جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu

عیدی امسال SEOEDU رو از دست نده، دوره رایگان مدیامستر، برای دریافت همین حالا کلیک کن.

  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir
  • آموزش سئو
  • سفارش تولید محتوا
0
SEOEDU
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها
    • دوره آموزش سئو سایت فروشگاهی
    • سئومَستر – دوره جامع سئو
    • آموزش انتخاب کلمات کلید سایت
    • آموزش لینک سازی خارجی
    • آموزش رپورتاژ آگهی
    • دوره آکادمی پلاس
    • افزایش سرعت سایت
    • دوره طراحی سایت با وردپرس
  • خدمات ما
    • خدمات سئو سایت
      • سئو سایت فروشگاهی
      • سئو سایت شرکتی
      • سئو سایت وردپرس
      • سئو سایت در تبریز
      • سئو سایت در مشهد
      • سئو سایت در تهران
      • سئو سایت در اصفهان
      • سئو سایت در یزد
      • سئو سایت تضمینی
    • خدمات طراحی سایت
      • طراحی سایت شرکتی
      • طراحی سایت فروشگاهی
      • طراحی سایت آموزشی
      • طراحی سایت وردپرس
      • طراحی سایت در تهران
      • طراحی سایت در مشهد
      • طراحی سایت در اصفهان
      • طراحی سایت در تبریز
      • طراحی سایت در یزد
      • طراحی سایت خدماتی
      • طراحی سایت ارزان
      • طراحی سایت مدارس
        • قیمت طراحی سایت مدارس
    • سفارش تولید محتوا
      • سفارش محتوای انگلیسی
      • هزینه تولید محتوا
      • تولید محتوا سایت فروشگاهی
      • تولید محتوا رپورتاژ آگهی
    • مشاوره سئو
    • منتورینگ سئو
    • سفارش رپورتاژ آگهی
  • وبلاگ
    • سئو داخلی
    • سئو تکنیکال
    • سئو خارجی
    • سئو محتوا
  • استخدام در seoedu
حساب کاربری
0

وبلاگ

SEOEDU > مقاله ها > آموزش سئو > صفر تا 100 تدوین استراتژی سئو | seoedu

صفر تا 100 تدوین استراتژی سئو | seoedu

آگوست 6, 2023
ارسال شده توسط هادی مرادی
آموزش سئو
آموزش تدوین استراتژی سئو سایت
آنچه در این مطلب می‌خوانید: نمایش
  1. 1 صفر تا 100 تدوین استراتژی سئو
  2. 2 انواع سئو برای تدوین استراتژی سئو
  3. 3 استراتژی سئو چیست؟
    1. 4 مرحله اول: فهرستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید
    2. 5 مرحله 2: صفحه اول گوگل را تجزیه و تحلیل کنید
    3. 6 مرحله سوم: محتوایی متفاوت یا منحصر به فرد ایجاد کنید
    4. 7 مرحله چهارم: بهینه سازی برای سئوی درون صفحه
    5. 8 مرحله پنجم: سئو خارجی را دست کم نگیرید
    6. 9 مرحله ششم: در تدوین استراتژی سئو، سازگاری وب با موبایل را فراموش نکنید
  4. 10 گزارش سئو چیست؟
  5. 11 بهترین نمونه ­ها در مسیر تدوین استراتژی سئو
    1. 12 1. نوشتن توضیحات متای قانع کننده
    2. 13 2. دریافت بک لینک محتوا و لینک­های ورودی
    3. 14 3. بهینه سازی صفحات سایت برای سرعت صفحه
    4. 15 4. سئوی محلی را دست کم نگیرید
  6. 16 فرآیند سئو در بطن تدوین استراتژی سئو
    1. 17 1. محتوای خود را از نظر تاریخی بهینه کنید
    2. 18 2. مراقب تغییر کلمات کلیدی و هدف جستجوی جدید باشید.
    3. 19 3. ارزش ویرایشی بیشتری به محتوای قدیمی خود اضافه کنید.
  7. 20 یک استراتژی بسازید که از اهداف تجاری شما پشتیبانی کند
  8. 21 هزینه تدوین استراتژی سئو در سال 2022 چقدر است؟
    1. 22 نمونه ه­ای از قیمت­ گذاری طرح اولیه تدوین استراتژی سئو
امتیاز ۴ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

