جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟

سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟

آگوست 14, 2023
ارسال شده توسط هادی مرادی
آموزش سئو
آشنایی با سئو معنایی و ترفندهای بهینه کردن با آن
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ + 10 روش استفاده از آن در ارتقا سئو سایت
  2. 2 دلیل اهمیت و مزایای سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟
  3. 3 ترفندهای استفاده از سئو معنایی برای افزایش رتبه چیست؟
    1. 4 1.درک هدف کاربر
    2. 5 2.بهبود ساختار لینک سازی داخلی و خارجی
    3. 6 3.تمرکز روی ایجاد محتوای خوب
    4. 7 4.یک طرح یکپارچه و مرتبط داشته باشید
    5. 8 5.تلاش کنید جزئیات بیشتری را در محتوا به کار ببرید
    6. 9 6.استفاده از استراکچر دیتاها
    7. 10 7.کیورد ریسرچ و استفاده از آن
    8. 11 8.استفاده از باکس “پرسش کاربران” گوگل
    9. 12 9.تاپیک کلاستر ایجاد کنید
    10. 13 10.بهینه سازی عناوین و تعداد کلمات محتوا
  4. 14 دیگر بروزرسانی های مهم برای سئو معنای که باید بدانید
    1. 15 Rank Brain
    2. 16 Bert
  5. 17 سوالات متداول
    1. 18 یک اثر عینی از سمنتیک سئو یا سئو معنایی در گوگل نام ببرید؟
    2. 19 آیا سئو معنایی یک روش مارکتینگ است؟
    3. 20 تفاوت میان سئو و سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟
امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ در گذشته موتورهای جستجو، مرتبط بودن یک مقاله به یک کلمه کلیدی خاص را از روی تعداد تکرار کلمه کلیدی اصلی درک می‌کردند. هرچقدر کلمه کلیدی اصلی بیشتر تکرار می‌شد، شانس رتبه گرفتن آن مقاله روی آن کلمه کلیدی اصلی افزایش می‌یافت. اما پس از بروزرسانی موتور جستجو گوگل با الگوریتم مرغ مگس خوار، این کار با درک تمام محتوا انجام می‌شود. اینجاست که آشنایی با مفهوم و اهمیت سمنتیک سئو (Semantic SEO) برای هر متخصص سئو و نویسنده‌ای اهمیت می‌یابد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی این مهارت و اصطلاح بسیار مهم بپردازیم.

سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ + 10 روش استفاده از آن در ارتقا سئو سایت

مفهوم سمنتیک سئو (Semantic SEO)

شاید بتوان درک گوگل از محتوا را به دو بخش تقسیم کرد، قبل و بعد از الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird). برای آنکه بتوانید بهتر بتوانید درک کنید سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست ابتدا اجازه دهید این الگوریتم را به طور خلاصه توضیح دهیم.

مرغ مگس خوار اولین بار در سال 2013 منتشر شد. نام این الگوریتم برگرفته از خصلت سرعت و دقت پرنده‌ای به همین نام است؛ چراکه باعث می‌شود تا موتور جستجوی گوگل به این ویژگی‌ها در بررسی محتوا دست یابد. این الگوریتم اولین آپدیت بزرگ گوگل از سال 2001 بود.

هدف الگوریتم مرغ مگس خوار، درک عمیق‌تر محتوای شما است. این فرآیند با درنظر گرفتن بار معنای دیگر کلمات به کار رفته غیر از کلمه کلیدی اصلی در محتوا انجام می‌شود. به همین خاطر گوگل می‌تواند با درک بهتر از تمام محتوای شما، سرچ کاربران را به سمت مقالات مرتبط‌تر هدایت کند. با آمدن مرغ مگس خوار، موتور جستجو توانست ارتباط معنای بین کلمات را درک کند و سمنتیک سئو (Semantic SEO) اهمیت بیشتری یابد.

