند.

  • چگونه برای رشد در حرفه سئو اقدام کنیم؟

دنبال کردن بخش بلاگ سایت‌های حرفه‌ای سئو، دنبال کردن آپدیت‌های گوگل، بررسی و ترجمه ویدیوهای متخصصین بخش سئو گوگل از جمله راه‌های افزایش و بروزرسانی دانش سئو شماست. همچنین شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های سئو حرفه‌ای، کوچینگ و کارآموزی، در این حرفه عمیق‌تر شوید.

  • منظور از سئو تضمینی چیست؟ آیا این نوع سئو وجود دارد؟

سئو تضمینی معمولا به عنوان یک وعده‌ اغراق آمیز شناخته می‌شود که غالبا آن را از زبان سئوکارهای ناپخته و یا افراد کلاهبردار می‌شنوید. بسته به اینکه چقدر بودجه در اختیار دارید، از چه روشی برای سئو استفاده می‌کنید، ممکن است بتوانید به درجه خوبی از سئو برسید. ما در مجموعه SEOEDU تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با توجه به بودجه و هدفی که کسب و کار شما دارد، بهترین نتایج را در سئو بدست آوریم.

قبلی سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟
بعدی مایکروسافت کلاریتی چیست؟ با اصلی‌ترین رقیب گوگل آنالیتیکس و هاتجر آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=21116
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