صفر تا 100 تدوین استراتژی سئو

این روزها، اکثر کسب و کارها مفاهیم اولیه سئو و چرایی اهمیت آن را درک می­کنند. با این حال، وقتی نوبت به توسعه و اجرا و تدوین استراتژی سئو مناسب برای کسب و کار شما می­رسد، فقط ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم سخت و هم اشتباه است. در این مقاله از seoedu، شما دقیقاً نحوه­ ایجاد و اجرای یک استراتژی سئو و به طور کلی نحوه تدوین استراتژی سئو را به طور موثر به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت. در واقع، این رویکرد به شما کمک می­کند تا وب سایت خود را به 362732 بازدید کننده ارگانیک در هر ماه افزایش دهید. همچنین ما توضیح خواهیم داد که تدوین استراتژی سئو چیست و چگونه استراتژی خود را ایجاد کنید تا به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی محتوا کمک کند.

انواع سئو برای تدوین استراتژی سئو

سه نوع سئو وجود دارد که یک استراتژیست سئو می­تواند روی آنها تمرکز کند:

  • سئوی درون صفحه: این سئو بر روی محتوایی که در واقع در صفحات سایت وجود دارد و نحوه بهینه سازی آن برای افزایش رتبه وب سایت برای کلمات کلیدی خاص تمرکز دارد.
  • سئوی خارج از صفحه: این سئو بر روی پیوندهایی متمرکز می­شود که از سایر نقاط اینترنت به وب سایت هدایت می­شوند. تعداد بک لینک­هایی که یک سایت از منابع معتبر دارد به شما کمک می­کند تا با الگوریتم­های جستجو اعتماد ایجاد کنید.
  • سئو تکنیکال: این نوع از سئو بر روی معماری باطن وب سایت، مانند کد سایت، تمرکز دارد. گوگل به همان اندازه که به محتوا اهمیت می­دهد به تنظیمات فنی نیز اهمیت می­دهد، بنابراین این موقعیت برای رتبه بندی مهم است. آموزش سئو تکنیکال در مسیر تدوین استراتژی سئو به شما کمک شایانی خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که هر کسب‌وکاری اهداف متفاوتی دارد، بنابراین وظیفه­ی یک سئوکار این است که صنعت آن‌ها را بررسی کند، تعیین کند که مخاطبان به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند و مطابق با انواع سئو و آشنایی با آن­ها استراتژی‌ ایجاد کنید که برای مخاطبان آنچه را که به دنبالش هستند ارمغان می­آورد.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو چیست؟
آشنایی با استراتژی سئو

در پاسخ به این سوال که استراتژی سئو چیست باید بگوییم، استراتژی سئو (که به آن “رویکرد سئو” نیز گفته می­شود) فرآیند برنامه ریزی و اجرای مراحل طراحی شده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک است. همچنین در ادامه بحث اموزش استراتژی سئو باید بگوییم، به عبارت دیگر استراتژی سئو فرآیندی است که وقتی می­خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید، از آن پیروی می­کنید. استراتژی سئو فرآیند سازماندهی محتوای یک وب سایت بر اساس موضوع برای بهبود احتمال ظاهر شدن در نتایج جستجو است. اساساً، تدوین استراتژی سئو فرآیندی است که شما برای به حداکثر رساندن فرصت برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک یا طبیعی از موتورهای جستجو دنبال می­کنید. داشتن یک استراتژی سئو بسیار مهم است زیرا به شما کمک می­کند هنگام ایجاد محتوای مطلوب در مسیر خود بمانید. برای بازاریابی محتوا، تدوین استراتژی سئو بخش مهمی از پازل است. زیرا باید بدانید محتوای شما در وهله اول چگونه دیده می­شود، به خصوص در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP). اگر محتوای شما پراکنده و سازماندهی نشده باشد، ربات­های موتورهای جستجو برای فهرست کردن سایت شما، شناسایی حوزه اختیارات شما و نیز رتبه بندی صفحات سایت شما کار سخت­تری خواهند داشت.

در اینجا مراحل ایجاد یک استراتژی سئو در سال 2022 آمده است که به شما در اموزش تدوین استراتژی سئو کمک خواهد کرد.