حال ممکن است بپرسید سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ در واقع سمنتیک سئو، فرآیندی برای بهینه سازی تولید محتوا است که منجر به عمیق‌تر شدن محتوا و نیز ارتباط معنایی بهتر برای آن موضوع خواهد شد. در نتیجه خزنده‌های گوگل و موتور جستجو می‌توانند درک بهتری از مطالب محتوای شما داشته باشند.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که اثر سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ باید بدانید این نوع فرآیند بهینه سازی به شما کمک می‌کند تا کیفیت مطالب و مرتبط بودن آن را به کلمات کلیدی هدف را بیشتر کنید. در نتیجه شانس ورود آنها به نتایج بالای SERP افزایش می‌یابد.

دلیل اهمیت و مزایای سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

دلیل اهمیت و مزایای سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

یکی از پرسش‌های مهمی که بسیاری از کاربران در مورد سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست دارند، اهمیت و دلایل استفاده از آن است. بدون شک محبوبیت گوگل به واسطه چنین پیشرفت‌هایی است که می‌تواند درک خوبی را به عنوان یک ربات از محتوای شما داشته و متوجه ارتباط بین کلمات مختلف چه در جستجو یا ارزیابی یک محتوا باشد. علاوه بر اینکه سئو معنایی یک راه حل و ابزار مهم برای افزایش درک گوگل از محتوای شما است، می‌توان چند دلیل دیگر راجع به اهمیت و دلیل استفاده از آن بیان کرد که عبارتند از:

  • امروزه سمنتیک سئو و ارتباط معنایی بین کلمات مختلف در یک محتوا، یک راه حل برای رتبه بندی صفحات و مقالات شما است؛ بنابراین چه بخواهید یا نه، باید آن را رعایت کرده و از آن استفاده کنید.
  • چنین مهارت سئویی می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را با شانس بیشتری به مخاطبان هدف نشان دهید.
  • اگر محتوای شما با چگالی کلمه کلیدی اصلی مناسب، همچنان پتانسیل رسیدن به رتبه‌های بالاتر را ندارد، استفاده از سمنتیک سئو یک راه حل کم هزینه‌تر برای افزایش شانس رتبه گیری آن خواهد بود.
  • سمنتیک سئو به شما کاربر کمک می‌کند تا مقالاتی را با ارتباط معنایی نزدیک‌تر و محتوایی عمیق‌تر بیابید. در نتیجه کیفیت محتوا بیشتر خواهد شد.
  • شما می‌توانید با بهینه سازی معنایی محتوای خود، زمان ماندن کاربر را در سایت یا مقاله‌تان بیشتر کنید. این خود یک سیگنال بسیار جذاب برای گوگل است تا بتواند مرتبط بودن جستجوی کاربر با مقاله شما را تشخیص داده و آن را در رتبه بندی بالاتر‌ از دیگران نشان دهد.

با مطالبی که در این قسمت راجع به اینکه سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ بیان کردیم، می‌توانید درک کنید که این بروزرسانی در موتور جستجوی گوگل، یکی از بهترین آپدیت‌ها برای کاربران بوده است؛ چراکه وبمستران را وادار به تمرکز بیشتر بر موضوع کرده است؛ نه بر روی یکسری کلمات کلیدی.

ترفندهای استفاده از سئو معنایی برای افزایش رتبه چیست؟

حال نوبت آن است تا به روش‌هایی که می‌توانید از این بروزرسانی برای افزایش کیفیت محتوا و بهبود سئو سایت خود استفاده کنیم بپردازیم. در این خصوص می‌توان به 10 راهکار اشاره کرد که عبارتند از:

1.درک هدف کاربر

راهکارهای بهینه سازی با سئو معنایی

هدف از سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ همانطور که گفتیم، گوگل با کمک این بروزرسانی تلاش کرده‌ است تا مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین محتوا را برای سرچ کاربر نشان دهد. هدف از انجام این کار، نزدیک کردن محتوای شما به خواست کاربر است؛ بنابراین مهم است که شما هدف کاربر از جستجوی کلمات را درک کنید. حال می‌توانید با درک این موضوع، دقیقا راجع به آن محتوایی را بنویسید و تلاش کنید محتوا هرچقدر که می‌تواند، به قصد یا هدف‌های مخاطبان از جستجو نزدیک باشد.

مثلا زمانی که شما جستجو می‌کنید سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟، در ابتدا به دنبال فهم این اصطلاح  هستید و تلاش می‌کنید درک کنید که این موضوع چه مزیتی‌ برای شما دارد. چنین برداشتی بدان معناست که کانسپت این کلمه کلیدی باید یک مقاله باشد. چیزی که ما در این صفحه و در 2 هدینگ قبلی به صورت کامل جواب آن را دادیم. در ادامه ممکن است مخاطب شما یک وبمستر یا سئوکار باشد و قصد دارد بفهمد چگونه باید از آن در راستای ارتقا سایت خود استفاده کند. به همین خاطر است که ما در این بخش 10 راهکار را برای شما بیان کرده‌ایم. بنابراین مهم است که هدف کاربر را درک کنید.

نکته: شما کاربران می‌توانید همین حالا با سفارش تولید محتوا، مقالات سایت خود را به صورت کاملا سئو شده با رعایت این نکات از ما دریافت کنید.

2.بهبود ساختار لینک سازی داخلی و خارجی

اگر نمی‌دانید اهمیت لینک بیلدینگ در سئو چیست باید بگوییم یکی از راه‌هایی است که گوگل می‌تواند درک معنایی و ارتباطی بهتری از صفحات سایت شما داشته باشد؛ بنابراین مهم است که این کار را با رعایت نکات آن برای صفحات مادر و فرزند انجام دهید. به عنوان مثال، به روشی ارگانیک و بدون زیاده روی لینکسازی کنید. همچنین از لینکسازی بیش از یک بار در یک صفحه (تکرر ایجاد لینک) و استفاده از انکرتکست‌های یکسان برای چند صفحه جلوگیری کنید. اینها بخشی از نکاتی هستند که ما در آموزش سئو و دوره‌های سایت برای دانشجویان خود بیان می‌کنیم.

3.تمرکز روی ایجاد محتوای خوب

ساخت محتوای باکیفیت، عمیق، یکپارچه و با جزئیات

در بخش بالا برای اینکه متوجه شوید مزیت سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ بیان کردیم که این بروزرسانی در الگوریتم موتور جستجوی کاربر منجر به تمرکز بیشتر وبمستران برای تولید محتوا راجع به موضوع شده است. در واقع اصلی‌ترین استراتژی‌ای که شما باید در استفاده از سئو معنایی از آن استفاده کنید، فوکوس کردن روی تیتر مقاله و نیز تمرکز بر موضوعات فرعی آن است.

4.یک طرح یکپارچه و مرتبط داشته باشید

برای آنکه بتوانید موضوع موردنظر کاربر را با نکات فرعی آن به صورت کامل پوشش دهید، می‌بایست یک طرح یکپارچه داشته باشید. بدین معنا که محتوای شما پیوستگی لازم را برای تکمیل دانش خواننده راجع به تاپیکی که سرچ کرده است داشته باشد. مثلا شما می‌توانید مقالات رقیب را بررسی کنید، سوالات دیگری که ممکن است کاربر راجع به آن موضوع داشته باشد را پیدا کنید. در نهایت برای ارائه یک محتوای منظم، هدینگ‌های H2 را به موضوعات اصلی و هدینگ‌های H3 را به نکات فرعی هر موضوع مهم اختصاص دهید. همچنین زیربخش‌های هر قسمت را در هدینگ‌های H4 ذکر کنید.

5.تلاش کنید جزئیات بیشتری را در محتوا به کار ببرید

کیورد ریسرچ، باکس پرسش کاربران و اسکیما

اگر نمی‌دانید راهکار عمیق کردن محتوا با سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ باید به اضافه کردن جزئیات به محتوا اشاره کرد. هرچند این مورد یک عامل رتبه بندی نیست، اما می‌تواند اعتماد کاربر را به محتوای شما افزایش داده و به نوعی یک روش برندسازی نیز محسوب می‌شود. شاید به همین خاطر باشد که گوگل به محتواهای طولانی بیشتر برای رنکینگ در رتبه‌های بالا علاقه نشان می‌دهد. برای این کار از محتوای نتایج برتر، سایت‌هایی که به صورت اختصاصی در آن حوزه کار می‌کنند و محتوای زبان‌های مرجع مانند انگلیسی استفاده کنید.