  1. فهرستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید
  2. صفحه اول گوگل را تجزیه و تحلیل کنید
  3. محتوایی متفاوت یا منحصر به فرد ایجاد کنید
  4. بهینه سازی برای سئوی درون صفحه یا سئو داخلی
  5. پیوندهایی به صفحه خود بسازید و از سئو خارجی نیز پیروی کنید
  6. در تدوین استراتژی سئو، سازگاری وب با موبایل را فراموش نکنید

مرحله اول: فهرستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید

تحقیق کلمات کلیدی معمولاً اولین گام هر استراتژی قانونی سئو است و یکی از بهترین راه­ها برای یافتن کلمات کلیدی که مشتریان هدف شما جستجو می کنند است. در این قسمت از تدوین استراتژی سئو می­توانید از پیشنهاد گوگل برای یافتن کلمه کلیدی محبوب استفاده کنید. ابتدا شروع به تایپ یک کلمه کلیدی در قسمت جستجوی Google کنید و لیستی از پیشنهادات را مشاهده کنید. این روش استراتژیک سئو، معمولاً کلمات کلیدی خوبی برای سئو و نوشتن محتوایی عالی به شما پیشنهاد می­دهد، زیرا مستقیماً از Google می‌آیند (به این معنی که شما می دانید که مردم در واقع به دنبال آنها هستند). توصیه­ی ما به شما این است که تا زمانی که لیستی از حدود 10 کلمه کلیدی مناسب پیدا نکرده­اید چند کلمه کلیدی مختلف را در گوگل تایپ کنید و بهترین­ها را استخراج کنید. اگر می‌خواهید حجم جستجو و سطوح رقابت برای آن عبارات را بررسی کنید، می‌توانید از ابزار کلمات کلیدی مانند Semrush یا Ubersuggest استفاده کنید.

مرحله 2: صفحه اول گوگل را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل صفحه اول
تحلیل سایت از نظر سئو در صفحه اول

حالا که پس از جستجو، کلمات کلیدی محبوب و پر تکرار را پیدا کردید، اکنون زمان آن رسیده­است که ببینیم چه محتوایی درباره­ی این کلمه کلیدی نوشته شده که در برترین رنک گوگل قرار گرفته­است و به عبارتی کدام محتوا حول محور این کلمه کلیدی توسط موتور جستجوی گوگل بهترین است. برای انجام این کار، کافی است یکی از کلمات کلیدی را که پیدا کردید در گوگل تایپ کنید.

مرحله سوم: محتوایی متفاوت یا منحصر به فرد ایجاد کنید

اکنون زمان ایجاد محتوای فوق­العاده با کیفیت رسیده­است. وقتی صحبت از سئو محتوا می­شود، دو گزینه دارید: اول اینکه شما می توانید محتوایی کاملا متفاوت ایجاد کنید و دوم اینکه تلاش کنید محتوا اصولی و با کیفیت و قطعا بروز باشد. گاهی اوقات می­خواهید محتوایی بزرگ­تر و بهتر از آنچه وجود دارد و در بین تمام مقالات موجود ایجاد کنید. (معروف به تکنیک آسمان خراش.) اما گاهی اوقات شما با محتوای کاملاً متفاوت بهتر هستید. چرا؟ زیرا به برجسته شدن محتوای شما کمک می­کند. مثلا اگر بخواهید یک محتوای بهینه شده با عنوان «سئوی موبایل» بنویسید، متوجه می­شوید که صفحه اول گوگل مملو از پست‌های فهرست شده است، مانند: «راه‌های X برای بهینه‌سازی سایت شما از طریق موبایل» و… در واقع در این محتوا شما می­توانید یک پست فهرست بزرگ‌تر ایجاد کنید: «150 روش برای بهینه‌سازی سایت شما از طریق موبایل». خبر خوش آنکه شما محتوایی کاملا متفاوت خلق کرده­اید. و از آنجایی که محتوای شما برجسته است، به تعداد بالایی به اشتراک گذاشته می­شود.