6.استفاده از استراکچر دیتاها

استفاده از داده‌های ساختار یافته (اسکیماها) یکی از روش‌هایی است که می‌توانید محتوای خود را به صورت سازمان یافته برای موتورهای جستجو ارائه کنید؛ چراکه داده‌های ساختار یافته به زبان الگوریتم‌های موتور جستجو صحبت می‌کنند و می‌توانند درک محتوای شما را برای آنها افزایش دهند. همچنین استفاده از داده‌های ساختار یافته یک روش برای طبقه بندی اطلاعات شما است که موتور جستجو را از موضوع، عملکرد و توضیحات محتوا آگاه می‌کند. این داده‌ها یک لایه با جزئیات بیشتر را به محتوا اضافه می‌کنند و به غنی شدن بیشتر محتوا کمک خواهند کرد. شما می‌توانید بخش کدنویسی و روش‌های اضافه کردن کدهای این نوع داده‌ها را با تسلط بر سئو تکنیکال بیاموزید.

7.کیورد ریسرچ و استفاده از آن

برای آنکه بتوانید محتوای خود را پیرامون یک موضوع مرتبط‌تر کنید، لازم است از کیوردهای فرعی متنوع، مرتبط و پرسرچ مخاطبان هدف خود استفاده نمایید. شما می‌توانید برای یافتن کلمات کلیدی، به محتواهای رقیب، عناوین ویدیوها، برچسب‌های گوگل Image نگاهی انداخته و یا از ابزارهای کیورد ریسرچ استفاده کنید. قابل ذکر است که جستجوی کلمات کلیدی یک بخش جدایی ناپذیر از سئو داخلی است که می‌بایست برای هر مقاله‌ای انجام شود.

8.استفاده از باکس “پرسش کاربران” گوگل

یکی از منابع مهمی که می‌توانید از محتوای آن برای مرتبط کردن مقاله خود به یک موضوع یا کلمه کلیدی خاص استفاده کنید، باکس پرسش کاربران است. در این قسمت شما می‌توانید سرنخی از جستجوهای کاربران و محتوایی که به آن نیاز دارند را بیابید. این کار همچنین به عمق دادن محتوای شما و افزایش شانس رتبه بندی از طریق این باکس کمک می‌کند.

9.تاپیک کلاستر ایجاد کنید

افزایش طول محتوا و تاپیک کلاستر

منظور از تاپیک کلاستر، مقالاتی هستند که می‌توانید از آن صفحه به آنها لینکسازی کنید. به گونه‌ای که توضیحات بیشتر را به صورت کاملا مجزا در آن مقالات ارائه کرده است. مثلا زمانی که یک صفحه برای موضوع سئو خارجی ایجاد می‌کنید، لازم است راجع به کلیات این نوع سئو در این صفحه صحبت شود. سپس ریز جزئیات تکمیلی به صورت مقالاتی جداگانه نوشته شده و به آنها لینکسازی شود. مثلا بحث لینک بیلدینگ یکی از بخش‌های مهم در سئو خارجی است که توضیح مفصل آن در صفحه سئو خارجی نمی‌گنجد. با این حال آگاهی از این موضوع بسیار مهم است. به همین خاطر به عنوان یک کلاستر و محتوای خوشه‌ای از سئو خارجی، در سایت شما و در قسمت بلاگ ایجاد شده و به صورت دو طرفه لینک سازی داخلی به آن صورت می‌گیرد.

10.بهینه سازی عناوین و تعداد کلمات محتوا

یکی از استراتژی‌های ساده در این بخش، بهینه سازی عناوین H1,H2,H3 و نیز بیشتر کردن تعداد کلمات است. جالب است بدانید همبستگی بین محتواهای طولانی و رتبه‌های بالاتر توسط مطالعات مختلفی اثبات شده است.