مرحله چهارم: بهینه سازی برای سئوی درون صفحه

بهینه سازی سئو داخلی
بهینه سازی سایت از نظر سئو داخلی

این مرحله در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی محتوای شما برای سئو است. سئو داخلی خیلی بیشتر از آن چیزی است که بتوانیم در چند خط بیان کنیم. در بحث آموزش سئو داخلی برای آمادگی لازم جهت تدوین استراتژی سئو، در اینجا سه تکنیک اصلی SEO داخلی وجود دارد که توصیه می­کنیم در سال 2022 روی آن­ها تمرکز کنید.

  • پیوند داخلی: پیوند­ها یا لینک­های داخلی اگر اصولی انجام شوند، می­توانند بسیار تاثیر گذار باشند.
  • URLهای کوتاه و غنی از کلمات کلیدی: تجزیه و تحلیل ما از 11.8 میلیون نتیجه جستجوی گوگل چیزی را پیدا کرد که بسیاری از مردم را شگفت زده کرد: وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، URLهای کوتاه، عموما بهتر از URLهای طولانی هستند.
  • سئوی معنایی و متناسب با نیاز مخاطب: در نهایت، محتوایی خلق کنید که از هر نظر مورد پسند مخاطب باشد. کلماتی را پیدا کنید که با کلمه کلیدی هدف مرتبط هستند. سپس، از آن اصطلاحات در محتوای خود استفاده کنید.

مرحله پنجم: سئو خارجی را دست کم نگیرید

بهینه سازی سئو خارجی
بهینه سازی سایت از نظر سئو آف پیج

آموزش سئو خارجی از مراحل مهم تدوین استراتژی سئو است. اکنون زمان آن است که به طور فعال به محتوای خود پیوند یا لینک ایجاد کنید. به طور خاص، ما قصد داریم 2 استراتژی ساخت لینک را به شما معرفی کنیم که در تدوین استراتژی سئو خارجی برای شما موثر خواهند بود.

  • ساختمان لینک شکسته: اینجا جایی است که یک لینک خراب در سایت شخصی پیدا می­کنید و محتوای خود را به عنوان جایگزین ارائه می­دهید.
  • تجزیه و تحلیل رقبا: این استراتژی قدیمی است اما همچنان کار می­کند. ابتدا سایتی را پیدا کنید که برای کلمه کلیدی مورد نظر شما دارای رنگ یا رتبه برتر از سمت موتورهای جستجو می­باشد. همچنین به بک لینک­های آنها نگاه نیز توجه کنید. بنابراین شما باید بتوانید حداقل تعداد انگشت شماری از همان پیوندهایی را که آن­ها دارند دریافت کنید و صفحاتی را بیابید که پیوند یا لینک در آن­ها ارزش افزوده ایجاد کند. متوجه خواهید شد که این بار، لینک مورد نظر به صفحه رقیب شما، بخشی از فهرست بزرگی از منابع است. شما می توانید تکنیک های بیشتر سئو خارجی را در این مقاله مطالعه کنید.

مرحله ششم: در تدوین استراتژی سئو، سازگاری وب با موبایل را فراموش نکنید

سازگاری با موبایل
ریسپانسیو بودن سایت از نظر سئو

سئوی موبایل عامل مهمی است که هنگام ایجاد استراتژی کلی خود باید در نظر داشته باشید. بهینه سازی موبایل شامل اطمینان از در دسترس بودن و دسترسی بازدیدکنندگان به محتوای سایت و سایت شما در دستگاه های تلفن همراه است، بنابراین آن­ها می­توانند تجربه مشابهی داشته باشند و ارزش مشابه مرورگرهای دسکتاپ را دریافت کنند. بهینه سازی تلفن همراه بسیار مهم است، زیرا گوگل، ابتدا ایندکس موبایل را انجام می­دهد. این بدان معناست که به جای خزیدن در یک سایت دسکتاپ، الگوریتم از نسخه موبایل سایت شما در هنگام نمایه سازی و رتبه بندی صفحات برای SERPها استفاده می­کند. علاوه بر این، 61 درصد از جستجوهای گوگل در ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه انجام می­شود. بنابراین، با در نظر گرفتن همه موارد، تدوین استراتژی سئو شما بدون اولویت بهینه سازی موبایل بی اثر خواهد بود. در حالی که این یک فرآیند کاملاً مجزا نیست، ملاحظات متمایزی برای سئوی موبایل وجود دارد، مانند نظارت بر سرعت صفحه، بهبود خدمات طراحی سایت واکنش‌گرا، سئوی محلی، و ایجاد محتوایی با کیفیت بالا، صرف نظر از دستگاهی که در آن مشاهده می‌شود.