نکته: توجه کنید که صرفا پرکردن محتوا کار درستی نیست؛ اگر شما با تحقیق راجع به هدف کاربر، سوالات او، موضوعات مرتبط این کار را انجام دهید، محتوا به صورت مفید نگارش می‌شود. همچنین توجه کنید که از تکرار مدام یک مطلب بپرهیزید و سعی کنید داده‌های جدید و متنوعی ارائه کنید.

دیگر بروزرسانی های مهم برای سئو معنای که باید بدانید

دیگر بروزرسانی های مهم برای سئو معنای که باید بدانید

تاکنون شما فهمیده‌اید که سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ دلایل مهم بودن آن کدام است و به چه اشکالی می‌توان از آن بهره برداری کرد. برای آنکه با توجه به بروزرسانی‌های اخیر و الگوریتم‌های جدیدی که برای موتور جستجو آمده‌اند، درک بهتری از عملکرد و اهمیت سئو معنایی داشته باشید، می‌بایست 2 بروزرسانی اخیری که برای این موضوع توسط گوگل به کار گرفته شده‌ است را نیز معرفی کنیم که عبارتند از:

Rank Brain

این الگوریتم در سال 2015 راه اندازی شد و به عنوان یک سیستم ماشین لرنینگ، می‌تواند در رتبه بندی و تجزیه و تحلیل هوشمند کمک کند. هدف این الگوریتم مانند مرغ مگس خوار، درک هدف کاربران از سوالات‌شان است. این الگوریتم شباهت‌های میان صفحاتی که کاربران جستجو می‌کنند را نیز بررسی می‌کند.

Bert

این الگوریتم در سال 2019 معرفی شد. برت یک الگوریتم اضافی برای جستجوی متمرکز است که داده‌های مهم و دقیق را به راحتی پیدا کرده و آنها را به طور موثر کشف می‌نماید. این فناوری از پردازش زبان طبیعی یا NLP استفاده می‌کند که اکنون در هوش مصنوعی ChatGPT نیز به کار گرفته شده است. در نتیجه بهتر می‌تواند به تفسیر متن و شناسایی روابط بین کلمات و عبارات بپردازد.

سوالات متداول

برخی از پرسش‌های متداول شما کاربران راجع به اینکه سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟ عبارتند از:

  • یک اثر عینی از سمنتیک سئو یا سئو معنایی در گوگل نام ببرید؟

به لطف این نوع بروزرسانی در گوگل، اکنون این موتور جستجو می‌تواند کلمات کلیدی دم بلند را تشخیص داده و درک کند. مثلا اگر دو کلمه کلیدی “نکات لینک سازی” و “تکنیک‌های لینک سازی” به این موتور جستجو بدهید، گوگل می‌داند که این دو، کلمات کلیدی دم بلند برای “لینک سازی” می‌باشند.

  • آیا سئو معنایی یک روش مارکتینگ است؟

بله؛ سئو معنایی را می‌توان یک روش مارکتینگ دانست که اساس آن ابرداده معنادار، محتوای مرتبط معنایی و ارائه پاسخ واضح به جستجوهای هدف دار است. در نتیجه می‌تواند ترافیک سایت را بهبود بخشیده و تبلیغ کننده برند و سایت شما باشد.

  • تفاوت میان سئو و سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟

سئو معنایی زیر مجموعه‌ای از خدمات سئو است. با این حال برخلاف سئو سنتی، سئو معنایی تلاش می‌کند انتشار محتوا را براساس کلمات کلیدی مختلف انجام دهد. در حالیکه در سئو سنتی شاهد آن بودیم که محتوا حول یک کلمه کلیدی اصلی منتشر می‌شد. همچنین سئو معنایی برآن است تا محتوایی عمیق‌تر و مناسب برای کاربر روی یک موضوع خاص ارائه کند.

قبلی صفر تا 100 تدوین استراتژی سئو | seoedu
بعدی متخصص سئو کیست؟ + راهنمای کامل وظایف، مهارت ها و استخدام وی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=21088
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