گزارش سئو چیست؟

گزارش سئو
آمارگیری از وضعیت سئو سایت

گزارش سئو در واقع مروری بر تلاش‌های سئو در مسیر پر چالش تدوین استراتژی سئو است که در یک دوره زمانی خاص انجام داده‌اید. گزارش سئو اساساً نشان می­دهد که چقدر موفق بوده­اید و همچنین هر زمینه­ای که نیاز به بهبود دارد. داشتن یک گزارش تلفیقی همچنین به شما کمک می­کند تا داده­ها را به ذینفعان مربوطه ارائه دهید تا نشان دهید چرا فعالیت­های SEO شما مهم هستند و چگونه باعث رشد کسب و کار شما می­شوند. گزارش سئوی شما می‌تواند شامل معیارهایی مانند نتایج ترافیک ارگانیک، سلامت سئوی وب‌سایت شما، تولید لینک ورودی باشد و همچنین به حوزه‌هایی که رشد کاهش یافته است و برای بهبود در آینده باید توجه شود. برای آگاهی از وضعیت خودتان و دستیابی به گزارش سئو، ابزارهایی هستند که می­توانند برای شما کاربردی باشند.

بهترین نمونه ­ها در مسیر تدوین استراتژی سئو

بهترین نمونه ها
بهترین نمونه های استراتژی سئو چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید تا تدوین استراتژی سئو را به بهترین نحو ممکن اعمال کنید. در زیر چند نمونه از این که در عمل چگونه به نظر می­رسد و چند نمونه استراتژی سئو را بررسی خواهیم کرد که می­توانید از آن­ها به عنوان الهام بخش برای فرآیندهای خود استفاده کنید. موارد مختلفی وجود دارد که می­توانید در تدوین استراتژی سئو بگنجانید:

1. نوشتن توضیحات متای قانع کننده

توضیحات متا قطعه­ای از متن زیر عنوان و پیوند در نتایج جستجو است. توضیحات، محتوای صفحه را برای شخصی که پرس­وجوها را انجام می­دهد توصیف می­کند تا بدانند چه انتظاری دارند و در واقع ویترینی کلی از محتوا ارائه می­دهند. توضیحات متای با کیفیت به Google امکان می‌دهد دقیقاً بداند صفحه شامل چه چیزی است.همچنین به محتوای شما کمک می‌کند در نتایج جستجوی صحیح ظاهر شود و به مخاطبان کمک می‌کند تا دقیقاً روی چه چیزی کلیک کنند.

2. دریافت بک لینک محتوا و لینک­های ورودی

بک لینک، که لینک ورودی نیز نامیده می­شود، زمانی است که وب سایت دیگری به وب سایت یا محتوای وبلاگ شما پیوند می­دهد. معمولاً به‌عنوان یک لینک روی رشته‌ای از متن که به محتوای شما مربوط می‌شود قرار می‌گیرد و پس از کلیک کردن، به سایت شما منتقل می‌شود. بک لینک­ها یک ابزار موثر سئو هستند زیرا به موتورهای جستجو نشان می­دهند که محتوای شما معتبر و مرتبط است و به شما کمک می­کند در SERP رتبه بالاتری داشته باشید.

3. بهینه سازی صفحات سایت برای سرعت صفحه

سرعت صفحه، سرعت بارگیری محتوای وب سایت شما هنگام بازدید شخصی از صفحه خاصی در وب سایت شما است. گوگل در سال 2018 شروع به در نظر گرفتن سرعت صفحه برای رتبه بندی SERP کرد.

4. سئوی محلی را دست کم نگیرید

سئوی محلی باعث بهبود دید موتورهای جستجو برای مکان کسب و کار شما می­شود. یک استراتژی موثر سئوی محلی، در فرایند تدوین استراتژی سئو، محتوای شما را در پرس­وجوهای جستجوی مشتریان در منطقه محلی شما نمایان می­کند و به آن­ها اجازه می­دهد بدانند کسب و کار شما برای رفع نیازهای آن­ها وجود دارد.

فرآیند سئو در بطن تدوین استراتژی سئو

هنگامی که تدوین استراتژی سئو را شروع کردید، باید فرآیندی را نیز برای ادامه بهینه سازی برای کلمات کلیدی جدید و هدف جستجوی تکاملی ایجاد کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می­توانید انجام دهید.

1. محتوای خود را از نظر تاریخی بهینه کنید

هر ماه زمانی را به به روز رسانی پست­های وبلاگ قدیمی با اطلاعات جدید و به روز اختصاص دهید تا رتبه خود را در SERP ادامه دهید. همچنین می‌توانید از این زمان برای افزودن بهترین روش‌های سئو که در ابتدا به آن پرداخته نشده‌اند، مانند متن جایگزین تصویر از دست رفته، استفاده کنید.

2. مراقب تغییر کلمات کلیدی و هدف جستجوی جدید باشید.

پس از چند ماه، نحوه رتبه بندی پست­های وبلاگ و کلمات کلیدی آن­ها را پیگیری کنید. این روش می‌تواند به شما کمک کند که عنوان‌های فرعی را تنظیم کرده و کپی کنید تا از هدف جستجوی جدیدی استفاده کنید که ممکن است مخاطبان شما به آن علاقه مند باشند.

3. ارزش ویرایشی بیشتری به محتوای قدیمی خود اضافه کنید.

گاهی اوقات، متوجه می­شوید که یک پست کاملاً قدیمی است. در این سناریو، شما باید فراتر از میانگین به‌روزرسانی تاریخی سئو بروید و آن را به‌روزرسانی کامل کنید. می‌توانید این کار را با به‌روزرسانی اطلاعات و آمار قدیمی، ترکیب بخش‌های جدید برای عمق بیشتر، و افزودن نقل‌قول‌ها یا داده‌های اصلی برای ارائه ترافیک ارجاع بیشتر به پست انجام دهید.

یک استراتژی بسازید که از اهداف تجاری شما پشتیبانی کند

اهداف تجاری سئو
آشنایی با اهداف تجاری بهینه سازی سایت

رتبه بندی در صفحات جستجو می­تواند دشوار باشد. اگرچه ممکن است ایجاد محتوایی که حول کلمات کلیدی پربازدید متمرکز شده باشد، فریبنده به نظر برسد، اما این استراتژی ممکن است به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمکی نکند. در عوض، یک استراتژی سئو ایجاد کنید که به شما کمک می­کند تا نیازهای کسب و کار فردی خود را برطرف کنید، مانند افزایش جذب مشتری، برای موفقیت بیشتر در بازاریابی.

هزینه تدوین استراتژی سئو در سال 2022 چقدر است؟

هزینه سئو
قیمت سئو سایت چقدر است؟

در خصوص هزینه تدوین استراتژی سئو باید بگوییم، وقتی بودجه بازاریابی آنلاین تعیین می­کنید و به دنبال یک شرکت سئو می­گردید، متوجه خواهید شد که قیمت گذاری سئو، در همه جا وجود دارد. پاسخ به این سوال سخت است که سئو چقدر هزینه دارد. در ادامه­ی مقاله به سوالاتی در مورد نحوه قیمت گذاری سئو پاسخ خواهیم داد، اما اگر ترجیح می­دهید با یک متخصص سئو صحبت کنید و یک پیشنهاد شخصی رایگان برای کسب و کار خود دریافت کنید، می توانید با کارشناسان ما در seoedu ارتباط برقرار کنید. تیمseoedu  ضمن ارائه خدمات سئو، به مشاوره سئو و طراحی انواع سایت همچون طراحی سایت فروشگاهی نیز می­پردازد.

در سال 2021، قیمت تدوین استراتژی سئو، برای کمپین­های محلی به طور متوسط ​​حدود 1000 دلار در ماه بود، در حالی که هزینه­های کمپین SEO متمرکز در سطح ملی به طور متوسط ​​بین 2500 تا 7500 دلار در ماه متغیر بود. هزینه­ی خدمات سئو بسته به پیچیدگی کلمات کلیدی و خدمات ارائه شده متفاوت است. بنابراین، چرا برخی از شرکت­های سئو 500 دلار در ماه و برخی دیگر بیش از 10000 دلار در ماه دریافت می کنند؟ بیایید تفاوت­های قیمت گذاری و اینکه چرا یک آژانس سئو ممکن است بیشتر از دیگری هزینه کند را بررسی کنیم.

هنگامی که یک کسب و کار تصمیم می گیرد یک شرکت سئو را استخدام کند، اغلب برای پر کردن خلاء در مهارت­ها یا تخصص کسب و کار شما انجام می­شود. این یک تصمیم مهم است که به درستی انجام شود زیرا رشد کسب و کار شما می­تواند به موفقیت کمپین بازاریابی جستجو بستگی داشته باشد. بنابراین، با وجود هیچ متخصص داخلی که به شما در ارزیابی شرکت‌های بالقوه کمک کند، و شرایط تا حدودی ترسناک سئو، چگونه یک کسب‌وکار می‌تواند شروع به درک خدمات سئوی مورد نیاز خود کند؟ مهم­تر از آن، چگونه می­توان ارزش و هزینه­های آن خدمات را برای تعیین نوع بودجه­ای که به خدمات سئو اختصاص داد، سنجید؟

نمونه ه­ای از قیمت­ گذاری طرح اولیه تدوین استراتژی سئو

برنامه­های اولیه سئو و خدمات تدوین استراتژی سئو، می­تواند از 250 تا 3000 دلار در ماه متغیر باشد و معمولاً شامل موارد زیر است:

  • تحقیق کلمات کلیدی (50-100 کلمه کلیدی)
  • راه اندازی و پیکربندی تجزیه و تحلیل
  • بحث ماهانه استراتژی
  • ایجاد تگ عنوان و متا تگ
  • لینک سازی داخلی (Crosslinking)
  • ویرایش و بهینه سازی محتوا
  • بهینه سازی اولیه در محل
  • گزارش سفارشی ماهانه

منابع: بک لینکو | hubspot

قبلی انکرتکست (Anchor Text) چیست؟ + بهترین روش برای ساخت آن
بعدی سمنتیک سئو یا سئو معنایی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
سفارش تولید محتوا مشاوره سئو دوره جامع سئو
دسته‌ها
  • آموزش بهینه سازی سرعت سایت
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش رپورتاژ آگهی
  • آموزش سئو
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش طراحی سایت
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش لینک سازی
  • الگوریتم های گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شبکه های اجتماعی
  • معرفی افزونه وردپرس
  • هوش مصنوعی

درباره ما

ما در seoedu به شما تمام نکاتی که در مورد سئو و بهینه سازی سایت لازم دارید را خواهیم گفت به طوری که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت بتوانید هر سایتی را با هر cms یا سیستم مدیریت محتوا و در هر حوزه کاری مثل فروشگاهی، خدماتی و… به صفحه یک گوگل و به فروش انبوه برسانید.
سئو یعنی فروش بی نهایت

ارادتمند شما – محمدرضا دهقانی

جدیدترین محصولات

دوره آموزش لینک سازی خارجی

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

خرید بک لینک edu

آموزش افزایش سرعت سایت

خدمات سئو سایت

راه های ارتباطی
  • 021-28424084
  • info@seoedu.ir

همراه با seoedu

درباره سئو ادیو

تماس با سئو ادیو

سفارش تولید محتوا

قوانین و مقررات سایت | ثبت شکایات

جدیدترین مقالات سئو
  • راهنمای خرید پیج اینستاگرامی و نکات مهم قبل از خرید
  • آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی ابزار
  • راهنمای کامل رفع اکشن بلاک در اینستاگرام، معرفی جدیدترین تکنیک ها
  • راهنمای کامل نحوه سوال پرسیدن از هوش مصنوعی و استفاده از آن
  • گوگل ترندز چیست و کاربرد آن در سئو به چه شکل است؟
sitemap
اینماد

© 2020. تمامی حقوق این سایت برای SEOEDU محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://seoedu.ir/?p=17459
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
  • ویدیو معرفی
  • درباره دوره
  • سرفصل های دوره
  • مخاطبین دوره
  • ویژگی های دوره
  • سوالات متداول

تست پاپ آپ